چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 28 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۷    
نماینده سابق حزب الله در پارلمان لبنان در مصاحبه ای تاکید کرد که نامه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به رهبر ایران تاکید دارد که فلسطین هیچ کشوری به جز ایران را در کنار خود نمی بیند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی ضمن تکذیب خبری مبنی بر قتل یک متهم در بازداشتگاه با ضربات باتوم به نام شهاب ابطحی اظهار کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰    
رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل با بیان اینکه توافق هسته ای با ایران دستاوردی بوده که باید حفظ شود، گفت با رئیس جمهور آمریکا در این مورد صحبت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۵    
شهرک راهبردی حرستا ، دروازه شمالی برای ورود به پایتخت محسوب می شود و چند منطقه مهم از جمله پایگاه نظامی، مراکز امنیت و اطلاعات دولت در حومه این شهرک واقع شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
بنیامین نتانیاهو در طول سه دوره نخست وزیری خود با 5 رییس موساد کار کرده است، اما هیچ کدام مانند کوهن یک شریک واقعی برای او نبودند. او شبیه ترین نظر را به نتانیاهو درباره خطر ایران دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
نایب رئیس مجلس می گوید به دلیل تخصصی بودن برجام زیاد متوجه قضایا نشدم. پزشکیان در عین حال ادعا کرد قبل از برجام، هر روز هزار میلیارد تومان ضرر می کردیم!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۰    
وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه کشورش نمی خواهد در شمال سوریه با آمریکا درگیر شود، تأکید کرد که آنکارا در آغاز عملیات عفرین سوریه تاخیر نخواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۵    
صندوق بین المللی پول به تازگی گزارشی از تفاوت حقوق و دستمزد نیروی کار بین دو بخش دولتی و خصوصی برای کشور های آسیایی ارائه کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۰    
در حمله تروریست ها به ساختمان مهد کودکی در خیابان نیل، دو نفر به شهادت رسیده و 4 نفر نیز مجروح شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۰    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز چهارشنبه اعلام کرد یک ارتش جدید یا یک گارد مرزی متعارف در سوریه ایجاد نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۵    
سی ان ان اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص کارها و عادات روزانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۵    
کارشناس نظام بانکی با اشاره به ثبات نرخ سود تسهیلات بانکی در سه سال گذشته ،گفت: هنوز هیچ مصوبه ای در زمینه کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی نداشته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۰    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد توطئه بزرگ استکبار علیه قدس و ملت فلسطین با هدف سرنگون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: برای جلوه گر شدن اقتدار داخلی نظام، نیاز به تلاش، مجاهدت، فداکاری و وقف عمر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۰    
فرمانده سابق سپاه عاشورا با بیان اینکه اگر کوتاهی شده به واسطه مشغله فراوان بوده و از همه طلب حلالیت دارم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: برت مک گورک ، نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش با سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۵    
وزارت خارجه سوریه حضور آمریکا در این کشور را تجاوز آشکار به حق حاکمیت خود قلمداد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۰    
نیروهای یمنی روز چهارشنبه چندین فروند موشک کاتیوشا به سمت محل تجمع مزدوران سعودی در شهرستان نهم واقع در شمال شرقی استان صنعاء شلیک کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در پی وقوع 2 انفجار انتحاری در شهر مایدوگوری در ایالت بورنو در شمال شرق نیجریه، 12 تن کشته و 48 نفر زخمی شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۰    
لایحه دولت ترزا می برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) به تصویب نمایندگان مجلس عوام انگلیس رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۵    
وزارت دفاع قطر از امضای قرارداد همکاری در زمینه مسائل امنیتی با ناتو خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۰    
لایحه اصلی پایان برتری قوانین اروپا در انگلیس شامگاه چهارشنبه با اکثریت آرا در مجلس عوام انگلیس به تصویب رسید و برای تائید نهایی به مجلس اعیان فرستاده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا گفت که سفارت آمریکا ظرف یک سال آینده به بیت المقدس منتقل نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۰    
وزارت دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه از تصمیم برای تشکیل نیروی جدید در سوریه عقب نشینی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد. جلسه این کمیسیون با موضوع بررسی مفاسد اقتصادی و پدیده قاچاق با حضور معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رئیس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی به اتهام دخالت در اغتشاشات مشهد واکنش نشان داد و خواستار ریشه یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صدوهفدهمین شماره خط حزب الله با یادداشتی باعنوان برای مرهم زخم که درباره دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر روی نقاط کلیدی مشکلات مردم است، منتشر شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۰    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه باید تلاش کنیم با حُسن اقدام جایی برای انتقاد باقی نگذاریم، افزود: البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می شود، حتما باید از دولت دفاع کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از این خطوط قرمز ما معصومین (ع) هستند، گفت: نمی گذاریم افرادی ائمه معصومین را در مسلخ سیاسی ذبح کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۵    
پرتاب موشک بالستیک با برد کوتاه به سمت خاک عربستان و هلاکت دست کم 20 تن از نیروهای وابسته به منصور هادی در درگیری با نیروهای انصار الله از جدیدترین اخبار یمن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نشریه ایندیپندنت انگلیس از آماده شدن کره شمالی برای آزمایش نسل جدید زیردریایی نظامی این کشور با قابلیت حمل موشک های بالستیک قاره پیما خبر داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
شهردار یکی از مناطق شهر بوکر در جنوب فرانسه تأکید کرده است غذاخوری های مدارس این منطقه باید غذا هایی به دانش آموزان بدهند که حاوی گوشت خوک باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مدعی شده است که حمایت رئیس جمهور آمریکا را در آزار و اذیت و شکنجه شاهزاده ها و توقیف اموال و دارایی های آنها کسب کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
یک منبع آگاه در بخش همکاری های نظامی وزارت دفاعی روسیه از ارسال نخستین محموله سامانه دفاع موشکی اس – 400 به چین خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس بخش کارکنان کاخ سفید طی سخنانی اظهار داشت که درهای گفتگو با آمریکا به روی کره شمالی باز بوده و واشنگتن هیچگاه اقدام به بستن کانال های ارتباطی میان دو طرف نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون نخست وزیر و وزیر مشاور قطر در امور دفاعی تصریح کرد: قطر می تواند از خود در مقابل هرگونه تعدی حفاظت کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در ادامه انتشار گاه و بیگاه اخبار اسلام هراسی در کشورهای غربی، خبرها از شهر بولونیا ایتالیا حاکی از اخراج یک وکیل مسلمان به دلیل حجاب اسلامی اوست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در دانشگاه استنفورد این کشور ضمن تکرار مواضع واشنگتن در قبال کره شمالی، خطاب به رهبر این کشور گفت: او باید به من بگوید که خواهان گفت و گو است .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن با فروش تجهیزات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ویدئویی از سردار سلیمانی منتشر شده که سردار در آن نسبت به اغتشاشات اخیر و آتش زدن پرچم ایران واکنش نشان داده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۵    
یک رسانه سعودی گزارش داد که در چارچوب تلاش های قطر برای توسعه روابط با ایران، رئیس مجلس شورای قطر به ایران سفر و با رئیس جمهوری این کشور دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس شورای عالی استان ها نسبت به رفتار نامناسب تیم حفاظتی ساختمان قدیم مجلس با اعضای شورای عالی استان ها و همچنین خبرنگاران انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۵    
دکتر رضا نصری حقوقدان بین الملل و عضو مطالعات ژنو، بیانیه ترامپ علیه برجام را تفسیر و یاداشت ذیل را برای خبرآنلاین نگاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۵    
مقام های روس و کارشناسان این کشور در یک هفته اخیر بویژه از زمان اظهارات ضدبرجامی ترامپ، مواضع کشور خود در قبال این توافق بین المللی را اعلام کرده و خواهان پایبندی کشورها به آن شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۵    
معطلی هشت ماهه طرح سوال از رئیس جمهور و اعلام وصول نکردن استیضاح حداقل پنچ وزیر در مجلس نشان می دهد که هیئت رئیسه مجلس برای دولتی ها از رئیس جمهور گرفته تا وزرا یک حفاظ آهنی درست کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۵    
تلویزیون در اقدامی غیر منتظره پخش سریال لیسانسه ها را پس از 15 دقیقه متوقف و مستند خارج از دید را به روی آنتن برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
متن کامل طرح اصلاح قانون تابعیت در مجلس منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
یک رسانه آمریکایی مدعی بروز اختلاف در دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای اجرایی کردن تحریم ها علیه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله روز چهارشنبه خود نوشته در صورتی که ترامپ به تهدیدهای خود برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای با ایران عمل کند، این آمریکا است که بازنده بزرگ خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بن کاردین ، عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس سنا روز چهارشنبه گفت شروطی که دونالد ترامپ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه در موسسه آمریکایی هادسون، خواستار ترور سردار سلیمانی به دست اسرائیل شد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: من وقتی صحنه نابخردانه آن نادان در آتش زدن پرچم ایران را دیدم خیلی دلم سوخت؛ گفتم ای کاش به جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می زدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۰    
پایگاه آمریکایی "نشنال اینترست" با انتشار گزارشی "طرح ترامپ درباره توافق هسته ای ایران جواب خواهد داد؟" به بررسی سیاست های آمریکا در قبال توافق هسته ای پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۵    
مسئله عبور از روحانی پس از بالاگرفتن بگومگوها میان اعضای ستاد اعتدال و اصلاحات؛ وارد فاز تازه ای شده است.