چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۹May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای حوزه نمایندگی ولی فقیه 19 مهر 1395 - hajj.ir

حوزه نمایندگی ولی فقیه 29 اسفند 1393 حوزه نمایندگی ولی فقیه 29 اسفند 1394 حوزه نمایندگی ولی فقیه 31 فروردین 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 31 اردیبهشت 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 12 خرداد 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 30 آبان 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 30 آذر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 30 دی 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 1 بهمن 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 2 اسفند 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 10 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 11 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 12 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 13 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 14 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 15 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 16 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 17 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 18 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 19 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 20 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 21 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 22 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 23 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 24 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 25 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 26 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 27 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 28 مهر 1395 حوزه نمایندگی ولی فقیه 29 مهر 1395 
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۶    
همزمان با ماه محرم، شورحسینی(ع) با برگزاری آیین های سنتی و مذهبی در شهر مقدس قم برپا شده؛ هر کسی با هر توانی و با برتن کردن لباس عزا و ریختن اشک ماتم ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۱    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اطلاعات همه زائران به منظور امکان سازی تسهیل تردد زائران اربعین به کشور عراق و پیشگیری از ایجاد ترافیک در برخی از مرزها به ویژه مرز مهران ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۱    
مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت:با آغاز ماه محرم، روزانه دو هزار و 642 زائر از مرز شلمچه به عتبات عالیات تردد کرده اند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۱    
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: تردد زائران به شکل انفرادی و کاروانی به کربلای معلی و مکان های مقدس عراق از مرز رسمی خسروی در این شهرستان همچنان ممنوع است.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۶    
به مناسبت فرارسیدن محرم الحرام و ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران ایشان، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۶    
نهضت امام حسین (علیه السلام) قیامی اثرگذار در گستره ی تاریخ بود که سخنان گوناگونی در تحلیل آن بیان شده است. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۱    
امام حسین (ع) در شب عاشورا اقدام به جمع آوری خارها و مسطح کردن زمین اطراف خیمه ها نمودند، علت این کار شاید بدین جهت بوده است که عصر عاشورا هنگام خروج اطفال و پراکنده شدن آنان کمتر آسیب ببینند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۱    
تاسوعا را باید برادر عاشورا نامید. در این روز واژه برادر معنا یافت. عظمت حضرت عباس (ع) در این روز شاید نه به علت نپذیرفتن امان نامه بلکه برای شرمندگی اینکه چرا نامردان به خود اجازه طرح چنین موضوعی ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۶    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس گفت: موکب اربعین شهرستان سرخس امسال در 2 هزار متری حرم مطهر امام حسین علیه السلام برپا می شود و 10 روز به زائران آن حضرت خدمت رسانی می کند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۱    
خلیل زاده از برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهش های ویژه رویداد عظیم اربعین حسینی با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در عراق خبر داد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۱    
فرماندار خلیل آباد گفت: به همت مردم خلیل آباد مبلغ 400 میلیون ریال برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در این شهرستان جمع آوری شد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و سید جعفر موسوی تولیت عتبه حسینی دیدار و در خصوص مسائل مرتبط با زائران گفتگو کردند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۶    
معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان جزئیات طرح زیارت نیابتی،اظهار داشت:زائران پانزدهمین دوره دانشگاهی عتبات عالیات، نایب الزیاره ثبت نامی های جامانده از این سفر می شوند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۱    
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله مدرسی از مراجع تقلید در عراق دیدار و گفتگو کرد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۶    
استانداراردبیل اعلام کرد این استان در پیاده روی عظیم اربعین حسینی با استقرار در دیوانیه عراق به زائران خدمات ارائه خواهد کرد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۶    
نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت با تبیین پیام نهضت حسینی تصریح کرد: عاشورا مانع ازادامه انحراف درجامعه شد و نگذاشت که اسلام مسخ شده توسط بنی امیه درجامعه رواج پیدا کند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۶    
پژوهشکده حج و زیارت وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت نظامنامه موضوعات پژوهشی را مشتمل بر حدود 200 موضوع مرتبط با حج و زیارت منتشر کرد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۶    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی درآستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی درجمع فرمانده وکارکنان ستاد فرماندهی یگان های ویژه نیروی انتظامی با اشاره به اینکه شعار هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة امروز ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید براینکه مسئولان نظام باید به سمت تجملات ودنیا طلبی نروند، تاکید کرد: رفتن مسئولان به سمت دنیاطلبی، موجب ایجاد فاصله میان مردم و نظام خواهد شد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۲    
سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با اشاره به عدم حضور زائران مشتاق ایرانی در حج تمتع امسال به دلیل کارشکنی آل سعود تصریح کرد ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۲    
استاد و پژوهشگر برجسته حوزه تاکید کرد: سلسله مراتب قیام امام حسین(ع) اگرذ به صورت یک منظومه مورد بررسی قرار گیرد در این صورت تعارضی میان نظرات مختلف درباره این اهداف شاهد نخواهیم بود.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر معظم انقلاب معیارهای حج ابراهیمی را به مسلمانان جهان معرفی می کنند و این امر موجب می شود تا مسلمانان از انحرافاتی که حکومت عربستان نسبت به حج انجام می دهد، آگاه شوند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در طرح توسعه جامع آستان کریمه اهل بیت(ع)، ظرفیت خدمت رسانی به 36 میلیون زائر در چشم اندار 1420، فراهم می شود.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۲    
مدیر کل تبلیغات قم با اشاره به همزمانی واقعه 15 خرداد 1342ش با 12 محرم الحرام، از تجمع بزرگ هیئات مذهبی و مردم متدین و ولایت مدار استان در روز جمعه، 23 مهرماه (12 محرم) خبرداد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۲    
حجت الاسلام رضوانی گفت: اشتباهات و تحریفاتی در روایت وقایع عاشورا صورت گرفته است که باید نسبت به اصلاح آنها توجه ویژه شود، تحریفات نسبت به اذن به میدان رفتن علی اکبر(ع) ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۷    
زائران ایرانی بعد از شرکت در نماز جماعت صبح در بارگاه امام حسین علیه السلام، زیارت عاشورا را قرائت کرده و سپس در قالب موکب امام رضا علیه السلام ماتم زده قدم در بین الحرمین گذاشتند و با ورود به حرم ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۷    
در ششمین روز ماه محرم الحرام و روز بزرگداشت شهید نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم بن الحسن(ع) اجتماع عظیم دانش آموزان حسینی با عنوان احلی من العسل در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۷    
در نشست اعضای کمیسیون ماده 5 استان با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و استاندار قم طرح جامع توسعه حرم کریمه اهل بیت(س) تصویب شد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۷    
مادر کاظم شیعه است، کاظم که به مرخصی رفته بود مادرشان از وی می پرسند آیا شما اسرای ایرانی و سیدی که در آنجا هست را اذیت می کنید؟ من دیشب خواب حضرت زینب(س) را دیدم که حضرت به من خطاب کرد که چرا فرزندی ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۷    
آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز گذشته در دیدار جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار هستند، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و یاران مظلومش ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۷    
روایت مختصری از شب چهارم محرم٬ وقایع و اتفاقات شب چهارم محرم و معرفی دیگر اصحاب امام حسین(ع) از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک روایت عبدالله بن الحسن می باشد که به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قیمت ویزای اربعین حسینی از سوی دولت عراق 40 دلار تعیین شده بنابراین به هیچ عنوان نمی توان با رقمی پایین تر از حد تعیین شده ویزا صادر شود و این تبلیغات دروغ پردازی و کذب ...
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۲    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به ضرورت توجه به ابعاد فرهنگی پیاده روی عظیم اربعین، استفاده از ظرفیت های مردمی برای بهره مندی زائرین از فیوضات معنوی این سفر را مورد تاکید قرار داد.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۲    
خبر این ماجرای شگفت انگیز و اعجاب آمیز توسط جاسوسان به عبیدالله رسید و پیکی نزد عمر بن سعد فرستاد که: به من خبر رسیده است که حسین چاه می کند و آب به دست می آورد، و خود و یارانش می نوشند!
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۲    
در درگیری هایش شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در خارج از دانشگاه القدس در محله ابودیس، نیروهای امدادگر خبر از مجروح شدن 52 جوان فلسطینی دادند.
حج   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۲    
شب هشتم ماه محرم، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان نظام و عزاداران و سوگواران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود.