شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 4 آذر 1398 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 29 اسفند 1397 فانوس 1 فروردین 1398 فانوس 31 اردیبهشت 1398 فانوس 1 خرداد 1398 فانوس 1 تیر 1398 فانوس 31 مرداد 1398 فانوس 1 شهریور 1398 فانوس 1 مهر 1398 فانوس 2 آبان 1398 فانوس 30 دی 1398 فانوس 30 بهمن 1398 فانوس 29 اسفند 1398 فانوس 1 آذر 1398 فانوس 2 آذر 1398 فانوس 3 آذر 1398 فانوس 4 آذر 1398 فانوس 5 آذر 1398 فانوس 6 آذر 1398 فانوس 7 آذر 1398 فانوس 8 آذر 1398 فانوس 9 آذر 1398 فانوس 10 آذر 1398 فانوس 11 آذر 1398 فانوس 12 آذر 1398 فانوس 13 آذر 1398 فانوس 14 آذر 1398 فانوس 15 آذر 1398 فانوس 16 آذر 1398 فانوس 17 آذر 1398 فانوس 18 آذر 1398 فانوس 19 آذر 1398 فانوس 20 آذر 1398 فانوس 21 آذر 1398 فانوس 22 آذر 1398 فانوس 23 آذر 1398 فانوس 24 آذر 1398 فانوس 25 آذر 1398 فانوس 26 آذر 1398 فانوس 27 آذر 1398 فانوس 28 آذر 1398 فانوس 29 آذر 1398 فانوس 30 آذر 1398 
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۱    
بعد از گذشت چند روز از اغتشاشات اخیر، ابعاد تازه ای از این عوامل پشت پرده این ماجرا یکی پس از دیگری رو می شود و این بار نقش آفرینی نرم افزار اسرائیلی در ماجرای اغتشاشات اتوبان امام علی (ع) نمایان شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۵    
نامه موافقت روحانی با استعفای حجتی به مجلس رسید/ استیضاح وزیر جهاد کشاورزی از دستور کار خارج شد. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره قبول استعفای وزیر جهاد ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۲    
مردم تهران چهارم آذر بار دیگر با حضوری پرشور در تجمع دفاع از اقتدار و امنیت شرکت کردند. آن ها می گویند به گرانی و سوءتدبیرهای مسؤولان معترضند اما از اغتشاشگران و آشوبگران بیزار هستند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۶    
آتش سوزی کافی شاپ در خیابان پاسداران، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۷    
سرلشکر سلامی: سفیر یکی از کشورها، همه سفرا را جمع کرد و به آنها گفت به اروپایی ها بگویید ایرانی ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده اند، بجنبید، نفت را باز کنید.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۷    
هجوم سبک و ساز موسیقی های خارجی باعث کم رونق شدن موسیقی اصیل ایرانی شده است.هجوم سبک و ساز موسیقی های خارجی باعث کم رونق شدن موسیقی اصیل ایرانی شده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۵    
افزایش قیمت بنزین بهانه ای بود برای افرادی که دست به آشوب و اغتشاش بزنند و نقشه های شوم خود را اجرایی کنند ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۶    
چهار نفر از بانوان محکوم پرونده های قتل عمد با تلاش اعضای شورای حل اختلاف از اعدام و یک نفر از محکومان معاونت در قتل از حبس رهایی یافتند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۱    
تجمع دفاع از اقتدار و امنیت دوشنبه 4 آذر 1398 با حضور پرشور مردم انقلابی تهران از مسیرهای چهارگانه به سمت میدان انقلاب اسلامی برگزار شد ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۸:۰۷    
تصاویری از اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر در میدان انقلاب اسلامی تهران.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۷:۴۰    
اجتماع بزرگ تهرانی ها با حضور اقشار مختلف مردم پایتخت در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، محکومیت اغتشاشات اخیر و بیان مطالبات معیشتی در عصر یک روز هوای سرد پائیزی در میدان انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۷:۳۷    
اسپوتنیک با برگزاری یک نظرسنجی در اینستاگرام بین خوانندگانش به بررسی این مسئله پرداخت که ایرانیان در زمان قطعی اینترنت به چه کارهایی پرداختند و در زندگی روزمره خود با چه مشکلاتی روبه رو شدند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۵    
حضور شخصیت های لشکری و کشوری در اجتماع بزرگ مردم تهران در ابراز بیزاری از آشوب، ناامنی و اغتشاش.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: متأسفانه عده ای از افراد که خود در صحنه عملیات حضور نداشته اند با زیر سوال بردن اقدامات خوب ناجا امروز منتقد ما هستند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۶    
با دستگیری سه عضو فراری باند معروف به خفاش های طلایی پرونده سرقت طلا و جواهرات از منازل مشهد وارد مرحله جدیدی شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۰    
کنایه سنگین مجری صدا و سیما به همکاری مهناز افشار با تلویزیون وابسته به آل سعود که دستش به خون هزاران کودک یمنی آغشته است و ضد ایرانی است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۰    
در هفته ای که گذشت، هفته کتاب در سکوت خبری و نبود اطلاع رسانی مناسب به آرامی برگزار شد و به پایان رسید، اما این سکوت و بی خبری، چه به روزگار کتاب ها، ناشران و کتاب فروشان آورده است؟
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۷    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شخصی که با ترفند انتشار آگهی های استخدام در شرکت ها و مراکز دولتی در سایت های دیوار و شیپور از کاربران کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به اینکه کرایه تاکسی افزایش نمی یابد، گفت: فعلا برنامه ای برای افزایش سهمیه بنزین تاکسی ها نداریم.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت مترو تهران از اضافه شدن دو رام قطار یا 14 واگن جدید به خطوط مترو تهران طی هفته آینده خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: مردم به جای پول و هدفمندی یارانه ها، ثبات اقتصادی می خواهند و باید برای کنترل قیمت ها، سازوکار قانونی در نظر گرفته شود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۰    
بنیاد سعدی با همکاری رایزنان فرهنگی ایران در روسیه و عراق آزمون بین المللی مهارت زبان فارسی آمفا (AMFA) را برگزار کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۱    
مقامات کره جنوبی و ژاپن بار دیگر به بیان اظهارات تند و کنایه آمیز درباره یکدیگر پرداختند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۵    
اسفندیاری پور گفت: بنا بر آمار تا تاریخ 29 آبان 66 درصد کل کشت گندم آبی و دیم در کشور محقق شده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۵    
از تخریب های گسترده تا کودکی که چهار تیر خورده به دست اشرار.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۲    
جامعه شناسان معتقدند دولت ها بایستی برای جلوگیری از تبدیل شدن اعتراض مسالمت آمیز به اعتراض خشونت بار پیش قدم شوند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از عزم جدی و تلاش مستمر برای بهره برداری از بیمارستان جدید شهدای تجریش خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۶    
تاجران نفت با موسسات بزرگی مثل آژانس بین المللی انرژی و صندوق بین المللی پول در مورد وضعیت اقتصاد جهان و چشم انداز بازار نفت در سال 2020 اختلاف نظر دارند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۷    
به تازگی مجری تلویزیون ماهواره ای سلطنت طلب، در برنامه ای سعی داشت تا با وعده های جنسی مانند آزادی استخر مختلط، مخاطبان خود را به هواداری از رضا پهلوی دعوت کند!
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۰    
اجتماع بزرگ قاریان قرآن، مداحان، شعرا، و پرچمداران و پیرغلامان اهل بیت(ع) تهران و سایر شهرها روز 6 آذرماه برگزار خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۷    
فیلمی از حمله های تهمت آلود جهانگیری به رئیسی در دوران انتخابات و مناظره های تلویزیونی.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۱    
بحران پلاستیک سال هاست به معضلی جهانی تبدیل شده است. در میان انبوه پلاستیک ها، سهم بسیار ناچیزی بازیافت شده و بقیه در طبیعت رها می شود ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۱    
سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری که ابتدا جزو یکی از سه نفر وکلای نجفی بود و اما از سوی نجفی از وکالت در این پرونده عزل شد نکات جدیدی را درباره این پرونده بیان کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۱    
نماینده ائتلاف الفتح در مجلس نمایندگان عراق وعده های آمریکا را پوچ و واهی توصیف کرد و از نیروهای سیاسی کشورش خواست که به این وعده ها اعتماد و اطمینان نکنند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۵    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه استفاده از اوراق در صنایع باید توسعه یابد، گفت: امکان استفاده از ابزارهای متنوعی همچون گواهی سپرده کالایی و اوراق سلف موازی استاندارد وجود دارد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: افزایش قیمت، تا یک سال آینده اثربخشی خود را از دست می دهد، برای مردم عادی می شود و شرایط تردد مانند قبل خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۱    
از اختلافات و اشتراکات خارجی تا تهدید ها و فرصت های عرصه بین الملل؛وقتی دوگانه روحانی منطقی نیست!
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۵    
رئیس پلیس راهور فاتب محدودیت های ترافیکی راهپیمایی امروز، دوشنبه را در مناطق مرکزی پایتخت تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۶    
سازمان حج و زیارت پس از یک دوره توقف، اعزام زائران عتبات را به صورت زمینی از 10 آذرماه از دو استان تهران و زنجان آغاز می کند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۶    
با توجه به نتایج رقم خورده در هفته سی وچهارم سری A فوتبال برزیل، قهرمانی فلامنگو در این مسابقات قطعی شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۵۷    
اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد میزبانی ایران از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را به تعویق انداخته است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۴۲    
کشورهای واقع در دریای کارائیب کماکان جزو محبوب ترین پناهگاه های مالیاتی جهان هستند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۶    
رهبر انقلاب: رهبری نمی تواند در تصمیم گیری های موردی و جزئی دستگاه های گوناگون دخالت کند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۷    
تیم پرطرفدار فرانسه به سه امتیاز دیداری خارج از خانه دست یافت.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۷    
رئیس پروژه ملی پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز اجرای نظام ارجاع در خدمات سلامت و پیاده سازی نسخه الکترونیک پزشکان در کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۷    
یک مرد دوستش را به خاطر ازدواج با همسر سابقش کشته و حالا پولی ندارد تا دیه را بپردازد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۱    
مرد جوان که همسرش را کشته و با دروغگویی راز جنایت خانوادگی را پنهان نگه داشته بود در دادگاه از خود دفاع می کند. این در حالی است که غیر از چند تار مو ،اثری از جسد به دست نیامده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۲    
آتش زدن همه اتوبوس های یک پایانه شهری در شهر اصفهان توسط آشوبگران اغتشاشگر.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۲    
امیر آقایی بازیگر سینما و تئاتر با ایفای نقشی متفاوت در نمایش چشم عمومی به کارگردانی حسام الدین مختاری روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد می رود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۰۶    
مردی که بعد از طلاق همسرش متوجه رابطه او با مردی دیگر شده و آن فرد را با واردآوردن ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۰۰    
مرد جوان که مستأجر خانه برادرزنش بود وقتی فهمید او می خواهد خانه اش را بفروشد با چاقو به سراغش رفت و وی را به قتل رساند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۵۷    
رسانه های معتبر عربی خبر احتمال بازگشت برانکو به تیم ملی فوتبال ایران را پوشش داده اند و از نگاه آنها به نظر می رسد که این احتمال بسیار جدی است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۵۷    
مرد جوان که به خاطر مخالفت خاله اش نتوانسته بود با دختر او ازدواج کند بعد از سال ها سناریوی عجیبی برای انتقام از او طراحی کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۵۱    
زهرا صدراعظم نوری با اشاره به اینکه تاکنون جایگزین جدی برای نمک پاشی در روزهای برفی نداشته ایم، ممانعت از نمک پاشی و جایگزینی آن با سایر مواد در روزهای یخبندان را اولویت کاری مدیریت شهری ندانست.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۵    
تصویری از آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران را در جاده شمال برای دیدار تیمش با نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر را مشاهده می کنید.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۵    
دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۵    
آسیب رساندن به آثار و بناهای تاریخی موضوع جدیدی نیست و هرچند وقت یکبار خبرهایی ازتخریب و آسیب رسیدن به یک بنا منتشر می شود ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۲    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ پاسخ می دهد که آیا صرفا داشتن چراغ گردان، برای تردد از خطوط ویژه کافی است یا خیر؟
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از حذف 30 درصد قبوض آب تهرانی ها تا پایان امسال خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۶    
یک فرمانده نیروی دریایی آمریکا به دلیل مخالفت با دستور توئیتری ترامپ از سوی وزیر دفاع این کشور از کار برکنار شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۲۷    
خبرگزاری رویترز از ادامه تجمعات اعتراضی در پایتخت لبنان و زد و خورد میان معترضان ضددولتی و طرفداران جنبش امل نزدیک به حزب الله خبر داده است.