دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1396 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1396 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1396 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1396 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1396 خبرگزاری حوزه 1 شهریور 1396 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1396 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1396 خبرگزاری حوزه 30 دی 1396 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1396 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۱    
حوزه/ جزئیات اعزام خودرو های شخصی به اردو های راهیان نور جنوب کشور در فاصله زمانی 27 اسفند 96 تا چهارم فروردین 97 اعلام شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۹    
حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید صدر به ما آموختند که چگونه باید درمان دردها را از قرآن گرفت.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۶    
حوزه/ سومین کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت های اجتماعی که از عصر چهارشنبه با حضور بیش از 30 شخصیت از کشورهای مختلف جهان ، نخبگان، اساتید و شخصیت های حوزوی و دانشگاهی در قم برگزار شده بود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۳    
حوزه/ بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره روحانی شهید صدوق گلپایگانی و 372 شهید شهرستان گلپایگان که در تاریخ 16 بهمن 96 برگزار شده بود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
حوزه/ اهل کتاب و یهود با آنکه حقّانیّت این تغییر را می دانستند و قبلاً در کتاب هایشان خوانده بودند که پیامبر اسلام به سوی دو قبله نماز می گزارد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۹    
حوزه/اتحادیه سازمان های مسلمانان اتاوا – گاتینو امسال نیز اجلاس آی لید را با عنوان در راه تعالی با هدف توامندسازی و حمایت از جامعه مسلمانان برای همکاری و مشارکت در فعالیت های اجتماعی برگزار می کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه مرحوم آیت الله مروج خدمات بزرگی به جوامع علمی و حوزه های علمیه قم و نجف داشتند، گفت: در باب علمیّت ایشان ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۵    
حوزه/ منطقه سرینگر کشمیر شاهد تجمع اعتراض آمیز مردم به وضعیت زندانیان مسلمان بیگناه کشمیر بود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
حوزه/ دبری شورای عالی حوزه های علمیه کشور به جهت گیری های سیاسی طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: در مسائل سیاسی، طلاب باید حق پذیر باشند و دسته بندی و حزب بازی نکنند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۱    
حوزه/ مسجد Clonskeagh در پایتخت ایرلند، درهای خود را به روی جمعیت محلی بی خانمانان باز کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین واعظی گفت: امام خمینی(ره) معتقد هستند فقه را باید ورای تکالیف فردی در نظر داشت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه بابل با بیان این که نخبه سازی مهم ترین شاخصه آیت الله فاضل بود، افزود: این عالم وارسته قبل از این که یک نخبه باشد نخبه سازی کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به خودداری آلمانی ها از تحویل بنزین به هواپیمای وزیر امور خارجه کشورمان گفتند: این دشمن است، نباید از او لحظه ای غافل شد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
حوزه/ عضو هیئت علمی گروه اقتصاد موسسه امام خمینی (ره) شفافیت در اقتصاد و قاطعیت در عرصه اجرا را لازمه مقابله با بی عدالتی و تبعیض در کشور دانست و تصریح کرد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه هجرت باعث گسستن انسان از تعلقات دنیوی می شود، گفت: بانوان طلبه بین الملل از ابتدای تحصیل خود، برنامه ریزی منطقه ای داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
حوزه/ معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) از آغاز ثبت نام سومین دوره طرح تربیت پژوهشگر در این مؤسسه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۳    
حوزه/ مولانا طارق جمیل شخصیت برجسته و فعال تبلیغی اهل سنت پاکستان در جمع دانشجویان دانشگاه پنجاب ضمن تاکید بر لزوم شناخت صحیح معارف دین گفت: اسلام دین امنیت و برادری است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۶    
حوزه/ رییس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به این که آیت الله فاضل استرآبادی(ره) زندگی زهدانه ای داشتند و با حداقل ها در عرصه علم دین تلاش کردند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۴    
حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی بر جایگاه و شرافت کارکنان عتبات مقدسه و خدمت به زائران تاکید کردند و افزودند: اخلاص در خدمت به امام حسین (علیه السلام) و زائران آن حضرت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
حوزه/ مراسم سخنرانی و جلسه پرسش و پاسخ میان ادیانی با موضوع غلبه ایمان بر ترس: همبستگی با همسایگان مسلمان قرار است در 21 مارس در کلیسای لوتران شهر یاکیما در واشنگتن برگزار شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
حوزه/ وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر پنج شنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
حوزه/ عهدنامه مالک یک سند جهانی است که یونسکو نیز از آن استقبال کرد؛ ولی متأسفانه حرکت چندانی در این عرصه انجام نشد؛ کشور ما باید از این میراث عظیم استفاده کند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
حوزه/ جشنواره کتاب سال سبک زندگی با هدف ایجاد بانک علمی و اطلاعاتی از مطالب سبک زندگی و تبیین دستاوردها در این زمینه تشکیل شده است همچنین عرصه خوبی برای گفت و گو میان نویسندگان و متفکران این عرصه است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۰    
حوزه/مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: مسئولین نظام در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستادگی کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۶    
حوزه/ مقالات علمی اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی در ایران و سراسر جهان اسلام در قم و در قالب پنل های تخصصی ارایه شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی مشترک بین مراکز حوزوی و فراخوان شرکت در این مسابقات خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
حوزه/ معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مازندران به نقش مهم خانواده در تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ویژه اساتید، کارمندان، طلاب، مبلغان و فارغ التحصیلان این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه ازنا گفت: زکات نقش مهمی در برقراری عدالت اجتماعی دارد .
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۵    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین از تشکیل کمیته استانی کرسی های آزاد اندیشی در حوزه علمیه قزوین خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران اصفهان گفت: یکی از مهمترین توصیه هایی که شهدا در وصیت نامه خود به ما داشته اند، حفظ و توقیت وحدت در جامعه است، حقیقتا شهدا عامل به وحدت بودند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: مادران و همسران پشتیبان اصلی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بودند،چرا که این بانوان شجاع به راستی اسوه های صبر، استقامت و گذشت هستند .
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: روحانیت شیعه مکررا در طول تاریخ به اثبات رسانیده است که خود عامل به توصیه هایی است می کند و درعرصه پیشتاز بوده ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۶    
حوزه/ نشست اساتید و محققان علوم اسلامی و انسانی آذربایجان شرقی به منظور بررسی راههای ایجاد و گسترش انجمن های علمی حوزه امروز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۶    
حوزه/ نخستین آیین نکوداشت عالم ربانی و فقیه صمدانی، حضرت آیت الله سید مروج، از علمای قدیم و بنام استان خوزستان، با حضور جمع کثیری از علما و روحانیون حوزه های علمیه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، با تاکید بر اهمیت نقش بازار در عرصه تمدنی جوامع، بیان داشت: مهمترین جنبه مباحث تمدنی یک جامعه ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۸    
حوزه/ آیت الله مروج، از شخصیت هایی بودند که هم در اهواز و هم در قم علما و فضلای زیادی را تربیت نموده و نه تنها از اهواز و خوزستان بلکه از علمای قم نیز به شمار می آمدند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۲    
حوزه / این مدرسه در زمان آخرین پادشاه دوره صفویه یعنی شاه سلطان حسین بنا شده است و از این جهت تمام هنرهایی که در نقاط مختلف اصفهان به کار گرفته شده در اینجا جمع شده و به همین دلیل ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۹    
مراسم نکوداشت آیت الله محمد فاضل(ره)، تولیت فقید حوزه علمیه فیضیه بابل، دقایقی قبل با حضور گسترده علما، روحانیان، طلاب، شخصیت های کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۶    
مدیر مدرسه مهدیه الیگودرز از تبلیغ چهره به چهره اساتید و طلاب این مدرسه در مدارس شهرستان الیگودرز در راستای جذب افراد با انگیزه و مومن برای ورود به مدارس علمیه خبر داد .
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۶    
حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به حکم انتصاب اعضای شورای عالی این حوزه در اسفند 94، توجه به مباحث قرآن و عترت را از برنامه های تحولی در این مدت زمان عنوان کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۳    
حوزه/ دبیر جشنواره علامه حلی قزوین گفت: پژوهش در حوزه های علمیه از قدمت بالایی برخوردار است و البته در حال حاضر که نظام ما اسلامی و حوزه علمیه، انقلابی است، انتظار می رود در عرصه پژوهش ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۳    
حوزه/ رئیس موسسه امیر بیان گفت: همانطور که سخنرانی دینی به نسبت سطح علمی مخاطبان آماده می شود باید سبب افزایش سطح علمی مخاطبان شود و مخاطب را در هر مرحله همانند نردبان به سطح بالاتری برساند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۰    
حوزه/ امام جمعه چغادک گفت: کسانی که در هیئت های مرتبط با یک مسجد تلاش می کنند باید از این مسأله غفلت نکنند که هیئت مورد رضایت اهل بیت، هیئتی است که به حضور در مسجد و نماز جماعت اهمیت بدهد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۴    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد گفت: مرحوم آیت الله فاضل(ره) بر روی رهبریت مقام معظم رهبری فوق العاده تکیه می کردند و از ارادتمندان و پیروان سرسخت ایشان بودند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۴    
حوزه/ حجت الاسلام سید قاسم معصومی کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان از برگزاری جلسه رابطین فرهنگی جنوب کرمان در شهرستان کهنوج خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت:مبلغان برای تبلیغ در فضای مجازی باید به علوم روز مجهز باشند .
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۱    
حوزه/ تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار گفت: همراهی با انقلاب از وظایف دیگر حوزه انقلابی و طلبه انقلابی است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خواستار انتشار وصیت نامه شهدا برای نسل نوجوان و دانش آموز جهت آشنایی آنان با اهداف و آرمان های شهدا شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
همزمان با برگزاری نکوداشت تولیت فقید حوزه علمیه فیضیه مازندران، از تندیس جایزه علمی آیت الله فاضل استرآبادی(ره) رونمایی شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
حوزه/ حجت الاسلام محمد سلطانی از برگزاری سلسله نشست های بازخوانی و شرح منشور روحانیت برای طلاب در مدرسه علمیه صالحیه کرمان خبر داد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ دبیر شورای آزمون قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور از شرکت همزمان 240 هزار نفر در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نام فاضل نمایانگر شخصیت و جایگاه والای این شخصیت برجسته حوزه است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ آیت الله حاج شیخ محمدتقی نصیری نماد یک عالم ولایی و انقلابی است و شخصیت این عالم ربانی بزرگ ترین پشتوانه برای سلوک اجتماعی به شمار می رود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۹    
حوزه/ در مراسمی از برگزیدگان مسابقات سیر مطالعاتی تابستان، پائیز و زمستان مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر تجلیل شد .
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۶    
حوزه/متاسفانه صدا و سیما بهترین فرصت را برای کنکور تبلیغ می کند، در حالیکه سند تحول ، بر دوری از محفوظات و تقویت عنصر تفکر متمرکز است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۶    
حوزه/ آیت الله نصرالله شاه آبادی، نماینده تهران در مجلس خبرگان بر روی تخت آی سی یو.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۶    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بر اهتمام ویژه طلاب نسبت به امر کتاب و کتاب خوانی در جامعه تأکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۶    
حوزه/ طلاب کرمانی در دوره کارگاه تلبس، مهارت های تلبس به لباس روحانیت را فرا گرفتند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۰    
حوزه/ مسئول همایش طلاب شاهد و ایثارگر اصفهان گفت: خدمت همه جانبه به طلاب شاهد و ایثارگر افتخاری برای مسئولان است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم پیوند مبارک دو نهاد فرهنگی در زمینه قرآنی را باعث افزایش خیره کننده تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه دانست.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۵    
حوزه / ترکمنستان یکی از کشور های همسایه ایران است که در بخش آسیای مرکزی قرار گرفته و از دیر باز مسلمانان با این نقطه از کره خاکی ارتباط برقرار کرده و توانسته اند بر برخی از آداب و رسوم و فرهنگ های ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۰    
حوزه/ طبع شعری داشت و اکثر اشعارش در مدح و ستایش اهل بیت (علیهم السلام) بود و خود را به "وارسته" تخلص می نمود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
حوزه/ هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، 20 اسفند ماه جاری در قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
حوزه/ عضو شورای علمی ستاد اعتکاف استان قم گفت: بیش از دو هزار و 210 اثر از داخل و 300 اثر از خارج کشور در پنجمین جشنواره اعتکاف جمع آوری شده است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی علمی، فرهنگی و هنری اعتکاف با مشارکت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه نقش ائمه جماعت در جلوگیری از اسراف و استفاده درست از منابع زیرزمینی بسیار زیاد است گفت: ائمه جماعت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
حوزه/نزدیک به 72هزار مسجد در کشور است، ولی نزدیک به 80 هزار مسجد نیاز ضروری است .
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ضمن تقدیر از متصدیان برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم گفت: ترویج فرهنگ قرآن کریم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نسل امروز جامعه نیز به فعالیت در رشته های ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ دومین روز از کنفرانس بین المللی فقه، قانون و واقعیت های اجتماعی امروز پنجشنبه با عنوان" روش شناسی فقه پشتیبان قانون در قبال واقعیت های اجتماعی" در قم شروع به کار کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۱    
حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، زندگی دین مدارانه و سواد رسانه ای را به عنوان راه مقابله با آسیب های فضای مجازی توصیف کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۸    
حوزه/ حجت الاسلام مهدوی از آغاز فعالیت نرم افزار همراه خدمات به طلاب و روحانیون خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۳    
حوزه/اگر هنر و مهارت داشته باشیم، مردم از ما استقبال می کنند. مردم با روحانیت مشکلی ندارند، مشکل این است که نتوانستیم به درستی دین را ارائه کنیم.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۴    
حوزه/ سریال "آنام" در ژانر اجتماعی -خانوادگی اثری است متوسط که البته واجد ارزش هایی است که باعث می شود مخاطب قصه آن را دنبال کند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۴    
حوزه/ استاد سازگار، شاعر معروف و دلسوخته اهل بیت(ع) با تاکید بر این که مداحی هم آیت است و هم آفت، تصریح کرد: بی استادی ، بی سوادی و بی تقوایی، سه آسیب مهم در عرصه مداحی اهل بیت(ع) است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
مسئول قرآن وعترت حوزه علمیه قزوین از برگزاری 30 برنامه فاخر قرآنی در مدارس علمیه استان در سال آینده خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صادقی از نشریات علمی حوزه خواست تا در برگزاری کرسی های آزاداندیشی مشارکت کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
حوزه/ تصویب یک قانون ضداسلامی در آیداهو، استفاده از قوانین شریعت اسلامی در دادگاه های این ایالت را ممنوع ساخته و به نظر می رسد قوانین مشابهی قرار است در آینده درایالات مختلف آمریکا به تصویب برسند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
حوزه/یک نظرسنجی انجام شده توسط مرکز نورک آسوشیتدپرس نشان داد که بیش از 57% مردم سرتاسر آمریکا ترامپ را یک نژادپرست می دانند و قوانین تصویب شده توسط دولت او را در راستای هدف قرار دادن جوامع اسلامی و ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۶    
حوزه/ امام صادق(ع) در روایتی دو سفارش خداوند به حضرت موسی سلام الله علیه را بیان کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۳    
حوزه/ دبیر جشنواره مقالات علمی حوزه گفت: در ارزیابی و داوری آثار به اصل نوآوری و خلاقیت کتب و مقالات علمی حوزه توجه ویژه ای صورت گرفته است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۷    
حوه/ معاون فرهنگی آستان کریمه اهل بیت(س) از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان مریم آل طاها نام برد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۷    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۶:۴۰    
حوزه/ حجت الاسلام صادق جعفری دبیرمجلس وحدت مسلمین کراچی به همراه یک هیئتی با امیر جماعت اسلامی پاکستان شاخه کراچی دیدار کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۶:۱۹    
حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امروزه یکی از اقدامات ارزشمند ما باید این باشد که شرایط و زمینه ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح مساجد و محافل دینی را به خوبی فراهم کنیم.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۴:۵۶    
حوزه/ مسلمانان هند در اعتراض به طراحی نام پیامبر اسلام (ص) بر روی یک تصویر گربه در لباس کودکان، خواستار تحریم محصولات برند "پمپرز" (Pampers) شدند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۳:۲۹    
حوزه/ پلیس نیویورک به سه دختر مسلمانی که هنگام بازداشت توسط افسران برای گرفتن عکس بازداشت مجبور به کشف حجاب شده بودند، غرامت 180 هزار دلاری پرداخت می کند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۴    
حوزه/ حجت الاسلام ارتقایی گفت: در هر هفته، یک مبلغ توانمند با راهبردهای تبلیغی نوین در خوابگاه دانشجویی حضور یافته و بعد از طرح مباحث اعتقادی و سیاسی به شکل چهره به چهره ...
  • ۱