دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 5 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
با پاکسازی های صورت گرفته در یک هفته گذشته، نیروهای جبهه مقاومت بر شهرک های بیت جن و مغر المیر اشراف پیدا کرده اند و شمارش معکوس برای تسلیم شدن تروریست ها به صدا درآمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۵    
انتقاد اخیر محمود سریع القلم، حکایت از شور شدن آش برجام و درآمدن صدای یکی از آشپزهای آن دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
اظهارات وزیر انرژی عربستان نشان می دهد، سعودی ها دور جدید تلاش برای واداشتن آمریکا به دستیابی به انرژی هسته ای را آغاز کرده اند، اقدامی که با اهداف خاص دنبال می شود، اما تبعات جبران ناپذیری دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین 10 ساعته توانستند ارتفاع الاسود و پایگاه پدافند هوایی را به کنترل خود در بیاروند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۵    
در این مطلب شما را با برخی از مراسم خاکسپاری تعجب برانگیز و ترسناکی که در گوشه و کنار جهان انجام می شوند آشنا خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
رییس پارلمان عربی با طرح ادعاهای بی اساس، گفت: ایران در امور داخلی کشورهای عربی به خصوص بحرین و یمن دخالت می کند و از حوثی ها و معارضان بحرین حمایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، به یادداشت منتشر شده از سوی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
ترند نیوز در مطلبی به دلیل همگامی فرانسه با مواضع ضد ایرانی آمریکا در زمینه موشکی پرداخت و دلیل آن را ترس از مبدل شدن ایران به قدرت فضایی منطقه تا چندی دیگر عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که رای مثبت جمهوری اسلامی ایران به قطعنامه مربوط به نقض حقوق بشر در میانمار امروز با ارسال یادداشت رسمی به دبیرخانه سازمان ملل متحد ثبت گردید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
نائب رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تاکید بر اینکه کنگره این کشور از زمان آغاز به کار دولت دونالد ترامپ، در مسائل مربوط به سیاست خارجی فعال تر شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استیضاح کنندگان وزیر کار از پاسخ وزیر در کمیسیون اجتماعی قانع نشدند و استیضاح به صحن علنی مجلس ارسال شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
یک روزنامه بحرینی با اشاره به محاکمه تعدادی از شهروندان بحرینی در دادگاه نظامی در رابطه با ترور فرمانده کل دفاع بحرین، ایران و عراق را مورد هجمه خود قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
وزارت کشور در اقدامی غیرحرفه ای برای چندمین بار خبرنگاران را برای پوشش یک برنامه خبری خود معطل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
وزیر دفاع می گوید: به حدی از بازدارندگی فعال رسیده ایم که می توانیم هر توطئه ای را در نطفه خفه کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
سفیر عربستان در قاهره بار دیگر ادعاهای بی اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد و گفت: حمله حوثی های یمن به تانکرهای نفتی ائتلاف عربی با تحریک ایران انجام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۰    
عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای با بیان ناگفته هایی از مذاکرات هسته ای عنوان کرد: نتیجه چالش هسته ای تحریم ها نیست بلکه نتیجه سازش هسته ای تحریم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تعطیلی جلسات علنی مجلس طی دو هفته آینده به منظور بررسی لایحه بودجه سال 97 در کمیسیون تلفیق خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۵    
نماینده مردم رشت در مجلس از تقدیم طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: ماندگاری حجتی در وزارتخانه به دو هفته نمی کشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۵    
عضو فراکسیون امید مجلس از نامه فراکسیون متبوعش به رئیس جمهور در اعتراض به گرانی برخی اقلام بویژه تخم مرغ خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد سلطانی فر را به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۵    
اعضای هیأت رئیسه مجلس در جلسه امروز خود تصمیم گرفتند تا از این پس امضاهای نمایندگان برای موضوعات مختلف الکترونیکی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که در روزهای 29 آبان ماه و 21 و 30 آذرماه نور عجیبی در آسمان های ایلام، تبریز، شوشتر، مسجد سلیمان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۵    
عضو مجلس نمایندگان هلند که اقدام به دور انداختن هدیه تبریک کریسمس از سوی نمایندگی کشورمان کرده بود، در توضیح این رفتار خود گفت که اشتباه کرده است، اما عذرخواهی نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم با به خطر افتادن انقلاب وارد میدان می شوند و پیام 9 دی حضور مردم در دفاع از انقلاب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
نماینده سابق مردم تهران به تلاش دشمن برای نفوذ در انقلاب اشاره کرد و گفت: دچار تشدید نفوذ شده ایم. نظام سلطه با نفوذ در بین افراد و مسئولان مختلف تلاش می کند تا به انقلاب و نظام ضربه بزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
منابع فرانسوی می گویند ژان ایو لو دریان وزیر خارجه این کشور هفته نخست ماه آینده میلادی به تهران می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
گر چه پیش بینی ها بر این بود که در صورت افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده نرخ تورم 2رقمی شود، اما سه ماه زودتر این اتفاق افتاد و بانک مرکزی از افزایش تورم به 10 درصد در آذر ماه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۰    
وزیر رفاه گفت: بین فقر و طلاق علامت های دیگری هم وجود دارد، چرا که باید بین بیماری و عارضه در آسیب های اجتماعی تفاوت قائل شویم، اکنون طلاق به جای مناطق 16 و 18 در مناطق 1، 2 و 3 پایتخت بیشتر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۵    
ادعای دور شدن سایه جنگ از سر کشور به مدد برجام، صرفاً پوششی برای فرافکنی و به حاشیه راندن ناکامی در تحقق وعده هایی است که قرار بود در پسابرجام رخ دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۶    
نماینده مردم سنقر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: قرار بود کاری کنید که مردم آنقدر در رفاه باشند که خود یارانه نگیرند، نه اینکه شما یارانه آنها را قطع کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۶    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی علت عقب نشینی آمریکا از مواضعش در باره قدس را پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و ترس از ایجاد انتفاضه سوم اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک منبع آگاه در خصوص خبر آزادی مهدی جهانگیری گفت: ایشان چند روز است برای انجام برخی امور به صورت تحت الحفظ به دفتر کار خود در خیابان فرشته می روند و بعد از اتمام کار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۱    
نماینده زابل در مجلس با اشاره به گستردگی استان سیستان و بلوچستان گفت: فاصله دو شهر زابل و چابهار بیش از 900 کیلومتر است از این رو تقسیم استان یک ضرورت و فرصت محسوب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی اظهار کرد: ایران در بخش حفاظت هوایی در میان کشورهای منطقه جایگاه بسیار خوبی دارد و کشورهای منطقه در زمینه حفاظت هواپیمایی درخواست هایی در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ستادکل و سازمان پدافند غیرعامل کشور اصرار دارند عمده فعالیت های پدافندغیرعامل با هماهنگی حداکثری با دولت انجام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محسن هاشمی در آغاز سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش ضمن خیر مقدم به اسقف اعظم ارامنه تهران در صحن شورا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: طبق نص صریح قانون اساسی، دولت باید از سوی خانه ملت بازخواست و هدایت شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جعفر زاده نماینده مجلس: من نمی دانم چه کسی گفته است 7 الی 8 تومان حقوق می گیرم اما من پنج میلیون و چهارصد هزار تومان حقوق می گیرم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۱    
بسیج دانشجویی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران هدیه ای به همراه نامه برای جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت ارسال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس با اشاره به اینکه تصویب مواد مبهم روشی صحیح نیست؛ گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۶    
در حالی که تخم مرغ طی روزهای اخیر با افزایش قیمت چشمگیر مواجه شده است و هر شانه آن به حدود 20 هزار تومان رسیده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: طبق ابلاغیه دولت به همه اعضای کابینه، از آن ها خواسته شده است با تعیین یک مسئول مشخص در حوزه "کارتابل دولت" در دستگاه مربوط ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۶    
دفتر نمایندگی ایران در نیویورک دلیل عدم حضور ایران در رای گیری برای قطعنامه سازمان ملل علیه دولت میانمار را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز اطلاعات ایران بزرگترین اطلاعات خاورمیانه است، گفت: وقتی اسرار و اسناد داعش منتشر شود، خواهید دید ما در عمق داعش نفوذ کرده بودیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۶    
در حال حاضر نیروی دریایی آلمان فاقد هر گونه زیردریایی عملیاتی است، نیروی دریایی انگلیس فقط 1 شناور رزمی فعال در ناوگان خود دارد و نیمی از هواپیماهای ارتش فرانسه توان عملیاتی ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی دولت می گوید که افزایش قیمت تخم مرغ به دلیل آنفولانزای مرغی است که دولت درصدد رفع این مشکل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۱    
تروریست ها درصدد بودند با اشغال ایستگاه های دفاعی وارد شهرک های الفوعه و کفریا شوند اما در نهایت با مقاومت نیروهای دفاع مردمی ناکام ماندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۶    
به اعتقاد برخی کارشناسان اگر نظام سهمیه بندی بنزین حذف نمی شد چه بسا نیازی به تحمیل گرانی های سرسام آور قیمت بنزین نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۶    
سازمان برنامه و بودجه به ریاست محمدباقر نوبخت، برای هر گزارش در قالب برنامه همگاهنگی برنامه و بودجه، 70 تا 80 میلیون تومان حق الزحمه در نظر گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۶    
قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان می گوید که مقامات فرانسوی تحت تأثیر اطلاعات و القائات نادرست قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۱    
سردار احمد حق طلب فرمانده اسبق سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) ماجراهای ناگفته ای را از حفاظت شخصیت ها و هواپیماربایی هایی که به ناکامی انجامید عنوان می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۴    
30 سال پیش در چنین روزی سپاه حفاظت هواپیمایی به دستور امام راحل تشکیل می شود و از آن تاریخ به بعد هیچ هواپیماربایی موفقی در کشور صورت نگرفته است.