یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۴:۱۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۰    
فلاحت پیشه در حساب کاربری توئیتر خود به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۰    
عضو فراکسیون امید معتقد است: مطامع شخصی باعث شده اختلافاتی در جبهه اصلاحات ایجاد شود که این موضوع آسیب خطرناکی به جبهه اصلاحات وارد می آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۲:۰۰    
عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه مذاکره با آمریکا خصوصا در دوره ترامپ مردود است ادامه داد: رهبری در بیاناتشان موضع حکیمانه خود در قبال مذاکره با آمریکا را به صورت شفاف اعلام کردند و حالا آنها ناچار ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۰    
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه طرح های توسعه محور می تواند مسیر رشد و شکوفایی منطقه را به همراه داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۹    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در حساب کاربری توئیتر خود پیشنهاد تشکیل میز مدیریت تنش پیرامون فضای بین ایران و آمریکا در عراق یا قطر را داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: هنوز تولید به فرهنگ تبدیل نشده است؛ فرهنگ اسلامی ما باید بر اساس تولید دانش بناین باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۱    
رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که آمریکا از شرایط به وجود آمده ترسیده است به همین دلیل مقامات آمریکایی شروع به سفرهای منطقه ای و اروپایی کرده است تا اتفاقی در منطقه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۰    
نماینده تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت برخورد با صدور مجوزهای غیر قانونی در ساخت و سازها، اظهار کرد: در رابطه با شهرسازی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۲    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: ما مذاکره کردیم و دستاورد این مذاکره برجام بود، آن ها نشان دادند اهل مذاکره و تعامل نیستند و صداقت ندارند و به دنبال منافع خود هستند
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید در جریان ارائه ارز یارانه ای به شرکت های دولتی بارها هشدار داده ایم اما دولت گوش شنوا ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم درود و ازنا اظهار کرد: در صورت استانی شدن انتخابات، هزینه های انتخابات به شدت افزایش می یابد و برای نامزدها غیرممکن خواهد بود که با اتکا به خود در انتخابات پیروز شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است کشورهای حاشیه خلیج فارس برای دریافت تأیید استفاده از ظرفیت نظامی آمریکا قصد در ایجاد تنش در این منطقه دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۹    
رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ به مسائل امنیتی و اطلاعاتی کشور، گفت: سیستم های امنیتی باید بر روی همه جناح های سیاسی تمرکز داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۹    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مسئولان نظام، گفت: بازگشت ایران به مذاکره با بازگشت آمریکا به برجام امکان پذیر است اما در شرایط کنونی مذاکره انجام نشدنی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است علیرغم اینکه حدود 5 سال نگاه به شرق و همسایگان مغفول مانده بود، اکنون فرصت خوبی برای برقراری روابط و افزایش مناسبات با کشورهایی همچون چین، روسیه و هند است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بیانات رهبری با مسئولان نظام، گفت: ایشان ضمن تاکید بر عدم مذاکره با آمریکا، مقاومت را تنها راه برون رفت از وضعیت موجود کشور دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اگر اروپایی ها تمایل به ادامه اجرای تعهدات برجام از سوی ایران دارند باید به جای حرف و سخن، برای اجرای تعهدات خود در مقام عمل برآیند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است آمریکا با ایجاد تنش در آب های خلیج فارس قصد دارد مجوزی برای تحرکات نظامی خود در منطقه از فضای عمومی جهان کسب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به دلیل اینکه یک ماه و نیم از شروع حادثه گذشته است، خدمات هلال احمر و سایر ارگان ها قطع شده است. در واقع مردم با یک صحنه دو سویه مواجه شده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۰    
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاریخ پر از کودتاها و اقدامات آمریکایی ها علیه مردم ایران است آنها می خواهند که ایران وجود نداشته باشد آنها با فرهنگ، تمدن و قدرت ایران مخالف بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۹    
مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در سال گذشته، 53 طرح و لایحه را بررسی کرده و با اعزام اساتیدی از حوزه و دانشگاه و کارشناس مرکز ، در 238 جلسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۳    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه مافیا مانع اساسی حذف کنکور است ، گفت:کنکور تنها در دانشگاه های پرطرفدار و رقابتی برگزارشود و امیدواریم که بتوانیم در سال 99 در قالب طرحی این مهم را عملیاتی کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه در شبکه های اجتماعی یک افسار گریختگی از نظر اخلاقی، خبری، کلاهبرداری اقتصادی و درمانی وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از قطع مزایای بازنشستگان تاکیدکرد که این مشکل ناشی از سوء مدیریت در صندوق بازنشستگی کشوری است .
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کار دکتر داروساز تنها نسخه پیچی و یا نوشتن دستور دارو نیست و مردم نیز هنوز نقش مشاوره دارویی داروساز را نپذیرفته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بسیاری از بیماران توان پرداخت هزینه های دارویی را ندارند،گفت: دارو نیاز اساسی بیماران برای طی پروسه درمان تلقی می شود و نباید به هیچ وجه ممکن خدشه ای به ارائه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس کمیته نظام فنی ساختمان کمیسیون عمران مجلس گفت: در اجرای طرح تسهیلات شناور خرید مسکن، سازندگان باید در اولویت دریافت این وام قرار داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۰    
عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه فضای آموزشی کشور برای حذف مشق شب مناسب نیست، گفت: در حال حاضر امکان حذف مشق شب از سیستم آموزشی کشور وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: یارانه پنهان از 200 هزار میلیارد تومان دهه 70 به 900 هزار میلیارد تومان کنونی رسیده و افراد ثروتمند حدود 8 تا 10 برابر قشر آسیب پذیر از این یارانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: فعالان سیاسی کشور به دنبال تحقق گفت و گوی ملی هستند و در همین راستا هم فراکسیون امید مجلس و افرادی از مجمع تشخیص گام های اساسی برداشته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: متاسفانه بر نحوه نظارت بر سیاست های کشور دچار ضعف هستیم و تمام ارکان کشور باید وقت خود را برای تحقق این سیاست ها بگذارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق گزارش وزارت نیرو، تاکنون حدود 22 هزار کیلومتر از حریم رودخانه ها ساماندهی، آزادسازی و با ساخت و سازها، برخورد قانونی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۹    
وزیر آموزش و پرورش می گوید شرایط جدید کشور باعث نشده تغییری در ارائه آموزش و تحصیلات رایگان به دانش آموزان افغان ایجاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه ذخایر دارویی کشور مطلوب است تاکید کرد که کمبود برخی داروها مقطعی است و به سرعت برطرف می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای گردشگری مذهبی، زیرساخت هایی لازم است اما باید گفت هنوز زمینه های لازم برای استفاده از تمام ظرفیت های گردشگری فراهم نشده است درحالیکه گردشگری مذهبی می تواند به ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است با سیاست های وزارت صمت مبنی بر فروش فوری و فروش خودروسازان 5 درصد زیر قیمت بازار روند کاهشی قیمت خودرو ادامه دار خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از رویکرد دستگاه های اجرایی در عدم واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن انتقاد کرد و گفت: دستگاه های نظارتی و بازرسی باید با متخلفان برخورد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وزرات صمت یک ماه فرصت داد تا انتصابات ناشایسته در پست های کلیدی وزارتخانه را اصلاح و بازار را ساماندهی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۳    
شهردار تهران با بیان اینکه عوارض و مالیات باید کاملا از یکدیگر تفکیک شوند، گفت: شهرداری ها اجازه وضع عوارض را دارند و دولت اگر اعتراضی دارد می تواند از طریق فرمانداری ها آن را لغو یا اصلاح کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است علیرغم تمام انتقاداتی که به عملکرد وزارت صمت وارد است اما دستگاه ها و وزارتخانه های بسیاری در نابسامانی بازار نقش دارند.