دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 تیر 1397 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 31 فروردین 1397 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1397 روزنامه همشهری 31 خرداد 1397 روزنامه همشهری 31 مرداد 1397 روزنامه همشهری 31 شهریور 1397 روزنامه همشهری 30 مهر 1397 روزنامه همشهری 30 آبان 1397 روزنامه همشهری 29 آذر 1397 روزنامه همشهری 30 دی 1397 روزنامه همشهری 30 بهمن 1397 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 1 تیر 1397 روزنامه همشهری 2 تیر 1397 روزنامه همشهری 3 تیر 1397 روزنامه همشهری 4 تیر 1397 روزنامه همشهری 5 تیر 1397 روزنامه همشهری 6 تیر 1397 روزنامه همشهری 7 تیر 1397 روزنامه همشهری 8 تیر 1397 روزنامه همشهری 9 تیر 1397 روزنامه همشهری 10 تیر 1397 روزنامه همشهری 11 تیر 1397 روزنامه همشهری 12 تیر 1397 روزنامه همشهری 13 تیر 1397 روزنامه همشهری 14 تیر 1397 روزنامه همشهری 15 تیر 1397 روزنامه همشهری 16 تیر 1397 روزنامه همشهری 17 تیر 1397 روزنامه همشهری 18 تیر 1397 روزنامه همشهری 19 تیر 1397 روزنامه همشهری 20 تیر 1397 روزنامه همشهری 21 تیر 1397 روزنامه همشهری 22 تیر 1397 روزنامه همشهری 23 تیر 1397 روزنامه همشهری 24 تیر 1397 روزنامه همشهری 25 تیر 1397 روزنامه همشهری 26 تیر 1397 روزنامه همشهری 27 تیر 1397 روزنامه همشهری 28 تیر 1397 روزنامه همشهری 29 تیر 1397 روزنامه همشهری 30 تیر 1397 روزنامه همشهری 31 تیر 1397 
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۵    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشکلات کم آبی در استان خوزستان گفت: اشتباهات مهندسی در ساخت سد گتوند، عامل شوری آب خوزستان شده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرشبکه های اصلی رسانه های معاند خارجی در این استان دستگیر شدند
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۵    
جانشین امید از سپاهان می آید؟! امید ابراهیمی فاصله ای تا امضای قرارداد با الاهلی قطر ندارد و همین مساله باعث شده تا استقلالی ها دنبال جانشینی شایسته برای او باشند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال روسیه با شکست فرانسه موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ ملت های والیبال دست پیدا کند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: بزرگترین شرکت باتری سازی چین قصد دارد در سرمایه گذاری هنگفتی در آلمان کارخانه ای برای تولید سلول های باتری (سلول انرژی) خودروهای برقی بسازد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: گروهی از متخصصان علوم پزشکی در کره جنوبی در مطالعه ای دریافتند که بیماری سرطان، احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: مرد مورچه ای و زنبورک با اکران در سینماهای آمریکا در راس باکس آفیس قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: بازیگر فیلم پرفروش زن شگفت انگیز برای عیادت کودکان بستری در بیمارستان رفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه را بهتر است تیم بین المللی فرانسه خواند: فقط چهار فرانسوی
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: تقریبا با توجه به عدم قضاوت علیرضا فغانی در هیچکدام از دیدارهای مرحله نیمه نهایی، وی شانس اصلی قضاوت در دیدار فینال یا رده بندی است
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: مقامات بهداشتی دولت ترامپ با مخالفت با قطعنامه ای در حمایت از شیر مادر که دهه ها پژوهش علمی نشان داده است سالم ترین گزینه برای نوزادان است، مقامات بهداشت جهانی را حیرت زده کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
- راحله عبدالحسینی - خبرنگار: روزگار قاجار دوران افراط و تفریط هاست. لقب و لقب گزینی هم در این روزگار چنان افراطی می شود که در روزگار قبل و بعد خود این گونه نبود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
- علی جواهری- خبرنگار: سنگ های روی هم انباشته شده در کنار ساختمان های سر به فلک کشیده، اطراف میدانی که نام کتاب را بر خود دارد، نمایی منحصربفرد از توسعه شهری را به نمایش می گذارد؛
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
- 2 برادر وقتی فهمیدند پسرعمه شان از خواهر آنها خواستگاری کرده تلاش کردند تا او را از این تصمیم منصرف کنند اما وقتی تلاش شان به جایی نرسید او را با شلیک گلوله به قتل رساندند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: برخی از رسانه های افغانستان از ورود سرزده مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به کابل پایتخت افغانستان و دیدارش با محمد اشرف غنی رئیس جمهوری این کشور خبر داده اند اما هنوز منابع رسمی ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
- علی ابراهیمی - روزنامه نگار: تغییرات اقلیمی ناشی ازکاهش یا افزایش شدید دمای هوا در بهار امسال زمینه کاهش نسبی عرضه میوه های سردرختی (هسته دار) را فراهم کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
- دوستی 25 ساله 2 مرد به خاطر مسئله ای پیش پا افتاده رنگ خون گرفت تا جایی که یکی از آنها جان دیگری را گرفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: دوره جدید ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان در ترکیه با برگزاری مراسم ادای سوگند در مجلس این کشور آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: اعضای یک خانواده آمریکایی شامل پدر، مادر و فرزند چهار ساله آنها توسط یک چوپان گرجستانی در منطقه کوهستانی دوشتی این کشور کشته شدند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: آیت الله محمدعلی جاودان در یادداشتی کوتاه زمانه امام ششم شیعیان را تشریح کرد و نوشت: زمان امام صادق(ع) جامعه گرفتار فرقه های انحرافی بود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: معاون سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص رفتار دوگانه برخی نمایندگان مجلس در "بحران آب" گفت: در مجلس از حل مشکل آب حرف می زنند اما وقتی به شهر خود می روند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: آیت الله رمضانی گیلانی گفت: مهم ترین ویژگی شاگردان مکتب امام صادق(ع)، عقلانیت و خردورزی است ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: آیت الله مکارم شیرازی در مطلبی با تبئین مفهوم اسراف و تشریح تفاوت اسراف و تبذیر، فقرزدایی را در سایۀ اصلاح الگوی مصرف ممکن دانست و به سبک زندگی امام صادق علیه السلام به عنوان ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: بوریس جانسون، وزیر امور خارجه بریتانیا از سمت خود استعفا کرده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: عفونت قارچی بیش از همه در پاها، ناخن ها، کشاله ران و دست ها رخ می دهد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: سنت پانکراس رنسانس لندن نام هتلی پنج ستاره است که پس از 76 سال تعطیلی از سال 2011 مجددا گشایش یافت. این هتل با فرش ها و گلیم های زیبای ایرانی آراسته شده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه آهن از بازگشت پروژه راه آهن قزوین-رشت به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل بر اساس اصلاحیه هیئت دولت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفر از 660 به 740 هزار تومان برای هر بازنشسته و یک نفر همراه خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: مطالعات اخیر محققان دانشگاه ایست آنگلیا نشان می دهد که عامل اصلی بازگشت به سیگار پس از تصمیم به ترک، از دست دادن احساس هویت اجتماعی از دیدگاه افراد معتاد به سیگار است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: این روزها با نزدیک شدن به انتخابات سرنوشت ساز مجلس ملی و مجالس ایالتی پاکستان، تب و تاب انتخابات نیز کم کم در حال اوج گیری است و فعالیت احزاب مختلف با صدور و انتشار بیانیه ها و ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: مجموعه ای از نامه های منتشرنشده ویلیام باتلر ییتس که در دهه 1970 دزدیده و به صورت ناشناس بازگردانده شده بود، در دانشگاه پرینستن کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: فیلم سینمایی مردن برای زنده ماندن در چهار روز اول اکران 191 میلیون دلار فروخت و به پرفروش ترین اکران افتتاحیه سینمای چین در تابستان 2018 تبدیل شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: رییس شورای شهر تهران، تخلف در ساخت و ساز و تغییر کاربری را از جمله موارد فساد در شهرداری تهران عنوان کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلانی: مدیرپیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با تداوم الگوی تابستانی تا روزهای پایانی هفته در اغلب مناطق کشور ماندگاری هوای گرم و در بیشتر شهرهای استان خوزستان دمای 49 درجه ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بازپس گیری حدود 200 ملک از میان 1200 ملکی که حق بهره برداری از آن به افراد غیر سپرده شده بود، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از موافقت کمیسیون های قضایی و سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بازگشت "سپنتا نیکنام" به شورای شهر یزد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: شرایط کنونی می طلبد که مردم منابع مالی خود را وارد عرصه تولید ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلانی: علیرضا فغانی داور بین المللی ایران از سوی کمیته داوران فیفا در جمع 12 داور نهایی برای قضاوت در چهار بازی آخر جام جهانی قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین به توصیه پزشکان برای درمان به انگلیس انتقال داده شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۵    
- همشهری آنلاین: کمیسیون ماده 100 شهرداری ها، یکی از مراجع اختصاصی خارج از دادگستری است که شخصیت حقوقی جداگانه ای نسبت به شهرداری دارد اما در اداره شهرداری مستقر است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: یکی از مواد بسیار متداول در موضوعات مربوط به قوانین شهرداری ها، ماده 100 این قوانین است که برای آن کمیسیونی نیز با نام کمیسیون ماده 100 تشکیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان غذا و دارو از برخورد جدی با شرکت های گران فروش و متخلف خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۰    
- همشهری آنلاین: یک قاضی دستور آزادی لولا دا سیلوا رئیس جمهوری سابق برزیل را صادر کرد. دیگری صلاحیت این قاضی را برای صدور چنین حکمی زیر سؤال برد و سومی حکم آزادی را لغو کرد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی المیادین؛ سامانه دفاع هوایی سوریه حمله اسرائیل به فرودگاه نظامی تی-4 را ناکام گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۴    
- همشهری آنلاین: شمار افرادی که در سانحه مرگبار قطار در شمال غرب ترکیه کشته شد ند به 24 تن افزایش یافته است. عملیات نجات مسافران این قطار به پایان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۴    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل ایدرو، اختصاص یک شناسه برای هر خریدار خودرو، الزام خودروسازان برای عرضه همه تولیدات به بازار و پیگیری از واردکنندگان برای ورود همه خودروهایی که ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۴    
- همشهری آنلاین: پیکر مطهر 2 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) بر دوش مردم مشهد تشییع شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: رمان بیمار انگلیسی نوشته مایکل اونداتیه به عنوان برنده برندگان جایزه ادبی بوکر در پنج دهه اخیر انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: امانوئل سنیه بازیگر فرانسوی در اعتراض به اخراج همسرش رومن پولانسکی از آکادمی اسکار، دعوت رسمی برای پیوستن به این نهاد سینمایی را نپذیرفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: روزنامه بیلد آلمان به نقل از مقام های دولت این کشور نوشت که برلین درخواست تهران را برای برداشت مبلغ 300 میلیون یورو از حساب های بانکی خود در آلمان و انتقال آن به ایران بررسی می ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلانن: امید ابراهیمی هافبک ملی پوش استقلال با توجه به پیشنهاد خوبی مالی الاهلی شاید از استقلال جدا شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۶    
- همشهری آنلاین: شماری از مردم شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در اعتراض نسبت به آنچه قطعی و جیره بندی آب نامیدند برای دومین بار با تجمع در میدان 17 شهریور این شهر خواستار اقدام عملی مسوولان برای ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: رسانه های ترکیه ای از آغاز مذاکرات باشگاه ترابزون اسپور این کشور با مجید حسینی خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج اتفاق مهم خلق شده از سوی تیم های آسیایی در جام جهانی را انتخاب کرده است که در صدر آن مهار ضربه رونالدو توسط بیرانوند قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در پیامی کسب دو عنوان ارزشمند قهرمانی جهان در کشتی آزاد و کشتی فرنگی نوجوانان را تبریک گفت.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: رییس کلانتری 114 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان کابل های برق که سبب قطعی جریان برق در برخی مناطق نیز شده بودند، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: هافبک فصل گذشته الخور قطر با عقد قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در اقتصاد کشور حالت سردرگمی و بی نظمی وجود دارد و باید در برابر قاچاق قاطعانه اقدام شود.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: سیل و رانش زمین در ژاپن ده ها کشته بر جای گذاشته و دستکم 56 تن ناپدید شده اند. استان هیروشیما با 42 کشته بیشترین تلفات جانی را داشته است
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۲    
- همشهری آنلاین: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما برای مدیریت نقدینگی همه بازارها را باید با هم ببینیم. بازار ارز، خودرو و مسکن باید با هم دیده شوند.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: روایت 10 سال باران را از 1387 تا 1397 در اینفوگراف زیر ببینید:
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: دیوید دیویس، وزیر برگزیت در کابینه ترزا می، نخست وزیر بریتانیا از سمت خود کناره گیری کرد ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیشنهاد من این است که دولت محترم اوراق سلف نفتی ارزی به مردم عرضه کند ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: وزیر خروج برگزیت یا همان وزیر خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در اعتراض به سیاست های دولت ترزا می نخست وزیر این کشور از سمت خود کناره گیری کرد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: چگونه از کولر خودرو استفاده کنیم؟ برای داشتن پاسخ های کاربردی اینفوگراف زیر را ببینید:
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: کمیل قاسمی،شاعر در یادداشت حاضر گذری شاعرانه دارد بر مجموعه شعرخانم مینو سلیمی.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۰۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: نویسنده سرشناس بریتانیایی سیاست های آموزشی دولت را اهریمنی توصیف و از نابود شدن زندگی دانش آموزان با آزمون های پیاپی به شدت انتقاد کرد.