جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۲:۰۰    
مراسم راه رفتن بر روی زغال آتش که در بین راهبان یامابوشی یک جشنواره محسوب می شود با هدف محافظت در مقابل بیماری ها و دوری از بلا و ایمنی خانواده در مقابل حوادث برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۱:۰۰    
این مواد غذایی می توانند در افزایش تمرکز موثر باشند و در عین حال، بر خلاف نوشیدنی ها و انواع قرص های تجاری، سلامتی افراد را به خطر نمی اندازند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۰    
یک مربی غواصی خوش شانس در حالی که در دهان نهنگ غول پیکر قرار گرفته و در آستانه بلعیده شدن بود، به طور معجزه آسایی نجات یافت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۶    
اگرچه مسمومیت های غذایی بسیار آزار دهنده و ناراحت کننده هستند، اما مسئله غیر معمول نیستند. با توجه به آمار ارائه شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
ستاره های سینما، مدیران شرکت ها، سیاستمداران و شخصیت های ورزشی در مراسم جشن ازدواج آکا آمبانی فرزند موکش آمبانی کارآفرین، بازرگان و سرمایه دار هندی شرکت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۶    
مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و مدیریت شهری که به دلیل سفر رئیس جمهوری پنجشنبه گذشته برگزار نشد، پنجشنبه هفته جاری در رشت برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۰    
بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره)، پنج هزار واحد مسکونی برای خانواده های محروم خراسان جنوبی طی سال 98 ساخته خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
سفارت انگلیس در تهران به سفر مدیر اجرایی اینستکس به ایران واکنش نشان داد
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۳    
فرمانداربندرانزلی بر افزایش نظارت و بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه ، عرضه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
شکور پورحسین می گوید که قرار است افزایش دستمزد کارگران در سال 98 متناسب، با فرمولی ترکیبی از مصوبه مجلس مبنی بر افزایش 400 هزار تومانی حقوق ها به اضافه 10 درصد باشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۳    
ایران و عراق در زمینه همکاری مشترک در 22 عرصه گوناگون صنعتی و تجاری به توافق رسیدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۴    
توزیع آنلاین اقلام اساسی و میوه ی شب عید توسط سامانه ی بازرگام آغاز شد .
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۳    
رئیس هئیت هاکی استان تهران : زیبنده نیست که رقابت ها به بی اخلاقی آلوده شود .
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۱    
پرسپولیس برانکو هر چند در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد اما کیفیت فنی آنها به شکلی نبوده که رضایت و امیدواری هواداران و کارشناسان را شکل دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۱    
آیین بزرگداشت داوران لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 97-1396 شامگاه دوشنبه در سالن هتل المپیک تهران برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۸    
نیروهای مرزبانی با همکاری ماموران کلانتری 11 انتظامی تایباد، 17 عدد لاک پشت زنده در مرز دوغارون را کشف و از خروج آنها از کشور جلوگیری کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه میان سفرهای راهیان نور با راهپیمایی بزرگ اربعین شباهت هایی وجود دارد، تاکید کرد: علت این که شلمچه معنویت دیگری دارد و در وجب به وجب آن معنویت موج می زند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
معاون فنی مرکز بهداشت یزد از آغاز فرایند طرح ارجاع الکترونیکی پزشک خانواده در روستاهای استان خبر داد و گفت: تمام مقدمات برای اجرای طرح فراهم است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از 54 میلیارد تومان کمک معیشت به 25 هزار 291 خانوار مددجویان زنجانی در 11ماهه سالجاری پرداخت شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: بر اساس مصوبه هیئت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت اعضای هیئت علمی جدید الاستخدام باید در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی شرکت کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۸    
مدیر پایگاه میراث جهانی هفت تپه و چغازنبیل گفت: برای ایام نوروز درحال آماده سازی یک اپلیکیشن گردشگری برای بازدیدکننگان هستیم که اواخر اسفندماه 97 آماده استفاده خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اگر دانشجو سیاست را بداند به طور قطع در خدمت دشمن قرار نمی گیرد ضمن اینکه دانشجو باید سیاست را بفهمد اما سیاست زده نشود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۲    
العین امارات در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس شورای شهر رشت اعتقاد مدیریت شهری به ظرفیت جوانان را ادامه راه مسیر انقلاب اسلامی عنوان کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
کدام هتل ها بهترین انتخاب برای اقامت در مشهد هستند؟ قیمت هتل های مشهد در تعطیلات نوروز چگونه است ؟ با هواپیما سفر کنیم یا قطار؟
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۹    
امتیاز، اولین سرویس متمرکز وفاداری مشتری در ایران است که به کاربران این امکان را می دهد تا با خرید روزمره خود در اینترنت و انجام پیشنهادات دیگر کسب امتیاز کنند و با این امتیازها از بیش از 90 ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بزرگداشت مقام شامخ شهدا را تلاشی برای ارج گذاری به مفاخر ملی و اسطوره های مقاومت دانست و گفت: باید نام شهدا در جامعه جاویدان و عطر حضورشان ماندگار بماند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
استاندار گیلان با اشاره به هدف گذاری صورت گرفته برای کاهش 15 درصدی حوادث و تلفات جاده ای در استان گیلان طی سال 98 گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
کتاب در جستجوی یک دشمن توسط بته دم خبرنگار هلندی درباره زندگی ملاعمر نوشته و منتشر شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸    
همزمان با 22 اسفندماه روز گرامیداشت شهدا ویژه برنامه های متعددی در استان زنجان پیش بینی واجرا خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
عضو کابینه دولت اصلاحات با بیان اینکه در بین جامعه تحصیل کرده کشور، بی بهره ترین قشر، قشر مهندسی در هفت رشته ساختمان است، گفت: از بین 600 هزار نفر مهندس در هفت رشته مهندسی ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۶    
همزمان با 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهداء، عضویت در کتابخانه های عمومی استان زنجان رایگان خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
هکرها در حال اجرای کمپین جدیدی هستند که بدافزار "حمله ی جستجوی فراگیر" ( StealthWorker) را بر روی دستگاه های ویندوز و لینوکس قرار می دهد تا از این طریق به رایانه های دیگر دسترسی پیدا کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۲    
مرحله جدید اردوی تیم ملی زنان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی از صبح سه شنبه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
برنامه مرحله نیمه نهایی تور والیبال ساحلی درگهان مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۷    
مدیر باشگاه رئال مادرید گفت: ما بیش از 1000 روز قهرمان قاره بودیم، نه تنها در فوتبال بلکه در بسکتبال هم عناوین زیادی در این دوره به دست آمد؛ که در هیچ بازه ای از تاریخ ورزش رخ نداده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۷    
زین الدین زیدان گفت: می خواهم این را به صورت واضح بگویم، زمانی که من باشگاه را ترک کردم، این کار برای من و بازیکنان و رختکن تیم لازم بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۹    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تعامل پارلمان های ایران و عراق در راستای توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات و همکاری های دو کشور ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهور تاکید کرد: آمادگی داریم که تجار ایرانی در عراق فعال شده و کالاهای مورد نیاز را تأمین کنند تا بتوانیم به تراز قابل قبولی در تجارت دو کشور دست پیدا کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی مفتخر شدن سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری را، به وی تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استقبال همه احزاب و گروه های ایران و عراق از توسعه مناسبات همه جانبه دو کشور ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
منابع محلی از کشته شدن دست کم 22 نفر در حمله هوایی ائتلاف به رهبری عربستان به شمال یمن خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
برنده پیشین جایزه صلح نوبل از اروپا خواست برای حفاظت از فرزندان کسانی که به داعش پیوستند، تلاش بیشتری انجام دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۷    
آمریکا 5 شرکت کوبایی را به فهرست تحریم های خود افزود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۶    
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: چهار اکیپ از آتش نشانی برای لکه گیری و جلوگیری از حریق مجدد در شرکت چسب شهر صنعتی البرز تا صبح در محل مستقر هستند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: یک واحد مرغداری در استان قزوین به علت تخلف در جوجه ریزی 600 میلیون ریال جریمه شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از هفت هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده به ارزش 500 میلیون ریال در قزوین خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
فرماندار تایباد گفت: با یک برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی بهینه می توان مشکلات ترافیکی را برطرف کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: علت حریق در شرکت چسب شهر صنعتی البرز بعد از مهار کامل آتش سوزی اعلام می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
معاملات فرابورس ایران در بیستمین روز اسفندماه با رشد بیش از یک درصدی شاخص کل و تداوم روند مثبت این نماگر و افزایش همزمان حجم و ارزش کل معاملات به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
رئیس اتحادیه نانوایان قزوین گفت: فروش آرد دولتی به قیمت آزاد ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۱    
در گردهمایی و جشن گرامیداشت سندروم داون مطرح شد که 52 نفر در شهرستان آبیک به این معلولیت مبتلا هستند و 20 نفر درمرکز توانبخشی روزانه رشد خدمات دریافت می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
نمایشگاه جابربن حیان روز دوشنبه با نمایش هزار و 730 طرح دانش آموزی در شهرستان البرز برپا شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
در آستانه دیدار آس رم و امپولی ترکیب گرگ ها اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۰    
رییس جمهوری الجزایر اعلام کرد از نامزدی در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری کشورش کناره گیری می کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۷    
در حالی که گفته می شد هافبک اسپانیایی السد به این بازی می رسد او این بازی را از دست داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت که سران ایالات متحده و کره شمال برای سومین بار دیدار خواهند کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
الریان در خانه توانست نماینده ازبکستان را شکست بدهد و در دیگر دیدار گروه بی الوحده از سد ال اتحاد گذشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: برای توسعه حق نداریم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و اگر به هر قیمت ایجاد اشتغال کنیم به توسعه ناپایدار خواهد رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۳    
پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر سارقان سابقه دار داروخانه ها و مغازه های فروش خشکبار از شهروندان خواست چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند برای اعلام شکایت یا پیگیری پرونده خود به پلیس ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۹    
استاندار البرز گفت: بیش از 150 برند ملی در این استان فعالیت دارند و این در حالی است که رونق تولید را با حفاظت از محیط زیست دنبال می کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود برای بازی با السد را با حضور همه بازیکنان حاضر در اردوی قطر انجام داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور در پایان امضای 5 سند همکاری میان تهران و بغداد اعلام کرد که دو کشور توافق کرده اند صدور ویزا برای زائران و گردشگران ایرانی و عراقی رایگان شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
سناتور جمهوری خواه آمریکایی مدعی شد بلندی های جولان باید به عنوان بخشی از خاک رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
باشگاه رئال مادرید بعد از انتخاب سرمربی جدید خود بیانیه صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط و همکاری های برادرانه و روبه گسترش ایران و عراق، تاکید کرد: مسوولان دو کشور باید برای توسعه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۹    
نشست تکمیل دموکراسی با سخنرانی یاشار سلطانی روزنامه نگار و سیدامیر منصوری عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با هدف بررسی نقش ابزارهای جدید رسانه ای و ارتباط جمعی در اصلاح قدرت برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
استاندار تهران با اشاره به آسیب های اجتماعی که یکی از دغدغه های مهم است، تاکید کرد: بر اساس آمار رسمی بالغ بر 47 درصد طلاق های ثبت شده در پنج سال نخست زندگی ایجاد می شود که این مسئله نشانگر کاهش تحمل ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۴    
النصر در دقیقه 56 موفق به تساوی کشاندن نتیجه مسابقه شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۴    
ارسلان مطهری در دقیقه 90 فرشته نجات منصوریان و شاگردانش شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۱    
رئال مادرید به طور رسمی با زیدان قرارداد امضا کرد تا از نتایج بد خود فاصله بگیرند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 10 نفر بر اثر یک تصادف زنجیره ای در محور سرپل ذهاب خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده کل قوا به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان ذوالفقار اهداء کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ارتباط متهمان پرونده پتروشیمی با این حزب را تکذیب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در طرح ویژه استقبال نوروزی، اشتغال حداکثری ناوگان در خطوط اتوبوسرانی شهر تهران را در برنامه قرار داده ایم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۰    
فرمانده کل ارتش طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه لیاقت و ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
دو هم گروه ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در نهایت
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
شاگردان منصوریان با گل دقیقه 39 محمد زاده موفق شدند با برد به رختکن بروند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تشریح جزئیات اجلاسیه خبرگان رهبری گفت: وزیر اقتصاد طی سخنانی در این اجلاسیه به سوالات خبرگان در حوزه مسائل معیشتی مردم پاسخ می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۱    
آژانس مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل درباره افزایش استفاده از مت آمفتامین در جنوب شرق آسیا هشدار داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۷    
یاران محمدی به مصاف اورال رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۷    
سبزپوشان ذوب آهن موفق به تساوی کار شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: اگر مصوبات شورای آب و برق استان عملیاتی نشود تابستان آینده در سه شهر ایذه، باغملک و رامهرمز با تنش آبی رو به رو می شویم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۴    
فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه از پیشروی آهسته این نیروها در قلمرو داعش خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۱    
پس از 11 ماه هشدار و اخطار فعالان بخش خصوصی درباره رانت زایی تخصیص ارز ترجیحی به واردات کالا، برخی چهره های اقتصادی دولت قبول کرده اند که مأموریت دلار 4200 تومانی به موفقیت نرسیده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
امام جمعه بردسکن گفت: وحدت و همدلی بین مسئولان و همراهی مردم در بردسکن زبان زد عام و خاص است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
شورای شهر شیراز به کلیات بودجه 98 شهرداری با رقم 3 هزار و 228 میلیارد تومان رای داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۵    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از راه اندازی تاکسی کتاب در پایتخت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور طی توییتی از رایگان شدن صدور ویزا برای زائران و گردشگران ایرانی و عراقی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق پنج سند و یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان مقام های عالیرتبه دو کشور به امضا رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرزگفت: به دلیل افزایش دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، در جاده چالوس و در محدوده احتمال سقوط بهمن پیش بینی می شود .
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۹    
پارلمان سودان مدت وضعیت اضطراری را به 6 ماه کاهش داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
نماینده کشورمان در زمین بی طرف میهمان النصر عربستان بود و به برتری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۵    
کانون هواداران استقلال با طرح موزاییکی خاص به استقبال بازی العین می روند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
معاون سازمان صمت کردستان از برگزاری نمایشگاهی برای تامین نیاز شهروندان به مایحتاج عمومی و کالاهای مشمول تنظیم بازار در ایام پایان سال جاری خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۰    
استاندار کردستان در اولین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، گفت: متاسفانه نارضایتی مردم از سیستم اداری انکارناپذیر است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۹    
تبادل آتش میان نظامیان هند و پاکستان در منطقه کشمیر یک کشته برجای گذاشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
رئیس فرانسوی پیشین یوفا قهرمانی کشورش را در جام جهانی 2018 حاصل یکپارچگی این تیم می داند ولی از سطح مسابقات راضی نیست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۳    
معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه برای انجام سفرهای نوروزی هیچ گونه افزایش قیمتی در بلیط قطار نخواهیم داشت، تاکید کرد: رتبه بندی قطارها از ایام نوروز عملیاتی می شود.