سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 30 دی 1396 - ibena.ir

ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 31 فروردین 1396 ایبنا 1 اردیبهشت 1396 ایبنا 27 خرداد 1396 ایبنا 30 آبان 1396 ایبنا 30 آذر 1396 ایبنا 30 بهمن 1396 ایبنا 29 اسفند 1396 ایبنا 1 دی 1396 ایبنا 2 دی 1396 ایبنا 3 دی 1396 ایبنا 4 دی 1396 ایبنا 5 دی 1396 ایبنا 6 دی 1396 ایبنا 7 دی 1396 ایبنا 8 دی 1396 ایبنا 9 دی 1396 ایبنا 10 دی 1396 ایبنا 11 دی 1396 ایبنا 12 دی 1396 ایبنا 13 دی 1396 ایبنا 14 دی 1396 ایبنا 15 دی 1396 ایبنا 16 دی 1396 ایبنا 17 دی 1396 ایبنا 18 دی 1396 ایبنا 19 دی 1396 ایبنا 20 دی 1396 ایبنا 21 دی 1396 ایبنا 22 دی 1396 ایبنا 23 دی 1396 ایبنا 24 دی 1396 ایبنا 25 دی 1396 ایبنا 26 دی 1396 ایبنا 27 دی 1396 ایبنا 28 دی 1396 ایبنا 29 دی 1396 ایبنا 30 دی 1396 
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۱    
شاخص کل در پایان معاملات هفته منتهی به چهارم بهمن ماه 96، نسبت به هفته قبل 0.6 درصد افزایش یافت.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۵    
نقطه سر به سر در اقتصاد و خصوصا در محاسبه هزینه، به نقطه ای گفته می شود که هزینه های کلی و درآمد کلی با هم برابر می شوند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۲    
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران در حالی کاهش یافت که نرخ دلار و یورو نیز با افت همراه بود.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۷    
شرکت شاپرک همانند سنوات گذاشته برنامه های متنوعی برای حضور در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت خواهد داشت.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
طبق اعلام فدراسیون جهانی بورس ها (WFE)، ارزش بورس های دنیا در سال 2017 در مقایسه با 2016 با افزایش 15.5 درصدی مواجه شده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
رئیس پلیس فتا استان خوزستان با بیان اینکه سپردن کارت و رمز بانکی یکی از اشتباهات بزرگ است که متاسفانه افراد زیادی مرتکب آن می شوند، گفت: در اختیار قرار دادن کارت بانکی به دوستان و آشنایان اشتباه است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
دامنه وصول مطالبات بانک صادرات ایران با صدور اوراق خزانه اسلامی و دریافت بخش دیگری از مطالبات از طریق واحدهای حقوقی بانک وارد فاز جدید شد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سهم اقتصاد دیجیتال از دنیا تا سال 2020 به 25 درصد می رسد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۳    
رییس کل سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه امکان حذف کامل کاغذ از فرایند مالیاتی وجود دارد، از فعالیت سراسری سامانه املاک تا پایان سال جاری خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۳    
رییس کل بیمه مرکزی مردم، دولت و صنعت بیمه را سه ضلع مدیریت ریسک ملی دانست.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۳    
رییس بانک کارگشایی گفت: با وجودی که امروز بیست و چهارمین حراجی سکه برگزار شد، اما تالار همچنان با رونق مواجه است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۸    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 تعیین سقف و میزان پرداخت پاداش های پایان خدمت را تشریح کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
بلوک 17.34 درصدی سهام بیمه البرز توسط سازمان خصوصی سازی 16 بهمن ماه در بورس اوراق بهادار عرضه می شود.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور از ابتکارات جدید دولت در تامین مالی خبر داد و اعلام کرد: توان فنی کشور بالا است و باید برای جبران محدودیت منابع در طرح های عمرانی تدبیر کنیم.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۸    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: پیش بینی می شود تا آخر امسال حجم مبادلات ایران با چین از مرز 42 میلیارد دلار عبور کند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۸    
معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به تامین اعتبار تملک 72 واحد مسکونی معارض از بهره برداری آزادراه همت کرج تا 6 ماه آینده خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۳    
بیش از 484 میلیون ورقه بهادار به ارزش افزون بر یک هزار و 483 میلیارد ریال در 48 هزار و 955 نوبت معاملاتی، امروز در بازارهای فرابورس معامله شد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پلمب دفاتر واسطه صرافی ها در بازار ارز کار قابل قبولی است و معاملات ارز باید در صرافی ها و بانک هایی که خدمات ارزی انجام می دهند، صورت گیرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۸    
شاخص بورس در اولین روز معاملاتی هفته، در حالی که در دقایق ابتدایی معاملات وارد کانال 99 هزار واحد شده بود، در پایان داد و ستدها با 106 واحد کاهش به 98 هزار و 817 واحد رسید.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهمترین اقدام در حال انجام، تعیین چشم انداز و سند استراتژی ایران در اقتصاد دیجیتال است که ظرف یک ماه آینده تکمیل می شود.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
بزرگترین شرکت کارت اعتباری جهان اعلام کرد که پلت فرمی برای تراکنش مالی به وسیله ارزهای رمزنگار راه اندازی نخواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
شهردار تهران گفت: اصناف و بازار در تاریخ ما صرفا نقش کسب و کار نداشته اند بلکه از نظر فرهنگی - اجتماعی و سیاسی نیز در برهه های مختلفی فراتر از وظیفه ذاتی خود کرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
بانک شهر با کسب بیشترین امتیاز، صدرنشین شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام در میان بانک های کشور در سه ماهه سوم سال96 شد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
دولت یازدهم در مدت سه سال موفق به افزایش 3 برابری ارزش سهام مردم شد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
روز جاری شاخص در همه بورس های دنیا از امریکا تا اروپا بدون توجه به تعطیلی دولت آمریکا، با رشدهای خیره کننده ای مواجه شدند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
در حالی که قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با اندکی کاهش همراه بود اما نرخ دلار با 23 تومان رشد از 4 هزار و 500 تومان گذشت.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۸    
یک کارشناس بانکداری الکترونیک با تاکید بر اینکه در نقطه شروع بانکداری مجازی هستیم، گفت: برخی بانک ها گام هایی در این زمینه برداشته اند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۳    
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به اینکه نرخ تورم یکی از مولفه های موثر در تعیین قیمت ارز است، گفت: نرخ واقعی دلار حدود 4 هزار تومان است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۸    
عضو هیات رییسه مجلس از بررسی گزارش تفریغ بودجه 95 در جلسه علنی روز سه شنبه هفته آینده خانه ملت خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۸    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: تهاتر بدهی 110 هزار میلیارد تومانی دولت، تحرک مطلوبی را در اقتصاد کشور به وجود خواهد آورد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه با اعلام جزئیات توزیع سبد جدید کالا، گفت: ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید توزیع می شود.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در واکنش به اعلام خبر حذف برخی خدمات درمانی از تعهد بیمه پایه، این موضوع را باعث افزایش ضریب خسارت و ضرردهی بیشتر بیمه های تکمیلی درمان دانست.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۳    
بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، برای ساخت و خرید 260 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۳    
وزرای دارایی آلمان و فرانسه اعلام کردند که طرح های پیشنهادی را برای قانونمند کردن بیت کوین به گروه جی 20 عرضه خواهند کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
شرکت بیمه آرمان با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده مسکن مهر در زلزله کرمانشاه، به طور علی الحساب 120 میلیارد ریال بابت خسارت این واحدها به بانک مسکن پرداخت کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به رشد و رکوردشکنی های پیاپی شاخص بورس به تازه واردان به بازار سهام توصیه کرد، رشد شاخص بورس به تنهایی ملاک مناسبی برای تصمیم گیری نیست.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
استاد اقتصاد سیاسی دانشگاه کالیفرنیا گفت: سقوط قیمت بیت کوین این بار از ژاپن شروع می شود و بانک های مرکزی در صورت تهدید ارز دیجیتال خود را عرضه خواهند کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۹    
رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی تهران گفت: فاز چهارم رجیستری مربوط به گوشی ها و تبلت های سیم کارت خور دست دوم و کارکرده برندهای اپل، گوگل، بلک بری و موتورلا است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۰    
اچ اس بی سی با پرداخت بیش از 101 میلیون دلار به وزارت دادگستری آمریکا برای پایان دادن به پرونده تحقیقات قضایی خود در این کشور موافقت کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۵    
نرخ دلار در بازار بین بانکی در شش ماهه نخست امسال 880 ریال و در بازار آزاد 1116 ریال رشد داشته است.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۰    
شاخص بورس با رشد 123 و احدی در کمتر از 15 دقیقه از آغاز معاملات، لحظاتی پیش با وارد شدن به کانال 99 هزار واحدی رکورد تازه ای را تاریخ بازار سهام ایران ثبت کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۵    
حجم مبنا، حداقل تعداد سهام یک شرکت است که باید در طول روز، معامله شود تا قیمت آن سهم، بتواند براساس سقف دامنه نوسان، افزایش یا کاهش یابد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۵    
قوانین مرتبط با نظارت شرعی در مالزی تلاش کرده اند با در نظر گرفتن مجازات های شدید برای تخلفات، سطح مسئولیت پذیری و پاسخگویی اعضای شوراهای فقهی را افزایش دهند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۰    
بر اساس لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، شرایط بازنشستگی کارمندان دولت تغییر خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۰    
تصمیمات هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان برای افزایش سرمایه اعلام شد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۰    
رییس کانون بانک های خصوصی با بیان اینکه بانک ها برای کاهش هزینه های خود نیاز دارند تا سودآوری شان بالا رود، گفت: فین تک ها می توانند به بانک ها در کاهش هزینه ها کمک کنند.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از وصول 7 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 8 ماه نخست سال جاری از اشخاصی که کد و هویت اقتصادی ندارند، خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۰    
بر اساس آمار بانک مرکزی در پایان دوره هشت ماهه سال جاری، 50.633 میلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی سرمایه گذاران خریداری شده است.