شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۳۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1396 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1396 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1396 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1396 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1396 خبرگزاری حوزه 1 شهریور 1396 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1396 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1396 خبرگزاری حوزه 1 آذر 1396 خبرگزاری حوزه 30 دی 1396 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1396 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
عکس: عباس فرامرزی
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۲:۵۰    
حوزه/ حجت الاسلام افلاکیان تصریح کرد: طبق گزارشات کارشناسان و مردمی که درگیر مشکلات هستند، باید گفت که مسؤولانی که چشم به خارج از مرزها دوخته اند، نتوانسته اند کاری برای تولید و اشتغال انجام دهند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۹    
حوزه/ کتاب خاطرات مستند استاد سید هادی خسروشاهی درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی ، از سوی انتشارات کلبه شروق قم منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۰    
حوزه/رئیس ستاد اعتکاف خراسان جنوبی با بیان اینکه ثبت نام از فردا آغاز و تا 5 فرودین ماه ادامه دارد، گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۸    
حوزه/ مدیر دارالقرآن کریم علامه طباطبایی کانون های فرهنگی مساجد را نهالی دانست که امروز به درختی تناور و پرثمر مبدل شده اند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی در مساجد تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۱    
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی گفت: چرا باید در این کشور برخی روزنامه و سایت داشته باشند و تبلیغ سکولاریسم کنند؛ این افراد زیر هزار لایه به فعالیت می پردازند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۹    
حوزه/ مسئول کانون های فرهنگی مساجد استان قم بر لزوم شبکه محوری فعالیت های کانون ها در استان تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۶    
مدیر حوزه های علمیه، بر نقش مهم شوراهای منطقه ای جامعه المصطفی در پایه ریزی، اصلاح و اجرای طرح ها و برنامه های این نهاد حوزوی تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
حوزه/ رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: مسئولان با خدمت کردن به مردم، ساده زیستی و راستگویی می توانند انصار الله باشند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۸    
حوزه/ وظیفه داریم که با انتخاب نمایندگانی انقلابی، حوزه را در انقلابی بودن یاری کنیم، زیرا انقلابی بودن حوزه به معنای انقلابی بودن نظام است
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
حوزه/ هیئتی از علما، اساتید دانشگاه و ائمه جمعه و جماعات کشور افغانستان از المصطفی واحد گرگان بازدید کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۱    
حوزه/ حجت الاسلام ملیحی تصریح کرد: مسؤولان باید روحانیت و حوزه های علمیه را محرم خود بداند و در مسائل فرهنگی کلان استان از اتاق فکر حوزه علمیه استفاده کنند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
حوزه/طلاب همدانی با شعار دادن علیه اشرافی گری مسؤولان، خواستار رسیدگی مسؤولین به وضع اشتغال و معیشت مردم شدند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۱    
حوزه/ گاهی کم شدن مال و محصولات یا پیدا شدن خوف و ترس و سایر مشکلات، به خاطر آزمایش الهی است، ولی در بعضی اوقات، این امور کیفر اعمال خود انسان هاست.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۲    
حوزه/ شانزدهمین شماره از فصلنامه تحقیقات کلامی با ارائه 5مقاله منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۹    
حوزه/ خبرگزاری حوزه از میان طلاب حوزه علمیه سرباز طلبه جذب می نماید.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۳    
حوزه/ همایش فاطمی در ایام ولادت بانوی بی همتا حضرت زهرا(س) در موسسه فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: در حال حاضر اهانت به روحانیت و خدشه دار کردن چهره آن در نزد مردم از جمله خطوط اصلی فعالیت دشمن در عرصه فضای مجازی است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۴    
حوزه/ نشست مدیران و شخصیت های ارشد رسانه ای با موضوع تعاملات رسانه ای بین حوزه و صداوسیما با حضور حجج اسلام والمسلمین حسینی کوهساری، رفعتی و ... در محل رسانه رسمی حوزه های علمیه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۴    
حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با ابراز تاسف از این که آمار فعلی طلاق در کشور فاجعه بار است، تصریح کرد: با حساس بودن و تذکر دادن نسبت به بدحجابی و بی حجابی ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۹    
حوزه/ دو جوان سفیدپوست آمریکایی که در ایالت تنسی آمریکا متهم به تخریب اموال عمومی شده بودند، در پیشگاه اعضای مسجد از کارشان ابراز پشیمانی کرده و بخشش طلبیدند و مسلمانان نیز آنان را بخشیدند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۴    
معاون جامعه مدرسین گفت: دیدگاه های رهبری معظّم، عالی، حکیمانه و صددرصد اسلامی است و از یک جایگاه عظیم برخوردار است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
حوزه/ حوزه های علمیه همیشه در مسأله آسیب های اجتماعی در کنار مردم بوده اند و رهبر معظم انقلاب در این باره به مسؤولان توصیه فرمودند که فکر کنید آسیب اجتماعی در خانواده خودتان پیش آمده است و باید جلوی ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
حوزه/ مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با اشاره به این که اسلام از حرام اجتماعی نمی گذرد، گفت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۱    
مجری طرح سلامت اجتماعی تبلیغات اسلامی همدان گفت: تبلیغات اسلامی همدان در راستای رسیدگی به آسیب های اجتماعی طرح همسایه مسجد را با هدف مدیریت مسجد در محله و با محوریت امام جماعت ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۹    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در سفر یک روزه خود به استان لرستان، از روند احداث مدرسه علمیه زینبیه (س) خرم آباد بازدید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ادبیات حجاب اجباری که در زبان بعضی خواص نیز جاری شده افتادن در برنامه دشمن است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
حوزه/ حجت الاسلام دشتکی گفت: در حال حاضر در همدان 2000 مبلغ، 1800 مسجد، 2400 هیئت حمذهبی، 300 کانون و موسسه قرآنی و 1800 مداح اهل بیت(ع) فعالیت دارند و این ظرفیت خوبی برای جهاد فرهنگی در استان است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه که به آلمان سفر کرده است، در مورد افزایش تحرکات ضدپناهندگی و اسلام هراسی در اروپا هشدار داد و آن را عامل تیرگی روابط میان دو کشور آلمان و ترکیه خطاب کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
حوزه/ حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه جامعه امروز از سیره فاطمی فاصله گرفته است، گفت: وضعیت نامناسب حجاب در جامعه نشان دهنده فاصله گرفتن جامعه ما از سیره فاطمی است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۹    
حوزه/ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس برای این مملکت دلسوز است باید از اتفاقاتی همچون اغتشاش جلوگیری کند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
حوزه/ اولین همایش تجلیل از مادران طلاب در مدرسه علمیه حاج ملاصادق قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
حوزه/ داربام، با اشاره به ضرورت تربیت و پرورش نسل مومن و انقلابی در مدارس آموزش و پرورش، گفت: برای هر مدرسه یک مشاور روحانی، لازم و ضروری است که همت مسئولین امر را می طلبد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
حوزه/ استاندار همدان با تاکید بر این که وحدت در سایه ولایت فقیه رمز موفقیت کشور است، گفت: نظر ولایت فقیه در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی فصل الخطاب بوده و راهبردی به سوی پیروزی کشور و ملت ایران به ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: بعد از انتخابات سنای پاکستان، کشور برای رهایی از چالشهای داخلی و خارجی ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین به همراه حجت الاسلام اقتدارحسین نقوی و دیگر مسؤلان این حزب از شهر بهکر بازدید کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
حوزه/ مدیر موسسه جهانی ولایت گفت: امروز حوزه نیازمند به یک شبکه در رسانه ملی است تا ظرفیت های حوزه به نمایش گذاشته شود.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
حوزه/ مرویان حسینی گفت: استارت آپ ها می تواند یکی از راه های تعامل حوزه و دانشگاه باشد، زیرا از تکنولوژی استارت آپ می توان در ارائه معارف اسلامی به خوبی بهره مند شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
حوزه/ حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: حزب الله گردنه ای سخت و دشوار در برابر آمریکا و اسرائیل است و آمریکا در برابر ما چاره ای جز شکست و بازگشت به عقب ندارد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
حوزه/ سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از فعالیت بیش از 380 کانون فرهنگی در مساجد استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
حوزه/ مدیرعامل خبرگزاری حوزه گفت: اگرچه نهاد مرکز مدیریت تا به امروز ورود خیلی جدی به مقوله رسانه نداشته است؛ اما به این معنا نیست که حوزویان ورود نداشته اند و بر اساس مطالعات موجود ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به هم دست بودن نفوذی های داخلی در تئوریزه کردن بی حجابی در جامعه اسلامی ایران ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که تقویت روحانیت به معنای تقویت جامعه اسلامی است، گفت: متاسفانه دولت نسبت به روحانیت کوتاهی می کند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
حوزه/ معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم از اعزام بیش از 12 هزار نفر از مردم قم از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: شورای طلاب، مشاوران جوان برای مدارس علمیه، دیگر طلاب، مدیران میانی و مسئولین مرکز مدیریت حوزه هستند و قطعا برای سال های آتی حوزه اصفهان ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۶    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی خواستار تقویت روحیه کار تشکیلاتی در بین طلاب شد و گفت: شورای طلاب کار جدیدی است که در حوزه علمیه اصفهان و در سطح مدارس علمیه انجام شده است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
حوزه/ حجت الاسلام رضا افاضاتی گفت: طلاب باید در کنار زیبا خوانی قرآن به تفسیر و معنای قرآن احاطه داشته باشند، چرا که قرآن اعجازهای زیادی دارد و مهمترین آن اعجاز محتوایی است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۲    
حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه کرمان از برگزاری کارگاه روش های تخصصی تبلیغ ویژه کودک و نوجوان برای طلاب شهر کرمان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۲    
حوزه/ سناتور سراج الحق در پیام خود به مناسبت روز زنان گفت: اسلام در واقع امتیازی که برای زنان در مقابل مرد قائل است در هیچ دین دیگری سابقه ندارد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
حوزه/ مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر در کشورهای مختلفی همچون سوئد، ترکمنستان، الجزائر، زیمباوه، ترکیه، پاکستان و افغانستان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
حوزه/ نشست مدیران و شخصیت های رسانه ای با موضوع تعاملات رسانه ای بین حوزه و صداوسیما در محل رسانه رسمی حوزه های علمیه آغاز شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
حوزه/ دومین نشست صمیمی آیت الله طباطبایی نژاد، مدیر حوزه علمیه اصفهان با طلاب و روحانیون و اساتید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) با محوریت پرسش طلاب و بیان دغدغه ها برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
حوزه/ حجت الاسلام باریک بین از برگزاری مراسم اولین سالگرد مرحوم آیت الله باریک بین در روز 16 فروردین سال 97 خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
حوزه/پژوهشگر حوزوی با اشاره به راهکارهای داشتن خانواده شاد و با نشاط گفت: چند اصل وجود دارد که برای داشتن یک زندگی شاد و بانشاط در کنار اعضای خانواده را تضمین می کند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صفی الدین گفت: حزب الله آشناترین احزاب با مردم و نیازهای آنها و داشته ها و توانایی آنها است و بیش از دیگران با رنج های مردم آشنا است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ تنی چند از شرکت کنندگان دوره تربیت مربی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، این سند را به منزله قانون اساسی این وزارتخانه دانسته و بر لزوم همیاری و همکاری همه نهادها و دستگاه ها برای هر چه بهتر ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد از انتشار 4اثر از طلاب یزد در سومین دوره استانی جشنواره علامه حلی در یزد به شکل کتاب خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
دبیر کمیته مرکزی کرسی های آزاداندیشی حوزه های علمیه کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده بان حیات معاصر شیعه و سکاندار نظام اسلامی بارها رضایت خود را نسبت به پیشرفت های چند حوزه علمی و ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران از سفر اعضای شورای حوزه علمیه استان به منظور دیدار با برخی مراجع عظام تقلید و علمای حوزه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
حوزه/ به مناسبت ولادت پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی در شهرهای یمن برگزار شد و در این مراسم ها در خصوص ویژگی های حضرت زهرا(س) و اقتدا به ایشان صحبت شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
حوزه /مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: معمولاً بحث کرسی های آزاداندیشی در جامعه بیشتر حول و حوش مسائل سیاسی و اجتماعی بوده و کمتر به بحث های محتوایی، محوری و اعتقادی توجه شده است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۸    
تیم آموزش در مدارس باید قدرت تدریس استاندارد را داشته باشند و در اجرای بهتر برنامه ها مدیریت حوزه را یاری دهند
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۸    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دختر و پسر در زمان ازدواج باید بدانند که با پول و ماشین ازدواج نمی کنند گفت: زمانی که فردی می داند نمی تواند هزار سکه مهریه را پرداخت کند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نخستین دوره تخصصی تربیت مدرس خانواده را ویژه برادران برگزار می کند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که جامعه المصطفی میراث دار تاریخ بیش از هزار ساله حوزه های علمیه است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
حوزه/ پیکر حسن البحرانی چهارمین شهید غرق شده در آب های خلیج فارس در سواحل بوشهر پیدا شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قنبری با بیان این که دانش آموختگان جامعة المصطفی کنش گران دینی عرصه بین الملل هستند، گفت: دانش آموختگان نمودی از زینت جامعه المصطفی در عرصه های مختلف بین المللی هستند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۳    
حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: یکی از شعارهای اصلی انقلاب، امام و رهبری شهدا و ملت بزرگ ما، برقراری عدالت در جامعه بوده و در این بین ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
حوزه/ اگر چه بعضی افراد در مقابل عمل بدشان، عذر خواهی می کنند، اما این عذر خواهی چه ارزشی می تواند داشته باشد، وقتی عمل از سوی مسئولین سر می زند که مخالف با حرکت و خون شهید و شهدا است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از ثبت اطلاعات تبلیغی 600 بانوی طلبه و استاد حوزه علمیه خواهران این استان در سامانه تبلیغ این سازمان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ در جلسه موسسان و هیئت امناء مدارس خواهران لرستان بر ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورز در مدارس و تقویت زیرساخت های مدارس تاکید شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
حوزه/ حضرت آیت الله حکیم ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به دستورات رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) و معصومین (علیهم السلام) به ویژه سیره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) افزودند ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
حوزه/ جمعی از جوانان و نوجوانان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور از استان های تهران و البرز صبح امروز (شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
حوزه/مسئول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: داشتن روحیه انقلابی و تحول خواهی شاخصه مهم طلبه امروزی است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
حوزه/ احمد الطیب گفت: ادیان آسمانی سه گانه در شهر قدس تاریخ دارند، اما تاریخ اسلام در این شهر تاریخی متفاوت است، زیرا تاریخی درخشان است و قدس پیش از اسلام همراه با درگیری و خونریزی بوده است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تربیت عالمان باسواد، مهذب و بصیر است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی قریب به 700 مبلغ خواهر در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 500 نفر در مدارس پاسخگوی سؤالات و شبهات نسل نوجوان و جوان هستند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هرجا خللی احساس شد بدانید به قانون عمل نشده است گفت: قانون به نفع همه است ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام مومنی در آغاز مرحله دوم مسابقات قرآن ویژه طلاب کرمان گفت: برای فراگیر کردن برنامه های قرآنی در سطح استان، اولین دوره مسابقات قرآنی با هدف کشف استعداد های برتر قرآنی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۹    
حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به خطر اقدامات زورگویانه رژیم صهیونیستی که در جهت توطئه یهودی سازی قدس انجام می گیرد، هشدار داد و گفت: بعد از اقدام شوم ترامپ ...
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۹    
حوزه/ ترنر گفت: شخصیّت امام علی(ع) جایگاه ویژه ای نزد شیعیان و مسلمانان دارد، اما باید توجه داشت که امام علی فقط امام و پیشوای مسلمانان نیست، بلکه یک نماد دینی قابل احترام برای تمام ادیان است.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استعمارگران جهان را سفره ای لذیذ فرض می کنند و خود را صاحب آن می دانند و کوچکترین حرکت مقاومت را به سختی پاسخ می دهند.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۱    
حوزه/مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم به مناسبت هفته زن و میلاد با سعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه (س) با خانواده 2 شهید طلبه دیدار کرد.
حوزه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۱    
حوزه/ باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در پیامی در صفحه توییتر خود با اشاره به اظهارات مقامات دیپلماتیک بحرین در ژنو مبنی بر استقلال دستگاه قضائی کشور، این اظهارات را تمسخر آمیز و غیر واقعی دانست.
  • ۱