سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۰۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 19 خرداد 1399 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 29 اسفند 1398 فرهیختگان 31 فروردین 1399 فرهیختگان 1 اردیبهشت 1399 فرهیختگان 31 تیر 1399 فرهیختگان 31 مرداد 1399 فرهیختگان 1 شهریور 1399 فرهیختگان 1 مهر 1399 فرهیختگان 19 آبان 1399 فرهیختگان 30 آذر 1399 فرهیختگان 30 دی 1399 فرهیختگان 1 بهمن 1399 فرهیختگان 30 اسفند 1399 فرهیختگان 1 خرداد 1399 فرهیختگان 2 خرداد 1399 فرهیختگان 3 خرداد 1399 فرهیختگان 4 خرداد 1399 فرهیختگان 5 خرداد 1399 فرهیختگان 6 خرداد 1399 فرهیختگان 7 خرداد 1399 فرهیختگان 8 خرداد 1399 فرهیختگان 9 خرداد 1399 فرهیختگان 10 خرداد 1399 فرهیختگان 11 خرداد 1399 فرهیختگان 12 خرداد 1399 فرهیختگان 13 خرداد 1399 فرهیختگان 14 خرداد 1399 فرهیختگان 15 خرداد 1399 فرهیختگان 16 خرداد 1399 فرهیختگان 17 خرداد 1399 فرهیختگان 18 خرداد 1399 فرهیختگان 19 خرداد 1399 فرهیختگان 20 خرداد 1399 فرهیختگان 21 خرداد 1399 فرهیختگان 22 خرداد 1399 فرهیختگان 23 خرداد 1399 فرهیختگان 24 خرداد 1399 فرهیختگان 25 خرداد 1399 فرهیختگان 26 خرداد 1399 فرهیختگان 27 خرداد 1399 فرهیختگان 28 خرداد 1399 فرهیختگان 29 خرداد 1399 فرهیختگان 30 خرداد 1399 فرهیختگان 31 خرداد 1399 
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۲۱:۵۲    
جلسه امروز پایان یافت و رای گیری برای اعتبارنامه تاجگردون به علت عدم پاسخ شورای نگهبان به نامه دوم معترضان اعتبارنامه تاجگردون به فردا موکول شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۲    
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۷    
شفافیت به عنوان یکی از ابزارهای نظارت مردمی بر پارلمان و تاثیرگذار بر فرآیند تصمیم گیری در کشورهاست و می تواند بستر تحول در عرصه قانون گذاری را آماده کرده و فرصتی برای آغاز اصلاحات ساختاری در بخش های ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۷    
دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور دیدار کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۷    
عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد: تصمیم درخصوص رد یا تأیید اعتبارنامه صرفاً بر عهده نمایندگان است و شورای نگهبان هیچ ورودی به موضوع نخواهد داشت.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی خطاب به پرسنل نفت کش های ایرانی اعزامی به ونزوئلا، فرمودند: حرکت شما حرکتی جهادی بود. کشور را سرافراز کردید.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۲    
دومین وب یاد کرونا در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با کرونا امروز در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۲    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تخریب ساخت و ساز غیرقانونی دختر وزیر سابق در لواسان خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم تهران گفت: تایید اعتبارنامه تاجگردون به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار است امروز شعبه 12 تشکیل جلسه دهد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه قضائیه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدان متواری به کشور دستور داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۲    
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت مجاهد مقاوم رمضان عبدالله را تسلیت گفتند.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۷    
اسپایک لی که فیلم تازه اش با موضوع کهنه سربازان آفریقایی- آمریکایی از نتفلیکس منتشر شده، گفته است: با خانواده ام مشغول دیدن فیلم بودیم و همه به ناگه فریاد زدیم این همان چیزی است که روی صحنه می رود ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۲    
داستان فیلم سال دوم دانشکده من ، پیرامون دو دختر دانشجو به نام های مهتاب و آواست که در قالب یک اردوی دانشجویی به شهر اصفهان سفر می کنند و در جریان این اردو برای آوا حادثه ای رخ می دهد و درنهایت مهتاب ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۷    
در جریان قتل جورج فلوید به دست پلیس آمریکا در مینه سوتا، توجه عمومی به سمت سینما و ارزیابی تلاش های سیاهان برای اعتراض به نژادپرسی قوت گرفته است.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۷    
هنوز برخی از چهره های تندروی هالیوود درباره مرگ جورج فلوید موضع گیری نکرده اند، اما ادبیات پیشین آنها نشان می دهد چندان دل شان با معترضان آمریکایی نیست.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۲    
برخی از مواد آیین نامه آیین نامه جدید اعطای تابعیت به فرزندان متولد از مادر ایرانی و پدر خارجی در تناقض با متن و هدف قانون قرار دارد و کارکرد آن را کاهش می دهد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۲    
اثر کرونا در سه سناریو تدوین شده است که در سناریوی اول حدود 6.5 میلیون نفر، در سناریوی دوم نزدیک به سه میلیون نفر و در سناریوی سوم نزدیک به دومیلیون و 800 هزار شاغل تحت تاثیر کرونا قرار می گیرند.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۷    
فرهیختگان در شماره امروز به سراغ مدیران واحد دانشگاه آزاد ارومیه رفته که شرح گفت و گو با آنها را در ادامه می خوانید.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۲    
گل محمدی با بیان اینکه طبق بخشنامه، امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: به محض اینکه ستاد کرونا به صورت کتبی وضعیت را به ما اعلام کند در شهری که وضعیت قرمز اعلام شود امتحانات در آن شهر ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۲    
بررسی، پایش و عیب یابی این هزینه ها و زمان کار برای تحقیق و پژوهش می تواند به پربار شدن این امر کمک شایانی کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۷    
مدیر گروه روانشناسی اجتماعی موسسه مطالعات اجتماعی دانشگاه تهران گفت: نژادگرایی سیستماتیک پیچیده است و بسیاری از اندیشمندانی که برساخت گرایانه به شکل گیری مسائل اجتماعی و به شکل گیری دستور کارهای ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۲    
آمریکا در گذشته نیز بارها با اعتراضات علیه نژادپرستی و قتل سیاه پوستان روبه رو شده است و براین اساس اعتراضات به قتل جورج فلوید پدیده خاصی از لحاظ موضوعی نیست اما درست پس از گذر از بحث موضوع است که می ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۲    
زانوی فشرده شده بر گردن جورج فلوید، سیاه پوست آمریکایی، فریاد شکاف طبقاتی و نژادی را در آمریکا بلند کرده است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۷    
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا معتقد است کاهش دستمزدهای بازیکنان لازمه ادامه حیات باشگاه های فوتبال است و برای کمتر شدن فشاری که روی تیم ها وجود دارد و عبور از بحران کنونی باید این اتفاق رخ دهد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مک گرگور، ستاره بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی در اقدامی عجیب و غیرقابل پیش بینی برای همیشه با دنیای حرفه ای خود خداحافظی و متن استعفای خود را منتشر کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۷    
قطعا پرسپولیسی ها برای نگه داشتن نادری برای فصل بعد کار سختی را درپیش دارند که با توجه به اصرار یحیی باید دید مدیران باشگاه با چه تمهیداتی می توانند این مدافع چپ پا و خوش اخلاق تیم شان را برای فصل ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۲    
دونالد ترامپ در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، برخلاف هیلاری کلینتون، تلاش کرد خود را با بیشترین فاصله از سیستم حاکمه آمریکا در ذهن هوادارانش تثبیت کند ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۷    
روز گذشته از فغانی درباره احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال پرسیدیم که او به سوال خبرنگار فرهیختگان این گونه پاسخ داد: این صحبت ها شوخی است.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۷    
لئوناردو پادوانی بعد از اینکه در دیدار برابر فولاد با ضایعه نخاعی روبه رو شد، همچنان ویلچرنشین است و با وجود گذشت زمان زیاد و تغییرات مداوم در رده مدیریتی باشگاه هنوز مطالباتش را نگرفته و به همین ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۷    
رضایی در صورت پیوستن به آنتورپ تبدیل به دومین بازیکن ایرانی فصل آینده این باشگاه خواهد شد. آنها پیش از این با علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به توافقات اولیه رسیده بودند.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۷    
عضو گروه اقتصاد دانشگاه خوارزمی گفت: بیماری کرونا بیشترین ضربه را به تلاش های اقتصادی ترامپ در این حوزه وارد کرد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم خراسان در مجلس شورای اسلامی گفت: قراردادی که با ویلموتس بسته شده شائبه های زیادی دارد و برای ما محرز شده که این قرارداد تبانی است.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۷    
فرهیختگان در شماره امروز خود در گفت وگو با کارشناسان سیاسی و اقتصادی وضعیت کنونی ایالات متحده ماجرای اعتراض ها، بحران اقتصادی و نتیجه این اتفاقات بر انتخابات آتی را بررسی کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۲    
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: جغرافیای مقاومت، نام و آرمان های بلند و نورانی رمضان عبدالله را که نویدبخش آزادی قدس و دفع غده سرطانی اسرائیل از منطقه است فراموش نخواهد کرد.