یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۲:۲۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۵:۰۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به ممنوعیت حمل، خرید و فروش سلاح گرم در قوانین عادی کشور و با تاکید بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی به مبارزه با خرید و فروش ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 17 اردیبهشت 98 با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۰    
ملکشاهی گفت : قانونگذار برای خرید و فروش، قاچاق حمل و نگهداری بدون مجوز سلاح جنگی مانند سلاحی که فرد ضارب در همدان به کار برده است مجازات 3 سال تا 10 سال حبس در نظر گرفته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
تحریم هرگونه همکاری برای گسترش نیروگاه اتمی بوشهر ممنوعیت مبادله اورانیوم طبیعی با اورانیوم غنی شده و جلوگیری از انتقال آب سنگین به خارج از ایران در لیست تحریم های آمریکاست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
نماینده مردم گرگان و آق قلا مجلس گفت: ضمن اینکه اشتباهاتی مثل همه جای دنیا انجام شد ، حسن نیت و دلسوزی دولت غیرقابل انکار است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس بر حفظ حرمت اشخاص و قومیت های اصیل ایرانی و پرهیز از دامن زدن به چنددستگی ها تاکید کرد و گفت که اگر جایی برای پاسخ خود مشکل داریم از کاسبی قومیتی پرهیز کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۹    
مراسم رونمایی از نرم افزار جامع استاد مطهری شب گذشته با حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، خانواده و جمعی از شاگردان شهید مطهری برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 15 اردیبهشت 98 با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۴    
اپلیکیشن جامع استاد مطهری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از شاگردان ایشان رونمایی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
معلمان نمونه کشور به همراه وزیر آموزش و پرورش به دیدار دکتر علی لاریجانی آمدند که بهانه آن هفته معلم بود، مراسمی که در آن از دغدغه های جدی نظام آموزشی کشور سخن به میان آمد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۸    
نماینده مردم نایین ، خور وبیابانک در مراسم تجلیل از کارگران نمونه گفت :کارگران عناصر اصلی تولید هستند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بدون توجه و احترام به این قشر ، حمایت از تولید تحقق نخواهد یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۵    
مدیران استقلال و پرسپولیس در این فصل دلارهای هنگفتی را برای بازیکنان خارجی بی کیفیت هزینه کردند و این در شرایطی است که قیمت دلار همواره روند صعودی داشته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۶    
همه ما بارها با تبلیغات مختلف روی شیشه خودرو خود مواجه شدیم، تبلیغاتی از رستوران و قالی شویی گرفته تا چاه باز کنی و حمل بار و الا ماشاالله از این قبیل چیزها اما ما این گزارش را فقط برای این نوشتیم که ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه 14 اردیبهشت ماه 1398 در جلسه ای که در سالن مشروطه مجلس با حضور فرهنگیان نمونه کشور برگزار شد حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۳    
رئیس قوه مقننه از رسانه ها خواست در خصوص ساماندهی عملیات روانی دشمن توجیه باشند و روشن گری کنند و افزود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۱    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با اشاره به پیش بینی مسئولان از امکان تحریم پتروشیمی کشور توسط آمریکا، گفت: صادرات بیشتر با ایجاد تنوع در تولید محصولات پتروشیمی محقق می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، برنامه آموزش و پرورش برای هویت یابی و هویت بخشی به دانش آموزان را گامی مثبت در جهت کمک به ارتقاء سطح آگاهی ملی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۱    
مشاور پارلمانی شهرداری تهران، بابیان اینکه شهرداری در اجرای قانون هوای پاک مصمم بوده تاکیدکردکه این نهاد به منظور توسعه خطوط حمل و نقل ریلی 700 واگن جدید خریداری کرده که به زودی در شبکه حمل و نقل ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
عضو فرهنگستان فوتبال ایران گفت: هواداران مجازی در شبکه های اجتماعی با تشکیل کانال و گروه و با ادبیات تحقیرآمیز ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: متاسفانه رانت و رانت خواری باعث افزایش ناگهانی قیمت محصولات کشاورزی در بازار شده و مصرف کنندگان را با مشکلات بسیار زیادی رو به رو کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر اینکه دستگاه های نظارتی باید به موضوع تبانی در لیگ برتر ورود کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه در لایحه جدید مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری ها افزایش یافته است، گفت: تلقی عوارض شهرداری ها به عنوان مالیات صحت ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید توسعه صادرات در کشور فرصت طلایی برای تولیدکننده فراهم می کند و راه هایی برای برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۵    
مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان هشدار دادند آرایش دشمن آرایش جنگی است و باید برای مقابله با آن آگاهی کافی و آمادگی کامل داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۹    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با اشاره به ضرورت ورود دستگاه قضا برای برخورد با قیمت های نجومی مسکن، گفت: مالکیت خصوصی مانع ورود قوه قضائیه به بازار مسکن نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۷    
نماینده مجلس دهم گفت: منطقه ای شدن تسهیلات خرید مسکن چراغ سبز به افزایش دوباره قیمت ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: این کمیسیون آمادگی دارد که در صورت نیاز به موضوع تعرفه های پزشکی ورود کرده و گلایه هایی که وجود دارد را مورد بررسی قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه بخش عمده درآمد قشر متوسط صرف پرداخت اجاره بها می شود، مهاجرت اجباری، طلاق ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۰    
عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس عنوان کرد: به دلیل گرمای هوای مکه و نبود شرایط برای فرآوری و منجمد کردن گوشت های قربانی، این گوشت ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است در تحریم های نفتی، دولت نیازمند تقویت درآمدهای مالیاتی است و معادن با توجه به درآمد بسیاری که دارند بهترین منبع برای دریافت مالیات هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: از 59 حکمی که در قانون مربوط به بهبود مستمر فضای کسب و کار وجود دارد فقط 10 حکم اجرایی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۰    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، بابیان اینکه برخی داروخانه ها به اندازه ای در فروش اقلام آرایشی زیاده روی می کنند که به بنگاه عرضه این مواد تبدیل شده اند تاکید کرد که شان داروخانه ها و داروسازان در ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم فروش نفت ایران به صحنه جهانی نفت فشار وارد می کند، ادامه داد: اطلاع داریم عربستان و امارات ظرفیت فروش نفت بیشتر را ندارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به عدم تمدید معافیت های هسته ای، گفت: ایران باید مذاکرات فنی جدیدی را با اعضای باقی مانده برجام برای تولید سوخت 20 درصد و بالاتر هسته ای آغاز کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پاسخگویی دولت در حوزه کاغذ، اختصاص ارز دولتی به این کالا را طعمه ای برای سودجویان در شرایط نبود نظارت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید بانک مرکزی برای مقابله با تحریم های جدید آمریکا باید تدابیری برای بازگشت ارز صادراتی داشته باشد و از سوی دیگر لازم است کیفیت تولید داخل افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۱    
عضو فراکسیون زنان مجلس از کمیسیون قضایی خواستار تعیین تکلیف سریع تر طرح ها و لوایح حوزه زنان و خانواده به ویژه طرح اصلاح ماده 1117 قانون مدنی برای رفع موانع محدودیت های اشتغال زنان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: قبل از اینکه وارد فضای اصراری شویم باید با هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی انتخابات جلسه بگذاریم و ابهامات آن ها را رفع کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۷    
دبیر کل انجمن علمی اقتصاد شهری گفت :در صورتیکه ادغام بانک ها با چاشنی مدیریت منابع انسانی ، شفافیت مالی و استفاده از ابزارهای نوین بانکی مهندسی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با یادآوری اینکه جمعیت سالمند در 15 سال آینده به بیش از 10 درصد جمعیت کشور می رسد تاکیدکرد که وزارت بهداشت باید با همکاری سازمان نظام پرستاری تمهیدات لازم در جهت تربیت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است فعالیت هسته ای ایران در توافق با آژانس و اعضای 1+5 انجام می شود و آمریکا نمی تواند به تنهایی بر آن تأثیرگذار باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کاهش سخت گیری ها نسبت به بخش خصوصی می تواند فروش نفت در بورس را تسهیل کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تحریم های جدید آمریکا در حوزه صنعت هسته ای کشورمان، گفت: حتی اگر روسیه و عمان تحریم های آمریکا را بپذیرند جمهوری اسلامی نیازی به انتقال آب سنگین مازاد به سایر ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به عدم تمدید معافیت های هسته ای، گفت: آمریکا به اعتماد جهانی آسیب زده لذا ایران باید به شورای امنیت و دیوان لاهه شکایت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه کتاب تهران، گفت: گرانی کاغذ به عنوان اساسی ترین مشکل ناشران حاضر در نمایشگاه بود و ضروری است فکری اساسی برای کنترل نرخ کاغذ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگرچه همه، افزایش قیمت خودرو را ناشی از عملکرد دلالان می دانند اما واسطه یا دلالی که می تواند با نفوذ ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۷    
نماینده مردم گرمی مغان در مجلس از مفغول ماندن گردشگری کشاورزی در کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما برنامه های مناسبی برای معرفی این ظرفیت ها ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای این کمیسیون عصر امروز به استان گلستان سفر خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۱    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از حذف چهره های سرشناس و معروف در جریان جمع آوری کمک برای سیل زدگان، گفت: این رویه به بی اعتمادی دامن می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی درگذشت والده مکرمه و محترمه شهیدان سرافراز حاج حسن و علی طهرانی مقدم را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت والده مکرمه و محترمه شهیدان سرافراز حاج حسن و علی طهرانی مقدم را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۲    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های مربوطه باید به شدت با مسائلی از قبیل سردادن شعارهای ساختارشکنانه در ورزشگاه ها برخورد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۲    
نماینده مردم خوی، چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزنشینان صرفا برای تفریح از کشور خارج نمی شوند بلکه مراوداتی برای گذران زندگی شان دارند و بالاتر از این موضوع بیشتر مرزنشینان روابط خوشاوندی با ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: قیمت های یارانه ای برق و عدم امکان صادرات آن برای سرمایه گذاران یکی از موانع جذب سرمایه گذار برای تبدیل گازهای مشعل است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۲    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نابسامانی بازار بیانگر عملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با اجرای پروژه راه آهن ایران-ترکیه؛ ایران از طریق این کشور به دریای سیاه و سپس کشورهای اروپایی متصل خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: زمانی که نرخ ارز با نوسان همراه بوده یکی از راه های فرار افراد متخلف از ورود ارز حاصل از صادرات به بازار رسمی، سوء استفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه صف وام ازدواج باید کاهش یابد و به صفر برسد، گفت: باید با کمترین زمان انتظار بین یک هفته تا 10 روز این وام به متقاضیان پرداخت شود و از بوروکراسی های اداری برای ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نسبت به خطر گسترده آتش سوزی جنگل ها در فصل گرما با توجه به مطلوب بودن وضعیت مراتع هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۳:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: سفر دکتر روحانی به منطقه جنوب شرق آسیا قطعا دستاوردهای بسیار مثبتی را برای کشورمان به دنبال خواهد داشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۳    
گرچه ایران به دنبال درگیری نظامی نمی باشد، اما داشتن نگرش مثبت در مورد آینده روابط ایالات متحده و ایران همچنان سخت است. ایران آماده است تا حتی اگر لازم شد ماشه را هم بچکاند ...