دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۲May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 اسفند 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 1 اسفند 1396 هم اندیشی 2 اسفند 1396 هم اندیشی 3 اسفند 1396 هم اندیشی 4 اسفند 1396 هم اندیشی 5 اسفند 1396 هم اندیشی 6 اسفند 1396 هم اندیشی 7 اسفند 1396 هم اندیشی 8 اسفند 1396 هم اندیشی 9 اسفند 1396 هم اندیشی 10 اسفند 1396 هم اندیشی 11 اسفند 1396 هم اندیشی 12 اسفند 1396 هم اندیشی 13 اسفند 1396 هم اندیشی 14 اسفند 1396 هم اندیشی 15 اسفند 1396 هم اندیشی 16 اسفند 1396 هم اندیشی 17 اسفند 1396 هم اندیشی 18 اسفند 1396 هم اندیشی 19 اسفند 1396 هم اندیشی 20 اسفند 1396 هم اندیشی 21 اسفند 1396 هم اندیشی 22 اسفند 1396 هم اندیشی 23 اسفند 1396 هم اندیشی 24 اسفند 1396 هم اندیشی 25 اسفند 1396 هم اندیشی 26 اسفند 1396 هم اندیشی 27 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
ائتلاف آمریکایی ضد داعش مدعی شده که در به قتل رسیدن 150 غیرنظامی سوریه در نزدیکی شهر رقه نقش نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کشتی سانچی طبق گواهینامه های صادره بین المللی علاوه بر نفت خام قادر به حمل فراورده و میعانات گازی بوده و مشکلی به لحاظ فنی و استانداردها برای حمل میعانات گازی نداشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۴    
دختر یک شهید مدافع حرم از دو سینماگر به جرم حمایت از اغتشاشگران و اهانت به شهدا شکایت خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۹    
بررسی سایت رسمی CTBT حاکی از آنست که مراحل نصب و استقرار چندین ایستگاه لرزه سنجی مربوط به تجهیزات نظارتی هسته ای در ایران درحال انجام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
قاهره و ریاض بعد از پایان سفر چند روزه ولی عهد عربستان به مصر در بیاینه ای مشترک تهران را به دخالت در امور کشورهای عربی متهم کردند و خواستار تداوم هماهنگی برای مقابله با ایران شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۴    
فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان چند سال است که به وسیله فضای مجازی با هدف ناامید سازی، بی اعتمادی در ارتش، مطالبی را انتشار می دهند و این موضوع را به شدت پیگیر هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: بدنبال سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران، جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه نیروهای سپاه پاسداران ایران در عراق حضور ندارند اعلام کرد: دولت متعهد به پرداخت حقوق نیروهای حشد شعبی عراق است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هیئت نمایندگی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه واشنگتن به دنبال رفع کمبودهای برجام است، مدعی شده است که واشنگتن به تعهداتش پایبند بوده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
دبیر شورای نگهبان در دیدار با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تصدی گری خود را در کارهای اقتصادی کم کند تا مردم در بخش خصوصی با حضور فعال و سرمایه گذاری به اقتصاد کشور کمک کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
نشست تخصصی بررسی و پیگیری آخرین وضعیت تشخیص هویت پیکر شهدای دفاع مقدس در دفتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه با روسای هیات های اعزامی روسیه و ترکیه (شرکای ایران در روند آستانه) و دیمیستورا در ژنو دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر امورخارجه گفت: ایران هیچ گاه علیه کشوری اقدام تجاوزکارانه انجام نداده و با شجاعت و رشادت مردمانش از مرز و بوم خود دفاع کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۴    
نتانیاهو طی سخنرانی در نشست آیپک با بیان اینکه پارسی ها نمی توانند اسرائیل را نابود کنند، بر لزوم متوقف کردن ایران تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک خبرنگار فرانسوی می گوید وزیر خارجه فرانسه در سفر به تهران، انتظار داشته حداقل یک موضع کلی از ایرانیان در خصوص توقعات موشکی اروپا ببیند ولی در این مسیر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۴    
یک نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا در همایش سالانه لابی آیپک گفت که ایران می خواهد آمریکا را از منطقه بیرون بیندازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
وزارت کشور اعلام کرد: از لحظه وقوع زلزله در استان کرمانشاه وزیر کشور به عنوان قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران همواره بر پاسخگویی و ارائه گزارشهای دوره ای در خصوص اقدامات انجام شده تاکید داشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
دو نماینده اصلاح طلب با تهیه یک طرح سوال از وزیر دادگستری خواستار توضیح فوری درباره علت تاخیر در تهیه ابلاغ آیین نامه اجرایی اعلام دارایی مقامات شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مسئول اطلاع رسانی خانه احزاب ایران، از شکل گیری یک کمیته کاری مشترک میان خانه احزاب، وزارت کشور و مجلس خبر داد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مرکز اسناد انقلاب اسلامی با انتشار بخشی از خاطرات یکی از شاهدان حوادث سالهای نخست وزیری مصدق نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
آنکارا از برگزاری نشستی میان روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه در ماه آینده میلادی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
هیات پارلمانی به ریاست علاءالدین بروجردی و به دعوت رییس دومای روسیه به این کشور سفر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هدایت الله خادمی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه خود با سخنگوی قوه قضاییه در توئیتر نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی از امید خسروی بسیجی جانباز حادثه آشوب خیابان پاسداران عیادت کرد و دست این بسیجی را بوسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای پیش از ظهر امروز دو اصله نهال میوه غرس کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۹    
کرکوک پس از چند ماه برقرای آرامش، در روزهای گذشته دوباره شاهد درگیری های سنگین بود و هسته های خاموش گروه تروریستی یک بار دیگر به میدان آمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۹    
نویسنده کتاب آتش و خشم به نقل از مشاور باسابقه ترامپ وی را یک الدنگ عوضی توصیف می کند و می نویسد تک تک اطرافیان ترامپ او را فردی نالایق برای ریاست جمهوری می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات پس از درگیری های سنگین موفق شدند خود را به ورودی شهر راهبردی الشیخ حدید برسانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
مدیر عامل سابق همشهری در نامه ای خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی همکاران شما قبل از تحقیق حکم صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۹    
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه اظهارات اخیر آقای روحانی درباره علم بیشتر شبیه یک شوخی است تا بحثی جدی، خاطرنشان کرد که موفقیت های علمی کشور مرهون پیگیری های مقام معظم رهبری بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۹    
بر اساس آمار گمرک، واردات ایران از دو کشور آفریقایی تانزانیا و اتیوپی در 10 ماه نخست امسال با رشدهای 47863 درصدی و 10947 درصدی مواجه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
فقدان هماهنگی و یکدستی در تیم اقتصادی دولت، اعتراض محافل اصلاح طلب را هم ولو با تاخیر موجب شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
برد موثر نسل جدید گاتلینگ نصیر در حدود 1800 متر بوده و سرعت دهانه گلوله های آن 850 متر بر ثانیه است که قابلیت نصب روی بالگردهایی مثل ام آی 17 ، قایق و زره پوش های ایرانی را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
براساس مصوبه مجلس، دولت موظف به حذف یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی در سال 97 شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
شیخ علی دعموش تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دوام ابدی نخواهد داشت و سخن امام خامنه ای مبنی بر اقامه نماز جماعت در قدس شریف محقق خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
در چند سال اخیر رسانه های جمهوری آذربایجان تلاش های فراوانی را در راستای تحریک جریان های تجزیه طلبانه در مناطق مختلف ایران به کار بسته اند که با سکوت مسئولین ایرانی همراه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
زجری که رضا صادقی از ماندن در ایران می کشد!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
ارزش هر ملتی به کاری است که می کند. عراق برای ایرانی ها هرگز یک کشور بیگانه نبوده است و حتی صدام با 8 سال کشتار ملت عراق و ایران، نتوانست جدایی و کینه میان این دو ملت ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
کمیسیون ویژه بررسی مسئله کودک آزاری در استرالیا پس از برگزاری 8 هزار جلسه خصوصی با قربانیان، سرانجام بیش از 4000 هزار موسسه را متهم دانسته و اعلام کرده است که در انجام وظایف شان کوتاهی کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۰    
برای دختر یکی از سران فتنه در دانشگاه که خود نقش فعالی در فتنه 88 داشت حکم استخدام قطعی صادر کردند و بیش از دو یا سه کارمند معمولی به او حقوق می دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۵    
طرح استیضاح وزرای کار و راه و شهرسازی از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.