دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 14 اسفند 1393 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 30 بهمن 1393 فرهنگ نیوز 1 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 2 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 3 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 4 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 5 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 6 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 7 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 11 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 12 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 13 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 14 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 15 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 16 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 17 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 18 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 19 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 20 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 21 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 22 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 23 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 24 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 25 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 26 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 27 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 28 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۱    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از وضعیت هوای کشور در سه روز آینده از بارش باران در بخش هایی از غرب کشور ، سواحل دریای خزر ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما قصد تجاوز نداریم اما آمادگی داریم در صورت اشتباه محاسباتی دشمن با 500 قایق تندرو برای هر ناو آمریکایی، به دشمن حمله کنیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۱    
مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران به همراه یکی از اعضای کادر فنی این تیم به دلیل توهین و درگیری فیزیکی توسط پلیس دستگیر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۳    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش گفت از نقش سازنده تمامی کشورها از جمله ایران در مبارزه با داعش استقبال می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۳    
اگر فیفا در همکاری با باشگاه استقلال سهمیه این باشگاه از جام جهانی را به رودریگو توزی برزیلی پرداخت کند، آبی ها از خطر کسر امتیاز نجات پیدا می کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۳    
سایت فیفا در گزارشی در خصوص رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد پرسپولیس تمجید کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۲    
مراسم رونمایی ازسنگ یادبودشهیدجهاد مغنیه عصرامروز پنجشنبه دربهشت زهرا برگزار شد. عکس: سجاد پاداش
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
به دنبال آزادی و بازگشت نوراحمد نیکبخت دیپلمات ربوده شده ایرانی در صنعا، محمدجواد ظریف با ارسال پیامی به وزیر اطلاعات از زحمات این وزارتخانه در آزادی دیپلمات ایرانی از چنگ تروریست ها قدردانی کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
وزیر خارجه آمریکا درباره چهل و پنجمین سالگرد امضای معاهده منع گسترش سلاح های اتمی(ان پی تی) بیانیه کوتاهی صادر کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در محورهای مواصلاتی 4 استان کشور و همچنین شرق استان تهران برف می بارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۳    
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه امروز قهرمانان ایران در میادین مختلف ورزشی باعث افتخارات زیادی برای کشور می شوند گفت ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که استراتژی آمریکا در عراق برای مقابله با تکفیری های داعش تا حد زیادی به ایران وابسته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
فرمانده پلیس فدرال عراق امروز همزمان با پنجمین روز آغاز عملیات آزادسازی استان صلاح الدین از موفقیت آمیز بودن مرحله سوم عملیات پاکسازی تکریت از داعش خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی ایران کوچکترین باجی به باج خواهان نمی دهد و با روش های پیچیده اطلاعاتی از منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۹    
وزیر کشور با بیان اینکه آماده است تا در هر جایی و حتی در صحن غیر علنی مجلس گزارش دقیقی از فرآیند پول های کثیف در اقتصاد را ارائه کند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۹    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت ثبت نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن خبرداد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۷    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: لازم است با بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی که ابتکار آن بوسیله رهبر انقلاب صورت گرفت، مشت محکمی به دهان دشمنان کینه توز بزنیم و برای همیشه او را مأیوس کنیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
رویترز اعلام کرد: با اینکه ذخیره سازی نفت آمریکا به بیشترین میزان خود در 80 سال گذشته رسیده است اما سایه مذاکرات ایران با گروه 5+1 اجازه نداد قیمت نفت پایین تر بیاید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اذعان بر اینکه در تولید سیمان از ظرفیت مازاد برخورداریم گفت: ایران رتبه اول صادرات این محصول مهم به منطقه خاورمیانه را داراست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
خبرگزاری رسمی کره شمالی در واکنش به حمله به سفیر آمریکا در سئول گفت که این حمله فقط یک تنبیه بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
به مناسبت روز 15 اسفند، روز درختکاری رئیس جمهور با حضور برخی مسئولین اقدام به غرس درخت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۴    
ناسا از سال 2010 حدود 200 میلیون عکس از خورشید گرفته است که تعدادی از این تصاویر را در ادامه مشاهده می کنید ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۲    
خبرگزاری های رسمی اوایل هفته از حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در عملیات آزادسازی تکریت خبر داده بودند و امروز عکسی از سردار سلیمانی در صفحه اجتماعی منسوب به او قرار گرفته است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۲    
کمیته انضباطی رای به محرومیت مهاجم پرسپولیس تا زمان پرداخت حق انتقال او به نساجی داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۹    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز با حضور در کمپ ترک اعتیاد ماده 16 اخوان در ملارد با مددجویان این کمپ دیدار و گفت وگو کرد.عکس/حمید رضا دستجردی
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۹    
رئیس قوه قضائیه با انتقاد از برخی که مدعی هستند قوانین جزایی اسلام پاسخگوی نیازهای روز جامعه نیست، گفت: مسائل قضایی مانند سایر موضوعات و معارف دینی نیاز به اجتهاد علمی دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۷    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نباید فریب وسوسه های دشمن را خورد، گفت: شیطان نماینده ای در دل همه انسان ها دارد و نماینده آن نفس اماره است که فکرت را به طرف گناه می برد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۷    
ارتش ترکیه در بیانیه ای از سقوط یک جنگنده در نزدیکی شهر قونیه و کشته شدن دو خدمه خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۷    
با عقد قرارداد فیلم سینمایی روباه به کارگردانی بهروز افخمی با سرگروه سینمایی فرهنگ این فیلم نیز به اکران های نوروزی پیوست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
جنگنده های وابسته به نیروی هوایی لیبی فرودگاهی در پایتخت را که تحت کنترل شبه نظامیان فجر لیبی قرار دارد، بمباران کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مراسم درختکاری گفت: به قول شهید باکری خدا همه ما را پاکیزه از دنیا ببرد که متاسفانه فضای فوتبال ما اینگونه نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۷    
یک مقام امنیتی عراق در استان صلاح الدین خاطرنشان کرد : نیروهای امنیتی توانستند میدان نفتی عجیل در این استان را به کنترل خود درآورند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۲    
در این فیلم تفاوت دو رئیس جمهور در ورزش کردن را با هم مقایسه می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۰    
کریستیانو رونالدو یکی از آن آدم هایی است که خیلی روی ظاهرش وسواس دارد و همیشه برای انتخاب لباس و مدل موهایش خیلی وقت می گذارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۰    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: اشتغال و حرفه آموزی بهبودیافتگان از اعتیاد باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که می تواند مانع از بازگشت آن ها به چرخه اعتیاد شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
وزیر دارایی الجزایر از ممنوعیت رسمی حجاب در ادارات گمرک این کشور خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۰    
سفر فائزه هاشمی به بجنورد به علت اعتراض شدید مردم و دانشجویان استان خراسان شمالی لغو شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۴    
حاج مهدی الکنانی فرمانده ارشد عصائب اهل الحق، در عملیات آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین در محور شمال سامراء به شهادت رسید وعکس زیر حاج مهدی الکنانی را در کنار حاج قاسم سلیمانی نشان می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۸    
این درگیری که در شهر ارغنداب استان زابل افغانستان اتفاق افتاد، ابتدا با منازعه طالبان محلی و افراد خارجی داعش آغاز شد و سپس به درگیری مسلحانه تبدیل گردید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۸    
عملکرد موثر مهاجم بوشهری در ترکیب پرسپولیس بالاخره چشم سرمربی پرتغالی تیم ملی را گرفته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
نماینده تهران در مجلس در یادداشتی با انتقاد از خام فروشی نفت، تأکید کرد: راه اقتصاد مقاومتی از مسیر تحقیق و علم می گذرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شهدای عزیز فرهنگی هر یک خود چراغ راه و یک سوزن بانی برای ما هستند تا ما راه و مسیر درست و صحیح اسلام و انقلاب را گم نکرده و از آن غافل نشویم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
رئیس قوه قضاییه گفت: در شرایط کنونی که نگاه به اسلام به ویژه جمهوری اسلامی در جهان وجود دارد تفقه در دین از نظر عقلانی و دینی به منظور ارائه مفاهیم اسلامی ضروری است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
رییس جمهوری گفت: می توانیم با برنامه ریزی دولتی و مردمی تلاش کنیم تا محیط زیست، آب و هوای سالم و محیط زندگی بهتر داشته باشیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
یک متخصص طب کار تاکید کرد که شناخت رفتارهای استرس آور اولین قدم در کنترل موثر استرس های شغلی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
اداره فتوای مصر به دختران مسلمان درباره عواقب سفر به مناطق درگیری و ازدواج با عناصر گروه تروریستی داعش هشدار داد و آن را غیرشرعی و در چارچوب تروریسم دانست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۴    
ملک سلمان بن عبدالعزیز با اتخاذ سیاست مشت آهنین در قبال معترضین در پی بستن اندک منفذهای موجود در جامعه سعودی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
به دستور شهردار نیویورک اعیاد فطر و قربان به تعطیلات رسمی مدارس نیویورک اضافه شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره نامزدهای ریاست مجلس خبرگان رهبری توضیحاتی ارائه کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۱    
نور احمد نیکبخت دیپلمات ایرانی که در تیرماه 1392 توسط گروه های تروریستی در یمن ربوده شده بود، آزاد و صبح پنج شنبه وارد فرودگاه مهرآباد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
روحانی در آستانه روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، با تاکید بر ضرورت صیانت از محیط زیست تصریح کرد: امروز نه تنها برای زیبایی کشور بلکه برای حیات و زندگی سالم و پایدار ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
کاشت نهال توسط حسن روحانی صبح امروز در آستانه روز درختکاری
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
ارتفاع برف که بارش آن از شب گذشته درشهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل شروع شده در محورهای ارتباطی به بیش از50 سانتیمتررسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
پزشک و محقق طب اسلامی گفت: آب خوردن در میان وعده ی غذایی و یک نفس آب خوردن بلغم تولید می کند و سبب بیماری های سرد به ویژه بیماری های گوارشی می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید اولویت حال حاضر فدراسیون تیم ملی امید است و کی روش نمی تواند در مورد همه کارها تصمیم گیری کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
روضه ای جانسوزی با نوای استاد پناهیان در هیئت محبین اهل بیت(ع) برای ایام فاطمیه که در ادامه مطلب به صورت صوتی آماده دانلود می باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
امام جمعه موقت اهواز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ماهیت آموزشی دارد و نباید سیاسی باشد. سیاسی کردن این دانشگاه در گذشته به آن ضربه زده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
مدیر عامل استقلال می گوید از بردهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان خوشحال است و به آنها تبریک می گوید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
ارتش عراق، در ادامه عملیات نبرد برای آزادسازی تکریت موفق شد بیشتر خطوط امداد رسانی گروه تروریستی داعش در این شهر را قطع کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
زشت ترین تلفن همراه جهان انتخاب شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
قیمت میوه طی هفته جاری بدون تغییر مانده و قیمت مرغ همچنان حدود 8000 تومان است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
به دنبال سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا، گروهی از یهودیان ساکن آمریکا با شرکت در تجمعی اعتراضی، خشم خود را نسبت به سیاست های جنگ طلبانه نتانیاهو و رژیم صهیونیستی ابراز داشتند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
در موقع خانه تکانی و استفاده از شوینده های خانگی مراقب سلامتی تان باشید . برای حفظ سلامتی تان این نکات را به خاطر داشته باشید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: تدین، تفکر و اخلاق اسلامی از خصوصیات ممتاز مرحوم عسگراولادی بود و ایشان منیت خود را مانند موم در دست داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تشیع انگلیسی با سفره دین و مذهب کاسبی می کند و این خطری برای اسلام است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۸    
آیت الله جوادی آملی در نوشتاری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۸    
یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و روانه زندان شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۸    
یک گزارش اطلاعاتی نشان می دهد که کشور مغرب همچنان سومین مبدأ تروریست های گروه داعش به شمار می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۲    
قلعه نویی اعتقاد داشت اول نکونام نسبت هایی به او داده که در قانون جرم است، دوم به او حرف هایی نسبت داده که در واقع نادرست است و سوم اظهاراتش درباره اش دروغ بوده است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا گزینه وادار کردن ایران به تسلیم در مسئله هسته ای را غیرممکن دانست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۱    
فدک دهکده ای در شمال مدینه بود که تا آن شهر دو یا سه روز راه فاصله داشت. این دهکده در شرق خیبر و در حدود هشت فرسنگی آن واقع بود و ساکنانش همگی یهودی شمرده می شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
بزرگترین غار آبی آسیا در کرمانشاه با همه دالان های دیدنی اش از تالار عروس گرفته تا ایوان های چشم نواز میسر برزخ و بلور در معرض از دست دادن بی رویه رطوبت و تخریب قرار گرفته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش برجسته مسئولان و خواص در جامعه گفت: مسئولان وظیفه دارند که مردم را به زور به بهشت ببرند و راه های جهنم را با قدرت مسدود کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
دیپلمات ایرانی آزاد شده از چنگال تروریست ها در یمن، با بیان اینکه 20 ماه و 2 روز از همه دنیا بی خبر بودم، گفت: اگر تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت امور خارجه نبود، مسئله حل نمی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور سوریه با اشاره به تصمیم آمریکا به آموزش 5 هزار شورشی، تصریح کرد غربی ها هیچ اراده ای برای مبارزه با تروریسم ندارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۴    
احمد نیکبخت، دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن، آزاد شد و به کشور بازگشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۲    
یکی از ژنرال های آمریکایی، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را یک "اسطوره" خواند که نقش بزرگی را در جنگ بازی کرده و تجربه بالایی دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
حمله چند جانبه این هفته تکریت، بزرگترین هجوم هماهنگ به این شهر بوده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
صهیونیست ها به جز تعدادی اندک درحزب لیکود با انتقاد شدید و بسیار گسترده به سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در کنگره آمریکا ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
لیبرمن اختلاف باراک اوباما و نتانیاهو بر سر ایران را موقتی دانسته و در عین حال گفت: این یک تنش شخصی نیست بلکه اختلاف میان دو دولت است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
دکتر محمد مصدق از نخست وزیران دوران پهلوی در چنین روزی در سال 1345 خورشیدی چشم از جهان فرو بست
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
صحبت کردن احمدی نژاد با مردم ترکیه با زبان مادریشان موجی از همگرایی را بین استقبال کنندگان از وی به وجود آورد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
گروه داعش تصاویر این اجرای حکم را روی شبکه های خود در فضای مجازی منتشر کرده است و در زیر نویس خود نوشته است: اجرای حکم فردی که افعال قوم لوط را انجام داده بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
مداحی شب سوم فاطمیه اول سال 1393(11 اسفند 1393) حاج محمود کریمی در هیئت رایة العباس چیذر در ادامه مطلب به صورت صوتی آماده دانلود می باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
با اقدامات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) نوراحمد نیکبخت دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا از چنگال تروریست های بین المللی آزاد شده و به کشور بازگشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
دبیرکل جبهه پیروان تأکید کرد: در انتخابات آینده مجلس و خبرگان رهبری زیر سایه جامعتین حرکت خواهیم کرد و به دنبال ائتلاف صد در صدی اصولگرایان هستیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من در نظرسنجی برنامه 90 شرکت نکردم چرا که اعتقاد داشتم باید نظرسنجی درست تر صورت می گرفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
حملات سنگین ارتش عراق و شبه نظامیان تحت حمایت ایران در شهر تکریت ادامه داشته و به نظر می رسد شکست نهایی داعش نزدیک باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۸    
یک جراح اعصاب ایتالیایی، مدعی شده که راهی برای انجام عمل جراحی پیوند کل سر به یک بدن جدید کشف کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۸    
معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه گفت: نوراحمد نیکبخت دیپلمات سفارت کشورمان در صنعا که توسط گروه های تروریستی ربوده شده در یک عملیات پیچیده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۶    
سفیر امریکا در کره جنوبی روز پنجشنبه در سئول هدف حمله یک مرد قرار گرفت و زخمی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
مشاور فرماندهی کل قوا در امور حفاظت و اطلاعات نیروهای مسلح گفت: غیرت مردم در خرداد 88 اجازه قدرت نمایی را به فتنه گران نداد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
دو افسر در شهر فلوریدا توسط فردی که خودش با پلیس زنگ زده بود، هدف قرار گرفتند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
دبیرکل سابق سازمان ملل متحد تاکید کرد که توافق هسته ای میان ایران و 5+1 امری امکان پذیر و مثبت است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۳    
رئیس جمهور سوریه گفت: فرانسه به خاطر منافع مالی ارزش های خود درباره آزادی، برادر و دموکراسی را به دلارهای نفتی فروخت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دلیل سخنان گزاف نتانیاهو علیه فعالیت های هسته ای ایران در کنگره آمریکا را مشاهده شرایط اضمحلال اسرائیل در پیش چشمانش دانست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۶    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های ورزشی کشور را می توانید ببینید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۰    
قیمت طلا و سکه امروز در بازار
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۰    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های اقتصادی کشور را می توانید ببینید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۰    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی کشور را می توانید ببینید.
  • ۱