پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۹:۰۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
تعداد قابل توجهی از استان های کشورمان از همان روزهای آغازین سال درگیر سیل شدند و این اتفاق تلخ علاوه بر اینکه تلفات جانی بر جای گذاشت، خسارات مالی سنگینی نیز به کشور وارد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۹    
رییس کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه ایران نشان داد که اهل منطق و گفت وگو است، تاکید کرد: ما نشان دادیم که اهل گفت وگو هستیم اهل منطقیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با تأکید بر اهمیت وحدت میان گروه های مبارز فلسطینی گفت: تنها راه مقاومت در مرحله اول وحدت و یکپارچگی است همانطور که وحدت در لبنان باعث پیروزی محور مقاومت در ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۵:۰۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تأثیر سیل بر میزان تولید برنج و گندم در کشور را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۳:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه برای حمایت از تولیدکنندگان طرحی تدوین شده افزود: براساس این طرح، سود وام های بانکی که به تولیدکنندگان اختصاص می یابد تک رقمی و مانند سایر کشور ها به 4 درصد می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۲:۰۰    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه دولت به هیچ عنوان نمی تواند مصوبات مجلس را تغییر دهد،ادامه داد:طبق مصوبه مجلس تمام کارکنان لشکری، کشوری و بازنشستگان که 5 میلیون نفر هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۱:۰۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از برنامه جدید مجلس برای نظارت بر اجرای قوانین ضد آمریکایی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۶    
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من ضمن ارج نهادن به دستگاه های بازرسی این نظر را دارم که در کنار بروکراسی اداری، این دستگاه ها باری بر دوش بخش خصوصی هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۱    
دهقانی فیروز آبادی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر احتمال تصویب نشدن لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص به دلیل اقدام آمریکا درباره سپاه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
دیدار اعضا گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوریه با گروه های فلسطینی مستقر در دمشق از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت ؛کنترل باران های شدید و سیل آسا سخت و دشوار است، البته احداث سد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
عضو فراکسیون ولایی مجلس معتقد است امنیت بوجود آمده در جامعه حاصل تلاش های نیروهای اطلاعاتی کشورمان است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابل هرگونه حرکتی از سوی دشمنان ایستادگی می کنند به ویژه در شرایط فعلی که ما گرفتار مسائلی از قبیل جریانات و گروه های تکفیری و همچنین جنگ ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس ماده 2 قانون سازمان ملل متحد هیچ کشوری نمی تواند نیروی نظامی کشور دیگر که مدافع مرز و بوم آن کشور است را تحریم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که نباید موضوع بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام را سیاسی کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر سیل در استان پربارانی مانند گیلان خسارت به بار می آورد افرادی که سال ها با سوء تدبیر موجب تخریب جنگل، عدم رعایت حریم رودخانه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مشکلات موجود در زمینه پرورش نیروی داروساز و تامین اشتغال آنها را ناشی از بی توجهی به پویاسازی بخش خصوصی در حوزه دارویی کشور دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه هیچ طرح و پیشنهادی در این کمیسیون برای جابجایی زمان کنکور 98 مطرح نیست، این امر را "نشدنی" دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مسدود شدن حساب کاربری برخی شبکه های خبری ایرانی در یوتیوب پیشنهاد داد "به همراه دیگر کشورهای حوزه مقاومت رسانه هایی داشته باشیم که خود ابزار مدیریت آن را در اختیار ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که طرح دو فوریتی تحریم آیفون جزو طرح های 15 گانه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای مقابله با اقدامات آمریکا علیه ایران نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
در پی وقوع این انفجارها که گفته می شود شاید از سوی عوامل انتحاری نیز صورت گرفته باشند، شبکه های اجتماعی از جمله واتس اپ، فیس بوک، وایبر و ... به طور موقت فعالیتشان در سریلانکا متوقف شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید آمریکایی ها و نا امن سازان منطقه خاورمیانه از فعالیت امنیت آفرین سربازان گمنام امام زمان(عج) عصبانی و ناراحت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
کاظمی خاطرنشان کرد: وسایل منزل حدود 15 هزار خانوار در سیل آسیب دیده و از بین رفته است. بخشی از منازل نیز نیاز به تعمیر دارند که کارهای کارشناسی انجام شده و تعمیرات باید زودتر انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: اکنون وضعیت در بالادست رودخانه کارون و کرخه به ثبات رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
علاءالدین بروجردی؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
رسانه های خبری سریلانکا از کشته شدن حداقل 160 نفر و زخمی شدن 300 نفر دیگر در انفجارهای صورت گرفته در 3 کلیسا و 3 هتل خبر می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد تمرکزگرایی پاشنه آشیلی برای توسعه کشور محسوب می شود زیرا بسیاری از فرصت ها را از بین می برد و موجب بوروکراسی اداری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره راهکارهای لازم برای ساماندهی بازار خودرو توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۷    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه اقتصاد مبتنی بر منابع زیرزمینی سرمایه گذاری درست و حسابی در بخش پژوهش نمی کند، راه برون رفت از این وضعیت را تقویت بخش خصوصی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب امسال با افزایش قابل توجه قیمت کتاب ها مواجه خواهیم بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۷    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس می گوید کارهای اصلاح ساختار قتصادی انجام شده اما سیل رسیدگی به آن را به تعویق انداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۷    
رییس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس درباره چالش های پیش روی صنعت نساجی، گفت: تا یک سال پیش واردات پنبه موردنیاز نساجی تعرفه داشت در حالی که پنبه داخلی تنها می تواند 30 درصد نیاز کشور را تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید با وجود تحریم ها کاهش رشد اقتصادی قابل پیش بینی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به چالش های پیش روی صنعت تایر، گفت: تامین ارز، تخصیص ارز، توانایی در ارسال ارز ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سایت های اینترنتی امروز عملا به علت نبود قوانین جدی و محکم به عاملی برای تلاطمات بازار مسکن تبدیل شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۷:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه ایران به دنبال ساخت بمب هسته ای نیست، گفت: حکم رهبری حجت را بر همه تمام کرده است اما دولتمردان آمریکایی درکی از این حکم ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۶:۲۸    
آیین افتتاح پروژه روشنایی بلوار شهداء روستای دشت بزرگ عقیلی با حضور نماینده مردم ، فرماندار و رئیس اداره برق گتوند ، اهالی شریف عقیلی و روستای دشت بزرگ و برخی مدیران شهرستان برگزار شد
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۵:۲۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص محصولات تراریخته اظهار کرد: در این حوزه هیچ محصول تراریخته ای در ایران برای مصرف انسانی مجوز ندارد و هر کس و هر جایگاهی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۵:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تمام برنامه های آمریکا در منطقه منجر به شکست شده که در قالب توان دفاعی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۵:۱۶    
پروژه آبرسانی به روستاهای آبید سفلی و آبید علیا با حضور سهراب گیلانی کلنگ زنی شد؛
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۴:۴۱    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس اعتقاد دارد امروزه کشورمان درگیر مشکلات کلان است لذا مسئولان کشوری باید در سطوح کلان درگیر امور باشند و مسائل استانی را در استانها حل و فصل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۳:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: آمریکا با استناد به اظهارات کذب نتانیاهو به دنبال فرافکنی است، حال آنکه ساخت بمب هسته ای در ایران بارها توسط سازمان ملل بررسی و کذب بودن آن تایید شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد مسدود کردن حساب شبکه های خبری پرس تی وی و هیسپان تی وی در یوتیوب خلاف قوانین بین المللی و تلاش برای جلوگیری از صدای رسانه های مستقل و آزادی خواه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۱:۱۸    
استاندار تهران گفت: براساس نظر شورایعالی امنیت ملی ، شوراهای تامین هر استان باید نقاطی را تعیین کنند تا تجمعات احتمالی در آنجا صورت گیرد که در تهران نیز بیش از 6 نقطه انتخاب شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، ضمن قدردانی از تلاش بسیار سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت تثبیت امنیت و آرامش در کشور مدیون همه بالای این افراد با وجود امکانات کم است.