سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 12 آذر 1396 - ibena.ir

ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 31 فروردین 1396 ایبنا 1 اردیبهشت 1396 ایبنا 27 خرداد 1396 ایبنا 30 آبان 1396 ایبنا 30 دی 1396 ایبنا 30 بهمن 1396 ایبنا 29 اسفند 1396 ایبنا 1 آذر 1396 ایبنا 2 آذر 1396 ایبنا 3 آذر 1396 ایبنا 4 آذر 1396 ایبنا 5 آذر 1396 ایبنا 6 آذر 1396 ایبنا 7 آذر 1396 ایبنا 8 آذر 1396 ایبنا 9 آذر 1396 ایبنا 10 آذر 1396 ایبنا 11 آذر 1396 ایبنا 12 آذر 1396 ایبنا 13 آذر 1396 ایبنا 14 آذر 1396 ایبنا 15 آذر 1396 ایبنا 16 آذر 1396 ایبنا 17 آذر 1396 ایبنا 18 آذر 1396 ایبنا 19 آذر 1396 ایبنا 20 آذر 1396 ایبنا 21 آذر 1396 ایبنا 22 آذر 1396 ایبنا 23 آذر 1396 ایبنا 24 آذر 1396 ایبنا 25 آذر 1396 ایبنا 26 آذر 1396 ایبنا 27 آذر 1396 ایبنا 28 آذر 1396 ایبنا 29 آذر 1396 ایبنا 30 آذر 1396 
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۲    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: فرهنگ سازی عمومی مسئله کارمزد، پیش نیاز تغییر نظام کارمزد بوده و یک ضرورت است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۲    
مطالعات مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد، در صورت ثبات شرایط اقتصادی و سیاسی بعید است تا انتهای سال شوکی به بازار ارز وارد شود که بتوان نام جهش را به آن اطلاق کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۵    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: دولت در اجرای سیاست های کلی اصل 44 موفق نبوده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۵    
بانک شهر طی تفاهم نامه ای که بین وزرای اقتصاد ایران و مجارستان به امضا رسید، ظرف مدت دو سال، حمایت مالی از تولید هزار دستگاه اتوبوس در داخل کشور را بر عهده گرفت.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۳    
اظهارنظر نماینده محترم مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص قطع روابط اقتصادی چین با ایران کذب محض است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۳    
وزیراقتصاد از اقدام مشترک خلاقانه و خیرخواهانه نظام بانکی در خصوص مردم زلزله زده کرمانشاه قدردانی کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۲    
همایش مالی اسلامی دانشگاه الزهرا
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۳    
با نامه کانون کارگزاران و مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت شرکت کارگزاری پارس نمودگر مبنی بر خرید اوراق بهادار در بورس تهران و فرابورس تا اطلاع ثانوی تعلیق شد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی گفت: روس ها، برنامه جامع و مدونی را برای حضور در بازار سرمایه ایران تدوین کرده اند تا هر چه سریعتر فعالیت های خود را در این بازار آغاز کنند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۸    
رییس هیات مدیره فرابورس با اعلام اینکه ارزش معاملات بازار دارایی فکری در فرابورس از 50 میلیارد ریال عبور کرده، گفت: 120 میلیارد تومان منابع برای دانش بنیان ها جذب شده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۳    
رییس کل بانک مرکزی با تشریح نتایج دیدار با نایب رییس مجلس چین، بر بهبود مستمر همکاری های بانکی ایران و چین تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۸    
شرکت پورشه از خودروی سواری لوکسی رونمایی کرد که قدرت موتور آن نزدیک به 700 اسب بخار است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۸    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران توضیح داد که بسته شدن حساب بانکی ایرانیان در امارات، چین، ترکیه و انگلیس مربوط به افراد غیرمقیم می شود و افراد مقیم این کشورها مشکل بانکی ندارند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۳    
وزرای اقتصاد ایران و مجارستان تفاهم نامه تولید مشترک اتوبوس و انتقال فناوری بین ایکاروس مجارستان و گروه توسعه صنایع و معادن شهر را امضا کردند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۸    
شاخص بورس امروز، تحت تاثیر فشار منفی دو گروه پالایشی و فولادی با کاهش بیش از 300 واحدی به کانال 90 هزار واحد بازگشت.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۸    
راه اندازی نظام انبارداری و ایجاد بسترهای قانونی و فنی مناسب، مزایای بسیاری از جمله امکان فروش کالا در زمان و قیمت مناسب و تامین مالی کوتاه مدت دارندگان کالا در انبارها را به همراه دارد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۳    
نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شرکت های واگذار شده کنترلی و رقابتی، در جلسه اخیر شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44، توسط سازمان خصوصی سازی ارائه شد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۳    
قیمت سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران 13 هزار تومان افزایش یافت و از مرز یک میلیون و 400 هزار تومان گذشت.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۹    
قرار است بزودی تمامی اسکناس های یک ریالی در عربستان سعودی جای خود را به سکه های جدید دهند و به تدریج از چرخه پولی این کشور کنار گذاشته شوند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۴    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: 90 درصد منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات پرداخت شده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۹    
نیویورک فروشگاه هایی دارد که افراد می توانند پرداخت صورتحساب خرید کالای خود را با بیت کوین انجام دهند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۹    
یک کارشناس مسایل بانکی با تاکید بر اینکه دریافت کارمزد بابت خدمات بانکی در تمام کشورها انجام می شود، گفت: کارمزد بانک های ایرانی جزو ارزانترین نرخ های کارمزد در دنیاست.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه به دنبال استقرار مدل بانکداری جامع خود است و این مدل از بانکداری را با تاسیس شعبی با ساختار سوپرمارکت مالی اجرایی می کند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۴    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به تلاش ها برای تصویب طرح قانون بانک مرکزی، تاکید کرد: استقلال، ستون فقرات بانک مرکزی است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۹    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی و کمیته فقهی سازمان بورس اعلام کرد: شورای فقهی بانک مرکزی بر اساس برنامه ششم توسعه و چارچوب های تعیین شده از سوی نمایندگان مجلس فعالیت های خود را انجام می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۹    
جمهوریخواهان سنا لایحه کاهش مالیات 1.5 تریلیون دلاری دولت ترامپ را تصویب کردند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تلاش مجلس برای تبدیل کمیته فقهی بانک مرکزی به شورا خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۳    
رییس کل سازمان مالیاتی بخشنامه عدم شمول مالیات سهم شرکت های سرمایه گذار از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های شرکت های سرمایه پذیر را ابلاغ کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع قراردادهای موقت فقط مخصوص شغل های غیرمستمر است و بنا نیست قراردادهای موقت بسیار زیادی در موضوع شغل های مستمر منعقد شود.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۸    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: کمیته فقهی این سازمان روی اوراق ارزی و فروش ریالی آن بحث داشته و امیدواریم بتوانیم از این ابزار در آینده نزدیک استفاده کنیم.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۳    
استفاده از شاخص های PEFA که بیشترین استفاده را در اندازه گیری اعتبار بودجه در سطح جهانی دارد، می تواند اثرات مثبتی بر تصمیم های سیاستگذاران مالی داشته باشد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از لزوم افزایش سهم تامین مالی اسلامی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۳    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بورس نسبت به بازارهای دیگر دارای مزیت هایی است، به تازه واردان بورس توصیه کرد به دور از تحلیل، اقدام به خرید و فروش سهام نکنند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۸    
رییس انجمن مالی اسلامی از بررسی آخرین تحولات طرح بانکداری اسلامی در همایش انجمن مالی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۸    
شاخص های بیمه ای کشور در سال 1395 نشان می دهد که صنعت بیمه ایران در سال گذشته 280 هزار و 176 میلیارد ریال یا 8.9 میلیارد دلار حق بیمه تولید کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۳    
رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به توافقات جدید مالیاتی تعاونی ها با سازمان مالیاتی، از اعمال برخی معافیت ها خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی با پیشنهاد پویشی با عنوان پویش "بازار پولی عاری از مؤسسات غیرمجاز" از کارشناسان، صاحبنظران و فعالان دعوت کرده تا پیشنهادات را برای جلوگیری از پیدایش مجدد مؤسسات غیر مجاز ارایه کنند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۸    
شاخص بورس در حالی در 21 روز معاملاتی آبان ماه، 17 روز مثبت و سبز را تجربه کرده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 13 روز در اطلاعات این بازار به ثبت رسیده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۸    
مجموع تعهدات بیمه ای یا بیمه نامه های معتبر یک شرکت بیمه، در تمام رشته ها یا یک رشته معین از فعالیت های بیمه ای را پرتفوی آن شرکت می گویند.