دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 15 تیر 1399 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 31 فروردین 1399 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1399 اتحاد خبر 31 خرداد 1399 اتحاد خبر 31 مرداد 1399 اتحاد خبر 31 شهریور 1399 اتحاد خبر 1 مهر 1399 اتحاد خبر 30 آبان 1399 اتحاد خبر 30 آذر 1399 اتحاد خبر 30 دی 1399 اتحاد خبر 30 بهمن 1399 اتحاد خبر 1 اسفند 1399 اتحاد خبر 1 تیر 1399 اتحاد خبر 2 تیر 1399 اتحاد خبر 3 تیر 1399 اتحاد خبر 4 تیر 1399 اتحاد خبر 5 تیر 1399 اتحاد خبر 6 تیر 1399 اتحاد خبر 7 تیر 1399 اتحاد خبر 8 تیر 1399 اتحاد خبر 9 تیر 1399 اتحاد خبر 10 تیر 1399 اتحاد خبر 11 تیر 1399 اتحاد خبر 12 تیر 1399 اتحاد خبر 13 تیر 1399 اتحاد خبر 14 تیر 1399 اتحاد خبر 15 تیر 1399 اتحاد خبر 16 تیر 1399 اتحاد خبر 17 تیر 1399 اتحاد خبر 18 تیر 1399 اتحاد خبر 19 تیر 1399 اتحاد خبر 20 تیر 1399 اتحاد خبر 21 تیر 1399 اتحاد خبر 22 تیر 1399 اتحاد خبر 23 تیر 1399 اتحاد خبر 24 تیر 1399 اتحاد خبر 25 تیر 1399 اتحاد خبر 26 تیر 1399 اتحاد خبر 27 تیر 1399 اتحاد خبر 28 تیر 1399 اتحاد خبر 29 تیر 1399 اتحاد خبر 30 تیر 1399 اتحاد خبر 31 تیر 1399 
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۷    
اتحادخبر: کارشناس مسئول بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: برنامه غذایی مناسب، یکی از بهترین راه ها برای سالم ماندن، تقویت سیستم ایمنی بدن ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
اتحادخبر: امروزه یکی از اصلی ترین وسایل و المان های موجود در ادارات، مطب های پزشکان و سایر مراکز عمومی آب سردکن است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۶    
اتحادخبر: فوق تخصص بیماری های عفونی بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه ماسک در صورت استفاده صحیح و مناسب، می تواند در صورت ناقل بودن فرد، از بیمار شدن دیگران جلوگیری کند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۶    
اتحادخبر: دومین و آخرین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار و رئیس سابق شورای سابق شهر صدرا برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۱    
اتحادخبر: معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از تعطیلی یک هفته ای مراکز فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۱    
اتحادخبر: روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 که تاکنون در 213 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می گیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۶    
اتحادخبر: رئیس دفتر تحقیق و توسعه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سایت ها و شبکه های اجتماعی گاهی داروهایی در رابطه با درمان کرونا تبلیغ می شود که جنبه تائید شده و علمی ندارد به ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۱    
اتحادخبر: شهردار خارگ از حل معضل دیرینه خاموشی ضلع شمالی فرودگاه خبر داد و گفت: پروژه شاخص تأمین روشنایی خط ساحلی خارگ افتتاح شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۶    
اتحادخبر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 28 بنگاه فرهنگی و هنری دارای کد کارگاهی آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تقاضای خود را در سامانه کارا ثبت کرده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۶    
اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: به منظور تسریع در تکمیل زیرساخت های طرح شهر هوشمند بوشهر، اعتبارات مورد نیاز تخصیص می یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۶    
اتحادخبر: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: مشکلات عرضه و فروش تولیدات صنایع دستی استان بوشهر حل می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۶    
اتحادخبر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: عبور از وضعیت قرمز کرونا در کنگان نیازمند رعایت دستورالعمل ها است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۱    
اتحادخبر: رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام کتب درسی شهروندان باید مراقب کلاهبرداران سایبری باشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۱    
اتحادخبر: استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، گفت: 2.5 هکتار اراضی برای احداث باغ موزه دفاع مقدس و پارک ایثار در اطراف بلوار امام علی (ع) بوشهر اختصاص یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۱    
اتحادخبر: رئیس بیمارستان عسلویه استان بوشهر گفت: موج جدید بیماری کرونا با عوارض بیشتری همراه است و ممکن است افراد زیادی نیاز به بستری و مراقبت های ویژه داشته باشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۶    
اتحادخبر: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردگشگری استان بوشهر گفت: خانه خلاق صنایع دستی از اتفاقات مثبت است که با همکاری پارک علم و فناوی در این استان تشکیل شود تا صنعتگران برای آشنایی با ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۶    
اتحادخبر:رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: حکم جلب 2 عامل کشتار 17 خرگوش در این شهرستان برای دستگیری صادر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۱    
اتحادخبر: با وجود سفر نکردن تیم فوتبال استقلال به شهر جم، بازیکنان پارس جنوبی در زمین حاضر شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۱    
اتحادخبر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: قطعه ایثارگران در آرامستان بوشهر ایجاد شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۱    
اتحادخبر: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه اجازه تضییع حق پارس جم را نمی دهیم گفت: تخلفات استقلال برای عدم حضور در جم را مکتوب اعلام کرده ایم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۲۱    
اتحادخبر: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توجه به دانشگاه فرهنگیان، اعمال مدرک دوم فرهنگیان، تعویق کنکور 99 و تحقق عدالت آموزشی از جمله مواردی بود که نمایندگان در این نشست به آن تأکید کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۶    
اتحادخبر: استاندار خوزستان گفت: آمار بستری و مراجعین سرپایی به مراکز آزمایشگاهی و درمانی در استان خوزستان رو به کاهش است و به نظر می رسد که خوزستان در حال سپری کردن دوره پیک ابتلای کرونا است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۶    
اتحادخبر: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر یکشنبه 15 تیر 99، 18 استان کشور در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی قرار گرفته اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۱    
اتحادخبر: سخنگوی گمرک گفت: از ابتدای سال تا به امروز دو میلیون و 404 هزار و 933 دستگاه تلفن همراه وارد کشور شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدودا 3 برابر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۱    
اتحادخبر: در جدیدترین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد، 3 فیلم جدید از 25 تیر ماه اکران خود را در سینماها آغاز کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۰۶    
اتحادخبر: سازمان سنجش با اعلام فرآیند برگزاری آزمون دکتری 99 اعلام کرد که کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه 23 تیر قابل دریافت است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۵۶    
اتحادخببر: سرپرست تیم فوتبال استقلال تعداد دقیق بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را که مبتلا به کرونا شده اند، اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۵۱    
اتحادخبر: بازی دو تیم شهرخودرو و گل گهر در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با پیروزی شاگردان سرآسیایی به پایان رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۵۱    
اتحادخبر : با تساوی تیم فوتبال سپاهان مقابل سایپا، فاصله امتیازات شاگردان امیر قلعه نویی با پرسپولیس افزایش یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۵۱    
اتحادخبر: دیدار تیم های سایپا و سپاهان در چارچوب هفته بیست وسوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا شاگردان امیر قلعه نویی همچون بازی رفت باز هم از کسب امتیاز مقابل نارنجی پوشان ناکام بمانند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۴۶    
اتحادخبر:تست کرونای ستاره ایرانی شارلوا منفی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۴۶    
اتحادخبر: سرپرست تیم پرسپولیس با حضور در برنامه شب های فوتبالی جدایی بیرانوند و حضور این دروازه بان در بلژیک را تایید کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۱    
اتحادخبر: موجودی آب سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا سیزدهم تیرماه با کاهش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال روبرو شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۵۶    
اتحادخبر: مدیر اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه آزمایشگاه های تحت پوشش این دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا فعالانه به ارایه خدمت پرداختند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۱    
اتحادخبر: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وجود 16 استان مرزی و مشکلاتی که در حوزه آموزش و پرورش دارند گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۳۶    
اتحادخبر: پس از صفحات فیشینگ و پیامک هایی که با موضوع روز یا به نام یک سامانه می رسیدند، در نوعی از کلاهبرداری پیامک هایی در شمایل یک پیام واریز مبلغی پول به حساب شما ظاهر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۱    
اتحاد خبر_احمد خادم زاده : در اجرای طرح سیمرغ؛ باشگاه سهند برازجان به قله شیرباد استان خراسان رضوی با ارتفاع 3316 متر و قله شاه جهان استان شمالی با ارتفاع 3080 متر صعود کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۶    
اتحادخبر: معاون بهداشت وزارت بهداشت استفاده از ماسک را ارزان ترین و موثرترین راه در پیشگیری از ابتلا به کرونا خواند و در عین حال گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۱    
اتحادخبر: رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم استان بوشهر گفت : اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید یک اقدام تاریخی و سند افتخار در خدمات رسانی عرصه سلامت جامعه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۶    
اتحادخبر: وزیر خارجه با تاکید بر این که هیچ گاه مسائل داخلی را به خارج نبرده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران باید در برابر سیاست های آمریکا بایستد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۶    
اتحادخبر: فضاها و تجهیزات ورزشی بانوان در استان بوشهر هر چند اکنون در بخش همگانی وضعیت متوسطی دارد اما در بعد حرفه ای امکانات و فضاهای کافی موجود نیست و این وضعیت باعث شده تا ظرفیت ها و توانمندی های ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۶    
اتحادخبر: در نشستی که به میزبانی شهرداری بندر بوشهر با مدیرکل میراث فرهنگی ٬ گردشگری و صنایع دستی استان در دفتر شهردار انجام شد دغدغه ها و توسعه و پیشرفت بافت تاریخی و بازآفرینی فضاهای تاریخی و ایجاد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۱    
اتحادخبر: به دنبال افزایش شمار مبتلایان به کووید19 در استان فارس، خصوصا شهر شیراز و براساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا، فعالیت متروی شیراز بار دیگر متوقف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۶    
اتحادخبر: باشگاه پارس جنوبی در خصوص دیدار امشب تیمش با استقلال و لغو این بازی به دلیل شرایط کرونایی، اطلاعیه ای صادر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۶    
اتحادخبر: محققان دانشگاه ویرجینیا تحقیقاتی را انجام دادند که نشان می دهد انجام فعالیت فیزیکی به طور مستقیم مانع دژنراسیون ماکولا (شایع ترین عامل نابینایی در دوران پیری) می شود یا روند آن را کند می ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: عضو ستاد ملی مقابله با کرونا به والدین توصیه کرد بمنظور جلوگیری از ابتلا به کرونا، کودکان بالای دو سال خود را بدون ماسک از خانه خارج نکند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۱    
اتحادخبر: فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده سعید مومیوند - محیط بان محکوم به اعدام - گفت: این پرونده در دیوان عالی کشور در حال بررسی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۶    
اتحادخبر: پژوهشگران موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران پیشنهاد می کنند در صورت تماس چشم ها با دست های آلوده، باید آن را با قطره اشک مصنوعی، سرم نمکی (محلول نرمال سالین) ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۶    
اتحادخبر: رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه امکان آلوده شدن برخی حیوانات از طریق تماس نزدیک با انسان های آلوده به ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۶    
اتحادخبر: بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان با غلبه بر بایرلورکوزن عنوان قهرمانی را بدست آورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۱    
اتحادخبر: 16نفر اعضای فوتبال تیم فوتبال فولاد و 14 نفر از اعضای استقلال به کرونا مبتلا شدند و با توجه به پروتکل های فدراسیون پزشکی ورزشی، بازی های این دو تیم باید لغو شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۲۱    
اتحادخبر: باشگاه پارس جنوبی در خصوص امتناع تیم فوتبال استقلال از سفر به شهرجم یک بیانیه صادر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۰۶    
اتحادخبر: فال روزانه 99.04.15