یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 12 دی 1395 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 30 آبان 1395 روزنامه قانون 30 آذر 1395 روزنامه قانون 30 بهمن 1395 روزنامه قانون 30 اسفند 1395 روزنامه قانون 1 دی 1395 روزنامه قانون 2 دی 1395 روزنامه قانون 3 دی 1395 روزنامه قانون 4 دی 1395 روزنامه قانون 5 دی 1395 روزنامه قانون 6 دی 1395 روزنامه قانون 7 دی 1395 روزنامه قانون 8 دی 1395 روزنامه قانون 9 دی 1395 روزنامه قانون 10 دی 1395 روزنامه قانون 11 دی 1395 روزنامه قانون 12 دی 1395 روزنامه قانون 13 دی 1395 روزنامه قانون 14 دی 1395 روزنامه قانون 15 دی 1395 روزنامه قانون 16 دی 1395 روزنامه قانون 17 دی 1395 روزنامه قانون 18 دی 1395 روزنامه قانون 19 دی 1395 روزنامه قانون 20 دی 1395 روزنامه قانون 21 دی 1395 روزنامه قانون 22 دی 1395 روزنامه قانون 23 دی 1395 روزنامه قانون 24 دی 1395 روزنامه قانون 25 دی 1395 روزنامه قانون 26 دی 1395 روزنامه قانون 27 دی 1395 روزنامه قانون 28 دی 1395 روزنامه قانون 29 دی 1395 روزنامه قانون 30 دی 1395 
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۰    
مان طور که دلواپسان مجلس نهم اجازه ندادند مهر وزارت فرجی دانا خشک شود و او را با انواع بهانه گیری ها به مسلخ استیضاح بردند امروز هم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۶    
تعرفه ترجیحی بین ایران و ترکیه سبب شده این کشور تبدیل به دروازه واردات کالاهای چینی بشود به طوریکه امروز شرکت های ترک سفارش کالای خود را به چین می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۰    
مادر 60 ساله با اراده ای قوی با حضور در دانشگاه اراک در مقطع کارشناسی ارشد؛ پای درس فرزند استادش نشست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۲    
فرمانده نیروی انتظامی بر ارتقاء آمادگی رزمی و جسمی سربازان تاکید و به آنان توصیه کرد: با ورزش روح خود را بسازید و با توانمندی جسمی و روحی بالا، ماموریت های خود را انجام دهید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۳    
سناریوی بستن شیر گاز به روی ایران از سوی ترکمنستان از سال 86 آغاز شد و در همان سال ترکمنستان موفق شد که با قطع گاز به روی ایران از کشور ما 9 برابر رقم قرارداد باج بگیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد سالمندان تحت پوشش مراکز نگهداری را 36 هزار نفر عنوان کرد و از افزایش حقوق مستمری بگیرانی که حداقل را دریافت می کنند، برای سال آتی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
ما عمدتا سوخت نیروگاه ها از گاز تامین میکنیم و بنزین را اصلاح می کنیم و در هفت کلان شهر بنزین اصلاح شده به مردم داده می شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۷    
سائل اجتماعی برای ما خیلی اهمیت دارد. مسئله اشتغالی که مطرح شد به نظرم از موضوعات مهم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است فقر و بیکاری بزرگترین پایه برای آسیب های اجتماعی در جامعه ما است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۰    
قانون - یک فروند جنگنده نیروی دریایی کره جنوبی در پی اشتباه یکی از خدمه، موشکی ضد کشتی به سوی آبهای شرقی این کشور شلیک کرده است. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۶    
باید به حقوق مردم احترام گذاشت و بر این اساس کسی نمی تواند سایت های اینترنتی را ببندد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۷    
این متخصص پوست و مو بیان کرد: برخی کرم ها، داروهای خوراکی یا موضعی، بیماری های ناشی از ترشح برخی هورمون ها مثل کورتیزول از دیگردلایل بروز استریا مطرح می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمهوری در گفت و گوی زنده تلویزیونی خود به پرسش های مختلفی از مسائل اقتصادی تا شبکه های اجتماعی ، حقوق شهروندی و آسیب های اجتماعی پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۱    
در بحث حمل و نقل قرارداد 200 فروند هواپیما منعقد کردیم. حدود 40 سال است که ناوگان ما کهنه شده و هواپیمای نو نداریم و برای سلامت مردم نوسازی ناوگان هوایی مهم است
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۳    
هواشناسی شرایط نسبتا پایدار جوی را در استان نشان می دهد که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا تا روز سه شنبه چهاردهم دی ماه به ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۷    
تعداد و ملیت کشته شدگان حملۀ تروریستی استانبول بشرح ذیل مشخص شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۸    
مردم می توانند نسبت به کاهش تورم نیز امیدوار باشند. سعی می کنیم سال آینده نیز نرخ تورم یک رقمی باشد. قول می دهیم که سال آینده باز هم رشد اقتصادی داشته باشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۸    
نهاوندیان افزایش مقطعی ارزش دلار را ناشی از عوامل روانی اعلام کرد و گفت: بالا رفتن نرخ دلار در برابر ریال در چند هفته گذشته، توجیه اقتصادی ندارد و با برطرف شدن عوامل روانی و سیاسی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۵    
این در حالی است که نتانیاهو هفته گذشته از دادن وقت ملاقات به بازپرس های پرونده فساد مالی دفتر نخست وزیری خودداری کرده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۸    
روحانی ادامه داد:صادرات ما افزایش یافت. امروز رشد 6 ماه اول امسال نسبت به پارسال طبق محاسبات بانک مرکزی 7.6 درصد و طبق مرکز آمار 6.4 است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۹    
رئیس خبرگان رهبری با تقدیر از فرمانده انتظامی کیش گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ویژه در جزیره کیش به خوبی عمل کرده و موفقیت های زیادی را بدست آورده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۶    
با توجه به اینکه آمارها نشان می دهند حجم بیکاری و اشتغال زیاد شده است در هر خانه هم یکی دو بیکار هستند حتی وزیر کشور هم گفت در خانه اش سه بیکار است، چه صحبتی برای مردم دارید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۳    
رییس جمهوری یکشنبه شب و در ابتدای این گفت وگو ، در پاسخ به پرسشی درباره اشتغال و برنامه های دولت گفت: اشتغال مهمترین مساله کشور است و بیکاری می تواند معضل بسیار بزرگی برای جامعه و کشور ما باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۸    
ساعتی پیش (غروب یکشنبه) صدای یک انفجار در شهرستان ادیمشک شنیده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۵    
گوترش در حالی دبیر کلی سازمان ملل را بر عهده می گیرد که جهان شاهد بحران های عمیقی است که می تواند سالها به طول انجامد و آسیب های ویران کننده ای به دنبال داشته باش
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۲    
این مسافر ترکیه ای که دچار عارضه قلبی شد، اردوغان.م نام داشت و 46 ساله است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۹    
امتحانات دوره اول متوسطه فردا در شهرستان تبریز لغو شده اما در دوره دوم متوسطه امتحانات برگزار خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۶    
بی خانمانی هزینه زیادی را به سیستم سلامت هر کشوری تحمیل می کند. آدم های بی خانمان عمدتاً بیمارند و از آنجا که بیماری شان مدت ها درمان نشده، مزمن شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۳    
شرکت ترکمن گاز ترکمنستان در اقدامی سوال برانگیز از پیش از ظهر امروز یکشنبه 12 دی ماه 95 صادرات گاز طبیعی به ایران را متوقف کرد. با این وجود جریان سوآپ گاز طبیعی کماکان بین دو کشور برقرار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۰    
عصر امروز صدای انفجار مهیب شهرهای دزفول و اندیمشک را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۰    
ایشان یک شعار انتخاباتی هم داده اند که بسیار جالب است و گفته اند: "با همه توان تلاش کنیم تا مردم داری را جایگزین سرمایه داری کنیم."
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۷    
قانون - یک عضو شورای شهر تهران از احتمال بررسی استعفای مسجد جامعی از این شورا در روز سه شنبه خبر داد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ویژگی های فرهنگ، انسجام بخشی را یکی از مهم ترین ویژگی ها عنوان و انسجام در تئاتر یک ضرورت قطعی دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۶    
گورخواب های ایران تنها در گورستان های شهریار اقامت ندارند؟ فاجعه عمیق تر از گورهای منطقه شهریار است. تنها در محوطه باستانی پیسا ی همدان ده ها معتاد بی خانمان سکونت دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۳    
خبرگزارش رسمی سوریه(سانا) یکشنبه شب اعلام کرد که این یک سفر کاری برای اطلاع از وضعیت اقتصادی و خدمات رسانی در شهر حلب انجام شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۴    
ما می خواهیم این چرخه ی معیوب را تغییر دهیم و به جای کمّیت، بر کیفیت برنامه ها و افزایش سطح رضایت مسافران نوروزی متمرکز شویم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۱    
طبق استانداردهای جهانی میزان پی اس آی موجود در هوا بین 100 تا 200 نشان دهنده وضعیت هشدار، 200 تا 300 وضعیت اضطرار و بیش از عدد 300 شرایط بحرانی می باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۸    
در حمله شب گذشته، 7 نفر عربستانی که در بین آن ها دو زن نیز وجود دارد، کشته و 10 نفر دیگر زخمی شده اند..
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۲    
پلیس و مقامات امنیتی به مجرد مشخص شدن اطلاعات آن را در اختیار عموم قرار خواهند داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۲    
قانون - همزمان با آغاز سال نو میلادی، جنگنده های سعودی حمله های خود به استان های مارب، حجه و الحدیده یمن را تشدید کردند که در اثر آن 9 غیرنظامی جان خود را از دست دادند. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۳    
از مهمترین رخدادهای فلسطین در سال گذشته در عرصه بین الملل، تصویب قطعنامه سازمان یونسکو بود که طی آن این سازمان هرگونه پیوند و ارتباط میان یهودیان و مسجد الاقصی را رد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۴    
از آن جا که این رفتار شرکت ترکمن گاز خلاف قرارداد فی مابین دو شرکت می باشد ما همچنان بر موضع به حق خود پافشاری می کنیم
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۵    
از جمله این ترفندها بوییدن برگ های نعناع است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۲    
در صورت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی اقتصاد کشور به قیمت دلار، دیگر هر تکانه در بازار ارز، بر قیمت مواد غذایی تاثیر نمی گذارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۲    
بدنبال قطع صادرات گاز از سوی شرکت ترکمن گاز ، یک منبع موثق در وزارت نفت تاکید کرد : همه تمهیدات لازم در این باره قبلا پیش بینی شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۶    
اسحاق جهانگیری در ابلاغیه ای دستورالعملی برای اجرا به همه دستگاه های اجرایی و بانک ها و موسسات اعتباری، موسسات عمومی غیردولتی و نهادهای انقلاب اسلامی ابلاغ کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۹    
کودتایی علیه سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی به وقوع بپیوندد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۶    
یمن با 8 مورد، گوآتمالا با 6 مورد، سوریه با 6 مورد و هند و پاکستان هر دو با 5 مورد در رده های بعدی قرار دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۶    
قرار است اجرای این دو توافق در کمیته ای مشترک متشکل از روسیه و کویت مورد نظارت قرار گیرد و اولین جلسه در این زمینه در اواخر ماه میلادی جاری در وین اتریش برگزار خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۳    
براساس گزارشهای اولیه، حداقل 2 نفر در این حمله مجروح شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۷    
نیروهای عراقی در حال حاضر مشغول عملیات آزادسازی شهر موصل هستند. از آغاز این عملیات تاکنون هزاران نفر آواره شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۷    
این پرونده که دارای ابعاد وسیعی بود دارای 180 شاکی و 38 متهم بود که استنادات مربوطه در قالب 120 جلد و 13500 برگ به دادگاه ارائه و در مرحله رسیدگی قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۴    
سرپرست سازمان حج در پی انتشار خبر دعوت عربستان از ایران برای حضور در حج گفت: تا کنون هیچ دعوت نامه ای برای حج از سوی عربستان به سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه کشورمان واصل نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۱    
موضع عجیب و غیر قابل انتظار آیت الله سیستانی درباره طرح آشتی ملی واکنش نماینده مرجعیت شیعه را در پی داشت
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۶    
شب گذشته حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در مناظره با کواکبیان در گفت وگوی ویژه خبری عنوان کرد: فایل صوتی وجود دارد که در آن مهدی هاشمی می خواهد تا آمریکایی ها ایران را تحریم کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۷    
سال های متمادی است که بخشی از اعتبارات فرهنگی در قالب جداولی که به عنوان کمک به موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی است، صرف می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
در مملکت اسلامی که در آن یارانه پرداخته می شود نباید شاهد فقر این چنینی، گورخوابی و سایر معضلات اجتماعی باشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۴    
آنها در ادعاهای اخیر شان تاکید کرده اند که نیروهای انقلابی را در زیر یک چتر جمع آوری کرده اند تا دوقطبی نوینی را به بازار سیاسی ایران معرفی کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۷    
قانون - آیت الله شرعی، مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران کشور، صبح امروز به دلیل عارضه بیماری درگذشت. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۷    
از لفظ های نظری انقلابی و یا غیر انقلابی بدون شک با اهداف و نیت های سیاسی بیان می شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۴    
قانون - سردار غلامعلی قلی زاده که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده بود حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۸    
قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز گذشته به صورت سرزده از اداره کل بازرسی استان البرز بازدید و دستور بررسی علل آلودگی هوای این استان را صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و اوایل وقت روز دوشنبه 13 دی، هوای استان های تهران، البرز، اراک و اصفهان غبارآلود پیش بینی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۳    
هواپیمایی ماهان با تایید نقص فنی سیستم ناوبری هواپیمای پرواز تهران-دبی این شرکت اعلام کرد:این پرواز پس از رفع نقص 45 دقیقه بامداد با 130 مسافر به سمت دبی از فرودگاه شیراز انجام شد و بدون هیچ مشکلی در ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۸    
هاشم رضایت از قطعی شدن ضبط سری جدید مجموعه دورهمی با حضور مهران مدیری خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
بانک مسکن سقف تسهیلات خرید مسکن را با افزایش سه برابری از 200 میلیون ریال به 600 میلیون ریال رساند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۲    
معاون اول رییس جمهور در ابلاغیه ای ضمن مکلف کردن صادرکنندگان محصولات و فرآورده های پتروشیمی، فولاد، مس، آلومینیوم، سنگ آهن و کنسانتره آهن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تلفنی گفت وگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۲    
معاون وزیر امور خارجه گفت: با توجه به اخبار دریافتی به احتمال قوی و انشاالله هیچ ایرانی در بین زخمی ها و کشته شدگان این حادثه تروریستی نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۹    
نایب رییس مجلس تاکید دارد باید با هرنوع رفتار تند و افراطی برخورد جدی و عادلانه شود تا برخی افراطیون احساس حاشیه امن نداشته باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۵    
در حالی که وزارت صنعت،معدن و تجارت تا انتهای سال جاری برای اخذ نمایندگی رسمی از شرکت های مادر، به شرکت های داخلی مهلت داده، مجوز یکی از نمایندگی های فعلی ابطال شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۹    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش عراق روز یکشنبه منطقه راهبردی الانتصار را در جنوب شرق موصل آزاد کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۶    
سال 2016 در حالی به پایان رسید که خالی از لحظات پرالتهاب در بازارهای مالی و اقتصادهای جهان نبود و رویدادهای غیرمنتظره برای سرمایه گذاران به همراه داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۳    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در انکاراحمله مسلحانه به مردم استانبول که در اولین ساعات سال نو میلادی به وقوع پیوست را محکوم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۴    
دیروز سخنگوی شورای نگهبان؛ عباس کدخدایی در اظهاراتی کم سابقه هم از حیث سیاسی و از جهت حقوقی، امکان نامزد شدن زنان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را مطرح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۰    
دبیرکل جدید سازمان ملل در نخستین بیانیه خود جهان را به صلح فراخواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۷    
امید حاجیلی نیمه شب گذشته در بزرگراه اشرفی اصفهانی تصادف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۷    
خرید و فروش پایان نامه میان دانشجویان درحالی طی سال های اخیر افزایش بسیار زیادی یافته که امروز تولید، صنعت و قبول مسئولیت در بسیاری از مشاغل، بیشتر نیاز به تخصص افراد دارد و نه مدرک
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۴    
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با ولید معلم وزیر خارجه سوریه دیدار و در خصوص بررسی آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی سوریه گفت وگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
من شکایت به مراجع خارجی را تکذیب می کنم. ما از حقوق خودمان نخواهیم گذشت چون رای دهندگان و بچه های فدراسیون این تعهد را به گردن ما گذاشته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حادثه استانبول، این حمله مسلحانه را محکوم و به ترکیه پیشنهاد همکاری در راستای تحقیقات در مورد این حادثه را ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
قائم مقام حزب اعتمادملی پس از یک هفته سکوت نسبت به خبر استعفای از قائم مقامی دبیر کلی این حزب گفت: بنده هیچ استعفانامه ای ننوشته بودم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۲    
ترجمه مجموعه ای از مصوبات کمیسیون مشترک برجام از سوی وزارت امور خارجه منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۳    
سوال ملی 8 نماینده مجلس از وزیر امور خارجه در خصوص علت حمایت از دو دیپلمات فرانسوی و انگلیسی که در حال جاسوسی و عکسبرداری از مراکز نظامی بودند اعلام وصول شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای بقای جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی در کشور به گسترش سینما نیاز داریم و باید به تقویت این حوزه بپردازیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۴    
مجید رفیع زاده استاد علوم سیاسی دانشگاه هاروارد در نشریه اماراتی National در مطلبی مواضع و رویکردهای احتمالی ایران در سال 2017 در منطقه خاورمیانه را مورد بررسی قرار داده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۵    
زمانی که مهدی هاشمی موفق به کسب اکثریت آرا و تصاحب صندلی ریاست فدراسیون تیراندازی شد، هیچکس فکرش را نمی کرد که او در نهایت حاشیه هایی را با خود به همراه داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۶    
رییس مر کز تحقیقات استراتژیک در دیدار با وزیر امورخارجه سوریه پیروزی در حلب را فتح الفتوح خواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۶    
شبکه اسکای نیوز از انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در استان نجف اشرف گزارش داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۶    
در دو روز گذشته اتفاقات جالبی درباره سروش رفیعی رخ داده است، آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی 6 ماه اضافه خدمت از او رو کرده و هافبک تراکتورسازی را وادار به ماندن در این تیم کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۳    
رئیس مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه زمانی که با حضور چند نماینده در کنارش مواجه شد که مانع گوش دادن او به نظرات موافق و مخالف می شدند به شوخی گفت که ما چند ملک مقرب اینجا داریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۷    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد این کشور و ایران در حال آغاز تبادلات مالی بر اساس ارز رایج دو کشور هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۴    
نوری مالکی، معاون اول رئیس جمهور عراق و دبیرکل حزب اسلامی الدعوه شنبه شب در راس هیاتی وارد تهران شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس جمهوری فرانسه می گوید که کشورش به هیچ فرد یا کشوری اجازه تجدید نظر در توافقنامه جهانی درباره آب و هوا را نمی دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۶    
نقض متعدد توافق آتش بس سوریه از سوی گروه های مسلح مورد حمایت ترکیه، اخذ ضمانت های لازم از آنکارا در جریان مذاکرات صلح آتی، برای پایبندی آن به این توافق را به امری ضروری مبدل ساخته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۷    
مراسم تشییع پیکر پوران فرخزاد بدون انجام سخنرانی برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۴    
دبیر کل ناتو در واکنش به حمله تروریستی استانبول نوشت: آغازی فاجعه بار.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور امنیتی انگلیس گفت عناصر گروه تروریستی داعش قصد دارد حملاتی شیمیایی در انگلیس انجام دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجارهای انتحاری در بغداد و حمله مسلحانه به مردم در استانبول را به شدت محکوم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
داستان اعتراض ها از آنجا آغاز شد که موسسات اتومبیل کرایه تهران با کم شدن زنگ خور آژانس های خود، رو به رو شدندو پس از اعتراض آژانس داران تهرانی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۱    
رییس دفتر رییس جمهور، افزایش مقطعی ارزش دلار را ناشی از عوامل روانی دانست و گفت: بالا رفتن نرخ دلار در برابر ریال در چند هفته اخیر، توجیه اقتصادی ندارد و با برطرف شدن عوامل روانی و سیاسی آن ...
  • ۱