دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۵:۵۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: برجام باقی خواهد ماند و امروز باید نحوه ادامه یافتن آن با توجه به بیانیه و اقدام شواری عالی امینت ملی را شاهد باشیم که طرف مقابل چه حرکتی را انجام خواهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۱    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما بعد از جنگ به سمتی رفتیم تا دولت بخشی از اختیارات خود را واگذار کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر دولت از ابتدا تمام تمرکز خود را همزمان با برجام به توانمندسازی اقتصاد درونی می گذاشت، بخشی از فشارها خود به خود کنار می رفت و شرایط جدید ایجاد می کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اروپایی ها اگرچه ساختاری موسوم به اینستکس را ایجاد و بر روی آن مانور سیاسی و رسانه ای می دهند اما این ساختار تأمین کننده انتظار ایران در مبادلات اقتصادی بین المللی نیست و ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه عدم اتخاذ سیاست های مدیریتی شفاف باعث برهم خوردن نظم در بازار کاغذ شده است، گفت:بیش از نیاز بازار برای کاغذ ارز تخصیص داده شده است .
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ممنوعیت جدید برای برخی سایت ها در مورد اعلام قیمت خودرو گفت: به نظرم این کار تأثیر چندانی ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توضیح داد: ما تولید کننده بخش اعظمی از داروها در کشور هستیم. تنها 10 یا 20 درصد داروها را وارد می کنیم و یا به مواد اولیه تولید دارو نیاز داریم که برای این کار هم با ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
نشست اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز 22 اردیبهشت ماه 1398 با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 22 اردیبهشت 98 با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۲    
نماینده مردم گلپایگان در مجلس تصریح کرد: در یک توافق همه طرف ها ملزم هستند تا به مفاد آن پایبند باشند اما در برجام دیدیم که آمریکایی ها خود یک طرفه خارج شدند و اروپایی ها و چین و روسیه نیز گفتند ما ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۷    
این مرکز که نخستین مرکز تشخیص و درمان سرطان در شوشتر می باشد با حضور وزیر بهداشت، نماینده مردم ، استاندار خوزستان و رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر افتتاح شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اروپا نمی تواند هیچ تحریم ضدایرانی را بازگرداند زیرا پس از برجام نیز آن ها تحریمی را لغو نکرده بودند که اکنون بخواهند تحریم ها را بازگردانند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:اروپایی ها تا کنون برای حفظ برجام تنها به موضع گیری سیاسی بسنده کرده اند و هیچ اقدام عملی ای از آنها شاهد نبودیم و حالا باید از این فرصت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اعتقاد دارد ایران با کاهش سطح تعهداتش در برجام از وقت کشی اروپایی ها جلوگیری کرد تا بر این اساس از فرصت ها برای احقاق حق خودش استفاده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آمریکایی ها توان درگیری نظامی با ایران را ندارند چرا که قدرت نظامی ایران از توان بالایی برخوردار است؛ لذا این حرف هایی هم که رئیس جمهور آمریکا می زند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۱    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آقای عراقچی اگر هنری دارد، مسئله اروپا و همین کانال مالی موسوم به اینستکس را حل کند که اروپایی ها قول داده بودند این مسئله را در طی چند هفته اجرایی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۴    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه لزومی بر رسانه ای کردن سیاست های وزارت نفت در شرایط تحریم نیست، گفت: آرایش جنگی در وزارت نفت به معنای فاصله از خام فروشی و تولید محصولات پتروشیمی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: همه فشارهای دولتمردان آمریکا برای واردار کردن ایران به پذیرش مذاکره مجدد است تا شاید با اعمال این تهدیدات و فشارها بتواند به نقطه مد نظر خود دست پیدا کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حال بعد از گذشت حدود یک هفته از دستور قوه قضائیه، سایت های اینترنتی به تدریج و چراغ خاموش، در حال انتشار آگهی های حوزه مسکن با قیمت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه با وقفه ای کوتاه مدت شرکت های تولیدکننده ماکارونی به چرخه تولید خود باز می گردند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
یک نماینده مجلس معتقد است که جداسازی بازرگانی از وزارت صنعت سبب چابک تر شدن این بخش می گردد اما در شرایط فعلی که دغدغه کنترل بازار و کالای اساسی وجود دارد، تفکیک این دو پاسخگوی وضعیت بازار نخواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با وجود انتظاراتی که مجلس از وزیر صنعت داشته اما مدیریت ایشان پاسخگوی نیازهای امروز جامعه و اداره این وزارتخانه ی چند مسئولیتی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه آرایش جنگی در وزارت نفت به معنای فروش نفت است، می گوید: اگر وزارت نفت بتواند روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت را به فروش برساند توانسته آرایش جنگی مناسبی گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: خسارات سیل به اراضی نیشکر استان خوزستان، کشور را با کاهش تولید شکر به میزان 500 هزار تن مواجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تجربه ماه های گذشته در خصوص نوسانات ارز گفت: مردم با فریب دلالان در بازار پرریسک ارز سرمایه گذاری نکنند تا همانند سال گذشته که عده ای دچار زیان شدند، ضرر نکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
سهراب گیلانی که پیش از این بمنظور سرعت بخشیدن در روند ساخت پل شور عقیلی به همراه معاونین وزیر راه از این پروژه بازدید به عمل آورده بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
حسینی شاهرودی با بیان اینکه دولت باید توزیع کالاهای اساسی را هدفمند کند، گفت: دولت اگر قرار است سیاست کوپنی کردن کالاها را اجرایی کند باید جامعه هدف خود را مشخص کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
در نهایت باید گفت پسته مزیت خوب صادرات برای استان سمنان است و می تواند تحول خوبی را نیز به وجود آورد از سوی دیگر بین المللی شدن فرودگاه شاهرود می تواند یک فرصت خوب برای ارسال محصول پسته دامغان به ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۱    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پیشنهاد کرد که 58هزار میلیارد تومان یارانه کالاهای اساسی به صورت پول نقدی به مردم پرداخت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: متاسفانه کالاها به درستی در کشور توزیع نمی شود که بخشی از این ایراد ناشی از مسائل مدیریتی و بخشی به دلیل مسائل اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد برجام در شرایط اضطراری قرار دارد و برای حفظ آن کشورهای باقی مانده ماند اروپایی ها باید اقدام علمی انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد تصمیم اتخاذ شده در شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش سطح تعهدات برجامی تصمیم همه اجزاء نظام است و در این خصوص وحدت رویه وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اقدام کشورمان در مواجه با برجام تصمیم راهبردی و بر اساس تامین منافع ملی بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: شفاف سازی زمانی محقق می شود که اطلاعات در اختیار مردم قرار گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ایران 15 همسایه مرزی دارد که این کشورها بازار بزرگی برای صادرات محصولات معدنی هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر تحکیم روابط ایران و افغانستان، گفت: مهاجران افغان هزینه هایی به ما تحمیل می کنند اما ضمن جلوگیری از برخورد ضربتی با آنها، اروپایی ها باید این شرایط را درک کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد سیاست فشار حداکثری آمریکایی ها علیه کشورمان با شکست مواجه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حجم زیادی ارز طی روزهای آینده و با تشکیل بازار متشکل به چرخه اقتصادی باز می گردد و سبب کاهش نرخ دلار در بازار سنا می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس طرح وزارت راه افراد می توانند از طریق بورس، اقدام به خرید متری مسکن کنند و وقتی که متراژ خریداری شده به میزان قابل قبولی رسید ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید قانون تکلیف تامین کالاهای اساسی را مشخص کرده اما به نظر می رسد دولت رغبتی به اجرای آن ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۷    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ، گفت: ورود ملخ های به استان کرمان با عملکرد به موقع سازمان جهاد کشاورزی و سم پاشی اراضی متوقف شد و شاهد خسارات سنگین نبودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت می تواند برای املاک سقف قیمتی را تعیین کرده و اعلام کند که اگر مالک می خواهد ملک خود را بالاتر از قیمت مصوب بفروشد، باید عوارض و مالیات بیشتری را پرداخت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید در آینده آمریکایی ها پیام های عملی تری در رابطه با مذاکره با ایران می فرستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد باید در جاده دو طرفه برجام حرکت کنیم از این رو زمان برای بازنگری در اجرای جدی برجام فرارسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وظیفه هیات عالی نظارت دخالت در تقنین نیست و نحوه اعلام نظر هیات عالی نظارت مجمع تشخیص ایراد دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: امروز حداقل اقدامی که باید انجام می شد را جمهوری اسلامی ایران در قبال خروج آمریکا و کم کاری اروپایی ها اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر مسئولان اراده کنند که تحریم ها دور زده شود حتما این موضوع محقق می شود و می توانیم نفت خود را عرضه کنیم و ارز وارد کشور شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه سوالی از رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مطرح کرده ام ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: آقای عراقچی در اظهارات اخیر خود احتمالا به یک میلیون مهاجری اشاره دارد که سالانه از مرزهای شرقی ایران وارد می شوند و هدف آنها ورود به مرزهای اروپا است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، بابیان اینکه استفاده بیشتر از ظرفیت ماماها در بیمارستان ها باید در دستورکار وزارت بهداشت قرارگیرد تاکیدکرد که جامعه مامایی باید به تکریم ارباب رجوع توجه بیشتری داشته باشد تا ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بابیان اینکه کیفیت ارائه خدمات بیمه ها از سطح پایینی برخوردار است، تاکیدکردکه بیمه های قوی می توانند حلقه واسط بیماران و پزشکان برای قطع رابطه پولی بین آنها بوده و از این ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت که باید از 6 ماه گذشته خرمای مورد نیاز ماه رمضان را تامین کند به تازگی متوجه شده که احتمال کمبود خرما وجود دارد در حالی که خرما به میزان کافی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۹    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: خروج نقدینگی از بورس سبب کاهش شاخص ها و ارزش سهام بازار سرمایه شد، چراکه با اخبار سیاسی مردم پس انداز قابل اطمینان با نقدشوندگی بالا برای خود ایجاد می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همه کشورهای غربی باید بدانند برنامه جامع اقدام مشترک باید قراردادی برد-برد باشد نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به لایحه ی عوارض مالیات ب ارزش افزوده تصریح کرد: با موانعی که نه تنها تسهیل گر نیست بلکه مانع خدمات رسانی هم میشود، مخالفم .
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد مهلت 60 روزه برجامی ایران فرصتی برای نشان دادن حسن نیت اروپایی ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد اقدام امروز شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام معادلات دولتمردان کاخ سفید را برهم ریخت و نشان داد که تامین منافع ملی برای ایران اهمیت دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:میزان پایبندی جمهوری اسلامی ایران به برجام به میزان تعهد طرف های خارجی بستگی دارد و هر میزان آنها منافع برجامی کشورمان را تامین ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: وزرای خارجه و دفاع در هفته جاری برای ارایه گزارش درباره اقدامات اخیر به کمیسیون دعوت شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مبلغ تسهیلات ارائه شده به منظور خرید مسکن کم است افزود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ما قبول داریم که دخالت و کنترل درست نیست اما دولت چاره ای جز قطع دسترسی سودجویان به کالاهای اساسی و رسیدن آنها به دست مردم را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با توضیحات بیشتر و شفاف سازی در این خصوص که این کوپن ها به چه شیوه ای از جمله الکترونیک یا کالا برگ ارائه می شوند باید به مردم پاسخ دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه کشورهای خریدار محصولات پتروشیمی ایران به این محصولات نیاز مبرم دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
نایب رییس مجلس، گفت: حُسن کالا برگ این است که هر خانواده هر زمانی که تمایل داشت می تواند نیاز خود را تهیه کند و دیگر نگران مواد اولیه غذایی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس، گفت: برخی افراد که در طیف سیاسی خاصی قرار دارند می گویند فردی که تحریم ها را دور می زند باید 20 تا 30 درصد از پول کشور را برای خود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: دولت به طور جدی به دنبال تعیین تکلیف قرارداد با شرکت تکمیل کننده فاز 11 پالایشگاه پارس جنوبی است و به زودی وضعیت همکاری با شرکت چینی را مشخص خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: شاید در دوره یازدهم ریاست جمهوری که شاهد ثبات اقتصادی بودیم دولت می توانست حذف صفر را عملیاتی کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید 80 درصد منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار روستایی اهداف قانون گذار را محقق کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۷    
عضو هیئت رییسه مجلس، گفت: باید با افرادی که ارز دولتی دریافت کرده و کالا وارد کشور نکرده اند و یا اینکه کالا را با قیمت ارز آزاد عرضه کرده اند برخورد شود و وظیفه دادستان و قوه قضاییه در این باره ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه شهرداری با ایجاد مکان های تجاری بر عملکرد دستفروشان نظارت کند،گفت: دستفروشان به ناچاری برای تامین اقتصاد معیشتی، خانواده شان تن به دست فروشی می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزیر بهداشت قول دادند که هم بحث اشتغال ماماها، به کارگیری آنها در حوزه فناوری های نوین و هم در بحث مراقبت در منزل ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کاهش هزینه های دندانپزشکی با بازگشت بهداشت کاران به حوزه درمان دندان امکان پذیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۵    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: دولت باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی را ایجاد و آینده نگری کند و برای آینده با توجه به تحولات جهانی برنامه ریزی کرده و نیروی انسانی تربیت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه عدم پرداخت سهم دولت به تامین اجتماعی منجر به قطع بیمه قالی بافان شد،گفت: دولت پاسخگوی اعتراضات شدید قالی بافان براثر قطع بیمه باشد .
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت مجلس، وزیر بهداشت را در خصوص شفاف سازی که یک امر واجب و حیاتی است و نافی این امضاهای طلایی و رانت محسوب می شود حمایت خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۴    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است تألیف کتب درسی نیاز به مشارکت تمام بخش های اندیشه ورز کشور دارد و نه صرفا موسسات کمک آموزشی.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم واقعی و میدانی شدن بودجه دهی به آموزش و پرورش، می گوید تخصیص بیش از 100درصدی به این حوزه نتوانسته تکانی به آموزش و پرورش بدهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از وجود برخی لیست های خاص در خصوص اخذ ارز دولتی برای واردات کاغذ خبر داد که تاثیری هم در کم کردن التهاب بازار آن نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه بیمه ها دژ محکمی برای تامین رفاه آحاد ملت هستند تاکیدکرد که آنها تاکنون در ارائه خدمات از روال عادی و معقولی که باید داشته باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی، توانایی برطرف کردن مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش را دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: حرکت سند تحول بنیادین در نظام آموزشی کشور کند و آهسته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۵:۰۰    
نمایندگان مجلس شرایط ارتقای توان بازدارندگی و اصلاح ساختار بودجه ای نیروی مسلح را مشخص کردند.