دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۰:۰۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 فروردین 1397 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1397 روزنامه همشهری 31 خرداد 1397 روزنامه همشهری 31 تیر 1397 روزنامه همشهری 31 مرداد 1397 روزنامه همشهری 31 شهریور 1397 روزنامه همشهری 30 مهر 1397 روزنامه همشهری 30 آبان 1397 روزنامه همشهری 29 آذر 1397 روزنامه همشهری 30 دی 1397 روزنامه همشهری 30 بهمن 1397 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 1 فروردین 1397 روزنامه همشهری 2 فروردین 1397 روزنامه همشهری 3 فروردین 1397 روزنامه همشهری 4 فروردین 1397 روزنامه همشهری 5 فروردین 1397 روزنامه همشهری 6 فروردین 1397 روزنامه همشهری 7 فروردین 1397 روزنامه همشهری 8 فروردین 1397 روزنامه همشهری 9 فروردین 1397 روزنامه همشهری 10 فروردین 1397 روزنامه همشهری 11 فروردین 1397 روزنامه همشهری 12 فروردین 1397 روزنامه همشهری 13 فروردین 1397 روزنامه همشهری 14 فروردین 1397 روزنامه همشهری 15 فروردین 1397 روزنامه همشهری 16 فروردین 1397 روزنامه همشهری 17 فروردین 1397 روزنامه همشهری 18 فروردین 1397 روزنامه همشهری 19 فروردین 1397 روزنامه همشهری 20 فروردین 1397 روزنامه همشهری 21 فروردین 1397 روزنامه همشهری 22 فروردین 1397 روزنامه همشهری 23 فروردین 1397 روزنامه همشهری 24 فروردین 1397 روزنامه همشهری 25 فروردین 1397 روزنامه همشهری 26 فروردین 1397 روزنامه همشهری 27 فروردین 1397 روزنامه همشهری 28 فروردین 1397 روزنامه همشهری 29 فروردین 1397 روزنامه همشهری 30 فروردین 1397 روزنامه همشهری 31 فروردین 1397 
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۷    
- همشهری آنلاین: برنامه هنر دوبله به یاد مرحوم بهرام زند، پیشکسوت هنر دوبله امشب از شبکه پنج سیما پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات جام ملت های این قاره که قرار است دی ماه سال آینده در امارات برگزار شود، روش FIFA برای رتبه بندی و سیدبندی تیم ها را تغییر داده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: وقتی صحبت از وسایل نجات غریق به میان می آید، کمتر کسی به این فکر می افتد که یک بطری ساده کوچک را هم بتوان برای این کار مورد استفاده قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۹    
- همشهری آنلاین: قرار است سازه ای با استفاده از زباله های شهروندان در هلند ساخته شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: یکی از جوانان عراقی نامه ای را برای رهبری نوشته و در آن از حضرت آقا خواسته بود که برای پدرش که در جنگ با ایران کشته شده ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۳    
- همشهری آنلاین: کره شمالی در اولین واکنش به حکم حبس رئیس جمهور سابق کره جنوبی، او را خائن و مسئول فساد فوق العاده بزرگ این کشور توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
بیمه مرکزی به دنبال افزایش 10درصدی نرخ دیه از سوی رئیس قوه قضاییه، حق بیمه پایه برای این رشته نسبت به سال گذشته را 10درصد افزایش داد. ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که کمیته ویژه رسیدگی به استعفای شهردار تهران تشکیل شود. احمد مسجدجامعی در گفت وگو با ایسنا ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان در ادامه رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا مقابل کره جنوبی به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 90 بر 84 تن به شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: تنیسورهای کشورمان توسط مشکات الزهراء صفی در بخش انفرادی و تیم دختران در بخش تیمی صاحب عناوین قهرمانی شدند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند با کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز برای تیم ملی شنای ایران به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا در اظهاراتی دونالد ترامپ را به یک پدر بی مسئولیت که اجازه می دهد فرزندانش بی رویه آب نبات بخورند و شب ها تا دیروقت بیدار بمانند و از قوانین پیروی ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: دبیرکل سازمان ملل متحد عازم چین شد و قرار است با رئیس جمهور و مقام های ارشد این کشور دیدار و گفت وگو کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: دادگاهی در هلند یک مرد چینی را به جرم قاچاق پنج شاخ کرگدن و چهار کالای دیگر تهیه شده از شاخ حیوانات به ارزش 500 هزار یورو که قصد داشت آنها را با چمدان خود جابه جا کند به یک سال حبس ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: انجمن بین المللی اسکناس(IBNS) زیباترین اسکانس سال را معرفی کرد و اسکانس جدید ده فرانکی سوئیس به عنوان زیباترین اسکانس سال شناخته شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: آزمایش خون دادن یکی از پایه های چکاپ سالانه پزشکی شما است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: صنعت پنجه بافی به دلیل تغییر باور اکثر مردم و عدم استقبال از این هنر، بسیار کم رنگ شده است در حالی که در گذشته در اغلب خانه های مردم یزد، حتی بیشتر از یک عدد پنجه دیده می شد .
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: حذف هوشمند مواد سمی از خون با نانوهمودیالیز و تشخیص پوکی استخوان با نانوبیوسنسور، از جمله دستاوردهای مرکز پژوهشی فناوری های نوین در مهندسی علوم زیستی دانشگاه تهران است که از سوی ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران آلمانی ادعا می کنند که شاید تشخیص زودهنگام نشانه های زوال عقل با یک آزمایش خون ساده مشخص شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: چرا انسان در رنج آفریده شده است؟ چرا زمانی فرا نمی رسد که رنجی نباشد؟
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: ژاپن برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم یک واحد نظامی از تفنگداران موسوم به تیم واکنش سریع تشکیل داده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال بخشنامه بیمه سلامت، خدمات روانپزشکی را بدون هیچ محدودیتی مشمول بیمه سلامت دانست.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: دولت هند در یکی از بزرگترین سفارش های نظامی جهان قصد دارد 110 فروند جنگنده به ارزش 20 میلیارد دلار را برای نیروی هوایی خود خریداری کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: ذوب آهن با پیروزی مقابل سپیدرود رشت به مقام دوم جدول بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: نتایج یک تحقیق نشان می دهد که دستمال های مرطوب خطر ابتلا به آلرژی های غذایی را در دوران کودکی افزایش می دهند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: ژاله علو، جمشید هاشم پور، جواد نوروزبیگی، حسین جعفریان، خسرو شکیبایی، پوران درخشنده، منوچهر اسماعیلی، رخشان بنی اعتماد، نوید محمدزاده، مصطفی شایسته، محمود کلاری، محمدعلی کشاورز ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت، برانکو از باشگاه خواسته تا با همه بازیکنان تیم برای فصل آتی قرارداد بسته شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران از عملکرد شهرداری تهران در سال 96 گفت؛ از تحقق 95 درصدی درآمدهای شهرداری تا تسویه 6 هزار میلیارد تومان بدهی های قدیمی شهرداری.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۸    
- همشهری آنلاین: پرسپولیس با پیروزی مقابل پدیده قبل از پایان مسابقات لیگ، قهرمانی اش مسجل شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تنها دانشگاه پیام نور مجاز به برگزاری غیرحضوری کلاس های درس است و مراکز علمی که اقدام به گرفتن امتحانات بدون برگزاری کلاس برای دانشجویان کنند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیز تیپ های واکنش سریع، زدودن کهنگی از اماکن و تجهیزات و ارتقاء منزلت اجتماعی همرزمان مهمترین اولویت برنامه های نیروی زمینی ارتش در سال جاری است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: اسکار وایلد که در 1895 به دو سال حبس با اعمال شاقه محکوم شده و چند ماه را در زندان های مختلف گذرانده بود ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۸    
- همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات گفت: حمله سایبری به تجهیزات برخی سرویس دهنده های اینترنت در ایران ظرف 2 ساعت، کنترل شد، ایران به لحاظ حجم حمله در جمع 10 کشور اول جهان نبود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: بازیگر سرشناس سینمای آمریکا در مراسم اهدای جوایز الهام بخشی سازمان خانه های خانوادگی لس آنجلس از روزهایی یاد کرد که بی خانمان بود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۱    
- همشهری آنلاین: وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری یک استان تهران در پرونده موکلش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۴    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر لزوم رفع همپوشانی های بیمه ای گفت: تاکنون حدود یک میلیون بیمه شده غیرفعال با اجرای طرح رفع همپوشانی با سازمان های بیمه گر حذف شده ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: پارامونت ساخت ششمین فیلم از مجموعه دنباله های ترمیناتور را سه ماه عقب انداخت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: روسیه سرگرم بررسی گزینه پرداخت پول نفت با استفاده از ارزهای ملی میان این کشور با ترکیه و ایران است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: بنوا کور- عضو هیات مدیره بانک مرکزی اروپا گفت: جنگ تجاری که از طرف آمریکا آغاز شده می تواند منجر به رکود جهانی شود و حتی صرف ترسیدن از وقوع آن نیز از هم اکنون به اقتصاد صدمه زده ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: سیاست ایران در خلیج فارس و دریای عمان دفاعی - بازدارنده از طریق حضور همه جانبه و فعال است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: پلیس ایتالیا می گوید یکی از گریزپاترین سران مافیا را در کالابریا در جنوب این کشور دستگیر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: محمود احمدی نژاد نزدیک به پنجاه چهره سیاسی در کنار خود پرورش داد که امروز اکثرا مدعی مسئولیت های سنگین تر مثل ریاست جمهوری هستند و رهبری جریان های مختلف اصولگرایی را به دست گرفته ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
- همشهری آنلاین- علی ملائکه*: روزنامه ها در گذشته ها منبع اصلی اخبار بودند و مطالبی را منتشر می کردند که دبیران با دقت گردآورده بودند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: بر اثر برخورد اتوبوس حامل یک گروه از ورزشکاران جوان با یک دستگاه کامیون تریلی در کانادا دست کم 14 تن جان باختند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: شرکت آمازون با هزینه ای در حدود یک میلیارد دلار نسخه تلویزیونی ارباب حلقه ها را می سازد تا رکورد گران ترین و پرهزینه ترین سریال تاریخ را به نام خود سند بزند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: هشتمین و آخرین فصل سریال پربیننده و محبوب بازی تاج و تخت سال 2019 از شبکه HBO پخش و پرونده آن با نمایش شش قسمت نهایی برای همیشه بسته می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: بیش از 22 هزار خانوار ساکن در منطقه 19 سال گذشته از آموزشهای اداره بازیافت در قالب طرح چهره به چهره و دریافت بروشور بهره مند شده اند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: هافبک خلاق و محبوب استقلال با توصیف وضعیت اش در تهران و استقلال در خصوص فوتبال ایران گفت، در ایران هر بازی مانند یک جنگ است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: 17 فروردین یک حمله جهانی سایبری به وقوع پیوست و هکرها از رخنه موجود در سوئیچ های شرکت سیسکو برای این حمله استفاده کردند. این حمله کشورهای مختلف جهان از جمله ایران را دربرگرفت .
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام دعایی با بیان اینکه این روزها زمزمه های تلخی درباره استعفای نجفی به علت بیماری می شنویم، گفت: امید است زمزمه ها محقق نشود ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: یک پژوهشگر و استاد دانشگاه خط فقر مطلق برای یک خانواده چهار نفره شهری در سال 96 را حدود چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته در سالهای اخیر ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: سینما با اختراع عکاسی و سپس ساخت تصاویر متحرک در اروپا متولد شد. اما سینما در ایران از سال 1279 پا گرفت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت دلایل تصمیم به استعفا را در جلسه یکشنبه 19 فروردین شورای شهر اعلام خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: هنر دوبله در ایران قدمتی بیش از نیم قرن دارد. خوشبختانه با اعتماد به نفس مثال زدنی می توانیم بگوییم که دوبلورهای ایران جزء بهترین مجموعه دوبلور های جهان هستند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: مجله دوبله ایران به معرفی چهره های ماندگار و شاخص این گروه از هنرمندان سینما و تلویزیون می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: نصرالله مدقالچی از همکاری سال های دور با بهرام زند گفت و از آخرین اثر او با عنوان ریچارد دوم یاد کرد که به مرداد 96 برمی گردد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: بهرام زند در سال 1328 در تبریز به دنیا آمد. وی فعالیت دوبله را از سال 1344 آغاز کرد و از سال 1358، به عنوان مدیر دوبلاژ نیز فعالیت داشت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۲    
- همشهری آنلاین: محققان آلمانی توانسته اند برای نخستین بار در قطب جنوب و بدون آب و خاک، سبزیجات کشت و برداشت کنند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۹    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع در سفر اخیر خود به مسکو برای شرکت در یک کنفرانس امنیتی با رسانه روس مصاحبه کرده و در این گفت وگو به ادعاهای محمد بن سلمان درباره رهبری ایران واکنش نشان داده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: بنیانگذار تسلا معتقد است این فناوری می تواند به خلق دیکتاتوری روباتیک منجر شود که برای همیشه بر بشریت حکمرانی کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران از پرداخت 6000 میلیارد تومان از بدهی های شهرداری به پیمانکاران و بانک ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: مرکز مبارزه با مواد مخدر افغانستان از فروردین ماه جاری مجوز فروش مواد مخدر کشف شده در معاونت مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان را به شرکت های دارای مجوز و نیز داروسازان مجاز ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از تشدید بارش، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای، احتمال آبگرفتگی معابر و تشدید جریان آب رودخانه ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: بازار سکه و ارز امروز شنبه 18 فروردین ماه افزایشی بود. دلار آمریکا 5151 تومان و یورو 6365 تومان معامله شد و نرخ سکه بهار آزادی طرح جدید یک میلیون 875 هزار تومان به فروش رسید.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
فاطمه عسگری نیا | خبرنگار منطقه 8 در دنیای رنگارنگ شغل ها که ارمغان این روزهای زندگی شهری است، هرکسی از یک هنر نان می خورد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
مرتضی کاردر/ خبرنگار سال 1397 با خبری تلخ آغاز شد. داریوش شایگان، اندیشمند برجسته ایرانی که از 2ماه پیش در اغما بود، درگذشت و شمار زیادی از اهالی فرهنگ، اندیشه و ادبیاتبه سوگ نشستند. ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
آخرین فیلم اصغر فرهادی که هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن را افتتاح می کند به بیش از 20کشور فروخته شده است. ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
ابراهیم جلالیان : شاید گفت وگو با همسر نواب صفوی، حرف های خبرسازی برای مخاطب نداشته باشد اما صلابت و اقتدار او در سخن گفتن از سیدمجتبی با وجود گذشت 63سال از شهادتش به دل می نشیند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
دیروز همزمان با اعلام خبر حبس سنگین پارک گئون هه رئیس جمهور سابق کره جنوبی به جرم فساد، اخبار مشابهی درباره روسای جمهور سابق آفریقای جنوبی و برزیل منتشر شد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
روسیه اعلام کرده به زودی دسترسی به پیام رسان تلگرام در کشورش را محدود می کند. دادگاهی در روسیه اعلام کرده ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
محمدرضا پورابراهیمی|نماینده مجلس شورای اسلامی: حمایت از گردشگری داخلی می تواند یکی از مصادیق و از مفاهیم ایده حمایت از کالای ایرانی باشد. ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
علی ابراهیمی/ خبرنگار تازه ترین آمار بانک مرکزی از وضعیت رشد گروه صنایع و معادن نشان می دهد نرخ رشد این گروه که در 6ماه نخست سال گذشته 4.5درصد اعلام شده بود در 9ماه سال 96به 4 ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
بیش از 100جست وجوگر از تیم های هلال احمر، مردم محلی، موتورسواران و تیم های آفرود در تلاشند تا آخرین عضو گروه گردشگری را که از چند روز پیش در کویر مرنجاب گم شده پیدا کنند. ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
معصومه حیدری پارسا : اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان بزرگ ترین برنامه عملیاتی تحول درمانی کشور با روی کارآمدن دولت یازدهم، سبب شد که بسیاری از مشکلات مردم در این بخش، کاهش یابد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
مهدی بهلولی|فعال حوزه آموزش و پرورش: آزمون های پرشمار و مکرر، با جهت دهی نادرست فرایندآموزشی، سطح کیفی این فرایند را در حد چند پرسش و پاسخ کاهش می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
رضا نصری|تحلیلگر مسائل بین الملل: یکی از اصلی ترین محورهای استراتژی جریان جنگ طلب و ضدایرانی در آمریکا، ایجاد حس بلاتکلیفی در فضای کسب وکارِ ایران و تشدید حس یأس و ناامیدی در افکار عمومی است ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
محمد کرباسی/ دبیر گروه دانش و فناوری پیدا کردن وقت مصاحبه میان جلسات مختلف و سخنرانی ها و مشغله سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور کاری بسیار سخت و طاقت فرساست ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
مرزهای شرقی غزه در روز گذشته برای چندمین بار شاهد رویارویی جوانان فلسطینی با نیروهای نظامی مسلح رژیم اسرائیل بود، درحالی که این بار و برخلاف هفته قبل ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: ناسا اعلام کرد قصد ساخت هواپیمایی را دارد که می تواند در نهایت سکوت دیوار صوت را بشکند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: بهرام زند، مدیر دوبلاژ باسابقه کشورمان پس از مدت ها تحمل بیماری چشم از جهان فروبست.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: اگر خودروسازان عرضه مناسبی داشته باشند در هفته های پیش رو شاهد کاهش قیمت این محصولات در بازار خواهیم بود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: دولت فیلیپین تصمیم دارد تردد گردشگران را به جزیره مشهور بوراکای که جزو مناطق محبوب گردشگران خارجی و داخلی است به دلیل نگرانی از آسیب دیدن سواحل بکر جزیره به مدت شش ماه ممنوع ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: مقام های بیمارستانی در انگلیس اعلام کردند، حال جاسوس سابق روس که مسموم شده بود دیگر در شرایط وخیم نیست و به سرعت در حال بهبودی است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: ولیعهد عربستان اعلام کرد، رئیس جمهور سوریه جز با جنگ، قدرت را کنار نمی گذارد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
- همشهری آنلاین: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون های اقتصاد و حمایت از تولید ملی مأموریت های ویژه ای را محول کرده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
- همشهری آنلاین: بعد از آنکه دلار و یورو در بازار آزاد دو نرخی و چند نرخی شدند، این بار نوبت به سکه رسیده است که با چند نرخ عرضه شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، گفت که ایالات متحده همین حالا هم جنگ تجاری را باخته است. او از تعرفه های خود علیه کالاهای چینی دفاع کرد و گفت آمریکا در آخر کار قوی تر خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: حراج سکه که در تعطیلات نوروزی متوقف شده بود، امروز(شنبه 18 فروردین ماه) در بانک کارگشایی از سر گرفته می شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: طرح اولیه بزرگترین گلخانه تک گنبدی سیاره زمین که قرار است در فصل بهار در "پا دو کالای" پاریس بنا شود، منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ برابری 39 ارز عمده را برای شنبه 18 فروردین ماه اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 28 ارز همچون دلار آمریکا و یورو نسبت به پنجشنبه گذشته (16 فروردین ماه) کاهش یافت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: علی مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اختلاف نظر بین مقامات قضایی و امنیتی در زمینه رفع حصر می گوید و در عین حال تاکید می کند که "مقامات عالی" نظر مثبتی در این باره دارند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: شاخص بورس نیویورک آمریکا بر اثر نگرانی از سیاست های جدید دونالد ترامپ علیه چین، با سقوط بیش از 500 واحدی هفته کاری خود را به پایان برد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دعوت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کمیسیون متبوع خود خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های ظریف در نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد، افزایش نرخ ارز، صحبت های آیت الله خاتمی،ربات آتش نشان ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: پس از آن که دولت آمریکا از اعمال تحریم های جدیدی علیه گروهی از سرمایه داران و چهره های سیاسی روسیه خبر داد، مسکو هشدار داد، پاسخ قاطعی به تحریم های جدید واشنگتن خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: جایگاه شهردار، وضعیت مردم زلزله زده سرپل ذهاب و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های شنبه-18 فروردین- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به موضوع هایی مانند برد استقلال تهران و بازی پرسپولیس و پدیده اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: هجدهمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره سنایی به بررسی حکمت در آثار سنایی اختصاص داشت که با سخنرانی دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۲:۴۴    
- در جنگل ما چه قدر بحران آمد وقتی که به جنگ ما درختان آمد
همشهری   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۳۸    
- رفیع افتخار: پیام رفت توی گوشی، ولی جا نبود. شروع کرد به لولیدن.