سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 14 اسفند 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 1 اسفند 1396 هم اندیشی 2 اسفند 1396 هم اندیشی 3 اسفند 1396 هم اندیشی 4 اسفند 1396 هم اندیشی 5 اسفند 1396 هم اندیشی 6 اسفند 1396 هم اندیشی 7 اسفند 1396 هم اندیشی 8 اسفند 1396 هم اندیشی 9 اسفند 1396 هم اندیشی 10 اسفند 1396 هم اندیشی 11 اسفند 1396 هم اندیشی 12 اسفند 1396 هم اندیشی 13 اسفند 1396 هم اندیشی 14 اسفند 1396 هم اندیشی 15 اسفند 1396 هم اندیشی 16 اسفند 1396 هم اندیشی 17 اسفند 1396 هم اندیشی 18 اسفند 1396 هم اندیشی 19 اسفند 1396 هم اندیشی 20 اسفند 1396 هم اندیشی 21 اسفند 1396 هم اندیشی 22 اسفند 1396 هم اندیشی 23 اسفند 1396 هم اندیشی 24 اسفند 1396 هم اندیشی 25 اسفند 1396 هم اندیشی 26 اسفند 1396 هم اندیشی 27 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مفسده های مالی ازجمله مسائلی است که در سال های اخیر به ویژه یکی دو سال اخیر از ناحیه برخی مسؤولان دیده شده که این موضوع اثر سویی در اذهان مردم داشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا گفت: ساخت و تکامل علم دینی، خودش یکی از راه های مؤثر در تقویت احیاء عصر دینی و مقدمه چینی برای شکل گیری تمدن اسلامی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: ما به شدت دنبال این هستیم که دادگاه علنی برگزار و پخش شود و این به نفع مردم و همه است. این کار به نفع قاضی هم هست زیرا سعی می کند حکمش استحکام بیشتری داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۰    
روزنامه شرق در سرمقاله امروز نوشت: برخلاف همان مدعیانی که در 22 ماه مذاکرات نفس گیر، بر طبل دلواپسی کوبیدند، ایران از طریق مذاکره هسته ای به تمام خواسته های خود دست یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: قضات ما پای اجرای حق و عدالت ایستاده اند و دستگاه قضایی هرگز از عده ای زیاده طلب نمی هراسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۵    
رئیس جدید دانشگاه آزاد، برای بازگرداندن وضعیت این دانشگاه در زمینه جذب یا بکارگیری اساتید در ریل قانونی، از قطع همکاری با نیمه وقت هایی که تمام وقت دانشگاه های دولتی هستند آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
عملیات نیروهای سوری از صبح امروز در جنوب شرق غوطه شرقی از دو محور علیه عناصر تروریستی آغاز شد و آزادسازی شهرک المحمدیه برای تامین امنیت شهرک های بیت نام و اوتایا در دستور کار قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
یک روزنامه حامی دولت نوشت رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی در اقدامی هماهنگ ترجیح دادند به آشفتگی بازار ارز و وعده های خود درباره ساماندهی این بازار نپردازند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
در روزهایی که خیلی ها مشغول خرید لباس و آماده شدن برای نوروز هستند کارگرانی را که چندین ماه است حقوق نگرفتند و هموطنانی که همچنان درگیر خسارات زلزله هستند را فراموش نکنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۰    
تأسف آور است ولی واقعیت دارد که برخی از مواضع رئیس جمهور کشورمان این تصور را پدید می آورد که گویی وادادگی و انفعال در مقابل دشمنان بیرونی و اهانت و ناسزا به منتقدان داخلی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۵    
وزیرخارجه فرانسه در حالی به نمایندگی از آمریکا برای طرح ادعاهای موشکی و منطقه ای به ایران سفر کرده است که آقای روحانی مدتی پیش با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفته بود مگر کسی دیوانه است که با آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
علی رغم همه ذوق زدگی ها و اشتیاقی که فرانکوفیل های وطنی در قبال پاریس از خود نشان می دهند و در تیترهای خود جای میهمان را با میزبان عوض می کنند، فرانسه ایران را شریک خود نمی داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای برای شورای حکام تأیید کرد که ایران تا به امروز به اجرای تعهدات هسته ای خود مطابق برجام پایبند بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۲    
رژیم صهیونیستی از دیپلمات های آمریکایی و اروپایی خواسته علیه موشک های ایران با برد بالای 300 کیلومتر تحریم های جدید در نظر بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس استیضاح می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
رئیس موزه لوور می گوید: اینکه "لوور" آمده و خود را در موزه ملی ایران معرفی می کند یعنی دارد از مخاطب ایرانی دعوت می کند بیاید و خود لوور را ببیند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آخوندی بحران های ناشی از سوء مدیریت در حمل و نقل را متوجه وزارت کشور می داند و مسئولیتی از این جهت برای خودقائل نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: سیاست اروپا در امتیازدهی به آمریکا برای باقی نگه داشتن این کشور در برجام نادرست و به معنای انفعال و تسلیم شدن در برابر بازی روانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
سردار جزایری با بیان اینکه هیچکس حق مذاکره و گفت وگو با بیگانگان در مورد توان دفاعی و موشکی کشور را ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
یکی از امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس از پاسخ های نمایندگان ویژه روحانی در مورد دومین سئوال از رئیس جمهور قانع نشدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان این که پرونده متهمان ناآرامی دی ماه در دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری 2 استان در نوبت رسیدگی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سفارت آمریکا در آنکارا در اطلاعیه ای در ساعات پایانی روز یکشنبه اعلام کرد روز دوشنبه به دلیل تهدیدهای امنیتی تعطیل خواهد بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
نخست وزیر ترکیه از تداوم عملیات نظامی شاخه زیتون در شمال سوریه خبر داد و مبارزه با تروریسم را حق مشروع کشورش دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: چین از بیشترین رشد هزینه های نظامی خود در سه سال اخیر رونمایی کرده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
عبدالفتاح السیسی پروتکل رسمی را دو بار زیر پا گذاشت تا خوشحالی خود از سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به قاهره را نشان دهد که امروز سفر سه روزه خود را به قاهره آغاز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۸    
از جمله رهبرانی که نامشان در این لیست قرار دارد علی حسن المجید، پسرعموی صدام که در سال 2010 اعدام شد و برزان ابراهیم الحسن التکریتی هستند که او هم در سال 2007 اعدام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد اتباع روس متهم به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا را به این کشور تحویل نخواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
شبکه الجزیره اسناد جدیدی منتشر کرد که به کودتای برخی کشورهای عربی برای ساقط کردن حکومت قطر اشاره دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از عدم واکنش احزاب مذهبی یهودی نسبت به آویخته شدن عروسک سرباز اسرائیلی از ساختمانی در قدس غربی به شدت انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
افشاگری های جدید صورت گرفته درباره درآمدهای مالی شاهزادگان سعودی پرده از امتیازات عجیب و غریب اعضای خاندان حاکم سعودی و منابع نامشروع اموال آنها برمی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
یک یگان ارتش سوریه با همکاری گروه های متخصص یک گور جمعی را در حومه غربی رقه کشف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
شمارش نیمی از آرای انتخابات پارلمانی ایتالیا از پیشی گرفتن حزب 5 ستاره و ائتلاف راستگرایان که هر دو دارای رویکردهای ضد اتحادیه اروپا هستند حکایت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در بحبوبه تحقیقات جاری در پرونده رسوایی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا نگاه همه بازپرس ها به شکل گسترده به مشاوره ها و رایزنی های جارد کوشنر داماد رئیس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
سخنان محمد عیسی وزیر اموردینی الجزایر که خواستار احداث مساجد مجازی برای مبارزه با افراط گرایی در این کشورشده بود، خشم سلفی ها را برانگیخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
رهبر حزب اسلامی افغانستان از دولت این کشور خواست تا برخی ولایات را به طالبان واگذار کرده و نیروهای دولتی افغانستان را نیز از این ولایات خارج کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
آمریکا در نظر دارد تا سلاح های M4 و M16 ساخت آمریکا را جایگزین کلاشینکف های ساخت روسیه در افغانستان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک منبع آگاه با اعلام کذب بودن خبر فوت یکی از دراویش در زندان اوین یا در پلیس آگاهی گفت: هیچ گونه فوت مربوط به اعضای فرقه دراویش در حین تحقیق نداشته ایم. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای سایت المانیتور مبنی بر صدور مجوز صادرات تجهیزات نظارتی از سوی دولت آمریکا با هدف تشدید نظارت بر اجرای برجام و برنامه هسته ای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یک شنبه شب در برنامه تیتر امشب شبکه خبر در بخشی از اظهاراتش گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۸    
کاخ سفید با انتشار بیانیه ای ضمن اتهام پراکنی علیه کشورمان، روسیه را به نقض آتش بس در سوریه متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بخش زیادی از سخنان دیروز رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی در مجمع این بانک به تشریح وضعیت کشور از سال 92 به بعد اختصاص داشت و هر دو نفر ترجیح دادند درباره اوضاع چند ماهه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به تمام ابهامات در خصوص نحوه هزینه کرد صدقات جمع آوری شده در کشور توضیح داد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز بر خلاف ملاقات های قبل با مقامات خارجی این بار با لباس نظامی و در قامت یک سردار به استقبال لودریان وزیر خارجه فرانسه رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر امورخارجه کشورمان با بیان اینکه در حال حاضر دو گروه برجام را نقض کرده اند؛ افزود: امریکایی ها به دلیل سیاست های واشنگتن و اروپایی ها به دلیل سیاست های امریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
یک مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به اقدام نظامی در مرزهای سوریه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۴    
معاونت حقوقی وزارت علوم گفت: نمی دانیم دقیقاً برای چند دانشجو پرونده قضایی تشکیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۹    
وزیر کار با اشاره به اینکه نباید کتمان کنیم وضع کارگران خوب نیست گفت:باید یک سیستم کنترل شده و ساختارمند را برای مبارزه با فساد در دستور کار قرار دهیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز وزیر خارجه فرانسه در آستانه سفر به ایران گفت: افکار عمومی هم می دانند که دوره تحریم و تهدید، مدت هاست گذشته. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نامه چندی پیش احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب که در بخشی از آن پا جای پای میرحسین موسوی گذاشت و ادعای صحنه آرایی انتخابات را با عنوان مهندسی انتخابات تکرار کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه در گفت وگوی تلفنی با حسن روحانی پیرامون اوضاع سوریه به رایزنی پرداخت. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی آمریکا روز یکشنبه در گفت وگو با یک شبکه خبری درباره جنگ محتمل بین اسرائیل و حزب الله هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
ذوالنوری با اشاره به محورهای گفت و گوی سیاسی گفت: درباره مناقشات سیاسی آماده ام که مناظره کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کاخ سفید در بیانیه ای بامداد دوشنبه از گفت وگوی تلفنی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا با عبدالفتاح السیسی ، رئیس جمهور مصر درباره مسائل مختلف خبر داده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جمعی از دانشجویان در واکنش به سفر وزیر امورخارجهٔ فرانسه به ایران نیمه شب گذشته در فرودگاه مهرآباد تهران تجمع کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: احمد توکلی با بیان اینکه مسئولان از افشای اموالشان نترسند گفت: هنوز هم افراد انقلابی وجود دارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اندیشکده واشنگتن گزارش داد: پیش بینی می شود در ماه مارس عربستان سعودی بهترین طرفهایی که به آن پیشنهاد قراردادهای همکاری برای ساخت نیروگاههای هسته ای داده اند را اعلام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
سفیر اسبق ایران در سازمان ملل متحد شروط موفقیت جنبش مقاومت اسلامی نجباء را تبیین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران و امکان مطرح کردن توانمندی موشکی کشورمان در جلسات مشترک با مسئولان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: گسترش روابط ایران و فرانسه، برجام، پیگیری سفر مکرون به تهران، به احتمال قوی محوری ترین مباحث در دیدار وزیر امور خارجه فرانسه با مقامات ایرانی خواهد بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
جان بولا ک که از منطقه عملیاتی کربلای 5 دیدن کرده، گفت: من اصلا امکان بردِ عراق را نمی بینم، اما ممکن است از خودش دفاع کند و از پیروزی ایران جلوگیری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۴    
یک فعال اصلاح طلب به تازگی در اظهاراتی که می توان آنها را تبیین مانیفست اعتراض ظالمانه دانست، گفته است: نظام به دلیل تصمیم گیری فردی دچار بحران مشروعیت است!