شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۳:۳۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 30 مهر 1396 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1396 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1396 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1396 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1396 خبرگزاری حوزه 1 شهریور 1396 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1396 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1396 خبرگزاری حوزه 30 دی 1396 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 1 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 2 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 3 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 4 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 5 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 6 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 7 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 8 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 9 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 10 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 11 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 12 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 13 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 14 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 15 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 16 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 17 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 18 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 19 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 20 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 21 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 22 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 23 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 24 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 25 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 26 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 27 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 28 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 29 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1396 
حوزه   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۹    
حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن روز 13 آبان هستیم، گفت: مراسم بزرگ راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در 20 نقطه از استان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۶    
حوزه/ نشست بررسی ارتباطات علمی و آموزشی دانشگاه های ایران و اندونزی ، به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی، در تهران برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۴    
حوزه   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۱    
حوزه/ استاد دانشگاه مشهد گفت: افرادی با مغز آگاه، افرادی هستند که ارزشها بر آنها حکومت می کند و اضطراب و نگرانی مانع حرکت آنها نیست. آنها مثل آسمان هستند و زندگی آنها تحت تاثیر آب و هوا نیست ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۵    
حوزه/ استاد حوزه، مشکل جامعه در زمینه امر به معروف و عدم رشد اخلاقی را به همین مسئله مربوط دانست و گفت: بدون این که به افراد یاد داده شود چگونه با هوای نفس خود مبارزه کنند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۹    
حوزه/در نشستی که توسط شورای امور اسلامی سنگاپور و با حضور امامان جماعت و بانیان بیش از 50 مسجد در سنگاپور برگزار شده بود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
حوزه/ شیخ قاووق تاکید کرد: اولویت عربستان امروز مبارزه با اسرائیل، مسلح کردن علیه آن و یاری فلسطین نیست ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۲    
حوزه/ آستان مقدس علوی برنامه ای ویژه زیارت اربعین طراحی کرده که بر روی گوشی های هوشمند (اندروید) اجرا می شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۱    
حوزه/ مرکز اسلامی اوماها که چند سال پیش مورد حمله اسلام هراسان قرار گرفته و دچار خسارت شده، در راستای برقراری رابطه بهتری میان پلیس و مسلمانان ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۹    
حوزه/حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری، دبیر کل مجلس وحدت مسلمانان پاکستان در همایش بین المللی حسینی گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۳    
حوزه/ مدیرعامل خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت مسئله تقریب و وحدت اسلامی گفت: بدون حضور مؤثر و کارکردی حوزه های علمیه در این عرصه به نظر می رسد این مهم به درستی انجام نگیرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۲    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مقام معظم رهبری بالاترین افتخار و مدال را طلبگی می دانند، طلاب را همت و جدیت بالا برای رسیدن به توفیقات و مدارج علمی بالا توصیه کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
حوزه/ چهارمین نشست بین المللی نقش رسانه ها برای مبارزه با گفتار نفرت قرار است فردا و پس فردا توسط کمیسیون مستقل دائمی حقوق بشر در سازمان همکاری اسلامی در مراکش برگزار شده و به مسئله گسترش اسلام هراسی ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۲    
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی دشمنان را متحیر کرده است، گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی خنثی کننده نقشه های دشمنان است.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در کنار ورزش باید ارزش ھای اخلاقی و دینی نیز در نسل جوان ما تقویت شود، تصریح کرد: چون علم و ورزش بدون اخلاق تعالی بخش نخواهد بود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
حوزه/ مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در اصفهان با حضور و مشارکت 75 نفر از طلاب غیر ایرانی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
حوزه/ حجت الاسلام علیرضا قائمی نیا، دکتر عطاء الله رفیعی آتانی در یک مناظره علمی، به نقد دیدگاه های یکدیگر در رابطه با فلسفه و علوم انسانی پرداختند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۲    
حوزه/ با تاکید و راهنمایی حضرت آیت الله وحید حفظ ادب و احترام به عقاید و مقدسات و رسوم مذاهب مختلف و تعامل سازنده با بزرگان شیعه و سنی سرلوحه برنامه ریزی و فعالیت مدارس علمیه می باشد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه به شبهه اخیر دکتر سروش درباره گریه بر امام حسین(ع) را پاسخ داده است.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۶    
حوزه/ زمانی که در بیروت به منزل جرج جرداق رفتم، به من گفت من شبها نهج البلاغه را زیر متکایم می گذارم و می خوابم و هیچ وقت از نهج البلاغه جدا نشده ام .
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
حوزه/ مرکزآموزش های کاربردی ومهارتی حوزه های علمیه 35 دوره مهارتی ویژه طلاب برگزار می کند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
حوزه/ نخستین جلسه راه اندازی دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های فرهنگی ایران در عراق با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در سفارت کشورمان در بغداد تشکیل شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
حوزه/اولین جلسه تفسیر زیارت اربعین با حضور طلاب جامعه الزهرا(سلام الله علیها) برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بیکاری در جامعه تداوم پیدا کند، جامعه دچار هرج و مرج می شود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۶    
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: صدا وسیما به تعبیر امام یک دانشگاه است که عنوان رسانه ملی را نیز به همراه دارد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۶    
حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از نخبگان و تحصیل کردگان جامعه خواستند به وظیفه و نقش خود در توضیح و تبیین حقایق برای جامعه عمل کنند و اهمیت جانفشانی و قیام امام حسین(ع) و جایگاه ایشان نزد خداوند و ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۶    
حوزه/دومین روز دوره های دانش افزایی و مهارت افزایی اربعین روز چهارشنبه، 26 مهرماه با حضور بیش از 280 نفر از اساتید و طلاب جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در حسینیه امام خمینی(ره) این مرکز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۰    
حوزه/مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) گفت: دومین جلسات درس اخلاق روز یکشنبه ویژه طلاب درمراکز و مدارس به صورت اختصاصی با همکاری مدیران مراکز و مدارس علمیه این مؤسسه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
حوزه/ دورة آموزشی آشنایی با اصول مدیریت اسلامی در نماز در قم آغاز به کار کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
حوزه/ بی شک بستر این آشوب و نابسامانی ها در کشور بزرگ و متمدن افغانستان نتیجه اشغال ظالمانه و حضور مستکبرانه آمریکای جنایتکار است که پس از شکست های پیاپی در برابر شجاعت و استقامت و شرف مردم افغانستان ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۳    
حوزه/ یونیسف اعلام کرد یمن به خاطر اوضاع بحرانی این کشور، سال تحصیلی جدید ندارد و خشونت، درهای مدارس این کشور را بسته است و معلمان بیش از یک سال است حقوق خود را دریافت نکرده اند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
دوره فیلم سازی (مقدماتی) برای طلاب ایرانی و غیر ایرانی به همت مرکز تخصصی بیان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۲    
حوزه/ مراسم معارفه حجت الاسلام پرویز حسین زاده مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه نمایندگی شهرری برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به اجرای پیوست فرهنگی در مناطق صنعتی، گفت: زیرساخت های نفت و گاز بیشتر با نگاه اقتصادی طراحی و راه اندازی شده اند و به دلیل وجود آسیب هایی از قبیل ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
حوزه/در مراسمی رئیس جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی معرفی شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد از تصویب طرح جامع هنر، بخش ترویجی هنر جهت اجرا در حوزه های علمیه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ورزش قهرمانی و همگانی در شرایط کنونی یک ضرورت است، گفت: با ورزش می توان بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی را حل کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
حوزه/ دبیر چهارمین کنگره بین المللی شعر حوزه (اشراق) از برگزاری شب شعر عاشورایی و ضد استکباری "هیهات" با شعرخوانی شاعران حوزوی در مشهد مقدس خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
دارالعرفان/ پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان در بخش سخنرانی ها ارتقا پیدا کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۹    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری 625 گفتمان دینی در سطح این استان در سال جاری خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۲    
حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: دولت اول اجازه دهد محصولات کشور مصرف شده و در صورت نیاز واردات انجام دهد؛ نباید در صورتی که خودکفایی مصداقی از اقتصاد مقاومتی است، دستمان جلوی دیگران دراز باشد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا(س) از اجرای طرح حلقات بهداشت روانی با حضور طلاب این مدرسه برای دانش آموزان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۳    
حوزه/ توشه برداری و کسب سرمایه معنوی در جوانی است که در پیری به داد ما خواهد رسید؛ باید در این راه تلاش کرد و شیعه تنبل نمی تواند مورد رضای اهل بیت(ع) باشد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۳    
حوزه/ استاد حوزه مازندران تصریح کرد: دشمن امروز تلاش می کند تا روضه ها در چارچوب روضه باقی بماند و کارآمدی و احیای معنوی اش را از دست دهد؛ حال آن که امام قبل از آن که امام آخرت باشد، امام دنیاست.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۳    
حوزه/به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشور، کنگره ملی پاسداشت منزلت علمی و خدمات انقلابی آیت الله شهید مصطفی خمینی(ره) ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۷    
حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شعار امسال یوم الله 13 آبان را غیرت انقلابی اعلام کرد و گفت: نباید از دستکش های مخملین اتحادیه اروپا بر دستان چدنی آمریکا غافل شویم.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
عضو مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه مواضع ضد ایرانی ترامپ عدم مورد اعتماد بودن آمریکا را نشان داد، گفت: عدم تقویت قدرت موشکی دشمنان را جری تر می کند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
حوزه/ از سوی معاونت آموزش حوزه تاریخ ثبت انتقال از غیرحضوری به حضوری اعلام شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای طرح تجدید میثاق با شهدا در اربعین 96 خبر داد و گفت: اجرای طرح نائب الشهید در پیاده روی اربعین امسال از سوی زائران این استان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۸    
حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد گفت: علما و روحانیون باید شاخص های اقتصاد مقاومتی را برای مردم به درستی تبیین کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۸    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد باقر مفیدی فر از اساتید حوزه علمیه یزد دارفانی را وداع گفت.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۹    
حوزه/ مهلت تحویل آثار به دبیرخانه بیستمین جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی(ره) تا 15 آبان تمدید شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۹    
حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: خدا فرموده است که من به بهترین وجه خلق کردم، شما که خلیفه من هستید به بهترین وجه زندگی کنید، به بهترین وجه حوزه و دانشگاه را اداره کنید ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۵    
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۷    
حوزه/ برجام در حقیقت سنگ محکی از سوی مسئولین نظام بود تا مشخص شود گروه 5+ 1 تا چه اندازه به گفته های خود تعهد دارند، این برنامه مشخص کرد که آنها هیچ تعهدی بر حرفهای خود ندارند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ مسئولان و دست اندرکاران برگزاری کنگره ی بزرگداشت منزلت و خدمات علمی و انقلابی آیت الله سید مصطفی خمینی، صبح امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ اگر در نهج البلاغه تحقیق و بررسی کنیم، متوجه می شویم که سخنان حضرت امام علی(ع) در تمام امور کارساز است و ما می توانیم با پیاده کردن آن در زندگی فردی و اجتماعی، به رستگاری برسیم.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اتحاد و انسجام بین مسئولان رمز موفقیت است، گفت: مردم از مسئولان انتظار همدلی و همکاری بیشتری دارند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات کرمانشاه گفت: طلاب و روحانیون در 11 موکب مربوط به گروه های استان کرمانشاه، در عراق حضور می یابند و به اقامه نمازهای جماعت می پردازند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
حوزه/ الازهر مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آنچه که تروریست ها درباره جهاد ادعا می کنند، از معنای جهاد به دور است و جهاد معنای بلندی دارد که قاتلان جنایتکار آن را درک نکرده اند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۹    
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
حوزه/ صدها نفر از مردم مناطق مختلف بحریت با برپایی تظاهرات خوستار آزادی و رفع حصر خانگی آیت الله عیسی قاسم شدند و همبستگی خود را با رهبران زندانی خود اعلام کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه علمیه مازندران در ارزیابی های کیفی و کمی مرکز از جمله حوزه های موفق و اثرگذار و تعیین کننده است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
حوزه/ رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در خراسان گفت: در نظام جمهوری اسلامی طبق نظر ولایت فقیه که شخصیتی جامع هستند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۴    
حوزه/ حجت الاسلام جلالی از تعطیلی یک هفته ای مدارس علمیه استان اصفهان برای حضور طلاب در همایش بزرگ اربعین در عراق خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: منجی سازی در فضای مجازی و فیلم های دنیای غرب با اهداف شخصی و حتی شوم تهیه می شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۳    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر از برگزاری اجتماع بزرگ لبیک یا زینب (س) در مهدی شهر با حضور سردار دهقان مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۳    
حوزه/ دومین همایش سالانه نمایندگان مراجع تقلید ویژه زیارت اربعین روز گذشته با شعار "زیارت اربعین میان مداد علما و خون شهدا" توسط آستان مقدس علوی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۷    
حوزه/ ادیان و مسیحیان معتقدند، اگر انسانی جنایت هایی که حکومت ها برسر مردم سایر کشورهای مسلمان می آورند، ساکت باشند و نظری ندهند و به مخالفت نپردازند در حقیقت از جایگاه انسانیت پایین می باشند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
حوزه/ صهیونیست ها همایشی به نام بازخوانی هویت شیعه برگزار کردند تا بفهمند، چرا انقلاب اسلامی ایران بعد از ارتحال امام خمینی(ره) هنوز ادامه دارد و پویاست؟ ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
حوزه/ نباید تصور کنیم که چون داعش در عراق و سوریه در حال ریشه کن شدن است، مسئله تمام شده است، اینها از راه های دیگری وارد می شوند تا اهداف شومشان را عملی کنند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
حوزه/ طلاب اربعینی می توانند با مراجعه به سایت نجما najma.ismc.irخروج از کشور خود را ثبت کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
حوزه/ آیت الله مهدوی با اشاره به این که مسئله حقوق های نجومی به حال خود رها شد، گفت: امروز بیکاری جوانان بیداد می کند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که جنسی که مشابه داخلی دارد، حرام است وارد شود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفاری با اشاره به فرایند تاسیس مدارس، گفت: در صدور مجوز تاسیس مدارس علمیه خواهران، اعطاء رشته های تخصصی سطح3(فوق لیسانس) و مقطع سطح4(دکتری) ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰    
حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان شرقی از اجرای طرح حفظ سور منتخب قرآن کریم در 120 روز در مدارس علمیه این استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۴    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است، گفت: امنیت به عنوان یک امر حیاتی محسوب می شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۰    
حوزه/ رایزن سابق فرهنگی ایران در جاکارتا گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده امروز میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاههای جامع اسلامی رادن فتح و علاءالدین اندونزی تفاهم نامه همکاریهای علمی منعقد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۶    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ امام سجاد علیه السلام در روایتی اثر دنیوی و اخروی بندگی خدا و ترجیح دادن خواست خداوند بر خواست خود را بیان کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ حضرت آیت الله نجفی در دیدار جمعی از مؤمنین از داخل و خارج عراق گفتند :کاش می توانم پرچم به دست بگیرم و در پیش روی موکب های حسینی حرکت کنم ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ طلبه ای جوان و جهادگر است که با گروه دانشجویی خیبر دانشگاه پیام نور بیرجند به روستای محروم و دورافتاده سیدال نهبندان آمده تا 10 روز را اینجا و در کنار گروه جهادی به سازندگی و معنویت بگذراند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۲    
حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، در جمع طلاب بسیجی گفت: دشمن معاویه وار و با ترس، به تزویر و فریب روی آورده و از در دوستی واردشده است، اگر کسی این ها را قبول کند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۶    
حوزه/ تعاملات علمی با ایران و انتقال معلومات و تجربیات جمهوری اسلامی به کشور اندونزی ارزشمند و دارای برکات ارزنده ای خواهد بود.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۳    
نایب رئیس سابق مجلس سوریه خطاب به آیت آلله علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، گفت: سلام و تشکر ما را به رهبرمان امام خامنه ای برسانید و بگویید ما سربازان شماییم.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۳    
حوزه/رئیس دانشگاه جامع اسلامی رادن فتح اندونزی گفت: هیئت علمی که از اندونزی به ایران آمده است به دنبال توسعه روابط علمی میان مراکز علمی و آموزشی با ایران می باشد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: امروز دولت و ملت دوست و برادر اندونزی در موضع گیری هایی که در برابرداعش و وهابیت داشته اند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰    
حوزه/ مسئولین سیاست خارجی با بدعهدی آمریکا دوباره در دام اروپایی که بدعهدی آن را تجربه کرده اند، گرفتار نشوند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۴    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی برتقویت بنیه دفاعی و موشکی کشور تاکیدکردند و معنویت را عامل پیشرفت دانستند.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۶    
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۲    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی بر ضرورت شتاب در آزاد سازی باقیمانده خاک عراق از لوث سازمان تروریستی داعش در مناطق غرب استان الانبار تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۳:۰۶    
حوزه/بزرگترین مدرسه دولتی در لس آنجلس آمریکا کارگاه آموزشی جدیدی برای آشناسازی معلمان با دین اسلام، دنیای عرب و جنایات اسرائیل در سرزمین های اشغالی برگزار کرده و خشم صهیونیست ها را برانگیخته و خواهان ...
حوزه   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۲:۱۸    
حوزه/ کارگاه آموزشی یک روزه اصول خبرنویسی با شرکت رابطین خبری مدارس علمیه استان برگزار شد.