یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۷May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 7 اسفند 1393 - fa.alalam.ir

العالم 30 دی 1393 العالم 30 بهمن 1393 العالم 1 اسفند 1393 العالم 2 اسفند 1393 العالم 3 اسفند 1393 العالم 4 اسفند 1393 العالم 5 اسفند 1393 العالم 6 اسفند 1393 العالم 7 اسفند 1393 العالم 10 اسفند 1393 العالم 11 اسفند 1393 العالم 12 اسفند 1393 العالم 13 اسفند 1393 العالم 14 اسفند 1393 العالم 15 اسفند 1393 العالم 16 اسفند 1393 العالم 17 اسفند 1393 العالم 18 اسفند 1393 العالم 19 اسفند 1393 العالم 20 اسفند 1393 العالم 21 اسفند 1393 العالم 22 اسفند 1393 العالم 23 اسفند 1393 العالم 24 اسفند 1393 العالم 25 اسفند 1393 العالم 26 اسفند 1393 العالم 27 اسفند 1393 العالم 28 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1393 
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که بر اثر انفجار بمب مقابل رستورانی در پایتخت این کشور، یک نفر کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
خانواده دختری به نام "جلیله شبر" اهل منطقه السهله در غرب منامه پایتخت بحرین نگران سلامت فرزند زندانی خود هستند زیرا مسؤولان زندان از 2 هفته پیش به آنها اجازه ملاقات نمی دهند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
خیلی از چیزهایی که امروزه استفاده می کنیم قرن هاست که وجود دارند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۴    
دادگاهی در تگزاس امریکا، شرکت اپل را به دلیل نقض سه مجوز حق ثبت اختراع شرکت اسمارت فلش به وسیله نرم افزار آیتونز خود، به پرداخت 532 میلیون و 900 هزار دلار (469 میلیون و 400 هزار یورو) محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
دادگاه عالی کیفری بحرین، در پرونده ادعایی قتل 3 نیروی امنیتی، 3 نفر را به اعدام و 7 نفر را به حبس ابد محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
تازه ترین گزارش ها از سوریه از درگیریهای داخلی بین گروههای تروریستی و خط و نشان کشیدن آنها علیه یکدیگر حکایت دارد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
هویت جلاد گروگانهای غربی داعش که تا پیش از این با نام "جان" شناخته می شد، سرانجام مشخص شد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۵    
مردمی که لامپ را همانند غذای لذیذ می خورد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
العالم در حالی که برخی برنامه های درسی در مدارس عربستان به بهانه ایجاد نفرت و تشویق به قتل دیگران، با انتقادات غرب مواجه شده است ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۰    
آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از برنامه تبلیغاتی خود برای کسب رأی، هفته نامه موهن فرانسوی ضد اسلامی شارلی ابدو به را به رایگان توزیع می کند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۶    
روزنامه "وال استریت ژورنال" آمریکا نوشت: اوکراین با امارات توافقی برای خرید سلاح امضا کرد که تردید غرب در تجهیز کییف به سلاح برای مقابله با نیروهای هوادار روسیه را به چالش می کشد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
العالم یک صیاد در غرب استرالیا بمبی آلمانی برجا مانده از دوران جنگ جهانی اول را در رودخانه صید کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
العالم فرمانده نیروهای پیشمرگه کرد در شمال عراق گفت: نیرویی متشکل از یک هزار مسیحی و ایزدی، آموزش های نظامی خود را برای نبرد با گروه تروریستی داعش به پایان بردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۶    
یک روزنامه عربی با اشاره به تاثیر حملات تروریستی پاریس و قتل چند شهروند فرانسوی، این وقایع را در تصحیح رویکردهای سران فرانسه در قبال بحران سوریه موثر دانست ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
مقامات استرالیا گفتند که حدود چهل زن استرالیایی در فعالیت های تروریستی مشارکت داشته یا از گروه های تروریستی حمایت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
یک جلاد عربستانی که در یکی از شهرهای مهم این کشور مجری احکام قصاص است، گوش دادن به یک ترانه مشهور قدیمی را بهترین راه برای بازگشتن به زندگی طبیعی بعد از بریدن سر محکومان می داند!
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
یک مقام قضائی فرانسوی گفت: سه خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره قطر چهارشنبه پس از به پرواز درآمدن هواپیمای بدون سرنشین بر فراز حومه پاریس، بازداشت شدند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۳    
العالم نیروهای امنیتی ترکیه 40 نفر از مجموع 54 نفر مظنون به شنود غیرقانونی مکالمات تلفنی مسئولان و شهروندان به نفع "گروههای موازی" را دستگیر کردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۸    
تصویر امام راحل و مقام معظم رهبری در میدان فردوس بغداد، درست مقابل سکویی نصب شده است که تا سال 2003، تندیس بزرگی از دیکتاتور معدوم عراق بر روی آن قرار داشت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
گروهی از زنان بحرینی امروز پنجشنبه در حمایت از زنان اسیر در زندان های رژیم آل خلیفه تظاهراتی را با عنوان "زنان زینبیِ مقاوم" برگزار می کنند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
شیوخ عشایر عراقی دیروز از ربوده شدن صد نفر از اعضای این قبایل توسط گروه تروریستی داعش در نزدیکی شهر تکریت واقع در شمال بغداد خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۸    
جمعیت حقوق بشر بحرین فاش کرد که نیروهای رژیم بحرین تنها در طول یک هفته 64 شهروند بحرینی را با یورش به خانه های آنها بازداشت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
وزیر خارجه لیبی تعداد تروریست های مسلح بیگانه در لیبی را حدود 5 هزار نفر برآورد کرد و گفت: حضور این عده می تواند لیبی را به سوریه ای دیگر تبدیل کند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۰    
یک منبع نظامی اردن از هلاکت دو تروریست در مرز با سوریه خبر داد و گفت: این دو تروریست قصد داشتند با خودرو به طور غیرقانونی وارد خاک اردن شوند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمهور سودان در ادامۀ همراهی با سیاست های ضد ایرانی سردمداران آل سعود، مدعی شد که خارطوم تمام مراکز ایرانی را به دلیل "تهدید امنیت ملی" سودان بسته است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
گزارش کمیسیون تحریمهای سازمان ملل از ثروت 60 میلیارد دلاری علی عبدالله صالح رییس جمهور برکنار شده یمن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
یک زن ترکیه ای پس از بازنشر شعری در اینستاگرام، به اتهام انتقاد از اردوغان به زندان تهدید شد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
کارشناسان آمریکایی معتقدند که کره شمالی احتمالا تا پنج سال آینده 100 بمب هسته ای خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۲    
العالم - تفنگداران رژیم صهیونیستی در ادامه عملیات سرکوب اسرای فلسطینی، به زندان ریمون در جنوب فلسطین اشغالی حمله ور شدند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۷    
العالم در حملات ارتش سوریه به محل تجمع عناصر مسلح در اطراف شهر دوما در ریف دمشق، دهها نفر از تروریست ها کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۹    
مردم بحرین با برگزاری تظاهرات حکم دادگاه رژیم آل خلیفه برای تداوم بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی این کشور را محکوم کردند.