سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 16 دی 1395 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 30 آبان 1395 روزنامه قانون 30 آذر 1395 روزنامه قانون 30 بهمن 1395 روزنامه قانون 30 اسفند 1395 روزنامه قانون 1 دی 1395 روزنامه قانون 2 دی 1395 روزنامه قانون 3 دی 1395 روزنامه قانون 4 دی 1395 روزنامه قانون 5 دی 1395 روزنامه قانون 6 دی 1395 روزنامه قانون 7 دی 1395 روزنامه قانون 8 دی 1395 روزنامه قانون 9 دی 1395 روزنامه قانون 10 دی 1395 روزنامه قانون 11 دی 1395 روزنامه قانون 12 دی 1395 روزنامه قانون 13 دی 1395 روزنامه قانون 14 دی 1395 روزنامه قانون 15 دی 1395 روزنامه قانون 16 دی 1395 روزنامه قانون 17 دی 1395 روزنامه قانون 18 دی 1395 روزنامه قانون 19 دی 1395 روزنامه قانون 20 دی 1395 روزنامه قانون 21 دی 1395 روزنامه قانون 22 دی 1395 روزنامه قانون 23 دی 1395 روزنامه قانون 24 دی 1395 روزنامه قانون 25 دی 1395 روزنامه قانون 26 دی 1395 روزنامه قانون 27 دی 1395 روزنامه قانون 28 دی 1395 روزنامه قانون 29 دی 1395 روزنامه قانون 30 دی 1395 
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۲    
قانون - مجموعه نفت و پتروشیمی توانسته اند از برجام به خوبی استفاده کنند و نسبت به زنده کردن فاینانس و پیش پرداخت اقدام کنند. حالا بعد از گذشت تحریم ها، دوباره روابط نفتی ایران به گذشته کلید می خورد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۱    
اما در پایان این نکته را باید مورد توجه قرار داد که حسن همجواری میان ایران و ترکمنستان و حضور دو کشور در سازمان کشورهای تولید کننده گاز می تواند از بروز چنین چالش هایی - که به دادگاه های بین المللی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
آرتروز می تواند هر بخشی از بدن را درگیر کند اما به طور معمول انگشتان دست، گردن، زانوها و مچ پا بیشتر مستعد ابتلا به آرتروز هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۱    
تویوتا از سال 2015 پروژه ساخت کارخانه ویژه خط تولید برای بازار آمریکا را در مکزیک کلید زد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۹    
برخورداری بانک ها از سطح مطلوب سرمایه واجد شرایط طبق آن چه در اسناد مورد اشاره تعیین شده است، می تواند سپر حفاظتی محکمی در برابر زیان های احتمالی بوده و مانع از بروز بحران های ناگهانی در بانک ها شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۱    
عکاسی ثبت گذشته نیست بل احضار لحظات درزمان حال و دریچه به بودن وحضورشی ،فرق عکس ماندگاروعکس های فراموش شده درهمین ارتباط عکس است
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۴    
رضا مصطفوی طباطبایی ، سالهاست که نامش با خرید و فروش نفت ایران گره خورده است . او در چندین پرونده جنجالی مانند کرسنت بازجویی شد و مدتی است که از او خبری نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸    
دادستان آنکارا به تازگی حکم بازداشت همسران 105 افسر ارتش ترکیه را صادر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۹    
روابط عمومی وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه در باره پرونده بانک زنجانی را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۵    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رسانه ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولین انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: یکی از مهم ترین مسائل صنایع محدودیت های مالی در گرفتن سفارش تولید است که با برنامه های در نظر گرفته شده سعی در حل این مشکلات داریم و البته بخشی از مشکلات حل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۰    
منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در ازمیر خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۷    
وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر برخی از مسوولان قوه قضائیه پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی دستگاه قضا در واکنش به توییت رییس جمهور در رابطه با درخواست برای روشن شدن حساب های قوه قضاییه گفت: الآن از شما می پرسم برای ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری یک نفر چقدر پول لازم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۳    
عدم شفافیت، کمبود قوانین مناسب برای کسب و کار و نحیف بودن بخش خصوصی و جز این ها باز می گردد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی وزارت کشور، توضیحاتی درباره آخرین اخبار برگزاری انتخابات و جلسات ستاد انتخابات ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۲    
اگر با یک نگاه بدبینانه نگوییم جهان 2017 چشم اندازی بدتر از جهان 2016 خواهد داشت، اما به نظر می رسد نمی توان چندان هم خوشبین به جهانی بسیار بهتر از 2016 بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۲    
شهرهای شمالی در عدم مدیریت پسماند، گوی سبقت را از دیگر شهرهای کشور ربوده اند. اخباری که هر روز از رها کردن زباله در جنگل و دریا و رودخانه ها می شنویم خود گواه روشنی بر این مساله است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۹    
روسیه، ایران و چین به اتفاق با کنار زدن غرب که در رویارویی راهبردی با شرق در حال شکست است، جهان را تغییر می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۲    
حدود 20 روز به استارت ماشین آمریکایی با رانندگی دونالد مانده است. هیچ کس این ریسک را نمی کند که بخواهد بگوید که مستاجر جدید کاخ سفید، چگونه با دنیا تا خواهد کرد!
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۰    
مام خمینی در زمان جنگ تحمیلی شنیده بودند که کمیسیون برنامه بودجه می خواهد سیگار را گران کند. به همین دلیل ایشان به دولت دستور دادند که به مجلس بگویید حق ندارند سیگار را گران کنند..
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۳    
همواره مسئولان ایران اسلامی در برهه های مختلف تاریخی به دنبال ایجاد وحدت در جهان اسلام بوده و تلاش کرده اند تا اختلاف نظرهای میان سران کشورهای اسلامی را رفع و آن ها را به وحدت کلمه و رویه دعوت کنند..
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۷    
موضوع فعالیت پان ترکیسم ها هرچند با وجود مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران، چندان اهمیتی در کشور ندارد، ولی نباید از آن نیز غافل بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۰    
اهمیت و چگونگی وضعیت فرهنگ حقوق شهروندی و وکالت در ایران، با رجوع به آمار فزاینده منتشره نسبت به پرونده های وارده به محاکم قضایی قابل احراز است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۷    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد، 5 کشته و چندین زخمی به جا گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۲    
اسدالله عسگراولادی در مصاحبه ای درباره روابط ایران و روسیه اظهارنظر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۵    
بررسی منطقه ای شدن حداقل دستمزد یکی از موضوعات دستور جلسه دیروز شورای عالی کار بود. در این جلسه، معاون اقتصادی وزارت کار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۹    
برای افرادی که با این پرندگان در تماس بودند یا کار معدوم سازی آنها را انجام می دهند، واکسن آنفلوآنزا تزریق و به مدت 10 روز، داروی پیشگیری داده می شود. برای 10 روز نیز از آنها مراقبت می کنیم
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۲    
مهدی چمران با کسب 50 رای در ریاست شورای عالی استانها باقی ماند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۳    
مسئولان آمریکایی اعلام کردند که به زودی چهار زندانی دیگر را از زندان گوانتانامو به عربستان منتقل می کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۷    
وی با اشاره به اینکه به عنوان معین استان بوشهر در برنامه های توسعه فعالیت دارم، گفت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه ای در برنامه های توسعه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۴    
اینجا تهران است. شهر اتوبان های طویل و دراز و ساختمان های کوتاه و بلند و برج های سر به فلک کشیده که مثل قارچ در مدت کوتاهی در سرتاسر شهر قد می کشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۱    
این رقم معادل کل مصرف اتحادیه اروپاست که 10 برابر ایران جمعیت دارد. دراین سال که آخرین آمار مستند مصرف گاز متعلق به آن است، میزان مصرف گاز طبیعی کشورمان به چین بسیار نزدیک بود
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۱    
رئیس جمهور کره جنوبی در دومین دادگاه رسیدگی به اتهاماتش شرکت نکرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۷    
14 نفر اضافه شدن به بیکارا!
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در سال آینده اختصاص می یابد و 950 هزار شغل جدید در کشور ایجاد خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۲    
در لایحه اصلاح قانون کار تغییراتی اساسی ایجاد شده است که برخی از این تغییرات در مواد مهم و شالوده ای قانون کار است و نمی توان به راحتی از کنارشان گذشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس سازمان هواشناسی کشور اضافه کرد: در سیل سال 81 استان گلستان، هواشناسی به موقع پیش بینی های لازم را انجام داد و با تدبیری که اندیشیده شد، تلفات این سیلاب به حداق رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۱    
زندگی مجردی اما تنها در یک سطح یا در یک جنسیت در ایران باقی نماند. ارقامی که وزارت ورزش و جوانان در سال 1391 اعلام کرد، از زندگی مجرد حدود 25 درصد دختران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۷    
در همکاری ها و مشارکت هایی که ایران با روسیه در حوزه های مختلف ازجمله حوزه انرژی داشته، شاهد بدعهدی هایی از سوی روس ها بوده ایم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا در حالی به نابودی تروریست ها در افغانستان و موفقیت ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه اشاره می کند
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۲    
آن سه پسر من را به خانه ای در بلوار ابوذر بردند و مورد تعرض قرار دادند. آنها از کارشان با موبایل فیلمبرداری نیز کردند
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۲۸    
یکی از فیلم هایی که در کنداکتور این هفته تلویزیون قرار گرفته و احتمالا مورد توجه مخاطبان تلویزیون هم قرار می گیرد تروی به کارگردانی وولف گانگ پترسن با بازی برد پیت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۱۶    
هزینه های ستادهای انتخاباتی و حواشی آن، این روزها بار دیگر در فضای سیاسی کشور محل بحث شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۵۱    
اینها که توییتری و عمومی و رسانه ای جواب هم را می دهند و روز به روز هم صریح تر و تندتر می شوند لابد حواس شان به جوانب امر هست و احتمالا از راه های دیگر به نتیجه نرسیده اند و از سر ناچاری به این ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۴۱    
هزمان با شروع تحقیقات ویژه جنایی سرنخ هایی از قاتل به دست آمد و پس از شش ساعت جست و جو پسر 25 ساله ای که از ساکنان محل زندگی خانواده دختر 15 ساله بود در حال فرار توسط مأموران دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۲۶    
عامری پس از حمله به ایتالیا گریخت؛ جایی که به ضرب گلوله ماموران در میلان کشته شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۲۶    
تولید مینی بوس SITRA(C_140) شرکت هوراند خودرو دیزل نیز 100 درصد کاهش یافته و از پنج دستگاه در آذر 1394 به صفر کاهش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۱۱    
برای پیشگیری و درمان هپاتیت C واکسنی وجود ندارد، به همین دلیل مهم است افراد با خطرات آلوده شدن به ویروس هپاتیت C آشنا باشند.