شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۳May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 6 آذر 1398 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 29 اسفند 1397 فانوس 1 فروردین 1398 فانوس 31 اردیبهشت 1398 فانوس 1 خرداد 1398 فانوس 1 تیر 1398 فانوس 31 مرداد 1398 فانوس 1 شهریور 1398 فانوس 1 مهر 1398 فانوس 2 آبان 1398 فانوس 30 دی 1398 فانوس 30 بهمن 1398 فانوس 29 اسفند 1398 فانوس 1 آذر 1398 فانوس 2 آذر 1398 فانوس 3 آذر 1398 فانوس 4 آذر 1398 فانوس 5 آذر 1398 فانوس 6 آذر 1398 فانوس 7 آذر 1398 فانوس 8 آذر 1398 فانوس 9 آذر 1398 فانوس 10 آذر 1398 فانوس 11 آذر 1398 فانوس 12 آذر 1398 فانوس 13 آذر 1398 فانوس 14 آذر 1398 فانوس 15 آذر 1398 فانوس 16 آذر 1398 فانوس 17 آذر 1398 فانوس 18 آذر 1398 فانوس 19 آذر 1398 فانوس 20 آذر 1398 فانوس 21 آذر 1398 فانوس 22 آذر 1398 فانوس 23 آذر 1398 فانوس 24 آذر 1398 فانوس 25 آذر 1398 فانوس 26 آذر 1398 فانوس 27 آذر 1398 فانوس 28 آذر 1398 فانوس 29 آذر 1398 فانوس 30 آذر 1398 
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۰    
نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (زادهه 5 فوریهه 1992) که با نام نیمار جونیور یا به شکل ساده تر نِیمار شناخته می شود ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۵۲    
باستان شناسان موفق به کشف توله سگ 18 هزار ساله ای در سیبری شدند که در گذر زمان میان یخ ها به خوبی حفظ شده است ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۶    
کشاورزان فرانسوی با هزار دستگاه تراکتور، خیابان های پاریس را در اعتراض به سیاست های کشاورزی رئیس جمهور این کشور مسدود کردند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۷    
از آن جایی که خبر افزایش ذخایر نفت آمریکا با خوش بینی در مورد توافق تجاری آمریکا و چین خنثی شد، قیمت نفت در معاملات امروز بالای 64 دلار در هر بشکه ثابت ماند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۱    
روایت رحمانی فضلی وزیر کشور از جنایت اغتشاش گران و اشرار اجاره ای در حوادث چند روزه پیش در کشور.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۶    
افت دلار ادامه نیافت تا این ارز یک بار دیگر به سوی سطح مقاومتی 12 هزار و 500 تومانی حرکت کند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۶    
طبق اعلام معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بودجه فرهنگی کشور در سال آینده 10 درصد کاهش خواهد داشت و این موضوع با اخذ مالیات از حوزه فرهنگ همراه می شود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۸:۰۱    
تصویری از محمدعلی نجفی قاتل میترا استاد که در فضای رسانه ای با توجه به عفو وی در جلسات قبلی دادگاه بازتاب زیادی در افکار عمومی داشته است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۶    
به نظر نمی رسد که مصدومیت ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، خیلی جدی باشد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۷    
بانک مرکزی، نرخ 47 ارز را برای امروز(چهارشنبه 6 آذر 98) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 19 ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت 17 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه گرانی بنزین تاثیر مستقیمی بر گرانی سایر اجناس در بازار گذاشته است، گفت: دولت توانایی کنترل قیمت ها را ندارد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۸    
یک کارگر ساختمانی در حین کار به عمق 25 متری یک چاه سقوط کرده و به شدت مجروح شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
سرهنگ "حاجعلی صالحی" رئیس پلیس فتا استان تهران، از دستگیری نوجوانی به اتهام سرقت اطلاعات 400 کارت بانکی به بهانه فروش شارژ ارزان قیمت در غرب تهران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷    
یک دانشجوی دکترای روان شناسی گفت: بسیاری از مشکلات پیش آمده در جامعه به دلیل این است که مهارت کنترل خشم در خانواده و جامعه آموزش داده نشده و یا این آموزش ها بسیار ضعیف بوده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۱    
وزیر کشور از برگزاری جلسه شورای امنیت کشور برای اتصال اینترنت گوشی های همراه در عصر امروز خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۱    
"مجید محمدیان" فعال اقتصادی: آیت الله رئیسی با اختیارات شان اقتصاد را هم درست می کنند. از دولت انتظار داریم موانع را بردارند نه به آنها اضافه کنند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۱    
لایحه ای به مجلس سنای امریکا ارسال شده که بر مبنای آن افرادی که عکس های برهنه در فضای مجازی منتشر می کنند 500 دلار جریمه می شوند!
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۲    
به مناسبت فرا رسیدن هفته ی بسیج، جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۲    
مراسم یادبود شهدای بسیج با سخنرانی حسین یکتا و مدیحه سرایی مهدی رسولی و محمد حسین پویانفر امروز 6 آذرماه در مسجد سپهسالار حسین(ع) تهران برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۷    
وزیر کشور از وصل شدن اینترنت های موبایل پس از بررسی در جلسه امروز چهارشنبه شورای امنیت خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طرح زمستانی پلیس راهور، 20 آذر امسال کلید می خورد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا گفت: متاسفانه شش درصد افزایش تصادفات فوتی را داشتیم و 145 نفر در حوادث رانندگی در طرح زمستانه سال قبل جان خود را از دست دادند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۶    
سه کرسی از کمیته های فدراسیون جهانی ووشو به نمایندگان ایران رسید.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۷    
نمایش ولپُن نوشته بن جانسون به کارگردانی مهدی کوشکی از نیمه آذر در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می رود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۱    
جزئیات منابع و مصارف بودجه شرکت ها و بانک ها و موسسات انتفاعی دولتی در 6 ماهه نخست سال نشان می دهد در نیمه نخست سال جاری تنها 0.25 درصد مالیات دادند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۶    
غول پتروشیمی آلمان، باسف، طی بیانیه ای اعلام کرد که ساخت پروژه پتروشیمی 10 میلیارد دلاری خود در استان جنوبی گوانژوی چین را آغاز کرده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سرمربی فعلی پرسپولیس حمایت کرد و گفت: در حال حاضر از کالدرون حمایت می کنیم.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۱    
یوونتوس در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی روی دروازه اتلتیکومادرید نشد، با تک گل پائولو دیبالا از روی ضربه ایستگاهی حریف خود را مغلوب کرده و صدرنشینی خود را در گروه چهارم قطعی ساخت.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۵    
با پیگیری های وزارت ورزش، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با تغییر تاریخ در ایران برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۰    
دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن قبل از دیدار برابر رئال مادرید دست به حرکتی جنجالی زدند که ممکن است برای آنها محرومیت و جریمه به دنبال داشته باشد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۵    
سلطانی گفت: هم اکنون هر کیلو دام گوساله نسبت به ابتدای سال 40 درصد و دام سبک 30 درصد افت داشته است .
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۲۷    
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مشکل 55 درصد واحدهای مراجعه کننده به این ستاد در زمینه تعیین تکلیف بدهی های بانکی بوده است ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۵    
تئاتر در کشور ما هر روز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و نبود امکانات تبلیغات نیز یکی و البته از مهم ترین آنهاست.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۷    
آنفلوانزا یک بیماری مسری است که توسط ویروس ایجاد و از طریق فرد به فرد پخش می شود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۱    
اغتشاشات را محکوم می کنیم ولی به عملکرد دولت اعتراض داریم.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۱    
در شب اول از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ با درخشش لواندوفسکی آتش بازی راه انداخت، تاتنهام کامبکی تماشایی در لندن داشت و رئال مادرید هم مقابل پاری سن ژرمن پیروزی را از دست داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۱    
بر اساس قانون جعل مدرک دانشگاهی مجازات است و قانونگذار برای آن از یک تا 3 سال حبس در نظر گرفته است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۵    
مدیر مرکز تحقیقات سیاسی و اقتصادی در واشنگتن بر این باور است که "سازمان کشورهای آمریکایی" در ارتباط با انتخابات بولیوی افکار عمومی را فریب داده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۵    
قنادان درباره طرح اختصاص جایگاه سوخت CNG به ناوگان تاکسیرانی و برنامه های موجود برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی توضیحاتی داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۲    
معاون وزیر کار (4 آذر 1398): "هر کسی که یارانه معیشتی می خواهد، باید به دولت اجازه دسترسی به همه تراکنش ها و حساب های بانکی اش را بدهد."
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۶    
روزنامه رای الیوم به نقل از منابع آگاه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دلایل احتمالی سفر غیرمنتظره ولی عهد سعودی به ابوظبی را برشمرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۰    
مدیرکل امور داروی سازمان غذا و دارو تاکید کرد که کمبودی در انسولین های قلمی در کشور وجود ندارد و درباره چگونگی عرضه این انسولین ها به بیماران توضیح داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۰    
یک عضو هیئت دولت سوریه گفت که مداخله برخی کشورها در کار کمیته قانون اساسی موجب شده که پای مخالفان دولت سوریه در عمل به تعهداتشان درباره پایبندی به اصول ملی بلنگد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۲۷    
نجات جان افراد، تنها فایده اهدای خون نیست بلکه فرد اهداکننده نیز با این اقدام، خطر ابتلا به برخی بیماری ها را از خود دور می کند ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۷:۲۱    
اگرچه مطابق با اعلام رسمی متولیان، مقرر است پس از 24 ساعت از ارسال پیام به سامانه #6369* کد رهگیری ارسال شود، اما بررسی ها نشان می دهد برای برخی از افراد هنوز کدی ارسال نشده است.