سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 تیر 1396 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1396 خبرگزاری فارس 30 مهر 1396 خبرگزاری فارس 30 آبان 1396 خبرگزاری فارس 30 آذر 1396 خبرگزاری فارس 30 دی 1396 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 1 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 2 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 3 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 4 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 5 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 6 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 7 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 8 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 9 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 10 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 11 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 12 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 13 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 14 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 15 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 16 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 17 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 18 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 19 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 20 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 21 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 22 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 23 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 24 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 25 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 26 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 27 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 28 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۲:۰۴    
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز از اقامه نماز جماعت و نیز اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی در 6 بوستان اهواز در ایام نوروزی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۷    
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای روز پنجشنبه اعلام کرد به توافق هسته ای با ایران و گروه 1+5 پایبند خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور اسبق فرانسه ضمن ابراز ناخرسندی از شرایطش طی هفت سال گذشته، اتهامات مربوط به فساد مالی را رد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۶    
وزیر اقتصاد در یادداشتی کوتاه چشم انداز رویکردهای خود در وزارت اقتصاد را مطرح کرد و از همه خواست سال 97 را با امید آغاز کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۷:۲۷    
مدیرکل اوقاف استان قم گفت: امسال و در راستای حمایت از تولید ملی و سیاست های اقتصاد مقاومتی، جوایز غرفه های مختلف خیمه های معرفت آرامش بهاری فقط شامل کالاهای ایرانی خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۷:۲۳    
در تفسیر نور ذیل آیه شریفه 114 سوره مائده می خوانیم: به درخواست های مادی جهت معنوی دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۳:۰۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل آماده پذیرایی از دو میلیون مسافر نوروزی خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۲:۲۷    
شهردار بندرعباس گفت: با شهروندان بندرعباس هم پیمان می شویم که در سال جدید بیش تر از گذشته برای توسعه و پیشرفت شهر و با عزم عمومی در راستای حمایت از کالای ایرانی همگام و همراه خواهیم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۸    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به مصالحه 70 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس کرمان از راه اندازی ایستگاه های نوروزی مشاوره رایگان پلیس در ورودی و خروجی های شهرستان ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: با تخلفات حادثه ساز در جاده ها بدون اغماض برخورد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۶    
مراسم تحویل سال 1397 با حضور گردشگران و حافظ دوستان در حافظیه شیراز برگزار شد. عکس: حدیث فقیری 15:48 - 1397/01/01
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امیدواریم خداوند دل هایمان را به هم بپیوندد و سال 1397 برای ما سال پیروزی های بزرگ باشد. ان شاءالله بزودی در قدس شریف نماز جماعت به جای آوریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۳    
سالمندان پیش از سفر باید از سلامت خود اطمینان حاصل و با پزشک شان مشورت کنند، بنابراین مسافرت سالمندان به وضعیت سلامت و درمان آنها بستگی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۴    
حمام علی قلی آقا در بافتی چند صد ساله و در محله ای به همین نام، حد فاصل خیابان مسجد سید، خیابان جامی و چهارباغ پایین قرار دارد؛ علی قلی آقا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محور هراز به صورت سنگین است و امروز محدودیت تردد کامیون و کامیونت در این محور اعمال می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۹    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید نسبت به پیشرفت کشور و رونق تولید، اشتغال و رفاه اقتصادی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با چهره ماندگار معماری کشور دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
وزیر اسبق بازرگانی با استقبال از نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالاهای ایرانی گفت: مردم باید به این موضوع توجه کنند که خرید کالاهای خارجی، ورود سربازان دشمن به خانه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام خبر پرداخت 17 هزار میلیارد تومانی به شهرداری ها، از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان اوراق سر رسید خزانه از سوی این وزارتخانه در سال 1396 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۷    
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز اهواز از آغاز به کار ون های گردشگری در اهواز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۷    
وزیر کشور در پیام نوروزی خود برگزاری انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت ماه، پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی، برقراری امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت را از توفیقات وزارت کشور در سال 96 برشمرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۵    
هیئت وزیران اعتبار لازم را به منظور اجرای پروژه های پیشگیرانه و واپایش (کنترل) سیلاب و تأمین منابع آب (کشاورزی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۵    
استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه همزمان ایستگاه های امنیت و سلامت سفر استان گفت: جان انسان ها امانت است و مسؤولان باید راهنمایی ها و تدابیر لازم را برای کاهش آلام و تصادفات و مرگ و میر افراد داشته ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۵    
مراسم جشن باشکوه شب نوروز در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد. در این مراسم آیتم های نظیر اجرای موسیقی، مراسم سوارکاری (سوارانه ) با اجرای 10 سوار کار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس امور موزه های آذربایجان شرقی گفت: هفت اثر تاریخی متعلق به دوره پیش از اسلام برای نخستین بار در موزه آذربایجان رونمایی و به نمایش گذاشته خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۲    
شهردار آبدان از توزیع غذای گرم در بین مسافران نوروزی در آبدان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
امروز زمین آغوش گشوده است تا بار دیگر انسان پاکی از سلاله خاندان پیامبر(ص) امام هادی (ع)را در خود جای دهد و او را به حیاتی برتر از این دنیای دون و در کنار اولیا و انبیا نوید دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اتمام مرحله دوم عملیات مرمت سقف ایوان کاخ چهلستون خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب (اول فروردین) یک ساعت به جلو کشیده می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۹    
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: آرامش مردم، امنیت باثبات در جامعه و جلب رضایت اقشار اجتماعی اساس فعالیت های پلیس است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۱:۲۷    
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: نصب نرم افزار از منابع ناشناس به راحتی می توانند اطلاعات افراد را به سرقت ببرند و افراد سودجو از آنها سوء استفاده نمایند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۸    
فرهنگ و هنر ایران در سال 96 با فراز و فرودها و اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری همراه بود. در این دوره نیز فضای فرهنگی کشورمان بر مدار بیم و امید گذشت و ستاره هایی درخشیدند و ستاره هایی خاموش شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۸    
سری پنجم پایتخت در حالی قرار است در ایام نوروز روی آنتن برود که این بار هم خانواده نقی معمولی قرار است اتفاقات مختلفی را برای مخاطبان رقم بزنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۸    
شهرام هروی و شهاب سلطانی، سرمربی و مربی تیم ملی کاراته ایران، سال جدید شمسی و عید نوروز سال 1397 را تبریک گفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۷    
امام علی(ع) فرمودند: قرآنی که بر پیامبر نازل شد عزتی است که هوادارانش شکست نمی خورند .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۴    
معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور گفت: بناهای تاریخی با توجه به زاویه ای که به گردشگر معرفی می شود می تواند علاقه ای هم برای مرمت خانه ها به وجود آورد و باعث پویایی اقتصاد شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۰    
در آستانه فرا رسیدن نوروز 97، آیین استقبال از نخستین مسافران ورودی به شهر قزوین با حضور نایب رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین و جمعی از اعضای ستاد و مسؤولان استانی در ورودی شهر قزوین ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
خطیب حرم مطهر رضوی گفت: علما و مراجع مرزبان فکری ما هستند شبهات فکری ما راباید انها پاسخ بدهند توطئه ها را انها باید خنثی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۶    
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، مراسم آغاز سال 1397 و گرامیداشت شهادت امام هادی(ع) با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای ابرکوه و در جوار شهدا برگزار شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۰    
در اولین ساعات از شروع سال 1397 بیمارستان شهدای نی ریز میزبان اولین نوزاد متولد شده در این سال بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
تعدادی از نمایندگان پارلمان اردن خواستار بازگشت سفیر قطر به امان در پی کاهش روابط دیپلماتیک دو کشور پس از بروز تنش بین عربستان، امارات، بحرین و مصر با دوحه شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
ویژه برنامه تحویل سال با حضور اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۵    
آئین تحویل سال با حضور زائران سرزمین نور در یادمان شهدای علقمه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۳    
مراسم دعای کمیل، پنجشنبه دوم فروردین ماه در گلزار شهدای اهواز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۰    
عضو مجلس خبرگان گفت: نوروز مسلمانان با حضور آنها در جوار امامان و امامزادگان در لحظه تحویل سال به این معنا است که آنها نوروز را گره خورده با محبت اهل بیت(ع) می دانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۹    
به مناسبت آغاز سال جدید ، مهر اندیش گچسارانی تعداد 50 پکیج مواد غذایی، پوشاک و اسباب بازی در بین خانواده های نیازمند توزیع کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۸    
مهم ترین جمله حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در سال 96 انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۴    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تنها دقایقی پس از تحویل سال جدید و انجام مراسم ویژه در هتل محل اقامت خود در زمین تمرینی ورزشگاه المپیک تونس به تمرین پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۴    
فرمانده پلیس نینوی از بازداشت 20 عنصر داعش در ساحل غربی موصل خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۸    
صدر اعظم آلمان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داده لغو توافق هسته ای ایران باعث خواهد شد اروپا در برابر آمریکا و اسرائیل قرار بگیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی حمایت از کالای ایرانی را خطابی به آحاد جامعه دانست و گفت: یکی از راه های همایت از کالای ایرانی کاهش هزینه های تولید است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به عملکرد یک ساله این فراکسیون گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی از فعال ترین فراکسیون های مجلس بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد از وقوع آتش سوزی در جنگل های این منطقه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۸    
فرمانده انتظامی خوانسار گفت: هنگام خرید از مراکز خرید و هنگام دریافت پول از بانک و عابربانک ها بیشتر مراقب باشید و هنگام خروج از بانک و طلافروشی ها مراقب افراد داخل و خارج ساختمان و موتورسوارها و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۷    
استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ضمن تبریک آغاز بهار و نوروز 1397 گفت: سال 1397 سال توجه بیش ازپیش به جوانان، بانوان و اقوام و مذاهب، سال شادابی، نشاط و امید است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از فوت سه خواهر بر اثر گاز گرفتگی در شهرک اندیشه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۶    
همزمان باحلول سال نو و آغاز بهار طبیعت و تقارن آن با شام شهادت دهمین سپهر آسمان امامت و ولایت حضرت امام هادی(ع) جمع زیادی از مردم تربت حیدریه سال خود را در اماکن مذهبی نو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در کاخ سفید مستقیماً ذوق زدگی اش را از دوشیدن عربستان سعودی ابراز کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۹    
ورزشگاه 22 گولان سنندج شاهد حضور مردمان فهیم و شریف دیار فرهنگ و هنر بود تا برای نخستین بار تاریخی ترین و خاطره انگیزترین مراسم شب نوروز خود را تجربه کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
ملی پوشان جوان تنیس روی میز کشورمان در نیمه نهایی تور جهانی تونس هند را شکست دادند و به فینال رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۲    
امام جمعه تبریز گفت: امنیت فعلیُ، عزت و اقتدار کشورمان مدیون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۱    
لحظه تحویل سال همه تمایل دارند که در کنار خانواده خود باشند؛ اما هستند کسانی که سال جدید را در محل کار خود و در حال خدمت به مردم آغاز می کنند. عکس: نیلوفر رخشان 22:12 - 1396/12/29
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۷    
هزاران نفر از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) در لحظه تحویل سال نو، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیام نوروزی گفت: از جهت فرهنگی و سیاسی ما به شدت نیازمند نوگرایی هستیم، اما منظور از نوگرایی و نوآوری تقلید از بیگانه نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۳    
استاندار آذربایجان شرقی از ارتقای ظرفیت تولید و فعال سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۲    
مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میامی از برپایی سه بازارچه عرضه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار پایگاه معرفی اماکن گردشگری در دیار کاروانسراها دایر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۲    
روز بین المللی نوروز طی مراسم باشکوهی در دفتر سازمان ملل در وین گرامی داشته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گناهان بلای خانمان سوز است، گفت: شیوع گناهان شهدا را ناراحت کرده و عوارض متعدد جبران ناپذیری را در پی دارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
مراسم تحویل سال 1397 با حضور هزاران نفر از زائران و مجاوران سومین حرم اهل بیت (ع) عصر امروز سه شنبه 29 اسفند درحرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۳    
مردم ولایت مدار گرگان سال نو را در کنار مزار شهدای گمنام آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان تحویل کردند. عکس: علی دهقان 21:52 - 1396/12/29
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی توانایی های بسیار زیادی در زمینه های مختلف دارد که می تواند با جذب سرمایه گذاری بسیاری از مشکلات را حل کند و فراهم سازی زیرساخت روانی مهمترین عامل جذب ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
پیگیری های وزارت آموزش و پرورش در نهایت، امروز نتیجه داد و اعتبار بخشی از مطالبات فرهنگیان تخصیص یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اشتغال و تولید دو رکن اساسی اقتصاد است، گفت: تنها راه رهایی از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۷    
مراسم تحویل سال 1397 هجری شمسی در هتل محل اقامت اعضای تیم ملی فوتبال ایران در تونس برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۸    
بازیکنان تیم ملی که در تونس به سر می برد لحظه سال تحویل کنار هم جمع شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۴    
مراسم تحویل سال 1397 با حضور هزاران نفر از زائران و مجاوران سومین حرم اهل بیت(ع) شامگاه امروز سه شنبه 29 اسفند درحرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد. عکس: امین فائضی 21:35 - 1396/12/29
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی حلول سال 1397 هجری شمسی را به مردم شریف ایران و به ویژه مردم شریف این استان تبریک و تهنیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
مراسم تحویل سال جدید با حضور جمعی از مسؤولان و مردم ولایتمدار در حرم مطهر امامزاده سلیمان شاه و در جوار قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته (28 اسفند ماه) 35 هزار و 445 نفر مسافر در شهر اصفهان، اسکان داده شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
هزاران نفر از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) در لحظه تحویل سال نو، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافتند. عکس: محسن کرمعلی 21:22 - 1396/12/29
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
مراسم تحویل سال 1397 با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مردم شهید پرور تهران عصر امروز سه شنبه 29 اسفند در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۳    
منابع بیمارستانی سوریه از کشته شدن 35 نفر و زخمی شدن 30 نفر دیگر از شهروندان سوری در حملات خمپاره ای تروریست ها به بازاری در غوطه شرقی دمشق خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
دولت آمریکا علی رغم ولع همیشگی برای اعمال تحریم در بخش های مختلف علیه ایران در بیانیه ای بر مجاز بودن تأمین تجهیزات ارتباط الکترونیکی برای شهروندان ایران تأکید کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
فینال مسابقات لیگ برتر شهرستان منوجان با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
مقام معظم رهبری در پیام تبریک نوروزی شعار سال را "حمایت از کالای ایرانی" عنوان نموده و فرمودند: امسال باید همه آحاد جامعه و مسؤولان سخت کار کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۷    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه شعار حمایت از تولید ملی را باید جدی بگیریم، گفت: استفاده از کالای ایرانی باید در ادارات در اولویت باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیام نوروزی و به مناسبت آغاز سال جدید به تبیین مفهوم تبریک پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۸    
رئیس جمهور در نخستین سخنرانی خود در سال جدید با اشاره به رقابت در انتخابات سال گذشته، گفت: بدخواهان دودستگی را می خواستند اما در انتخابات یک پیروز بیشتر نداشتیم و آن ملت بزرگ ایران بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان کرمان گفت: امیدواریم در سال 1397 بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت ایران فائق آییم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال جدید نیز مدیریت جهادی در حوزه اشتغال همچنان باید اولویت مدیران استان باشد، گفت: خدمتگزاران مردم در دستگاه های اجرایی باید با همکاری سرمایه گذاران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی ضمن تبریک آغاز سال جدید به تمامی ایرانیان بویژه خانواده های معزز شهیدان و جانبازان، با دعوت آحاد مردم به کار و تلاش مضاعف ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۷    
استاندار اردبیل در پیامی فرارسیدن سال نو را به مردم شریف استان به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور طی پیامی آغاز سال 97 را به مردم ایران تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۳    
دبیرخانه روشنفکران آبادان گفت: جوانان متخصص آبادانی بیکار هستند و فرصت های شغلی آبادان باید در اختیار افراد بومی باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۳    
فیلم سینمایی به وقت شام با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر جمعه سوم فروردین ماه اکران می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تحویل سال ها برای انسان باید تحولی به سمت احسن الحال و پاکی ها باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
استاندار سمنان گفت: تکمیل فرودگاه های استان سمنان یکی از راه های مهم کمک به تولید داخلی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، ضمن تبریک به ایرانیان بویژه خانواده های معزز شهیدان و جانبازان با دعوت آحاد مردم به کار و تلاش مضاعف ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیام نوروزی خویش از کربلای معلی تاکید کرد: باید در سال جدید زمینه اطاعت و تبعیت از دستورات الهی را در خود به وجود آوریم.