یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۸    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت می دهم که کم و کاستی از جانب هیأت رئیسه وجود نداشته لذا پیشنهاد می کنم که هر سه فراکسیون ائتلاف کنند تا یک سال باقیمانده نیز استمرار خدمت هیأت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از زمان روی کار آمدن وزیر جدید راه و شهرسازی تعهد کرد 400 هزار مسکن جدید بسازد که ظاهرا وزرات راه و شهرسازی کارهایی را هم آغاز کرده است اما باید گفت این ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۰    
یک نماینده مجلس ضمن تشریح آخرین اخبار از انتقال پایتخت سیاسی از تهران، گفت: کمیته ای در وزارت راه و شهرسازی برای این منظور تشکیل شده و جلسات آن نیز هر دو هفته یک بار برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۰    
فلاحت پیشه درباره احتمال اجرای اینستکس از سوی اروپایی ها گفت: بعید می دانم نتیجه ای در این باره از سوی اروپا شکل گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس کمیسیون کشاورزی از عملکرد وزارت جهاد در اجرای قانون انتزاع انتقاد کرد و گفت: ظرفیت های لازم برای اجرای این قانون در وزارتخانه مذکور ایجاد نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۰    
فرهنگی درباره گزینه فراکسیون نمایندگان ولایی برای ریاست مجلس توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۹    
رئیس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس گفت: گفتگوی ملی از این جهت ضروری است که دوری و فقدان دیالوگ از بین می رود و باعث می شود تا با شنیده شدن صدای دوطرف سوءتفاهم ها برطرف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۶    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از خودکشی 7 نفر از مردم شهرستان هریس در یک سال به دلیل نداشتن شغل خبر داد و گفت: در این شرایط سازمان اوقاف هر روز به مردم منطقه برای تصاحب زمین های آن ها اخطار می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس تأخیر بیش از این در رسیدگی به لوایح را در شأن مجمع تشخیص مصلحت نظام ندانست و گفت: خبر کنار گذاشته شدن لوایح FATF، پالرمو و CFT توسط مجمع تشخیص کذب است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۳    
نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس از قیچی شدن اعتبارات زیربنایی مناطق زلزله زده در بخش های آب، برق و گاز علیرغم انعقاد قرارداد با پیمانکاران انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۲    
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس گفت: دولت و دستگاه های نظارتی وظیفه دارند که بر بازار کنترل داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی هنوز خبری از تشکیل ستاد احیای زاینده رود نیست و مردم استان های فلات مرکزی مشتاق شنیدن خبر آغاز به کار این ستاد هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۰    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دولت در خصوص افزایش حقوق ها طبق مصوبه مجلس عمل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۹    
نماینده مردم جیرفت در مجلس، گفت: دولت بازار محصولات کشاورزی را به حال خود رها کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۸    
نماینده مردم قزوین در مجلس بر لزوم رعایت حقوق معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: گزارش نقض حقوق بشر توسط آمریکا در دستور کار هیأت رئیسه مجلس قرار گیرد تا کمیسیون امنیت بتواند طرح های بعدی که یکی از آنها طرح الزام دولت مبنی بر ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از وضعیت آشفته بازار در کشور از دولت خواست گزارش دهد 13 میلیارد دلار ارز دولتی 97 به چه کسانی داده شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۹    
نماینده مردم شیراز در مجلس از وزیر اقتصاد خواست تا در مورد برخورد بانک ها با تولیدکنندگان تجدیدنظر کند تا تولید رونق یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۳    
برگشت ارز حاصل از صادرات غیرنفتی هم محل مناقشه است. وزارت اقتصاد اعتقاد دارد که فقط حدود 10 میلیارد دلار از 40 میلیارد دلار برگشته اما بانک مرکزی می گوید 60درصد از ارز حاصل از صادرات غیرنفتی را ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۰    
نماینده مردم زابل در مجلس بر لزوم رسیدگی به معیشت مردم توسط دولت تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۷    
نماینده مردم شهربابک در مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست تا نسبت به تأمین معلم مرد برای مقاطع تحصیلی مختلف شهر بابک برای سال تحصیلی آینده اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۴    
پس از تذکر پژمانفر در خصوص برخی انحرافات در کلمات فارسی و تأکید بر لزوم مراقبت در این خصوص، علی مطهری نیز از رواج یافتن کلمات لاتین در زبان فارسی انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۶    
نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت ها در بازار گفت: چگونه است که توان مبارزه با استکبار جهانی را داریم ولی از عهده بازار داخلی برنمی آییم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۳    
عضو فراکسیون امید مجلس از رئیس جمهور خواست تا هرچه سریع تر سخنگوی دولت را تعیین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تذکری از دخالت سازمان بازرسی در امورات اجرایی دستگاه ها انتقاد کرد و گفت: این نوع دخالت ها موجب سلب شجاعت و رشادت از مدیران می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش ارتفاع سد دز بیش از 500 مگاوات به ظرفیت برق استان اضافه می کند، گفت: عمر سد دز با افزایش ارتفاع تاج 50 سال طولانی تر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۶    
عضو فراکسیون ولایی مجلس از بی تفاوتی و سکوت دولت در خصوص انحرافات فرهنگی در کشور انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند متولی همه امور باشد،گفت: مشارکت اجتماعی و احساس تکلیف مردم در برابر یکدیگر می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود سلامت روان جامعه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در دیدار اخیر با رهبری گفت: آقای روحانی نباید جایگاه و شأن مجلس را زیر سوال ببرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درخواست فاطمه حسینی نماینده تهران گفت: کمیسیون قضایی مواد الحاقی به طرح تشدید مجازات اسیدپاشی را تجمیع و بررسی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: سوالاتی توسط هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده اما در برخی از موارد پس از گذشت یک سال در کمیسیون ها مورد بررسی قرار نگرفته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بسیاری از ساختمان های اداری در برخی استان ها بلااستفاده است بنابراین بهتر است دولت این ساختمان های مازاد را تجمیع کرده و اولویت را به مدرسه سازی اختصاص دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
صحن علنی نوبت عصر 31 اردیبهشت 98 مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۲    
عضو هیات رئیسه مجلس سوال نمایندگان از وزرای خارجه، ارتباطات و صنعت را اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۱    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: وزیری که باید در جنگ اقتصادی جلودار باشد میدان را خالی می کند، عدم حضور وزیر در جلسات زیر سوال بردن مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۹    
نمایندگان مجلس با کلیات طرح جامع مدیریت شهری و روستایی مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۷    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه ما نیازمند افراد شایسته برای اداره حوزه آموزشی کشور هستیم تاکیدکردکه باید با افرادی که با دیدگاه سیاسی مانع از جذب افراد توانمند در آموزش و پرورش ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس توزیع تخت های بیمارستانی را در کشور ناعادلانه دانست و گفت: انتظار می رود وزارت بهداشت تا پایان سال قول راه اندازی بیش از 2 هزار تخت بیمارستانی را عملی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مهاجرپذیری برخی از استان ها مثل البرز باعث شده تا مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد کند و در کنار آن کمبود سرانه آموزشی مشکلات بسیاری را برای آموزش و پرورش ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس، بابیان اینکه شهرداری در دوره مدیریت دوازده ساله شهری سابق گام های بلندی را برداشت که دامنه آن بسیار گسترده بود به حناچی توصیه کرد تا در جهت رفع مشکلات حوزه شهری تلاش ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برگزاری هر نوع آزمون برای ورود دانش آموزان به مدارس دولتی و غیر دولتی ممنوع است و پیش شرط یا آزمون ورودی منطق قانونی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس درباره دلایل رد طرح جامع مدیریت شهری و روستایی در کمیسیون های انرژی، بودجه، بهداشت، عمران و آیین نامه داخلی توضیح دادند و بر افزایش بار مالی این طرح تأکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی تمامی نقاط فراموش شده در دادگستری ها را احیا کرد،گفت: احیا شعب تخصصی در دادگاه ها ضرورتی انکارناپذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: افزایش قیمت روغن موتور باید متناسب با ارزبری آن باشد، سازمان حمایت از مصرف کننده موظف است این موضوع را کنترل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۰    
نمایندگان موافق طرح جامع مدیریت شهری و روستایی، توسعه شهری را در گرو سپردن امور شهرها به شهرداری ها و شوراهای شهر می دانند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
مخالفان معتقدند اجرای طرح جامع مدیریت شهری و روستایی موجب ناکارآمد شدن نهادها و سازمان ها می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گزارش علل حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینای ماهشهر را قرائت کرد و عدم آمادگی کامل سامانه اطفای حریم مجتمع ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه اجرای طرح جدید حفاظت از جنگل ها موجب بیکاری بسیاری از نیروهای حفاظتی می شود، گفت: با توجه به وضعیت بیکاری در جامعه اضافه شدن ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه روند فعالیت سایت های همسریابی نیاز به رصد دارد تاکیدکرد که پلیس فتا باید برای کنترل این سایت ها که گاه عملکرد برخی از آنها آسیب هایی را برای کاربرانشان به ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۴    
اسامی ناطقان میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز 31 اردیبهشت ماه 1398 به شرح زیر می باشد. غلامرضا کاتب، مهرداد بائوج لاهوتی، اصغر مسعودی، عبدالحمید خدری، همایون یوسفی
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۸    
جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پژشکیان آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم تهران تاکید کرد: تصمیم گیران، سیاست گذاران اگر می خواهند همبستگی بین مردم ایجاد شود، باید از قالب حرف بیرون بیایند و در این راه صدا وسیما، رسانه و پایگاه های فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۳    
صحن علنی نوبت صبح 31 اردیبهشت 98 مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس کلید حل مشکلات کشور را عملکرد جهادی و نظارت دقیق دانست و گفت: اعتماد عمومی متزلزل شده و تسامح در مبارزه با فساد، همدستی با فاسدان است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه کشور را نمی توان با دستورالعمل های یکسان و بدون در نظرگرفتن پتانسیل های منطقه ای اداره کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت می دهم که کم و کاستی از جانب هیأت رئیسه وجود نداشته لذا پیشنهاد می کنم که هر سه فراکسیون ائتلاف کنند تا یک سال باقیمانده نیز استمرار خدمت هیأت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: حال که آمریکای جنایتکار جنگ اقتصادی را علیه ملت آغاز کرده ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس این استان که پایتخت انرژی ایران است را گرفتار تبعیض های ناروا دانست و گفت: به دلیل بیکاری گسترده شاهد پرپر شدن جوانان مستعد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴    
دومین ماه از آغاز سال 98 میگذرد اما هنوز دولت آن طور که باید مصوبه مجلس را اجرا نکرده است...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:عربستان با اتهام زنی به ایران و طرح ادعا های بی اساس می خواهد توجهات جامعه جهانی را از جنایات خود منحرف کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۹    
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: دپوی غیراصولی زباله در استان های شمالی فاجعه بار و مخرب محیط زیست بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
نشست فراکسیون شفاف سازی مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت حسین هدایتی به تحمل 20 سال حبس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از وضعیت هدایت تحصیلی در مدارس گفت: موقعیت شغلی و بیکاری ازعوامل مهم در گرایش دانش آموزان به رشته تجربی می باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۶    
وزیر کشور گفت: کشور را به 284 منطقه تقسیم کرده ایم، 180 مورد واحد زباله سوز، 11 واحد هاضم بی هوازی، 120 واحد پردازش کمپوست و 264 واحد دفن پسماند پیش بینی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۵    
نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر کشور به شرط برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه درخصوص دپوی زباله در شهرهای استان مازندران با مجمع نمایندگان استان مازندران، قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجازی ادبیاتی ناشناخته را وارد زندگی 50 میلیون ایرانی کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره احتمال حضور شرکت های چینی به جای کره ای ها در بازار لوازم خانگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۲    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس پیشگیری از تجویز بی رویه دارو را نیازمند الکترونیک شدن نسخ دانست و گفت: رابطه مالی میان پزشک و داروخانه فراگیر و سیستماتیک نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۴    
وزیر کشور بااشاره به اینکه در حال حاضر 30 هزار نفر مشکوک التابعیت در کشور وجود دارد، گفت: ضبط اوراق هویت و شناسنامه فقط با حکم قضایی میسر است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۴    
نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس از بی توجهی دولت به وضعیت مرزنشینان و عدم تعیین تکلیف هزاران ممنوع الخدمات و مشکوک التابعین انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با بیان اینکه ایران در فرهنگسازی اهدای عضو از جایگاه خوبی در سطح بین المللی برخوردار است تاکیدکرد که انجام عمل پیوند اعضا که حیات بخش شهروندان بوده در سایه حمایت عالی ترین ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پشت پرده سفرهای اخیر مقامات آمریکایی در منطقه و اروپا را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۹    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره تخلف برخی بانک ها در مورد مطالبه بیش از یک ضامن معتبر برای اعطای وام ازدواج گفت: سنگ اندازی در امر ازدواج به هیچ وجه درست و شایسته نیست
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز پارلمان را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحرکات مشکوکی که در منطقه در حال رخ دادن است، گفت: برخی جریانات در منطقه اقدام به تحرکات تحریک آمیزی زده اند در حالی که جمهوری اسلامی عاقل تر از آن است که ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳    
مخالفان فوریت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی دلایل خود را برای مخالفت با این مهم بیان کردند و اینکه دولت توضیح نداده چرا دوفوریت بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی ضرورت دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شنیده شده که عده ای در دوران وزارت آموزش و پرورش مخالف افزایش حقوق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان هستند درحالیکه قانون بودجه به همه حقوق بگیران صراحت دارد که ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۲    
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت:برچیده شدن زمینه های رانت و فساد در اقتصاد،فقط و فقط در گرو آزادسازی قیمت ها و واقعی شدن رقابت ها است و امید بستن به ابزار نظارتی علاج این بیماری نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۲    
نماینده سوال کننده از پاسخ وزیر کشور به شرط تشکیل هیأتی جهت بررسی مشکلات مناطق مرزی شرق کشور قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۲    
نماینده مردم بافق و مهریز گفت: همه اذعان داریم که مجلس ضعیف عمل می کند. عده ای ضعف مجلس را ناشی از برخی رد صلاحیت ها می دانند و عده ای دیگر نگاه منطقه ای و محلی نمایندگان به جای نگاه ملی را عامل ضعف ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۱    
نماینده مردم دشت آزادگان، هویزه مجلس دهم شورای اسلامی می گوید مردم سیل زده خوزستان همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وظیفه دولت، مجلس، سایر دستگاهها و مردم صبورایران حفظ اتحاد و یکصدایی و پرهیز از تک روی و تفرقه است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) با تاکید بر اینکه خواب آشفته ترامپ در مورد ایران هرگز محقق و تعبیر نمی شود، گفت: حسرت تلفن زدن به دل ترامپ خواهد ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
نایب رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده بین 4 تا 5 میلیون تن از گندم تولیدی کشور از طریق قاچاق و مصرف دامداری ها از دسترس خارج می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به گزارش مسئولان صندوق رفاه دانشجویی در کمیسیون متبوعش، گفت: دولت مطالبات صندوق رفاهی دانشجویی را پرداخت نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دلایل بی ثباتی در رفتارهای سیاسی آمریکایی ها علیه ایران را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۶    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: مجمع تشخیص دلایل از دستور کار خارج کردن لوایح چهارگانه را اعلام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۶    
موافقان فوریت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی بر لزوم برخورد جدی با پولشویی، رانت و فساد در کشور تأکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۰    
نمایندگان مجلس با یک فوریت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هنوز رشته طب سنتی به درستی تعریف نشده به همین دلیل برخی طب سنتی را فقط در حد یک عطاری یا گیاهان دارویی تلقی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۰    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، گفت: اینکه محصول کشاورزان چغندرکار باید به صورت تضمینی خریداری و مطالبات آنها نهایتا ظرف مدت یک ماه پرداخت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۴    
نمایندگان مجلس مصوب کردند تا تشخیص عدم تمکن مالی فرد اسیدپاش برعهده قاضی پرونده قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مجمع عمومی این فراکسیون گفت که تصمیم گیری نهایی فراکسیون امید در مورد انتخابات هیات رئیسه شنبه انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تقابل جریان مقاومت با جریان سازش از تحقق طرح معامله قرن جلوگیری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: خط قرمز کشور منافع ملی است و گفتگوی ملی باید در چارچوب منافع ملی صورت گیرد.
  • ۱