پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1396 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1396 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1396 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1396 خبرگزاری حوزه 1 شهریور 1396 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1396 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1396 خبرگزاری حوزه 30 دی 1396 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1396 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 
حوزه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۴    
رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از اقامه نماز جماعت و نیز اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در 10بوستان قم در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: پاسخ به شبهات و سوالات در فضای مجازی نیاز به روانشناسی دقیق و درست دارد.
حوزه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۷    
حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان این که بیش از 60 امامزاده یزد میزبان طرح آرامش بهاری است، گفت: بیش از 90مُبلغ اعزامی از قم در طرح آرامش بهاری یزد فعالیت می کنند.
حوزه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۵    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمام اقدامات آستان قدس رضوی در راستای سیاست زائرمحوری و خدمت به زائران است.
حوزه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۲    
حوزه/ قائم مقام آستان قدس رضوی از آمادگی کامل این مجموعه برای بیش از 13 میلیون تشرف به حرم مطهر رضوی در نوروز 97 خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۹    
مراسم تحویل سال جدید با حضور هزاران نفر از زائران و مجاوران در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۷    
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه تلاش برای حفظ ولایت را از آموزه های مهم سیره زندگی امام هادی علیه السلام دانست و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۸    
حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: در نمایشگاه بهشت فاطمی تلاش شده تا گوشه ای از فرهنگ ناب و اصیل اهل بیت علیهم السلام را که تنها فرهنگ نجات بخش است، در معرض دید قرار گیرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۸    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: یکی از تدابیر مورد نیاز جامعه این است که از کالاهای خارجی پرهیز کنیم تا اقتصاد داخلی تقویت شود و تولیدکنندگان نیز باید در این راستا به دنبال افزایش کفیت و ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۰    
حوزه/ کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره ی نزدیک بودن زمان برپایی نماز جماعت در قدس را به عنوان مهم ترین جمله ی ایشان در سال 1396 انتخاب کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۸    
حوزه/ سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق خواستار پایان محاصره آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین شد و اشاره کرد: سکوت در مقابل حصر آیت الله قاسم و مسئله بحرین درست نیست.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۹    
حوزه/ علامه حمود بن عباس المؤید امروز با حضور گسترده مسئولین و مردم تشییع و به خاک سپرده شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۱    
حوزه/ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1397 هجری شمسی ، سال 96 سال را به رغم خواست و تلاش های بدخواهان کشور ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
حوزه/ یک هیئت مسیحی از دانشگاه کاتولیکی مجارستان به زیارت حرم امام حسین (علیه السلام) مشرف شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، با تبریک به همه هم میهنان و ایرانیان بویژه خانواده های معزز شهیدان و جانبازان ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
حوزه/ رئیس اتحادیه کتابفروشان و ناشران استان قم بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب عیدی دادن در ایام نوروز در سطح جامعه تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه دارالسلام تهران با حضور در روستای محروم کوئیک عزیز منطقه سرپل ذهاب استان کرمانشاه در اردوی جهادی شرکت کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ استاد سطح عالی حوزه علمیه اصفهان گفت: رمز رسیدن به احسن حال، توسل به امام عصر(عج) و تمسک به اسلام است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بهار سال نو؛ بهار خانه تکانی دل ها است بر اهمیت چیدن هفت سین معنوی برای عید تأکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دعای تحویل سال درخواست تغییر و تحول مثبت در منش و زندگی است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
حوزه/ سردار سلیمانی، گفت: حضور روحانیون در کاروان های راهیان نور، غنی بخش محتوای معنوی راهیان نور است
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
حوزه/ سید فضل الله گفت: شهر صور، شهر تلاقی ادیان و مذاهب مختلف است که توانسته این تلاقی را در سخت ترین شرایط حفظ کند و پایه های وحدت ملی و اسلامی را ثابت نگه دارد و نمونه ای از قدرت ادیان و مذاهب را ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
نمایشگاه نوروزی بهشت بانو با حضور تولیت و معاونان آستان مقدس و جمعی از مدیران استانی آغاز به کارکرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: طرح آرامش بهاری در بیش از 1600 امامزاده و بقاع متبرکه استان کردستان به همراه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
حوزه/سرپرست اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان این که 96 بقعه آماده پذیرایی از زائران بوده و طرح آرامش بهاری در 65 بقعه برگزار می شود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
حوزه/آیت الله اعرافی با حضور در شلمچه از منطقه عملیاتی کربلای4 بازدید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تبلیغ مانند راه پیغمبران است، گفت: باید سرلوحه همه امور بصیرت و هوشیاری باشد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
حوزه/آیت الله اعرافی با بیان این که طلاب باید مبلّغ علم و اندیشه باشند، گفت: روحانیّت باید محور تولید فکر و اندیشه برای جهان اسلام باشد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ مقامات رژیم آل خلیفه شیخ هانی البزاز روحانی شیعه را بازداشت کرده و به اتهام مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز سال 2011 میلادی در منامه پایتخت بحرین به شش ماه زندان محکوم کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انگیزه اسلام ناب، همه را جذب می کند گفت: دنیای غرب که سر به جنون گذاشته است و با مردم بد برخورد می کند چون خودش را در مخمصه می بیند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
حوزه/ حجت الاسلام رجب پور گفت: سفر ما به هیچ وجه نباید به دین و نماز ما لطمه ای وارد کند و به عبارتی دیگر، طبق آیات و روایات از سفری که احتمال بدهیم به دین و ایمان ما لطمه وارد می شود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: دشمنان دین تعطیلات نوروزی را بهترین فرصت برای تهاجم فرهنگی از طریق رسانه هایی همانند ماهواره، تلگرام و... برای خود می دانند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
حوزه/مسئول کاروان های حوزوی اعزامی استان قم گفت: در نوبت اول 5 کاروان و در نوبت دوم، هفت کاروان از حوزه علمیه قم در اردوهای راهیان نور مناطق جنوب غرب شرکت می کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
حوزه/ حجت الاسلام کریمی گفت: در حالت کلی حوزه شئونات مختلفی دارد یا به عبارتی دیگر در ایام تعطیل شکل فعالیت صنف طلاب تغییر می کند، طلاب از هویت طلبگی خود که مطالعه و تبلیغ دین است غافل نشوند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۶    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با حضور در موسسه فرهنگی مطالعاتی صراط مبین از نزدیک با فعالیت های این موسسه آشنا شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
حوزه/ امیرالمومنین علیه السلام در روایتی و اثر مهم سخاوت و بخشش را بیان کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: در خانواده های غربی، اعضا به دنبال منفعت طلبی هستند و در حالت خوشبینانه به هم وابسته بوده اما این وابستگی به لحاظ مادی است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
اگر انسان بخواهد تحولی درخود و یا سطح جامعه ایجاد کند در اولین قدم باید به جایگاههای اصلی توجه کند،در دعای تحویل سال از خداوند درخواست می شود حال ما را به بهترین حال ها که همان تغییر قلب به سوی ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۴    
حوزه/ امام جمعه آبادان با اشاره به نقش ویژه روحانیون در معرفت افزایی میان زائران راهیان نور، گفت: سفرهای راهیان نور فرصتی مغتنم برای آشنا کردن جوانان با جان فشانی ها و ارزش های انقلاب اسلامی است/
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۳    
حوزه/ گرچه توجه به واقعیت های جامعه از جمله رویدادهای تلخ برای فعالیت رسانه ای یک امر ضروری به شمار می رود اما نمی توان کتمان کرد که تشدید تلخ اندیشی به سان سم مهلکی است که مانع از اُمیدزایی و نشاط ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۰    
حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پایان سیطره سرزمینی داعش را مهم ترین اتفاق سال 96 دانست.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۲:۳۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی قایینی گفت: مهم ترین عامل فردی گرایش به تجملات، اسارت نفس و مهم ترین عامل اجتماعی آن، استکبار جهانی است.