یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۴:۰۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی فراکسیون امید از تشکیل کمیته انتخابات هیات رییسه مجلس در فراکسیون امید خبر داد و گفت: فراکسیون امید در خصوص هیئت رئیسه مجلس هنوز به جمع بندی نرسیده است
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مهلت دو ماهه ایران به کشورهای طرف توافق گفت: ما در این اقدام هم بهانه ای ندادیم که همراهی اروپا با آمریکا انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۰    
یوسفیان ملا همچنین با بیان اینکه تحت تاثیر قرار گرفتن امنیت حمل و نقل و تولید، قیمت ها را صعودی می کند، گفت: تمام تلاش این است که با افزایش تولید ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که از وزیر بهداشت درخواست کردیم گزارشی در خصوص امضاهای طلایی در سازمان غذا و دارو آماده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: وضعیت در حال حاضر در استان و شهرستان سنقر در حالت عادی است و زندگی مردم به وضعیت قبل از سیلاب برگشته و هیچ مشکلی از نظر آبگرفتگی یا قطعی خدمات شهری وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن در رو تمام شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۰    
دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: فرانسه و انگلستان کمتر از حیثیت و استقلال خود دربرابر دیدگاه برتری آمریکا در روابط بین الملل عکس العمل نشان داده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: فرمایشات رهبری نشان می دهد که ایشان مطالبات بسیاری زیادی در عرصه تولید و ساماندهی بازار مسکن داشته و دولت باید در کوتاه ترین زمان در جهت رفع این مسائل و دغدغه ها حرکت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۰    
حمیدرضا کاظمی گفت: مهم ترین نیاز مناطق سیل زده آغاز عملیات ساخت و ساز و تعمیر منازل است. از سوی دیگر تأمین اسباب و اثاثیه منازل و پرداخت خساراتی دولت آنها را بر آورد کرده است، انتظار می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:در صورت رونق گرفتن بازار تولید مسکن، قطعا شاهد توسعه و شکوفایی 30 درصدی اقتصاد کشور خواهیم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت : زمانی که ارز 4200 تومانی برای گوشت اختصاص دادیم گوشت گران تر بود و حالا که ارز آزاد به گوشت می دهیم، گوشت ارزان تر شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
یک پژوهش دانشگاهی نشان داده است : کانال های خبری فارسی زبان که در پیام رسان تلگرام فعالیت می کنند و اعتبار منبع ضعیفی دارند و اخبار جعلی و کم اعتبار منتشر می کنند، نسبت به کانال های معتبر ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، توزیع دارو خارج از شبکه پخش و فعالیت کارگاه های غیرمجاز تولید دارو و تجهیزات پزشکی را جنایتی بزرگ دانست که جان بیماران را تهدید می کند و از مسئولان وزارت بهداشت و ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است تامین سرمایه در گردش و نقدینگی، واردات مواد اولیه و کاهش صادرات نفتی از جمله موانع پیش روی توسعه صنایع کوچک و متوسط هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در سیستم کالابرگ ممکن است تخلفاتی صورت گیرد و یا کالای مناسب به دست مردم نرسد اما در سیستم پرداخت پول(کارت اعتباری) همه مردم در هر نقطه ای از کشور یک مبلغ معینی را در ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی پیشرفت صنعت هواپیمایی کشورمان نسبت به رقیبان منطقه ای کمتر است، حال اقداماتی مانند افزایش نرخ بلیط پروازهای هوایی مانع از پیشرفت این صنعت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: طرح تشکیل استان اصفهان شمالی مزیت های بسیار زیادی برای گلپایگان نیز دارد و این شهرستان تبدیل به فرمانداری ویژه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر اخیر جناب مونسان به مازندران مقرر شد از سرمایه گذاران در بخش گردشگری مازندران حمایت شود
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: به موجب مفاد برجام، ایران حق دارد در مقابل نقض عهدهای آمریکا مقابله به مثل کند و این موضوع به معنای خروج ایران از برجام نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از تخصیص ارز 4هزار و 200 تومانی که در بخشی از این تخصیص ها به کشور خیانت شد، در نشست هفته آتی کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: یارانه ها به صورت عادلانه در کشور تقسیم نشده اند و فقر، تبعیض و حاشیه نشینی فعلی که شاهد آن هستیم حاصل تقسیم نادرست درآمد حاصل از فروش نفت طی هشتاد سال گذشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: هم اکنون حدود 500 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام باقی مانده که دارای متقاضیانی هستند که تکمیل آنها در مدیریت حوزه مسکن مؤثر است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۹    
رئیس فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی از تشکیل و نخستین نشست این فراکسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۶    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس با اشاره به عدم تامین اعتبار پروژه دوبانده شدن کنگاور به تویسرکان و دو راهی کنگاور به نهاوند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۳    
حسین امیرعبدالهیان، دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی با میکائیل کلور برشتولد، سفیر آلمان در تهران دیدار گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۲    
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قدرتمندی نظامی ما در عرصه های مختلف این بازدارندگی را برای آمریکا و همدستانش ایجاد کرده که هرگز به فکر حمله به ایران نیفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۲    
عضو مجمع نمایندگان اصفهان با تاکید بر اصلاح تقسیمات کشوری، گفت: رفاه مردم، اشتغال و بهره وری با تاسیس استان اصفهان شمالی افزایش می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در اقدام هیات عالی نظارت مجمع مبنی بر ایراد گرفتن به مصوبه مجلس یک تناقض وجود دارد و از این تفسیر می توان برداشت کرد که چنین خطایی، تعدی به حدود صلاحیت قانونگذار کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
دبیر مجمع بین المجالس آسیایی معتقد است دیپلماسی پارلمانی در حالی موفق خواهد بود که جامعه رسانه ای همراه و تقویت شده داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۷    
وزیرکار با اشاره به تصویب برنامه اشتغال در کمیسیون تخصصی شورای اشتغال گفت: با تصویب این برنامه توسط رئیس جمهور 2 هزار و 520 میلیارد تومان اعتبار برای صیانت از اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید به ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت:اگر قانون جدید انتخابات مجلس تایید شود، جدول زمان بندی انتخابات که وزارت کشور تعیین کرده، باید تغییر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن گفت :اعدام چهار نفر دانه درشت مافیای صنعت باعث می شود پراید به قیمت 20 میلیون تومان برگردد. مافیای دلالی خودرو باید متوجه شود که نظام با آنان شوخی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انفجار الفجیره از سوی صهیونیست ها دنبال شده و سعی می کنند با امپراتوری رسانه ای، ایران را عامل این حادثه معرفی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۱    
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: مسئولان قول استمهال وام در مناطق سیل زده را داده بودند اما بانک ها هر روز به مردم فشار می آورند و بانک ها حتی مصوبه دولت را نیز اجرا نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:در شرایط کنونی مهم ترین عامل رکود بازار مسکن افزایش قیمت ها و کاهش قدرت مالی متقاضیان برای خرید مسکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در حال حاضر دو مقوله تولید کننده و مصرف کننده در بازار وجود دارد که نباید آنها را با یکدیگر مخلوط کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تا دو میلیون بشکه نفت در روز هم می توانیم در دوران تحریم نفت بفروش برسانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اصرار اتحادیه اروپا بر ماندگاری برجام و تایید ایران در مذاکره با وزیر خارجه آمریکا، گفت: این سیاست گفتار درمانی دیگر جواب نمی دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اختلاف بین جناح های سیاسی تمام نشدنی است، گفت: با این حال در شرایط کنونی همگرایی و همصدایی همه گروه ها و جناح های سیاسی در برابر دشمن ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۲    
رییس کارگروه صنایع و معادن کانون نمایندگان ادوار از تشکیل کمیته های تخصصی کارگروه صنایع و معادن کانون نمایندگان ادوار خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ارتباط با 10هزار شرکت دولتی که ارز یارانه ای دریافت کرده اند می گوید دولت با این شرکت ها بده بستان های خاص دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حادثه فجیره نشان دادهیچ کسی از نا امنی در منطقه سود نمی برد و کاخ های شیشیه ای سران خلیج فارس که با آمریکا همراه شده اند امنیت دائم ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است میانجی گران باید با آمریکا صحبت کنند تا به تعهدات خود در برجام عمل کند و صرفا به دنبال نتیجه برد-باخت از مذاکرات نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قوه قضائیه باید به شدت با دلالان بازار مسکن برخورد کند تا آن ها دیگر به فکر سودجویی از این حوزه نیفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است باید مرجعی مانند شورای رقابت در روند قیمت گذاری خودرو ورود کند تا بتوان قیمت ها را تعدیل و بازار را سامان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: خوشبختانه باتوجه به عرضه زعفران در بورس کالا بازار این محصول شفافیت بالایی دارد و به میزان قابل توجهی دست دلالان در خصوص نوسانات قیمتی و اختلال در بازار این محصول بسته ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، از نوسانات نرخ ارز، نبود نظارت و امضاهای طلایی که در سازمان غذا و دارو وجود دارد به عنوان عوامل تناقض گویی مسئولان حوزه سلامت در ارائه آمار از وضعیت داروی بیماران خاص یاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است علیرغم اینکه اروپا را در اجرای برجام آزموده ایم با این حال مهلت دیگری به آنها دادیم تا ادعای صداقت خود را در این حوزه اثبات کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شاید در شرایط کنونی بخش حمل و نقل ریلی کشور با مشکلات بسیاری مواجه بوده و اقتصاد این صنعت دچار مشکل باشد، اما قطعا راه حل این مسائل، افزایش قیمت ها نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۶    
رئیس دیوان محاسبات کل کشور از برگزاری نشست سه جانبه بین دیوان محاسبات، سازمان امور استخدامی و نمایندگان برای حل و فصل افزایش حقوق ها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۲    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان به تسهیلات 844 میلیون دلاری نیاز دارند چراکه 150 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ خودروسازان وجود دارد که به دلیل نبود قطعه قابلیت تحویل به مردم ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اگر شورای نگهبان به مهلت زمانی استعفای افرادی که قصد کاندیداتوری دارند، ایراد وارد کند، می توانیم زمان استعفاها را از خردادماه به شهریورماه تغییر دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حوزه دفاعی و امنیتی دستاوردهای خوبی داشتیم و ایران به اهداف چشم انداز 1404 در حوزه دفاعی و امنیتی نزدیک شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مشکل مسکن تنها با دو روش بهبود فضای روانی و ایجاد ثبات و آرامش در فضای بازار مسکن و افزایش تولید رفع خواهد شد، از این رو اولویت وزارت راه و شهرسازی باید این موضوعات باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است رایزنان اقتصادی فرمانداران و سرداران خط مقدم صادرات و مبادلات تجاری هستند اما متأسفانه در شرایط فعلی خواب بوده و عملکرد مناسبی ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۷    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از بی توجهی وزیر تعاون به انتخاب رئیس تامین اجتماعی تاکیدکرد که در پی بی انگیزگی سرپرست برای اداره این سازمان یک رخوتی در روند فعالیت های آن مشاهده می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی مردم هر اقدامی هر چند اندک برای افزایش قیمت ها به ضرر مردم است، گفت: افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی به ضرر مردم است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
الیاس حضرتی با اشاره به مراسم افطاری اخیر رئیس جمهور، گفت: افراد از جناح های مختلف ضمن اشاره به مشکلات کشور و گلایه از برخی اقدامات دولت بر انتقال پیام وحدت سیاسیون به مردم تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه اخلاق ورزشی جایگاهش را نباید در عرصه ورزشی از دست بدهد،گفت: لیدرهای باشگاه های ورزشی باید شناسنامه دار شوند تا اعمال و رفتارشان در استادیوم های ورزشی رصد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طراحی سامانه ای برای ارزیابی صحت اخبار در فضای مجازی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم ورود نیروهای بسیج سراسر کشور به پرونده احتکار و دلال بازی تجهیزات ساختمانی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت نیروهای مردمی بسیج برای شناسایی و مقابله با دلالان ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۷    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه نظارت مردمی بر وضعیت شهریه های مدارس غیرانتفاعی امکان پذیر است،گفت: اخذ شهریه های نجومی از دانش آموزان در مدارس به بهانه برگزاری برنامه های فوق برنامه ممنوع است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۴    
دومین جلسه هم اندیشی دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان و صاحبنظران در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بازنشستگی و بیمه فاقد قانونی جامع است،گفت: قانون بیمه شفاف، جامع و کامل نیست زیرا بیمه شدگان هیچ اطلاعی ندارد که بر چه اساسی در حال پرداخت حق عضویت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۶    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه شیر درمدارس رایگان توزیع شود،گفت: برخی از دانش آموزان توان خرید لبنیات را ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: متاسفانه آموزش و پرورش با مدارس غیردولتی که اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند مماشات می کند درحالی که باید مجوز این مدارس ملقی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به تعداد بالای بازنشستگان در آموزش و پرورش، خطر کمبود معلم در کمین این وزارتخانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۳:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است یکی از دلایل اصلی گرانی کالاها قطعاً کاهش ارزش پول ملی است که باید فکری برای آن انجام داد.