یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۱۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی که عصر امروز یکشنبه، 22 اردیبهشت ماه به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه این نشست با نیت اصلاح امور کشور برگزار شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا به دنبال تحول در نظام قضایی مورد انتظار رهبری است که بر همین اساس برنامه تحول راهبردی را دنبال می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۴    
معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به اینکه این قوه از اجرای قانون صیانت می کند، گفت: دستگاه قضا بر اساس قانون با مجرم برخورد می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۵    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تأکید بر ضرورت برقراری روابط میان دو قوه مقننه و قضاییه گفت: نمایندگان باید پیش از مراجعه به قوه قضاییه، مسائل خود را با دادگستری های استان و شهرستان خود حل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۴    
عضو فراکسیون امید مجلس خواستار صدور اجازه بازدید از زندان ها و ندامتگاه های شهرستان ها به نمایندگان مجلس شد و گفت: نتیجه این بازدیدها به کاهش شایعات علیه قوه قضاییه کمک می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۳    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قوه قضاییه باید تحمل خود را افزایش دهد و هرگاه نماینده ای انتقادی از دستگاه قضا داشت، دادستان وی را احضار نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۱    
رئیس راکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:شماره دادن ترامپ ژست سیاسی و وکاری نمادین است و تاکنون نشان داده این ژست ها قابل اعتماد نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ضمن اعلام آمادگی مجلس برای مبارزه با فساد گفت: در برنامه پنجساله ششم توسعه احکام خوبی برای ظرفیت سازی در قوه قضاییه جهت مبارزه با فساد تعیین شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۱    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ورود دیوان محاسبات به موضوع افزایش حقوق ها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۹    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر جرم زدایی و حبس زدایی گفت: لازم است مسائل به صورت کدخدامنشی حل شود تا مردم با دادگستری ها درگیر نباشند و تحقق این موضوع نیازمند اصلاح قوانین موجود است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۱    
کوهکن گفت: رفتار هر دو خودروساز کشور از ابتدای شکل گیری اینگونه بود که وقتی صحبت از اصلاح کیفیت محصولات و کاهش هزینه ها در این شرکتها می شود فورا گفته می شود 12 هزار نفر نیروی انسانی مازاد با هزینه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه باید تکیه گاه مردم باشد، گفت: اظهار نظر افراد در قوه قضاییه باید صرفا بر اساس قانون بوده و رنگ و بوی جناحی نداشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۹    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون متهمان امنیتی و اقتصادی به بیش از یک میلیارد تومان و همچنین جرائم سازمان یافته که مجازات آنها اعدام و محاربه است تا 20 روز حق دسترسی به ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۰    
عضو هیات رییس مجلس گفت : ما عددی را برای واردات کالا با ارز 4200 تومانی پیش بینی کردیم که بر این اساس دولت باید نسبت به واردات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و توزیع آنها اقدام کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تشکیل شرکت حمل ونقل ریلی مسافری حومه ای نقش موثری در گسترش حمل و نقل ریلی در اطراف شهرها خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود با حضور شهردار و عضو شورای تهران، گفت: مقرر شد عوارضی که بر دارایی های غیرمنقول وضع می شود، از معافیت ها خارج شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از پاسخگو نبودن وزرای اقتصادی دولت و ورود محمدباقر نوبخت به همه حوزه انتقاد میکند...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
رییس فراکسیون مستقلین ولایی، شماره دادن ترامپ در شرایط فعلی را ژست سیاسی دانست...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین الملل با صلاح الزواوی شیخ السفرای مقیم تهران ، دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۹    
کمیسیون فرهنگی مجلس تمامی دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی را مکلف کرده که در محل خدمت کارکنان خود یا نزدیک به آن مهدکودک راه اندازی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مسائل مربوط به شکست برجام را نمی شود به خروج تبعه افغانی از کشور مرتبط کرد و به نظر من بیان این مسئله یک اشتباه استراتژیکی بود که از زبان یک دیپلمات با سابقه اعلام شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۵    
شهردار تهران، از کمبود 2 هزار واگن در خطوط متروی تهران خبر داد و گفت: اگر این واگن ها تهیه شود فاصله قطارها به دو دقیقه می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
دیدار انجمن اسلامی دانشجویان اصفهان با محمد رضا عارف، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی امروز 22 اردیبهشت ماه 1398 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
محسن هاشمی رفسنجانی با تشریح دیپلماسی در شرایط فعلی، انتقاداتی را نسبت به برخی تریبون ها در این زمینه مطرح کرد...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به گزارش ریاست جمعیت هلال احمر در خصوص مسائل پیرامون بیمارستان هلال احمر ایران در امارات ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن اشاره به حضور وزیر خارجه در کمیسیون، گفت: آقای ظریف تصریح کرد که از مدتها قبل از خروج آمریکا از برجام، مکاتباتی با سایر طرف ها در خصوص نقض تعهدات آمریکا داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مأموریت به مرکز پژوهش های مجلس درباره بررسی نحوه ادامه فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مجزا از وزارت علوم خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه، بازار مسکن سامان پیدا می کرد و دستگاه های نظارتی می توانستند نظارت جامعی را بر روند انجام معاملات داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، گفت: در نشست امروز کمیسیون کشاورزی اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی مشخص شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۰    
نایب رییس مجلس، تأخیر در تصمیم گیری را از مشکلات دولت دانست و گفت: لازم بود نرخ بنزین چند سال پیش افزایش پیدا می کرد یا اجناس کوپنی زودتر توزیع شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی درباره وضعیت شبکه ملی اطلاعات ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پیرامون انتخابات مجلس یازدهم، گفت: با توجه به تجربه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به مثلث نابخرد ترامپ، پمپئو و بولتون می گویم شما با ایجاد رعب و وحشت نمی توانید مردم ایران را که طی 40 سال آبدیده شده اند، وادار به تسلیم کنید.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت:ترامپ منتظر تماس ایرانی ها نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه مرز سیستان و بلوچستان به تهدیدی برای مردم این منطقه و فرصتی برای افراد و گروه های خاص تبدیل شده است از وزیر کشور خواست تا ساماندهی مرز را در دستورکار ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی وشوراها مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:کلیات طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در جلسه امروز کمیسیون با نظر اعضا به تصویب رسید
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خصوص کاهش سطح تعهدات در برجام گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید تا امروز دولت در زمینه تامین ارز کالاهای اساسی عملکرد کاملی نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
نشست اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی امروز 22 اردیبهشت ماه 1398 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
نشست اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی امروز 22 اردیبهشت ماه 1398 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: آیت الله رئیسی اعتقاد راسخ بر اجرای این قانون رسیدگی به اموال مسئولان دارد که این قانون می تواند نظام و مسئولان را از اتهامات ناروا مصون دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس گفت: دولت باید ظرف 6 ماه قوانین آزمایشی را دائمی کند اما کوتاهی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۴    
نشست اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی امروز 22 اردیبهشت ماه 1398 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۳    
نشست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز 22 اردیبهشت ماه 1398 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: از مجموع کل منابع تخصیص یافته برای اشتغال روستایی حوزه های حمایتی حدودا بیش از 60 درصد پرداخت شده که باید این موضوع تسریع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶    
رابطه عرضه و تقاضا در بازار مسکن بهم خورده و همین موضوع سبب شده تا قیمت مسکن به طرز شگفت آوری بالا برود
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۲    
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه وزارت صمت غیر منصفانه از گرانی خودرو حمایت می کند، گفت: وزارتخانه ای که باید تنظیم بازار را بر عهده گیرد با استفاده از دامپینگی- رقابت مکارانه ای- که در ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
دومین نشست گفتگوی فرهنگی با محوریت موسیقی با حضور صاحب نظران و کارشناسان این حوزه عصر امروز 18 اردیبهشت ماه 1398 در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خصوص کاهش سطح تعهدات در برجام گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت:ترامپ منتظر تماس ایرانی ها نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف فرزندان را هدیه مجلس در جهت هویت بخشی به فرزندان مادران ایرانی و اعتباربخشی به جایگاه خانم های کشور دانست که بعد از دو سال تلاش پی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
حضور علی مطهری، نایب رئیس مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار هنری دانشگاه رسام از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
اسامی ناطقان میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه 1398 به شرح زیر می باشد. علی مطهری، علیرضا رحیمی، مصطفی کواکبیان، محمدباسط درازهی، حسن بهرام نیا
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
صحن علنی 22 اردیبهشت 98 مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۵    
نماینده مردم محلات و دلیجان از شرکت تعدادی از مسئولان دولتی در ضیافت افطار سفارت انگلیس انتقاد کرد و گفت: اگر این آقایان توان مالی نداشته و نیاز به یک وعده غذای انگلیسی داشتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه سناریوی ترامپیست امروز به سطح تک تک افراد کشیده شده است، گفت: امروز وقت آن رسیده دلسوزان نظام همدل و یک صدا با تاکتیک معین ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه مرز سیستان و بلوچستان به تهدیدی برای مردم این منطقه و فرصتی برای افراد و گروه های خاص تبدیل شده است از وزیر کشور خواست تا ساماندهی مرز را در دستورکار ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۴    
نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس از هیات دولت و وزیر کشور خواستار گشایش مرز چیلات دهلران شد، چرا که گشایش این مرز می تواند به تبادلات اقتصادی دو کشور ایران و عراق کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۱    
نایب رئیس مجلس از نمایشگاه موسسه آموزش عالی رسام و آثار هنرجویان این موسسه در محل مجلس بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس از نمایشگاه موسسه آموزش عالی رسام و آثار هنرجویان این موسسه در محل مجلس بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:از نهادهای ذیربط امنیتی و قضایی انتظار می رود در این شرایط که استحکام صفوف و تقویت وحدت ملی ضرورتی انکارناپذیر است به بهانه امنیت آزادی های مدنی به ویژه آزادی رسانه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
عضو هیات رئیسه پیام تسلیت مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی و غربی به مناسبت درگذشت والده سلمان خدادادی را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
نایب رئیس مجلس گفت: آمریکا خود را به وادی جنگ با ایران نمی اندازد زیرا اسرائیل در تیررس ما است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۹    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست هم اندیشی قوه قضائیه و مقننه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به مثلث نابخرد ترامپ، پمپئو و بولتون می گویم شما با ایجاد رعب و وحشت نمی توانید مردم ایران را که طی 40 سال آبدیده شده اند، وادار به تسلیم کنید.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
نایب رییس مجلس، تأخیر در تصمیم گیری را از مشکلات دولت دانست و گفت: لازم بود نرخ بنزین چند سال پیش افزایش پیدا می کرد یا اجناس کوپنی زودتر توزیع شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی 5 طرح ارائه شده از سوی نمایندگان و همچنین یک لایحه تقدیمی از سوی دولت را اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
نمایندگان مجلس اعضای ناظر مجلس در شورایعالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم انتخاب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی با اولویت طرح خط و مشی اداره و نظارت بر سازمان صداوسیما مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۸    
رئیس جمعیت مامایی ایران، از بی توجهی مسئولان نسبت به پوشش بیمه ای خدمات مامایی انتقادکرد و افزود: اجرای پروژه ملی جمعیت که ماماها نقش کلیدی در تحقق مفاد آن را دارند در گروی حمایت بیمه ها از خدمات این ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۳    
مخالفان تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی معتقدند اگر این لایحه صرفا شامل ارائه شناسنامه به کودکان متولد ایران محدود می شد آنگاه باز جای بحث و بررسی داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز پارلمان را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
موافق و مخالف بررسی یک فوریتی طرح اداره و نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به بیان دلایل خود درخصوص طرح مذکور پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۵    
جلسه غیر علنی 22 اردیبهشت 98 مجلس شورای اسلامی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اعتقاد داریم جنگ نخواهد شد چون آمریکایی ها راهبردشان جنگ نیست، گفت: هیچ وقت فردی با ترامپ تماس نخواهد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۴    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در اعطای تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی مسائل امنیتی موضوعیتی ندارد چون می خواهیم جهت تابعیت برای فرزندان حاصل ازدواج زن ایرانی با مرد غیر ایرانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
نماینده مجلس دهم گفت: دلالان به صورت مخفیانه اراضی را قطعه بندی کرده و زمینی که به طور مثال دو میلیون تومان ارزش دارد را به قیمت های نازل حتی دویست هزار تومان به مردم می فروشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اعتقاد دارد اقدام اخیر ایران به معنای خروج از برجام نیست بلکه بر اساس مفاد برجام این اقدام صورت گرفته و نمی تواند به دستاویزی برای محکوم کردن ایران تبدیل ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
موافقان تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج ایران و مردان خارجی بر این باورند که فرزندان مادر ایرانی حق انتخاب تابعیت ایرانی دارند و در صورت بی توجهی به تابعیت آنها ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۷    
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
مشاور پارلمانی شهرداری تهران، کاهش منابع مالی شهرداری ها در پی تبدیل عوارض به مالیات و سلب استقلال شوراها را از نقایص شکل کنونی لایحه مالیات بر ارزش افزوده دانست که بازنگری آن را امری ضروری کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۹    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها باید در فرصت 60 روزه پیش رویشان از فرصت دیپلماسی بهره خوبی ببرند زیرا صبر ایران نیز حدی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با توجه به عدم اطلاع رسانی دقیق خدمات اداری و تسهیلات بانکی، خواستار آموزش و اطلاع رسانی فراگیر نحوه پرداخت تسهیلات بانکی و خدمات اداری برای تحقق رونق تولید شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۵    
پیاز تا چند هفته پیش به 17 هزار تومان رسید ولی امروز 3000 هزار تومان قیمت گذاشته شده. نمونه خوبی که نشان می دهد می توان با مدیریت عرضه و نظارت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت:واردات دارو و تجهیزات پزشکی دارای تولید مشابه داخلی و همچنین خرید دارو ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
استاد دانشگاه فرماندهی وستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تحرکات نظامی آمریکا منجر به جنگ نظامی نمی شود و بیشتر برای ایجاد جنگ روانی و ایجاد التهاب بین افکا عمومی کشورمان است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۶    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای بررسی لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایران با مردان خارجی در صحن علنی مجلس حضور یافتند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس موضوعات مطرح شده در نشست غیرعلنی صبح امروز قوه مقننه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دریافت ارز و هزینه کرد آن کاملا ردیابی و محدودیت های آن کاملا رعایت می شود، هرگونه تخلف به محاکم قضائی معرفی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت والده سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس را در صحن علنی تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از اعلام دستورکار جلسه توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز با سردار سلامی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۶    
جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر لاریجانی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ترامپ در جایگاهی نیست که با ایران بتواند مذاکره کند ، تاکید کرد که ترامپ وارد بعد نظامی با ایران نمی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۳    
جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در حال حاضر خوشبختانه علی رغم فشارهای ناشی از تحریم ها میزان کمبود داروهای اساسی کشور در مقایسه با روز مشابه در سال گذشته کمتر شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۸    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: رییس جمهور باید به یکی از معاونت های خود برای ایجاد یک ابرسامانه جهت شفافیت در بحث واردات و توزیع کالا دستور صریح دهد.
  • ۱