شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۲۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1396 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1396 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1396 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1396 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1396 خبرگزاری حوزه 1 شهریور 1396 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1396 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1396 خبرگزاری حوزه 30 دی 1396 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1396 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۶    
حوزه/ مرکز فقهی عالم آل محمد (ع) از بین طلاب علاقمند به فقه و اصول دانش پژوه می پذیرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۶    
حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: الگوپذیری و محبت به اهل بیت(ع)، تشکیل جامعه و اطاعت پذیری را در پی داشته و زمینه ساز وحدت حقیقی در جهان اسلام خواهد بود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۶    
حوزه/ خانم کرمانی با بیان اینکه قرار است ترکیه طفیلی غرب به عنوان نخستین بانی فدراسیون فرهنگ مدجهان اسلام معرفی شود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۳    
حوزه/ مدیر شبکه جهانی ولایت از تاسیس شبکه اسپانیولی زبان این شبکه در آینده خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۷    
حوزه/ استودیوی 110 شبکه جهانی ولایت با حضور آیت الله العظمی مکارم سیرازی افتتاح شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بر لزوم کاربست روش های نوین در تبیین تشیع و معارف اهل بیت(ع) تاکید کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
حوزه/ وقتی ماجرای سقیفه را به پایان رسانیدند، شیطان جمع کرد فرماندهان خودش را و به آنها گفت، بروید جشن بگیرید و گفت ماجرا تا ظهور به تاخیر افتاد و بنا بود مردم در فضای نعیم و نعمت زندگی کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
حوزه/ نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی با معرفی تیم های برگزیده در مشهد به کار خود پایان داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که آحاد جامعه اسلامی باید ولایت مداری را از حضرت فاطمه(س) بیاموزند، گفت: مصیبت هایی که این بانوی ارزشمند اسلام در این راه متحمل شد هیچ انسانی درک نکرده است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۵    
حوزه/ مدیر کل اوقاف مازندران، ترویج فرهنگ فاطمی را مهم ترین راه حل معضل اجتماعی بی حجابی در جامعه عنوان کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
حوزه/ حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه کربلا گفت: ایمان صادقانه و حقیقی زمانی است که انسان از حق پیروی کند و بر اساس حق قضاوت کند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
حوزه/ حضرت آیت الله سیستانی از مردم این کشور خواستند که در انتخابات پارلمانی پیش رو، به گرایشات قبیله ای و منطقه ای توجه نکنند و با نگاهی فراجناحی نماینده اصلح و شایسته را انتخاب کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۵    
حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به مسلمانان تبریک گفت و اشاره کرد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۷    
حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در بیانیه هفتگی خود، ایران، عراق، ترکیه، مصر و کشور های حاشیه خلیج فارس را به تکامل اقتصادی و تشکیل یک سازمان بین المللی اقتصادی دعوت کرد و تحریم ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۸    
حوزه / مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب (ع) لارستان از برگزاری دوره تربیت مربی کودک در این مدرسه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۴    
حوزه/ مسابقه علمی آموزشی ما طلبه ایم با هدف کشف استعدادهای خاص طلاب در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی با اجرای طرح های خلاقانه از جمله تور کتابخانه گردی و نشست های ویژه کتاب خوان محقق می شود
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۴    
حوزه/استاد حوزه و دانشگاه مشهد با اشاره به راه های افزایش محبت بین زوجین گفت: زندگی زناشویی، بر پایه محبت، بنا نهاده شده و این امر، نقشی حیاتی را در آن بازی می کند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
حوزه/جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد از سوی دفتر امام جمعه بجنورد و با حضور زوج های جوان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
حوزه / یکی از مهم ترین نقاط ضعف استارتاپ های فرهنگی و مذهبی این است که آن ها اغلب شناخت خوبی از مخاطب و مشتری هایشان ندارند و مایلند آنچه خودشان مفید می دانند را به جای نیاز مشتری ارائه کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۸    
حوزه/ مجموعه رهیافت ها و ره آوردها ، به بیان بخشی از ره آوردهای علمی آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در 15 رشته علمی می پردازد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که کسی که از ولایت فقیه جدا شود، هم مردمی و هم متدین نیست، گفت: مسئولین هر از چند گاه با خدا خلوت کنند، ببینند عوض نشده باشند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۹    
حوزه/ امام جمعه قم اظهارکرد: آمریکایی ها باید بدانند که دوره بزن و دررو و فضولی های بیجا در جهان اسلام تمام شد و امروز با سد انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب مواجه هستید و قطعا به هیچ یک از آرمان ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
حوزه/ اکثریت اعضای حزب سوسیال دموکرات به مشارکت این حزب در دولت ائتلافی آلمان رای مثبت دادند و به این ترتیب راه تشکیل دولت جدید آلمان با مشارکت احزاب متحد مسیحی و حزب سوسیال دموکرات هموار شد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
حوزه/جریان انحرافی احمدالحسن را آمریکا و صهیونیست راه اندازی کرده است و رهبران آنها توسط منافقین و صهیونیست ها حمایت می شوند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
حوزه/ یک هیئت مسیحی از تابعیت ها مختلف به حرم مطهر امیر المؤمنین علی (علیه السلام) مشرف شد و از آثار تاریخی و باستانی حرم و صحن های مختلف آستان مقدس علوی ابراز شگفتی کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
حوزه/ فهرست اسامی داوطلبان نمایندگی انتخابات هشتمین دوره ی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اعلام شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۴    
حوزه/ سالروز میلاد سراسر نور فاطمه زهرا(س) بهترین فرصت است برای درنگ در سبک زندگی فاطمی ؛او که به راستی یاس عصمت بود و نور چشم و قلب حضرت رسول(ص).
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۴    
حوزه/ دبیر خانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در قم، شاهد یکی از جلسات پر بار و ثمر بخش مدیران عالی و معاونین دو نهاد مهم حوزه و آموزش و پرورش بود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۱    
حوزه/ حجت الاسلام صادق نیا ، تاسی به سیره فاطمی را بهترین شاخص تربیت فرزند برشمرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
طرح ملی کتابخانه گردی به مناسبت 17 اسفند، سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی همزمان با سراسر کشور در کتابخانه آیت الله خامنه ای قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
حوزه/ دبیر ستاد هفته قرآن و عترت استان قم از توسعه کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه های قرآنی در قم در آینده خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۱    
حوزه/ خطیب مشهور و کارشناس دینی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) سبب تداوم رسالت و امامت در جامعه بودند، گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کامل و جامع برای بانوان جامعه هستند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۲    
حوزه/ رحیم پور ازغدی با اشاره به عملکرد نادرست و پاسخگو نبودن برخی مسئولان، گفت: چوب این امر را انقلاب و امام راحل می خورد و به پای رهبری نظام محاسبه می کنند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۵    
حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) استان لرستان از برپایی نمایشگاه مصور با موضوع حجاب فاطمی در این مدرسه خبر داد .
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۲    
حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، خواستار ثبت یک روز به نام اهواز در تقویم ملی شد و گفت: اگرچه سایر شهرستان های خوزستان روز شاخصی برای خودشان در تقویم ملی دارند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۰    
حوزه/ روز سوم همایش بانوی مهر و جشنواره تخصصی فرهنگ مد جهان اسلام، در اهواز آغاز به کار کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۲۹    
حوزه/ آخرین نشست سال شورای فرهنگی عمومی خوزستان، با حضور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در بیت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۰۸    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه با مروری کوتاه بر خطبه های حضرت فاطمه زهرا (س) می توان به عمق اندیشه های فکری، سیاسی و فقهی شیعه پی برد ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۰۵    
حوزه/ بیش از 15 سال است که ایالات متحده در افغانستان حضور دارد و در طول این دوران سیاستمداران آمریکایی بارها استراتژی خود را نسبت به افغانستان تغییر داده ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۴:۵۳    
حوزه/ برای چندمین بار زنان مسلمان هند در مناطق مختلف این کشور به لایحه ممنوعیت طلاق سه گانه اعتراض کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۳:۵۰    
حوزه/ کارگاه آموزشی سه روزه دارالقضاء با شرکت علما، مفتیان و قضات مسلمان و به همت هیئت احکام شخصیه مسلمانان هند در دهلی نو برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۲:۳۵    
حوزه/ مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی از اقامه نماز جمعه در 35 شهر این استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۲:۰۸    
حوزه/ مرکز مطالعات وحدت عربی به تازگی کتابی با عنوان جامعه شناسی هویت، دیالکتیک آگاهی، گسست و بازسازی نوشته دکتر عبدالغنی عماد را در بیروت منتشر کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۵    
حوزه/ مسئول اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: سبک زندگی قرآنی ، لازمه سعادتمندی در دنیا و آخرت است.