سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 4 آذر 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 آذر 1398 خانه ملت 2 آذر 1398 خانه ملت 3 آذر 1398 خانه ملت 4 آذر 1398 خانه ملت 5 آذر 1398 خانه ملت 6 آذر 1398 خانه ملت 7 آذر 1398 خانه ملت 8 آذر 1398 خانه ملت 9 آذر 1398 خانه ملت 10 آذر 1398 خانه ملت 11 آذر 1398 خانه ملت 12 آذر 1398 خانه ملت 13 آذر 1398 خانه ملت 14 آذر 1398 خانه ملت 15 آذر 1398 خانه ملت 16 آذر 1398 خانه ملت 17 آذر 1398 خانه ملت 18 آذر 1398 خانه ملت 19 آذر 1398 خانه ملت 20 آذر 1398 خانه ملت 21 آذر 1398 خانه ملت 22 آذر 1398 خانه ملت 23 آذر 1398 خانه ملت 24 آذر 1398 خانه ملت 25 آذر 1398 خانه ملت 26 آذر 1398 خانه ملت 27 آذر 1398 خانه ملت 28 آذر 1398 خانه ملت 29 آذر 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۱    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طرح رتبه بندی معلمان در سال 1392، در دولت وقت به تصویب رسید و برای اجرا ابلاغ شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۰    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز 4 آذر ماه 1398 در مراسم راهپیمایی محکومیت اغتشاشات آمریکایی و صهیونیستی در حمایت از امنیت ملی حضور یافتند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: فرآیند اجرای طرح ملی مسکن در شرایط کنونی به هیچ وجه شفاف نیست و این نگرانی به وجود آمده که شاید طرح ملی به سرنوشت طرح مسکن مهر دچار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایران حدودا 10 برابر کشورهای دیگر چاپ اسکناس دارد، گفت: نمایندگان بر ضرورت ایجاد ثبات اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و شوراهای مجلس با حضور مسولان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور با موضوع اغتشاشات اخیر برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۷    
عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس می گوید هیات رئیسه مجلس با روسای کمیسیون ها برای "بررسی عدم پرداخت یارانه کمک معیشت خانوار برای بسیاری از خانوارها" و "جلوگیری از افزایش قیمت کالاها" تشکیل جلسه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۵    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص پرداخت تمامی درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم فلاورجان گفت: در حال حاضر به خودرهای با 15 سال ساخت سهمیه بنزین تعلق نگرفته است و از طرفی هم دولت می گوید که این طرح را اجرا کرده تا به مستضعفان کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۱    
امروز خبر رسید یک وزیر دیگر از قطار تدبیر و امید پیاده شد و حالا این سوال مطرح شده است که آیا دولت باید مجدد از مجلس رای اعتماد بگیرد یا نه؟
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۴    
نماینده مردم کرمانشاه در نطق میان دستور خود انتقاداتی را درباره افزایش قیمت بنزین، عملکرد رئیس جمهور و آخرین وضعیت وام های زلزله زدگان مطرح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به انتقادات معاون حقوقی رئیس جمهور از عملکرد این هیات گفت: دولت باید نتایج شکایت از نمایندگان را از قوه قضاییه پیگیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۹    
عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت: آقای روحانی مراقب رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی باشید، مجلس مظهر اقتدار ملت است با زدن مجلس قطعا و یقینا به اهداف خود نمی رسید برای اینکه این ملت بیدار است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۲    
نماینده مردم تبریز گفت: دوستانی که زمان محقق شدن آشوب ها در کشور را پیش بینی کرده بودند به ما اعلام کرده اند که تعدادی از نیروهای بیگانه برای سامان دادن به آشوب ها در ایران در حال آموزش هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با پاسخگویی به 24 سوال ملی و منطقه ای در مجلس دهم پاسخگوترین وزیر کابینه دولت است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۵۲    
رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس گفت: برنامه های عملیاتی دولت برای کنترل قیمت ها موثر نبوده است و شاهد افزایش قیمت کالاها و خدمات هستیم در حالی که سزاوار نیست بر پیکر نحیف و رنجور مردم تاخته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۴۲    
نماینده مردم سنقر در مجلس، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ دهد که چه لیستی را به سازمان هدفمندی داده که اغلب مردم ادعا می کنند اسمشان در لیست سبد حمایتی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن استیضاح محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس نبود برنامه ریزی در جریان افزایش قیمت بنزین را عامل تبدیل فرصت ها به تهدید دانست و گفت: تدبیر رهبر انقلاب تنها نقطه مثبت ماجرای پیش آمده بود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید علیرغم اینکه خودروسازان افزایش قیمتی نداشتند، اما برخی خودروها در هفته های گذشته به دلیل فعالیت سوداگران در اینترنت و قیمت سازی گران شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:بهبود نظام بانکی از آثار مثبت به سرانجام رسیدن لایحه تجارت است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس، بر ضرورت حفظ وحدت در جهان اسلام تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
دکتر علی لاریجانی در دیدار مدیرعامل بانک ملی عنوان کرد مواردی که برای رفع مشکلات مالی بانک ملی باید مورد توجه قرار گیرد، می توان در بودجه 99 لحاظ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۲    
صحن علنی 4 آذر 98 مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۳    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۸    
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برخی جوانان از فرط هیجان آشوب های اخیر را دنبال کردند، دستگاه های رسیدگی کننده حساب آنان را از سران اغتشاشات جدا کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۴    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با طرح این سئوال که آیا طرح افزایش قیمت بنزین پیوست امنیتی داشته است یا خیر، گفت: در صورت وجود پیوست امنیتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۷    
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه جوانان روستاها به شهرها مهاجرت کرده اند و روستاهای استان تبدیل به آسایشگاه سالمندان شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هیأت رئیسه گزارش کمیسیون شوراها در زمینه آزادی اجتماعات مسالمت آمیز را هر چه سریعتر در دستور کار قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار عدم تبعیض در پرداخت مابه التفاوت درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کمک هزینه معیشتی به اقشار زیادی پرداخت نشده است، موضوع را پیگیری کنید.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از اثرات عصبانی شدن آمریکا تحریم کردن است، همانند معتادی که اعتیاد به نوعی مواد مخدر داشته باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۲    
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در سهمیه و نرخ بنزین شد
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رتبه بندی که در حال حاضر به مجلس ارائه شده صرفا یک افزایش حقوق است و بیشتر معلمان را شامل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار توجه دولت به وضعیت بازار در جریان افزایش قیمت بنزین شد و تأکید کرد: نباید قیمت کالاهای اساسی افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص آینده روابط بین ایران و عربستان سعودی گفت: هرگونه تغییر و بهبود در روابط ایران و عربستان وابسته به تغییرات نخبگان این کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کاهش تعهدات برجام از سوی ایران در چارچوب توافق هسته ای بوده و هدف ایران از کاهش تعهدات کنار گذاشتن برجام نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۹    
نماینده مردم دامعان در مجلس معتقد است شرایط لبنان با روی کار آمدن کابینه جدید در سریع ترین زمان ممکن مناسب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت والده محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۴    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر به قانون اساسی در رابطه با تجمعات قانونی عمل شود، برخلاف تصوری که بعضی ها دارند و نگاه امنیتی به مسائل می کنند این باعث آرامش کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۳    
نمایندگان مجلس مهلت 6 ماهه برای اقامه دعوای افراد مرتبط با برات را در نظر گرفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از حضور نمایندگان قوه مقننه در اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور در پایتخت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان مجلس نحوه اقدام دارنده برات در صورت انقضای مهلت برای ارائه برات جهت دریافت وجه سند را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: پایتخت نشینان امروز با حضور پرشور در تجمع مردمی مکر و حیله دشمنان را خنثی خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم تهران بزرگ با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار بار دیگر نسخه فتنه گران را در هم خواهند پیچید.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم پایتخت با حضور خود در مراسم امروز بار دیگر به رهنمودهای رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت که این امر پیام همبستگی و پشتیبانی از ولایت فقیه را ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۵    
نشست اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز 4 آذر ماه 1398 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۸    
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سازوکار اخذ و پرداخت هزینه های جانبی برات را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۶    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اینترنت جهانی و اینترنت ملی هر یک کارکردهای متفاوتی دارند؛ اگر امنیت اینترنت ملی برای کاربران تضمین شود بدون شک مردم از آن استفاده خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۷    
مرادی نماینده بندرعباس می گوید اگرچه هنوز بیش از 20 فروند کشتی چینی در دریای عمان و خیلج فارس ماهیان و آبزیان را می بلعند و این دلیل گرانی ماهی است اما با لغو فعالیت تعدادی از کشتی ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان مجلس نحوه مسئولیت امضاکنندگان و شرایط امضای برات را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با استناد به سخنان رئیس جمهور تصریح کرد: قیمت گازوئیل تا پایان سال افزایش نمی یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید استفاده از ظرفیت لایحه مالیات بر عایدی سرمایه در بودجه 99 مشروط به لحاظ آن در قالب تبصره های بودجه سال آتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت تضمینی افراد در برابر برات را در لایحه تجارت مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را مکلف به محاسبه درآمد دولت از افزایش قیمت بنزین کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز پارلمان را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه مردم باید از امکانات حاصل از ارز 4200 تومانی بهره مند شوند، گفت: این موضوع در بودجه سال آینده مورد بررسی قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۵    
رئیس اتاق اصناف بااشاره به ضرروت اجرای مکانیزم قیمت گذاری خدمات، گفت: در صورتی که دولت به تعهدات تامین سهمیه های اعلام شده به مشاغل حوزه حمل و نقل عمل کند، افزایش قیمت کالاها کنترل شده خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر استفاده از ظرفیت بسیج اصناف برای کنترل بازار تأکید کرد و گفت: یکی از اقدامات ضروری در مقطع کنونی جلوگیری از افزایش قیمت تولیدات شرکت های دولتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برای گذر موقت یک تصمیمی در کشور می گیریم، گفت: تصمیمات احساسی به درد مردم نمی خورد و باید تصمیم علمی، عملی و تاثیرگذار گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۷    
نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: فاز نخست پالایشگاه بید بلند2 در بهبهان باعنوان بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه به بهره برداری رسید اما باید برای 4 و 500 نیروی تعدیل شده، بیمه بیکاری در نظر گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۲    
رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس گفت: تصمیمات خلق الساعه اقتصاد کشور را فلج کرده، در مجلس اجازه ندهیم چنین رفتاری تکرار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اقتصاد را تابع عرضه و تقاضا دانست و گفت: برنامه دولت برای کنترل قیمت کالاها ناشی از افزایش قیمت بنزین به خوبی اجرا نمی شود و نظارت کافی در این خصوص وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۴    
قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات وزارت صمت را در سه حوزه تامین، توزیع و کنترل بازار را تشریح و تاکید کرد: با کنترل قیمت کالاهای اساسی، کنترل قیمت در سایر حوزه ها نیز محقق می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۱    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به گرانی های پیش آمده اخیر گفت: کنترل قیمت کالا در بازار با برگزاری جلسه و شعار محقق نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۸    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه رشد غیرمتعارفی در پرونده ها و مطالبات مردم نداشتیم، گفت: تلاش کردیم با تشدید نظارت ها و بهره گیری از مشارکت دستگاه ها از رشد قیمت کالاها جلوگیری کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۶    
وزیر دادگستری گفت: سازمان تعزیرات تلاش می کند کارهای ویژه ای انجام دهد تا آثار تورمی اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین به حداقل ممکن برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قبول داریم اصلاح قیمت بنزین آثار تورمی واقعی دارد با این حال به دنبال آن هستیم مانع موج روانی گرانی در جامعه شویم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اقدام کارخانه های تولید لاستیک در عدم توزیع این محصول در بازار، احتکار محسوب شده و بر اساس قانون دستگاه قضا باید با محتکران برخورد جدی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۴۰    
وزرای صنعت، معدن و تجارت و دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور در صحن علنی حاضر شدند تا درباره کنترل بازار بعد از افزایش قیمت بنزین گزارشی ارائه کنند.