چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 22 آبان 1398 - fdn.ir

فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۲    
دفترچه رشته-محل های تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه منتشر شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی در طی یادداشت اینستاگرامی برای سرمایه گذاری روی ارز هشدار داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۱:۴۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح درس دانش خانواده براساس سند اسلامی شدن دانشگاه ها پیاده می شود و در این سند بر بعد فرهنگی و تربیتی تأکید شده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۱:۱۳    
رسول دانیال زاده یکی از بدهکاران کلان بانکی کشور که در پرونده حسین فریدون به اتهام پرداخت رشوه محکوم شده و پس از دستگیری اکبر طبری به خارج از کشور گریخته بود ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شور و نشاط در انتخابات با حمله به نهاد های قانونی کشور و ایجاد التهاب سیاسی محقق نمی شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۳    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از وجود 6 میلیون خانه خالی در کشور خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از دستگیری یکی از متهمین بزرگ مفاسد اقتصادی که به خارج از کشور گریخته بود، خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: حادثه دیدگانی که منازل مسکونی خود را از دست داده اند، می توانند در نزدیک ترین نقطه به منزل خود اجاره کنند و کل اجاره را دولت خواهد پرداخت.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۳    
طحان نظیف گفت: اگر تغییرات استانداران و فرمانداران جهت دار و با اهداف انتخاباتی باشد و منجر به دخالت در رأی مردم و خدشه در انتخابات شود، شورای نگهبان به عنوان حافظ رأی مردم ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۳    
دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به سخنان حسن روحانی در یزد گفت: در شأن رئیس جمهور نیست که در محافل عمومی، به صورت کلی و مبهم از پرونده های فساد سخن بگوید.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۳    
سرمربی تیم ملی عراق گفت: هدف اصلی ما دردیدار با ایران پیروزی است اما باید در این بازی با واقع نگری به میدان برویم چون مقابل تیمی خطرناک و مشهور بازی داریم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۳    
سرمربی تیم ملی گفت: به اهمیت بازی واقف هستیم اما این موضوع نباید فشاری ایجاد کند. همه بازی ها همین است و یا می بریم یا می بازیم و باید روی هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی متمرکز باشیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا با لحنی تمسخر آمیز و با شوخی اظهار کرد: اگر از پست ریاست جمهوری کنار گذاشته شوم، قصد دارم نخست وزیری اسرائیل را برعهده بگیرم!
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 35 میلیارد دلار ارز مداخله ای و 18 میلیارد دلار زمانی که به شرکت ها و افراد مختلف به شکل غیراصولی دلار تخصیص داده شد به باد رفت.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۳    
سرتیپ حاتمی به تحریم تعدادی از فرماندهان نیروهای مسلح ایران از سوی دولت آمریکا واکنش نشان داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۳    
رئیس دفتر رئیس جمهوردر پاسخ به واکنش ها در مورد اظهارات روحانی در یزد تصریح کرد: چیز خاصی گفته نشده که برخی را بر آشفته کرده ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۳    
تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت همزمان دستگیر شدند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۳    
رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی درباره هزینه فعال سازی رمزدوم یک بار مصرف کارت های بانکی ارائه کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۳    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت:تقریبا تمام دانشگاهها در سال جاری اعلام کردند که دانشجویان کارشناسی در نیمسال نهم از پرداخت شهریه معاف شدند و شهریه آنها از درآمدهای اختصاصی دانشگاه تامین می شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون اردن همکاری لازم را با ما داشته است تا کاروان ایران بدون معطلی به هتل رفته است که از این بابت باید از مسئولان تشکر کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۳    
وزیر کشورگفت: هر در زمان که احساس کنیم منافع مردم در اجرای قانون و جابجایی استانداران و فرمانداران است حتی اگر در شب انتخابات باشد، این تغییرات را انجام می دهیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۳    
فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: موضوع مهم دیگر موضوع تامین امنیت انتخابات است و با برنامه ریزی دقیق و اطلس تهیه شده این مهم را صورت می دهیم زیرا انتخابات خط قرمز ماست و باید در آرامش کامل برگزار شود ...