چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 26 مهر 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 2 مهر 1397 فانوس 3 مهر 1397 فانوس 4 مهر 1397 فانوس 5 مهر 1397 فانوس 6 مهر 1397 فانوس 7 مهر 1397 فانوس 8 مهر 1397 فانوس 9 مهر 1397 فانوس 10 مهر 1397 فانوس 11 مهر 1397 فانوس 12 مهر 1397 فانوس 13 مهر 1397 فانوس 14 مهر 1397 فانوس 15 مهر 1397 فانوس 16 مهر 1397 فانوس 17 مهر 1397 فانوس 18 مهر 1397 فانوس 19 مهر 1397 فانوس 20 مهر 1397 فانوس 21 مهر 1397 فانوس 22 مهر 1397 فانوس 23 مهر 1397 فانوس 24 مهر 1397 فانوس 25 مهر 1397 فانوس 26 مهر 1397 فانوس 27 مهر 1397 فانوس 28 مهر 1397 فانوس 29 مهر 1397 فانوس 30 مهر 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۵    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پسرش را به آتش کشیده بود، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۶    
بسته حمایتی دولت ار اقشار کم درآمد شامل چه کسانی می شود و چه زمانی ارائه خواهد شد؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از هموطنان خواست حین تردد در مسیر های منتهی به مرز، به تابلوهای هشدار دهنده انفجار مین و تجهیزات بجا مانده از جنگ تحمیلی توجه کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۷    
رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زن جوانی که بصورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب برادر خود مبالغی برداشت می کرد، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۷    
فیزیوتراپ سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که متاسفانه مربیان آموزش دیده ای نداریم و با ضعف مربی مواجه هستیم، گفت: وقتی مربی با دانش نباشد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰    
سید عباس صالحی امیری در نخستین اجلاسیه خانه های مطبوعات کشور در ساری، با اعلام اینکه چشم انداز رسانه ای کشور را باید ترسیم کنیم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
تظاهرکنندگان آمریکایی در اعتراض به قتل جمال خاشقجی، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی را مسخره و او را قاتل نامیدند
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۲    
رئیس انجمن دفاتر مسافرتی کشور گفت: باتوجه به اینکه برخی از کشورهای اروپایی دغدغه درج نشدن مهر ویزای ایران در پاسپورتشان داشتند، در حال حاضر این موضوع برای آنها عملیاتی شد
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۷    
تصاویری از حاشیه نشست مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی عصر پنج شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مجموعه فرهنگی تلاش.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۱    
مرد معتاد که به خاطر مشکلات مالی و خانوادگی به بن بست رسیده بود پس از قتل همسر و دختر 9 ساله اش به زندگی خود پایان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۰    
سوم آبان، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی است که به همین مناسبت از 27 مهر تا 3 آبان با عنوان هفته بیمه سلامت نام گذاری شده و برنامه هایی آشنایی و شناخت بیشتر گیرندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت با ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۶    
دبیر علمی کنگره سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران گفت: بین 10 تا 20 درصد کودکان مبتلا به اتیسم اگر به درمان جواب بدهند ممکن است که دیگر در طیف این بیماران قرار نگیرند و درمان پذیر باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۲    
افرادی که دیر وقت غذا می خورند، نه تنها به مصرف غذای بیشتر تمایل دارند، بلکه اغلب انتخاب های غذایی ضعیف تری نیز دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۲    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، گفت: افراد فکر می کنند بیماری های غیرواگیر فقط برای بزرگسالان است، در حالی که ریشه اکثر این بیماری ها در دوران حاملگی، نوزادی و کودکی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به موافقت شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا با افزایش قیمت خودرو گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۷    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام درخصوص خدمات دهی ایستگاههای صلواتی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران گفت: هیچ گونه محدودیتی برای برپایی موکب در مهران وجود ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۶    
عکس جنجالی عکاس خبرگزاری آناتولی که دیروز مقابل کنسول عربستان سعودی گرفته شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۱    
رهبرانقلاب در دیدار نخبگان علمی با هدف اغوای عمومی دنیا و کشور؛مهمترین کار دشمن، تصویرسازی غلط علیه جمهوری اسلامی است. نخبگان باید سهمشان را درجنگ تبلیغاتی علیه کشور ایفا کنند. 97/7/25
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۶    
برنامه اطلاع رسانی مراسم های مراسم های حاج آقا منصور ارضی در ایام اربعین سیدالشهدا(علیه السلام) در نجف اشرف و کربلای معلی.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
اینستاگرام در اقدامی عجیب، پست و استوری های مراسم بزرگداشت مادر شهیدان مغنیه، را از صفحه افراد مختلف حذف کرد!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۶    
کاردار سفارت عراق در ایران از صدور 770 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خداداد عزیزی در فیلم اسنیف که درباره رشته بوکس است، حضور پیدا کرده ست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۷    
ذائقه و تلویزیون چندی است که از همدیگر فاصله گرفته اند و اکنون صاحبان آموزشگاه های کلان کنکور یا فروشندگان محصولات گاه غیربهداشتی جایی برای فرهنگ و فرهنگسازی باقی نگذاشته اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته های اختصاصی اشتغال در دوره تحریم به رئیس جمهوری پیشنهاد شده است که بزودی در نشست شورای عالی اشتغال مورد بررسی قرار می گیرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۲    
دبیر کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست کلان شهرهای کشور گفت: کمیته محیط زیست میان کمیته ای است که باید در حوزه پسماند، فضای سبز و سایر بخش ها هماهنگی ایجاد کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۲    
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اهمیت و مخاطرات شبکه های اجتماعی بر ضرورت حضور جدی تر حامیان مقاومت در نبرد رسانه های جدید شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۶    
سومین کنگره جمعیت زنان مسلمان نواندیش، صبح امروز برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این تشکل انتخاب شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۶    
مدیرعامل بنیاد خانواده با بیان اینکه پیش نویسی برای راه اندازی مجمع ملی خانواده شروع شده است، گفت: برای ثبت آن با وزارت کشور هماهنگ شده است و ان شاالله برای چند ماه آینده ثیت خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۲    
درحالی که افزایش ذخایر نفت آمریکا برای چهارمین هفته متوالی نشان داد که بازار با مازاد عرضه روبروست، قیمت نفت به زیر 80 دلار سقوط کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۶    
مشاور امور بشردوستانه سازمان ملل، طرح ترکیه و روسیه در مورد منطقه عاری از سلاح در استان ادلب سوریه را دارای ابهامات بسیاری دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۷    
مردی 35 ساله در فرانسه همسر و مادرزن خود را با گلوله به قتل رساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۲    
غده تیروئید هورمون هایی حیاتی را تولید می کند. اگر تولید این هورمون ها بیشتر یا کمتر از حد طبیعی باشد می تواند علائم مختلفی از جمله ریزش مو را ایجاد کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
پزشکان معتقدند که چرب کردن داخل پلک پایینی با پمادهای مخصوص و یا افزودن مکمل های روغن ماهی به رژیم غذایی روزانه در درمان سندرم چشم خشک موثر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
فلفل سیاه علاوه بر طعم دادن به غذا، خواصی بالا برای بدن دارد تا جایی که محققان طب سنتی استفاده از آن را بسیار در غذا توصیه می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۱    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع سه تصادف در محورهای این استان با 3 نفر مجروح خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۶    
باشگاه روبین کازان قصد دارد به تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر محرومیت یک فصل از شرکت در رقابت های باشگاهی این قاره شکایت کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: فرادی که قصد زیارت اربعین را دارند می توانند تا دو روز قبل از اربعین برای ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع تصادف زنجیره ای در محور عجب شیر-آذرشهر خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه خطوط ریلی و مسیرهای مترو تنها راهکار حل معضل ترافیک این شهر با کمترین هزینه و سریع ترین زمان دسترسی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خط مشی ما در رسیدگی به مشکلات داوطلبان علوم پزشکی، رعایت عدالت، صداقت و پاسداری از حق مردم است و تلاش خواهیم کرد حقی ضایع نشود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۲    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۶    
در پنل چالش ها و آسیب های حوزه خانواده بر لزوم راهکارهای حل آسیب های اجتماعی و شروع آن از خانواده تأکید شد و مهمترین بخشی که می توان به عنوان تغییر در خانواده به آن اشاره کرد تغییراتی عنوان شد که در ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۷    
در بازی دو تیم پدیده و فولاد خوزستان، هوادارن مشهدی علیه مسئولان باشگاه و استان شعار سر دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به موضوع ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج وارد شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۲    
مدیرعامل بازاریابی و فروش رجا از تکمیل ظرفیت سه مسیر ریلی پیش بینی شده برای زائران اربعین حسینی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به خلاء قانونی در قانون به کارگیری سلاح برای محیط بانان گفت: امیدواریم که در تدوین قانون به کارگیری سلاح با بومی کردن قانون برای محیط بان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۰    
تیم فوتبال پدیده مشهد با پیروزی امروز خود مقابل فولاد خوزستان، جایگاه خود در صدر جدول رقابت های لیگ برتر را تثبیت کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۵    
روزنامه فرامنطقه ای'رأی الیوم' در گزارشی با اشاره به تنگنایی که عربستان سعودی پس از ماجرای قتل روزنامه نگار سعودی گرفتار شده، تاکید کرد این اوضاع ممکن است ریاض را به آتش بس در یمن سوق دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل شبکه یاری و خیابان با اشاره به مشکلات متعدد کودکان کار و ضرورت پیشگیری از آسیب های جدی، گفت: برای رسیدگی به مشکلات این کودکان، فردا دیر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۷    
یک مقام ارشد ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (پنج شنبه) گفت، پاپ فرانسیس تاکید دارد در صورتی که دعوتنامه رسمی دریافت کند به پیونگ یانگ سفر می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۷    
بولدوزرهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) یک ساختمان مسکونی در شهر "البیره" در نزدیکی رام الله و منزلی در"خربه ام المراجم" واقع در جنوب شهر "نابلس" را تخریب کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۱    
آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: آموزش و پرورش باید طبق فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) برای انقلاب اسلامی کادر سازی کند زیرا فرهنگ اسلام و اهل بیت (ع) فرهنگ عدالت و صداقت بوده و انقلاب اسلامی آن را احیاء ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۷    
سرمربی تیم استقلال خوزستان می گوید: امیدواریم با نقاط ضعف و قوتی که از تیم پارس جنوبی شناسایی کردیم بتوانیم از آن ها در روز بازی استفاده کنیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقابل نساجی هجومی بازی می کنیم اما این تیم چشم به ضدحمله خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۱    
باشگاه روبین کازان به علت رعایت نکردن فیرپلی مالی با محرومیت سنگینی توسط یوفا رو به رو شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۲    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 355 کیلوگرم تریاک در شهرستان شهریار خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۲    
موضوع قاچاق بنزین این روزها با افزایش نرخ دلار که باعث اختلاف فاحش نرخ سوخت در ایران با کشورهای همسایه شده است در سر خط مهم ترین خبرها قرار گرفته است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۲    
در نشست عوامل و پیامدهای نرخ رشد طلاق با حضور اساتید دانشگاه بر شناخت درست از ماهیت طلاق و نقش فردی و خانواده ها بر حل این مشکل تأکید شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
فیلم کوتاه طاغی در دومین حضور خود موفق به دریافت جایزه اول جشنواره SIGNES DE NUIT فرانسه شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
دروازه بان فقید تیم ملی ایران در جام ملت های 1972 و 1976 به عنوان یکی از نامزدهای بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت ها انتخاب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۱    
دختری در آمریکا با خاکستر جسد پدربزرگ مرده اش کلوچه درست کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۱    
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با تاکید بر ضرورت استفاده از نخبگان در توسعه صنایع الکترونیک گفت: ما آمادگی داریم در سطح قانونگذاری بازار خوبی را برای محصولات میکروالکترونیک فراهم کنیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۵    
شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو (پیش فروش مشارکت در تولید) برای 29 مهر 1397 اعلام شد که در ادامه، جزئیات آن را مشاهده می کنید. موعد تحویل خودروها در این طرح، زمستان 98 و فروردین 99 است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۲    
جزئیات درگیری اراذل و اوباش با دو سرباز وظیفه پلیس راهور در یکی از استان ها، اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۷    
روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت: یکی از سعودی های مظنون به دست داشتن در ناپدید شدن جمال خاشقجی در یک حادثه رانندگی کشته شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۷    
رئیس کلانتری 127 نارمک از دستگیری دو سارق در تعقیب و گریز با پلیس خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۲    
سارقان مسلح از بانک صادرات شهر لردگان استان چهارمحال و بختیاری سرقت کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۵    
آیت الله احمد جنتی به ریاست کمیسیون تحقیق و آیت الله مرتضی مقتدایی به عنوان رئیس کمیسیون اصول 107 و 109قانون اساسی مجلس خبرگان انتخاب شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۲    
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اول از همه می خواهم به ورزش، فوتبال و بانوان ایرانی تبریک بگویم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شرایط کنونی مشکل جدی برای تامین نیازهای کشور در بخش های دارویی، تجهیزات پزشکی و ارز نداریم اما به این معنا نیست که بدون مشکل هستیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه علل مرگ و میر در زنان و مردان متفاوت است، گفت: سرطان، دیابت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۷    
سرمربی تیم سایپا می گوید به دنبال سه امتیاز مسابقه با استقلال تهران هستیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه تاکید کرد:اگر ایران احساس کند فقط به صورت یک طرفه در حال اجرای برجام است، گزینه های دیگری را برای انتخاب دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۷    
همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی بازار خرید و فروش دینار عراق در مشهد رونق گرفته و دلال های دلار اقدام به خرید و فروش دینار می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دنبال کسب نتیجه برابر استقلال تهران هستیم تا بتوانیم جایگاه بهتری در جدول به دست آوریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید از این 3 ماهی که آمریکا فکر می کند، می تواند کاری کند، با موفقیت عبور کنیم، پس از آن شرایط تغییر کرده و بهتر می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در سنگر انقلاب اسلامی نباید اجازه دهیم اسلام و انقلاب تحریف شود و از کسانی که سعی در اسلام زدایی و انقلاب زدایی دارند، باید ترسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۱    
معاون اول قوه قضاییه گفت: در خصوص مسئله ورود غیرقانونی خودروها پرونده هایی تشکیل شده است، در این زمینه برخی عناصر گمرک و همچنین مالکین این خودروها تحت تعقیب قرار گرفته اند و این پرونده ها در حال ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۲    
رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از تصادف زانتیا با پراید در محور خاش به زاهدان با 2 کشته و 4 مجروح خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۲    
نوعی موجود دریایی عجیب توسط پژوهشگران مشاهده شده که شباهت بسیار زیادی به یک تکه سنگ زنده دارد و پس از باز شدن، داخل آن مملو از خون قرمز رنگ است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی فهرست جدید تحریم های آمریکا علیه کشورمان امروز پنجشنبه 26 مهرماه در صفحه توئیتر خود نوشت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶    
وزیر خارجه روسیه در گفتگو با رسانه ها به بحث درباره چشم انداز جنگ جهانی سوم و مواضع نزدیک مسکو و پکن پرداخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پدر خانواده پس از قتل همسر و دختر 9 ساله با شلیک اسلحه سوزنی، به زندگی خود نیز پایان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۱    
بوکسور معروف به دلیل اختلاف با همسرش، دو دختر و پدر و مادر همسر خود را به قتل رساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۵    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده های آمریکایی ایران را جزو 10 کشور برتر قدرتمند آینده دانستند گفت: ما توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۵    
نوزاد پسر عشایر در آمبولانس اورژانس 115 به دنیا آمد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۲    
یارانه نقدی مهرماه ساعت 24 امشب (پنج شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر رعایت قانون در بررسی لوایح FATF و CFT در مجمع تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۶    
حاشیه ای جالب از دیدار امروز رهبر انقلاب با نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۶    
در معاملات امروز بازارهای مالی جهان، احتمال افزایش مجدد نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، باعث تقویت دلار در برابر همتایان ارزی دیگرش شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۷    
بهای معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در اکتبر 12 سنت یا 0.2 درصد افزایش یافت و به 69.87 دلار در هر بشکه رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۷    
ویدئویی جالب در پاسخ به مرد سالاری،زن سالاری یا خانواده سالاری؟!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۱    
یک مقام مسئول گفت: تابه امروز 109 هزار و 274 میلیارد ریال معادل 87 درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت و مابقی تاپایان مهر تسویه خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۶    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات، روند کاهش نرخ سیب زمینی و گوجه فرنگی در بازار ادامه دار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۱    
سه منبع آگاه از پرونده جمال خاشقچی فاش کردند، "طراح" عملیات صورت گرفته علیه جمال خاشقچی یک افسر عالی رتبه در سرویس "ریاست اطلاعات عمومی عربستان" است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۱    
دیوید لوئیس دبیر اجرایی FATF در گفتگویی در مورد پیوستن ایران به FATF چنین گفت: هیچ تضمینی برای خروج ایران از لیست سیاه وجود ندارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۱    
لحظه ای بعد من را گرفت. همان جا دو تا کشیده توی گوشم زد و بیست وپنج هزار تومان را گرفت. کتک خورده و خجالت زده می خواستم بروم که راننده گفت: صبر کن... برم ببینم ماشین هست، بعد برو!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۲    
مرد جوان که در اتاقک نگهبانی کارگر جوانی را به خاطر شستن ظرف ها با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۲    
تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی با اجرای قطعه ماندگار نی نوا برگزار می شود.
  • ۱