یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۹:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
حمیدرضا حاجی بابایی با اظهار رضایت درباره حذف کنکور از تعدادی رشته های دانشگاهی گفت: امیدواریم قانون حذف کنکور به طور کامل اجرایی شود تا بتوانیم ضمن تحقق اهداف این طرح برای شرایطی این چنین ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 29 اردیبهشت 98 با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۶:۰۰    
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۵:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: داوطلبان کنکور سراسری سال 98 باید خود را برای برگزاری آزمون در موعد مقرر که از پیش تعیین شده آماده کنند، زیرا تغییری در برگزاری آن ایجاد نخواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای تعطیلی ادارات مراکز استان ها در روز پنج شنبه تدوین کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۲:۰۰    
محمدی با اعلام اینکه شکایت های متعددی در زمینه خصوصی سازی به کمیسیون ارائه شده و پرونده های نیز تشکیل شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۱:۰۰    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس جزئیات میزان خسارات مناطق سیل زده کلات را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
مهرداد لاهوتی از برگزاری جلسه فردا (یکشنبه) فراکسیون مستقلین ولایی با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح تفکیک وزارت صمت به زودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی در هفته جاری در کمیسیون اقتصادی مطرح خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۰    
نماینده مردم شازند در مجلس با بیان اینکه مذاکره فی نفسه چیز بدی نیست گفت: مسئله اینجاست که گروهی با ما طرف هستند که قابل اطمینان و اتکا نیستند. اساساً نمی توان به مذاکره با آنها اطمینان داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۴    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با طرح این سئوال که با وجود مستندات قانونی چه کسی مانع افزایش حقوق دانشجو معلمان است، گفت: قانون های متعدد پشتیبان افزایش حقوق دانشجومعلمان است که مو، لای درز آنها نمی رود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: صدور مجوز واردات خودروهای دست دوم موجب به تعادل رسیدن بازار خودروی کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۶    
فلسفه قرق های اختصاصی فلسفه درستی است اما اگر محدود به شکار شود، ثروتمندان آنها را تبدیل به قرق سلطنتی کنند و رییس سازمان محیط زیست هم بگوید که قوچ های پیر به دلیل خوردن آب زیاد باید شکار شوند آن وقت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۱    
بختیار گفت : نقد به دنبالش سازندگی است و می توان امور را اصلاح کرد اما تخریب چیزی جز ضربه وارد کردن به نظام و انقلاب ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۹    
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی، وزارتخانه ای تخصصی مسئولیت ساماندهی بازار را برعهده می گیرد در نتیجه می توان امیدوار بود وضعیت بازار تا حدودی بهبود پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۳    
مرتضی صفاری نظنزی
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۵    
نماینده مردم در مجلس دهم،گفت: نباید اجازه داد، برخی ها به بهانه ای منفعت شخصی وسوداگرایی حد مجاز استفاده ازکودهای شیمیایی در تولید محصولات کشاورزی را رعایت نکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سازمان برنامه و بودجه تنها 3 میلیارد تومان در اختیار سازمان حفظ نباتات قرار داده است، با میزان اعتبار تخصیص یافته امکان مبارزه گسترده با ملخ های صحرایی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید با وجوداینکه در یکسال گذشته 10 هزار شرکت دولتی ارز یارانه ای گرفته اند اما تاثیری بر بهبود معشیت مردم نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اظهارات اخیر وزارت خارجه بریتانیا مبنی بر ناامن بودن ایران برای اتباع خارجی و دو تابعیتی نشان از بی صداقتی دولت این کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ممکن است رفع ایرادات شورای نگهبان از سوی مجلس، مورد قبول اعضای این شورا نباشد و حتی امکان دارد مجلس بر نظر خود اصرار کند و موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: تصمیم گرفتن در خصوص تفویض اختیارات به استانداران به این نیاز دارد که بسترهای اجرائی آن فراهم باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۲    
نماینده در مجلس دهم بابیان اینکه بستن درب صادرات نفت با استفاده از 50 درصد ظرفیت گردشگری کشورمان امکان پذیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : در بودجه سال 98 مجازات هایی برای صادر کنندگانی که ارزشان را به کشور برنگرداندند پیش بینی شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:بر اساس مذاکرات انجام شده قرار است که قیمت درج شده در سامانه سابا (سامانه اطلاعات بازار مسکن) مرجع تعیین قیمت واقعی آگهی های خرید و فروش مسکن وزارت راه و شهرسازی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیحاتی درباره علت کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، توزیع عادلانه امکانات بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی پایتخت را در گروی انجام آمایش دقیق به ویژه از طریق بررسی نحوه پراکندگی جمعیت در مناطق مختلف دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در زمان راه اندازی سامانه اطلاعات بازار املاک شاهد بودیم که این سیاست تنها منجر به انعقاد قراردادهای زیرزمینی و دور زدن قانون شد و عملا به اعتبار اسناد و معاملات خدشه وارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: شرکت توسعه سرمایه گذاری شهرستان کنگاور تاسیس شده تا پس از خرید سهام اولیه توسط مردم ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:در حال حاضر، روزانه 7 هزار تن شکر در بازار توزیع می شود که بیش از نیاز واقعی بازار است و عده ای شکرهای توزیع شده را در انبارها ذخیره و از دسترس مردم خارج می ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت از کنار مشکلات مردم به صورت عادی و بی تفاوت رد می شوند که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت مردم شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید توزیع ارز دولتی بدون حساب و کتاب آسان ترین راه فساد است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: موضوع اقامت و حضور غیرقانونی اتباع را با هیات رئیسه کمیسیون مطرح و در صورت صلاحدید وزیر کشور را برای پاسخگویی به کمیسیون دعوت خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکایی ها می دانند که به هیچ وجه توان و تحمل جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارند به همین دلیل شرایطی را دنبال می کنند که بیشتر جنبه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در صورتی که بیش از نیاز کشور گندم از کشاورزان خریداری شود امکان صادرات آن وجود دارد که می تواند گام بسیار مهمی در تداوم خودکفایی این محصول استراتژیک باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۴    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: می توان با واردات خودروی دست دوم بازار خودرو را سامان داد چراکه قشر متوسط جامعه نیز توانایی خرید این خودروها را دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۳    
نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه روستاهای کشور از نظر پاسداری استراتژیک و تامین امنیت غذایی نباید خالی ازسکنه شوند،گفت:کاهش جمعیت روستاها به منزله زنگ خطری برای کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: برای ایستادن در مقابل دشمن اتحاد و همدلی لازم است فلذا باید خیلی از مسائل را که زمینه رنجش خاطر هموطنان را فراهم می کند را ایجاد نکنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۰    
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: بیشترین عواید صنایع نفت و گاز باید برای مردمانی باشد که زیر شعله های فلرها زندگی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه قانون هیچ مجوزی برای دو شغله ها صادر نکرده است، گفت: ارتزاق مسئولان از چند منبع مقاومت مردم را سست می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، با بیان اینکه سمپاشی تنها راه مبارزه با ملخ های مهاجم است، گفت: با توجه به اینکه ملخ ها در مناطق قبلی و کانون های اولیه تخم ریزی کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از اقدام وزیر تعاون برای عزل مدیران دو شغله به عنوان حرکتی جهادی و در خور تحسین یاد کرد و از وی خواست تا افرادی که اقدام به باج خواهی از این وزارتخانه می کنند را ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دستور توقف واگذاری ها به قانون گذاری نیاز دارد، گفت: شاید از 610 بنگاهی که در دست واگذاری است حتی 10 بنگاه بورسی وجود نداشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تمجید از اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برکناری 38 نفر از دو یا چند شغله های مجموعه های تابعه وزارتخانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس، ساماندهی بازار مسکن را ضروری دانست و بر لزوم احراز هویت فروشندگان در آگهی های اینترنتی خرید و فروش مسکن تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحریم واقعیتی است که در بازار اثرگذار است، گفت: اگر واردات خودرو آزاد شود بخشی از التهاب بازار از بین می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تفاوت مصوبه هیات وزیران و قانون بودجه سال 98 را در موضوع افزایش حقوق ها را تشریح کرد و از برگزاری نشستی کارشناسی در این زمینه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۲    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، بابیان اینکه داروخانه ها از حالت تخصصی خود خارج شده و به ویترینی که وسایل تجملاتی در آن چیده شده، تبدیل شده اند از وزارت بهداشت خواست تا برای نظارت دقیق تر بر این بخش ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه در برخی موارد عدم تظاهر به شادی فضیلت محسوب می شود، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۸    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه با سخت گیری بیش از حد در پذیرش وکیل نباید فضا را انحصاری کرد،گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه رفتارهای برخی از کارکنان در شعب خدمات دهنده تامین اجتماعی نامناسب است،گفت: اصل تکریم ارباب رجوع در برخی از شعب تامین اجتماعی رعایت نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به دلیل اینکه جوانان مشکلاتی مثل ازدواج و اشتغال را دارند، لایحه احیای سازمان ملی جوانان ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۹    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رییس جمهور مصوبات دولت در زمینه سیل های اخیر در استان خوزستان را اجرایی کند،گفت: بسیاری از زمین های کشاورزی در استان خوزستان زیر آب هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۶    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، بابیان اینکه مشکلات اقتصادی کنونی ریشه معضلات اجتماعی است با انتقاد از بی توجهی مسئولان مربوطه به این امر تاکیدکردکه نمایندگان مجلس شرمنده خانواده کارگرانی هستند که ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
مشاور پارلمانی شهردار تهران از افزایش 50 درصدی کرایه تاکسی در برخی خطوط توسط رانندگان متخلف انتقاد کرد و از شهروندان خواستار گزارش تخلفات رانندگان به تاکسیرانی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه متولی مدیریت پسماند ها باید بر نحوه جمع آوری و دفع پسماند ها نظارت دقیقی داشته باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: پیش بینی می شود سال جاری باتوجه به حجم بارش ها و مناسب بودن آن تنها سالی باشد که به صورت واقعی و طبیعی در زمینه برداشت گندم به خودکفایی دست پیدا کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
دبیر مجمع نمایندگان تهران در مجلس، با انتقاد از بی توجهی مسئولان به تردد اتوبوس های فرسوده به عنوان سرویس مدارس ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: قانون جدید مبنای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس قرار نمی گیرد زیرا وزارت کشور جدول زمان بندی انتخابات را براساس قانون قبل تهیه کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مطمئنم شورای نگهبان ایراداتی را در خصوص اصلاح قانون انتخابات مطرح می کند و می توان انتخابات آتی را بر مبنای قانون جدید برگزار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
مشاور پارلمانی شهردار تهران با بیان اینکه خداحافظی با ازدحام مسافرین در مترو با خرید 2هزار واگن امکان پذیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی فراکسیون حمایت از قطعه سازان مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت باید از افراد کاردان استفاده کند تا از طریق بازبینی و تغییر سیاست های فعلی، بازار خودرو را به آرامش برساند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است: یک میز قرمز در قطر یا عراق از مسئوان ایرانی و آمریکایی با هدف مدیریت تنش و نه مذاکره تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
سلیمی با تاکید بر اینکه مذاکره زمانی معنا دارد که دو طرف از آن سود ببرند گفت: اگر آمریکا می خواهد که مذاکره ای با ایران داشته باشد باید ابتدا به برجام بازگردد و به تعهدات خود عمل کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر که شاهد این همه حجم از تورم و گرانی هستیم، 99 درصد آن ناشی از سوء مدیریت ها و تحریم های داخلی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف نهایی آمریکا کشاندن ایران به پای میز مذاکره برای گرفتن امتیازاتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، می گوید که اگر خط فقر درآمد ماهیانه کمتر از 3 میلیون و 400 هزار تومان باشد، حدود 55 درصد خانوارهای ایرانی زیر این خط هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سازمان تعزیرات و قوه قضاییه باید با واردکنندگان و تولیدکنندگان که ارز دولتی دریافت کردند اما از آن برای واردات کالا استفاده نکردند یا کالاهایی که با ارز 4200 ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:همه می خواهند که در ازدواج جوانان تسهیل شود که این موضوع بسیار اقدامی پسندیده است، اما دولت باید بخشی از بهای آن را پرداخت کند و همه آن را بر دوش سیستم بانکی نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان اینکه دولت در حال حاضر به دنبال احیای وزارت بازرگانی است، گفت: تاکنون در سال جاری حدود 3 میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی تخصیص یافته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: اگر قانون جدید انتخابات مجلس اجرایی نشود، ممکن است گفته شود مجلس کار عبثی را انجام داده و قانون به انتخابات 2 اسفندماه نرسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: با تغییر نرخ ارز درآمد ریالی شرکت های بورسی صادرکننده حدود 3 برابر شده که این اثر درآمدی سبب افزایش قیمت سهام شرکت ها می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش سقف تسهیلات ساخت و ساز مسکن موجب کاهش تورم در این بازار، کاهش قیمت مسکن و اشتغال زایی در کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تعداد بالای فارغ التحصیلان بیکار در کشور، ماحصل مدرک گرایی است،گفت: صرف داشتن مدرک نمی تواند ضامن شغل افراد باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه درآمدهای غارعلیصدر به حساب بیت المال واریز شود،گفت: سیستم کنونی صنعت گردشگری کشورمان قابلیت دور زدن تحریم ها را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بهترین راه برای مدیریت تغذیه افراد کم درآمد و اقشار آسیب پذیر،انتقال منابع و بودجه بیشتر به حوزه سلامت و هدفمند کردن یارانه های موجود با اولویت حوزه سلامت است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مالیات پنهانی بر بخش کشاورزی تحمیل می شود و این بخش نمی تواند با قیمت های دستوری توانمندی خود را نشان دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، گفت: مسئولان اجرایی نباید از پیامد های اجتماعی مشکلات اقتصادی غافل باشند و باید با اتخاذ سیاست های حمایتی ویژه از بروز هر گونه آسیب اجتماعی جلوگیری ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد فضایی برای سوء استفاده گروهی و نشر اطلاعات نادرست فراهم شود، گفت: روابط عمومی و ارتباطات ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۹    
هرچند ثبت معدن در مناطق حفاظت شده محیط زیست غیرممکن است اما تلاش ها برای ثبت معدن در منطقه حفاظت شده ساریگل ادامه دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اجرای ناقص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مسئولان آموزشی کشور، عزم جدی برای اجرای کامل سند تحول بنیادین را ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است که برای داشتن جامعه ای ایده آل بدون جرم و بزه، باید تزکیه و تعهد را باید نسبت به تعلیم و آموزش در اولویت قرار داد.