جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال با تساوی یک بر یک در مقابل پرتغال متوقف شد و از دور رقابتهای این جام حدف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۴    
معاون اول رییس جمهور ضوابط چگونگی برگشت ارز حاصل از صادرات کالاهای غیر نفتی به چرخه اقتصادی کشور را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۱    
حدود 2 هفته از دیدار بی نتیجه و شکست خورده ولیعهدهای سعودی و اماراتی سپری می شود؛ دیداری که نه تنها به اختلافات دو طرف پایان نداد بلکه نشانه های آن را در شهر الحدیده آشکار ساخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از قابلیت تولید اختصاصی و متغیر کارت های هوشمند و اعتباری در این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت به ماشین چاپ دیجیتال بر اوراق پلیمری مجهز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۳    
رئیس اتاق اصناف ایران رخدادهای اخیر بازار تهران را سازمان یافته دانست و گفت : دست های پیدا و پنهانی به دنبال بر هم زدن بازار هستند و سرچشمه این حرکت ها در خارج از بازار است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۳    
رؤسای اتحادیه های اتاق اصناف تهران بر باز بودن بازار پایتخت در صبح روز سه شنبه تأکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۸    
ماجرای دیروز پیش از وقوع نیز قابل پیش بینی بود و از مدتها قبل در فضای مجازی و حتی در اظهارات مقامات بلند پایه آمریکایی و صهیونیستی به آن اشاره شده بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۶    
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی روش در آستانه دیدار امشب (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در گروه B جام جهانی 2018 روسیه در گفت وگو با روزنامه چینی ساوت چاینا مورنینگ پست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۱    
مجموعه تفریحی توچال، خبر و تصاویر حضور روحانی و هیئت همراهش در این مجموعه را از روی خروجی سایتش، حذف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۲    
روسای کمیسیون های تولید ملی و صنایع و معادن مجلس بر لزوم اتخاذ تصمیمات مدبرانه در شرایط جنگ اقتصادی و خودداری از تخصیص ارز به مسائل غیرضروری تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۵    
امروز در تهران، تعدادی از اغتشاشگران، اموال عمومی را به آتش کشیدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۵    
مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین با انتشار پیامی در توئیتر از اغتشاش گران امروز بازار تهران حمایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۰    
در حالی صبح امروز برخی مغازه دارها در بازار بزرگ تهران در اعتراض به گرانی و نوسان قیمت ارز تجمع مسالمت آمیز داشتند که اکنون فعالیت در بازار روال عادی داشته و بیشتر مغازه ها باز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
بخش هایی از بازار بزرگ تهران امروز در اعتراض به وضعیت اقتصادی و گرانی شدید روزهای اخیر دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
بحران آب ایران روز به روز دامنه های خود را در پهنه جغرافیایی کشور گسترش می دهد و پیامد های مرگباری، چون خشک شدن رودها ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۰    
در حالی که طی روزهای گذشته، مقامات وزارت امور خارجه ایران با بیان این که موعد مقرر برای تصمیم سازی اروپا در خصوص برجام به پایان رسیده است، هشدارهایی در خصوص آینده بدون برجام داده بودند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۵    
علی طیب نیا در دولت اول حسن روحانی، وزارت اقتصاد را اداره می کرد؛ با کاهش نرخ تورم و ثبات نسبی اقتصادی و حفظ ارزش پول کشور! همین علی طیب نیا اما با این کارنامه مثبت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۰    
اینجا سمفونی رنگهاست، اینجا همنوازی و همنوایی نسیم و گل و رنگ، مسحور می کند چشم و گوش هر بیننده ای را. مسیر پیاده روی اسالم به خلخال، دشت را به آسمان می دوزد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: ایران شکایتی را نزد دادگاه لاهه در مورد توقیف دو میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی توسط ایالات متحده آمریکا مطرح کرده و در نشست ماه اکتبر این موضوع بررسی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام علوی گفت: دانشمندان هسته ای کشور برای مقابله با بدعهدی های دشمن آماده اند چرا که می دانند برجام به مویی بند است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۰    
معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه طبق گزارش هایی که به ما داده شده است هم اکنون آرامش در بازار تهران برقرار است و موردی از تجمع و ناآرمی نداریم و تاکنون مورد بازداشتی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۰    
با توجه به قرار گرفتن خودرو در لیست کالاهای ممنوعه وارداتی، پیش فروش خودروهای وارداتی از این به بعد غیرمجاز خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۰    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 200 هزار تومان ارزان شد که ناشی از تبعات مثبت تصمیم تازه دولت در مورد بازار ارز است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس اقدام تماشاگران ایران شب قبل از بازی با پرتغال و واکنش کریستیانو رونالدو را بازتاب داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در این روزهای گرم از گرمازدگی و بالا رفتن دمای بدنتان رنج می برید. این گزارش را بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سال ها از کلنگ زنی پروژه همت می گذرد، پروژه ای که قرار است ترافیک میان دو کلان شهر کرج و تهران را کاهش دهد، به گفته متولیان این پروژه پایان 97 افتتاح می شود، باید دید این وعده محقق خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
وزیر کشور گفت: انتظار ما از سازمان ملل و اتحادیه اروپا این است که تلاش کنند شرایط زندگی افغان ها فراهم شود تا بصورت داوطلبانه به کشور خود بازگردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس، از احتمال حضور روحانی در یکی از جلسات این هفته مجلس برای بررسی وضعیت اقتصادی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۵    
فاصله تورمی در گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات نسبت به ماه قبل 0.1 درصد افزایش و در گروه عمده کالاهای غیر خوراکی و خدمات نسبت به ماه قبل 0.3 درصد افزایش نشان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۵    
وزارت خارجه آلمان از بازداشت چند شهروند این کشور در ترکیه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تصمیم گرفتیم 18 میلیارد دلار از مجموع منابع ارزی حاصل از فروش نفت خام به تامین کالاهای حساس و ضروری که مور نیاز مردم است، تخصیص یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۰    
نائب رئیس فراکسیون ولایی مجلس، اعتقاد به مذاکره با غرب و آمریکا به عنوان تنها راه حل، اجرای سیاست تحمیل عقب نشینی و منافع افرادخاص در گرانی ها را عوامل تردید دولت درمقابله باتحریم ها خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم اطمینان داشته باشند حتی در بحرانی ترین شرایط ارز به نرخ مصوب و رسمی و به میزان کافی برای تأمین کالاهای اساسی و حیاتی اختصاص خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۰    
معاون وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکانی برای خریداران گوشی های موبایل خبر داد تا بتوانند قیمت گوشیهایی که با ارز دولتی وارد بازار شده است را استعلام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۰    
بعد از تصمیم دیروز دولت مبنی بر آزاد شدن خرید و فروش توافقی ارز میان صادرکنندگان و واردکنندگان،اکنون دولت برای جذب نقدینگی، بصورت جدی روی افزایش نرخ سود بانکی در حال بررسی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۵    
با تقویت ارزش دلار در میان چشم انداز افزایش نرخ بهره قیمت طلا کاهش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۵    
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان خاتمه مرحله اول تجسس و شناسایی اجساد گفت: دیگر عملیاتی برای شناسایی اجساد نخواهیم داشت و این کار خاتمه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۵    
آیا می دانید بیش از یک هزار نفر از کارگران کشور توسط منافقین کوردل به شهادت رسیده اند؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۵    
طبق اعلام وزارت خارجه روسیه، وزیر خارجه این کشور و همتای ایرانی او درباره برجام و دریای خزر رایزنی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۰    
دادستان تهران در خصوص اجرای حکم 962 محکوم اقتصادی، بازداشت متهمان اصلی پرونده های مؤسسات مالی غیرمجاز و آخرین وضعیت پرونده های بانک سرمایه و ثامن الحجج توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۰    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی عامل بروز گرانی ها را افزایش نقدینگی بیش از تولید ناخالص داخلی برشمرد و تاکید کرد راه حل برون رفت از این بحران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۰    
یک روزنامه اسرائیلی گزارش داد که علی رغم مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با طرح معامله قرن دولت آمریکا، سران کشورهای مصر، عربستان، امارات و اردن با اجرای آن موافق هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۰    
دریافت فیلم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۰    
خط7 مترو که عمیق ترین خط متروی تهران است در تاریخ 20 خرداد 1396، با 22 کیلومتر به همراه هفت ایستگاه به صورت همزمان افتتاح شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۹    
روزهای داغ تابستان فرا رسیده و با افزایش تبخیر آب، موضوع کم آبی بیش از گذشته خودنمایی می کند و یادآوری دوباره مسئولیت اجتماعی همه ما در قبال این مشکل و مصرف بهینه منابع آبی ضرورتی انکارناپذیر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۴    
پژوهشگران دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران و دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بهره گیری از ضایعات نیشکر و نانوالیاف سلولز، موفق به تولید نانوکاغذ مرغوب شدند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۴    
رژیم اسرائیل که این روزها در صحنه سوریه به اعتقاد کارشناسان نظامی مغلوب ایران شده و عملاً در مقابله سخت با جمهوری اسلامی ایران شکست خورده تلاش های سایبری خود را برای نفوذ در ایران و جمع آوری اطلاعات ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۴    
گرانی بی سابقه مسکن و خودرو؛ بحران ارزی و قیمت نجومی سکه، بدون رسیدگی به چرایی افزایش سرسام آور لوازم ضروری مردم؛ در روزهای اخیر باعث شده که تاجران و مغازه داران زیادی با ضررهای هنگفت روبه رو شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۴    
کارشناسان اقتصادی می گویند در ماجرای افزایش قیمت دلار سهم عدم تدبیر دولت در کنترل نقدینگی افسارگسیخته بسیار بیشتر از تحریم هاست
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۴    
طبق اعتقادات مردم سمنان و همچنین طبق مفاد کتیبه موجود، دو نفر از فرزندان نوح به نام های سام النبی و لام النبی در محلی در نزدیکی شهرستان سمنان دفن شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹    
رجع تقلید شیعیان به استفتائی پیرامون جواب سلام در فضای مجازی پاسخ گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹    
حوزه/ راحت مردن کافر، به خاطر تصفیه حسابی است که خداوند نسبت به کارهای نیک او انجام می دهد؛ چون بعضی از کافران در زندگی کارهای مثبتی دارند که آسان مردن پاداش عمل آنهاست .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹    
حضرت آیت الله سبحانی در مقاله ای پیامد های تک نگری به قانون دیه را بررسی و تحلیل کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۴    
کرمان – این روزها وقتی به باغ کلانتر در کرمان می رسید پارچه نوشته های سبزی فروشانی را می بینید که تبلیغ فروش انواع سبزیجات را می کنند و باغ را به مزرعه گندم و اسفناج تبدیل کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور در پیامی پیروزی مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۹    
شورای عالی انتخابات ترکیه صبح امروز دوشنبه رجب طیب اردوغان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به بررسی موضوع بازار ثانویه در ستاد اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور، گفت: این بازار در حال تعیین تکلیف است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۴    
معاون آموزشی وزیر علوم در راستای طرح آمایش آموزش عالی به کاهش تعداد موسسات آموزش عالی اشاره کرد و گفت: تعداد این موسسات از 2 هزار و 800 موسسه در سال 92 به 2 هزار و 200موسسه کاهش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
با اعلام تصمیم تازه دولت مبنی بر رسمیت یافتن بازار ثانویه ارز و آزاد شدن معامله توافقی که خبرگزاری مهر امروز خبر آن را منتشر کرد،روند فروش در بازار غیررسمی رونق گرفته وقیمت در حال کاهش است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
اجرایی شدن قانون آزادی رانندگی برای زنان در عربستان در حالی به شدت از سوی رسانه های سعودی و غربی برجسته شده که این امر در دیگر کشورهای عربی دهه های قبل محقق شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
این اولین بار نیست، بعید است آخرین بار هم باشد؛ استراتژی رسانه ای مبهم و نامعلومی که از داخلش عجایبی به بیرون درز می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: بر اساس شکایت ایران به دادگاه بین المللی لاهه به خاطر توقیف غیرقانونی دارایی های بانک مرکزی توسط آمریکا جلسه ای در 8 یا 12 اکتبر تشکیل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
واشنگتن قرار است با اتخاذ تدابیری، واگذاری مالکیت شرکت های آمریکایی فعال در عرصه فناوری را به چین محدود کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تضمین تسهیلات اشتغال روستایی تا سقف 300 میلیون توسط صندوقهای ضمانت،از متقاضیان خواست وثیقه و آورده اولیه خود را تامین کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای غربی در راستای تأمین منافعشان در حال تدارک سناریوی جدیدی علیه دمشق هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۴    
جوان که بود ،کار چاه کنی انجام میداده است و بعد از انقلاب باربری را در کاروانسراهای مختلف شروع میکند.از همان موقع اهالیِ بازار او را مَش مَمَد صدا میزنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹    
رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، مسابقات جهانی ورزشی را صحنه ای برای حضور همه ملت ها از هر قوم و نژاد در کنار هم عنوان کرد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۴    
اوضاع کنونی اقتصادی اگر به خوبی مدیریت نشود می تواند به هنجارگریزی ، بی تفاوتی، بی اعتمادی و دلسردی سیاسی- اجتماعی بینجامد که توجه به آن را ضروری می کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۴    
یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصاویری از آبرسانی سپاه پاسداران به روستاهای آبادان در توییتر خود نوشت:
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۹    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا به ظن خود جنگ اقتصادی جدی علیه کشور ما شروع کرده است گفت: در چنین شرایطی لازم است همه مسئولان، نخبگان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: هزار و 402 مورد بازرسی از صنوف استان در سال جاری صورت گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۹    
در جلسه ای که روز گذشته با حضور تیم اقتصادی دولت با رئیس جمهور برگزار شده است، حسن روحانی بالاخره خرید و فروش توافقی میان صادر کنندگان و واردکنندگان را در صرافی ها پذیرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۹    
عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات در واکنش به گرانی های بازار و توچال گردی رئیس جمهور در توییترش واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۹    
نگاهی اجمالی به پرفروش های بازار کتاب در فصل بهار نشان می دهد اگر کتاب یا نویسنده ای در ذهن مخاطبان باقی مانده و تبدیل به برند بشوند، فروش شان در فصل بعدی نیز ادامه پیدا می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۹    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کمیته دیپلماسی اقتصادی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۴    
جنگ اقتصادی ؛ عبارتی که بهروز بنیادی، نماینده اصلاح طلب این روز های مجلس و پزشک روز های نه چندان دور کاشمری برای توصیف آنچه در نشست غیرعلنی حدودا دوساعته دیروز مطرح شده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۳۹    
منابع امنیتی عراق از استقرار نیروهای آمریکایی در امتداد مرزهای عراق و سوریه خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۹    
وضعیت نه چندان مطلوب تولید صنعتی و گسترش واردات باعث ایجاد قشر جدیدی از فعالان اقتصادی کم مزد و بی منت به جای کارگران شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۹    
اولین انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پس از تصویب قانون اساسی جدید و بیست و هفتمین انتخابات پارلمانی این کشور رأس ساعت 8 صبح به وقت محلی آنکارا به صورت رسمی آغاز شده بود که بر اساس نتایج شمارش آرا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۹    
رئیس پژوهشکده مهندسی پزشکی دانشگاه شریف، محققان این پژوهشکده را به لحاظ داشتن ایده توانمند توصیف کرد و با اعلام این مطلب که مقالات آن ها در سطح بین المللی مورد پذیرش قرار می گیرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۲۱    
قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در ششمین روز از تابستان سال 86 با اکثریت قاطع مجلسی ها به تصویب رسید، اما با گذشت 4015 روز از تصویب آن، هنوز اجرایی نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۲۱    
مردم شهر کرمان طی ماه های اخیر زلزله را فراموش کرده بودند اما ساعاتی قبل زمین لرزه ای در 20 کیلومتری کرمان و در عمق 7 کیلومتری زمین روی داد که شهر را لرزاند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۱۶    
پشت پرده نابسامانی بازار تلفن همراه؛ رویای یک صعود؛ سرگیجه در بازار سکه و ارز؛ هدف ایران است نه نظام یا روحانی و فرصت طلبی عربستان در بازار نفت؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۱۶    
رهبر معظم انقلاب در رهنمود های شان به مسئولان قضایی کشور به نکات مهمی از جمله برخورد جدی با مفسدان اقتصادی، پرهیز قوای سه گانه از مسائل حاشیه ای و اختلافی و کاهش مدت زمان دادرسی ها اشاره فرموده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۱۶    
قطری ها از ایران برای برگزاری میزبانی جام جهانی 2022 کمک خواسته اند اما اینکه برخی عنوان کرده اند قرار است میزبانی مشترک صورت بگیرد، به هیچ وجه درست نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۱۱    
رؤسای کمیسیون های اقتصاد و برنامه بودجه در گفت وگوی ویژه خبری شب گذشته بر لزوم مدیریت اقتصادی در بازار ارز از سوی دولت تأکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۱۱    
دولت آمریکا برای سفر خاویر سولانا ، دبیر کل اسبق ناتو (1999-1995) و مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا (2009-1999) به دلیل سفر به ایران محدودیت هایی ایجاد کرده است.