جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۳May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۱    
اغلب تجهیزات الکترونیکی و به ویژه گوشی های هوشمند که متشکل از مجموعه ای از قطعات الکترونیکی درون یک محفظه پلاستیکی یا فلزی هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۴    
مطالعات محققان نشان می دهد شیمی درمانی در دوران کودکی اثرات ماندگاری برحافظه دارد و ممکن است نجات یافتگان از سرطان را در بزرگسالی با مشکلات حافظه و تفکر مواجه کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۹    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوربین های ثبت تخلف سرعت در نیمه دوم سال جاری دومنظوره شده و علاوه برثبت تخلف سرعت، به آمار برداری از خودروها نیز مجهز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۳    
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی اصفهان گفت: طی خرداد امسال 26 فقره موافقت اولیه در بخش ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت 106080 تن در سال در استان اصفهان صادر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۱    
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به رشد 10 درصدی پیک بار مصرف برق اصفهان در خرداد ماه که موجب خاموشی در تابستان خواهد شد، گفت: پیش بینی ها نشان می دهد اگر مشترکان برق ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۱:۱۳    
سمیرم-معاون قرآن و عطرت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان: مسئولان شهرستان باید نیاز شناسی خانه های قرآنی را انجام دهند و آن را به ما منتقل کنند تا بتوانیم از طریق خیرین و استان پیگیر این موضوعات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس گفت: در برنامه ششم توسعه کشور باید حداقل 15 درصد از حجم دولت کاهش یابد که لایحه تفکیک وزارتخانه ها در تضاد آشکار با برنامه ششم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۴    
چادگان - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چادگان گفت: عید فطر ثمره نشاط آفرین یک ماه صبر و استقامت روزه داران است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، در نشست خبری دومین جشنواره طبیعت گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۹    
کاشان - معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه پزشکی کاشان، از میزبانی مسابقات المپیاد قهرمانی فوتسال و بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۳    
شهردار شیراز گفت: شناسنامه فنی و تعمیراتی و پایش سلامت بیش از 55 دستگاه پل رودخانه ای و تقاطعات چند سطحی شهری تهیه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۷    
مدیر ملی پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: برنامه استراتژیک، برای آینده یوزپلنگ آسیایی برنامه ای پنج ساله است که تا دو ماه آینده نهایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
سمیرم- نماینده مردم سمیرم در راهپیمایی روز قدس: روز قدس، روز اتحاد مسلمانان و مظلومان جهان برای پیروزی و غلبه برغاصبان سرزمین مقدس قدس است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۴    
نطنز- امام جمعه نطنز گفت: روز قدس بزرگترین سنگر و سلاح در راه آزادی فلسطین است و ملت شجاع، غیرتمند و ولایتمدار ایران با دهان روزه و سینه ای پر از خشمِ مقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس آخرین نفس های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۲    
مدیر عامل بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان به عنوان عامل بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، حساب های سپرده گذاران ثامن الحجج را تعیین تکلیف کرده و قبل از 20 تیر پرداخت ها آغاز خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۲    
لنجان_رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان گفت: روز قدس، امروز تنها نمادی برای دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس نمادی برای مبارزه با سیستم نظام سلطه در جهان و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز وحدت امت اسلام و روز تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از قبله گاه نخست مسلمین ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان خصوصی کشور از تصویب افزون بر 500 میلیارد تومان سود برای دوره مالی سال 95 (ویژه مشمولان سهام عدالت) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۹    
لنجان_نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز حمایت از مردم ستم دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۱    
این شورا به منظور عملیاتی کردن راهبرد ارتقای سواد سلامت مردم و اطلاع رسانی درباره راهبردهای طرح جامع سلامت استان و بر اساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، تشکیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۳    
در طول ماه مبارک رمضان روزانه 170 هزار روزه دار در حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر مشهد اطعام می شوند که مراحل طبخ و آماده سازی غذا در مهمانسرای غدیر حضرت رضا (ع) انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۰    
وزیر نیرو ضمن ارزیابی مثبت از وضعیت ذخایر آبی در کشور، بر مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت: مشکلات آبی هنوز در چند شهر اصفهان، شیراز و استان های بوشهر و سیستان و بلوچستان وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۰    
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، برنامه های دانش آموزی روز جهانی قدس را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۵    
نفرات برتر نخستین دوره جشنواره بوکس امیدهای کشور در اصفهان معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهور شهادت، ایثار و فداکاری را بسیار ارزشمند و بزرگ توصیف کرد و گفت: اگر ایثار نبود، حتماً بدانید که انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و همچنین نمی توانستیم در برابر توطئه جهانی در 8 سال دفاع ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۸    
اعضای باند چهار نفرِه ای که به بهانه کمک به نیازمندان بیش از یک میلیارد ریال از زنان کهنسال کلاهبرداری کرده بودند طی چهار عملیات ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
گلپایگان-فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: جسد مردی 45 ساله در مزرعه اش پیدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۴    
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه در آینده با حجم زیادی از فارغ التحصیلان پرستاری روبرو هستیم و با این وجود باز هم کمبود نیروی پرستاری احساس می شود تاکید کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۱    
اوایل اردیبهشت امسال سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا از آماده بودن و اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل از اول تیرماه خبر داد این درحالیست که معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عنوان می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۰    
روابط عمومی کل سپاه با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری تاکید کرد: عملیات لیله القدر در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۴    
رییس دانشکده اهل البیت(ع) دانشگاه اصفهان تاکید کرد: آتش به اختیار تیری در تاریکی زدن نیست و برای تحقق آتش به اختیار هیأت اندیشه ورز لازم است تا راهبردها را درست منتقل کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۱:۵۶    
رهبر انقلاب گفتند: اگر استاد اعتقادی به کشور و مفاهیم رایج و معتبر هویتی نداشته باشد، دانشجویانی با همان نگاه فاسد تربیت می کند که این تجربه بسیار تلخ در دوره پهلوی در کشور به وجود آمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۷    
رییس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: هندبال اصفهان در قسمت داوری شایستگی بی نظیری دارد و نه تنها در ایران بلکه در آسیا سرآمد است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
شهردار اصفهان با اشاره به آخرین تست های راه اندازی فاز سوم خط یک قطارشهری اصفهان، گفت: قطارشهری اصفهان با انجام تست های راه اندازی به منظور بهره برداری از ادامه خط یک ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
مدیر حوزه شهردار با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در انجام پروژه های عمرانی به زمان بندی های پیشنهادی در برنامه پایبند بوده و در خدمات رسانی به همشهریان از تمام ظرفیتها و قابلیت ها استفاده خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۹    
مدرسه ی چهارباغ اصفهان، که امروزه به نام مدرسه ی علمیه ی امام صادق (ع) مشهور است از بناهای زیبا و شکوهمند دوران صفوی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۶    
تیم ملی پرتغال با تک گل کریستیانو رونالدو برابر روسیه به پیروزی رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۲    
وزیر اطلاعات تاکید کرد: موشک باران مقر فرماندهی داعش خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه ی منطقه ای آنان را آشفته ساخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۹    
رئیس مجلس در دیدار با نخست وزیر عراق بر مواضع مشترک دو کشور تأکید کرد و گفت: موشک هایی که به داخل پایگاه های داعش در سوریه زده شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی دولت درباره نقض برجام از سوی طرف مقابل و اقدام دولت در این زمینه گفت: هیئت نظارت بر اجرای برجام در حال رسیدگی به این موضوع و بررسی تمام رخدادها است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: حمله موشکی روزهای گذشته به مواضع داعش برای دشمنان آمریکائی و برخی کشورهای منطقه که فکر می کنند اگر به ایران حمله ای کنند تجاوز آنها بدون پاسخ خواهد ماند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
وزارت کشور در اطلاعیه ای درباره وضعیت 2 قایق صیادی ایرانی تاکید کرد: قایق های مذکور صرفاً صیادی بوده و بر اثر امواج دریا جابجا گردیده اند که در حوزه آبهای دریای عمان و خلیج فارس ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس تصریح کرد: امت اسلامی، مسئله اول خود را فلسطین می داند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۴    
نیروهای سوری امروز کنترل چند ساختمان در شمال مسجد غزوه بدر محله جوبر را به دست گرفته ودر غرب عین ترما حاره الجسر و آموزشگاه رانندگی المنار را آزاد کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به همزمانی اقدام موشکی اخیر سپاه با تحریم های مجلس سنای آمریکا علیه ایران، گفت: هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ایران با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای جذب سرمایه گذاری خارجی از ظرفیت رایزنان بازرگانی ایران و اعزام هیات های تجاری باید استفاده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص وزارت بهداشت با اشاره به اجرای برنامه سلامت رمضان در این ایام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: پروازهای اصفهان- مسکو-اصفهان و اصفهان- سن پترزبورگ-اصفهان شرکت هواپیمایی زاگرس از دوم تیر ماه سال جاری برقرار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه ما اجازه نخواهیم داد که تروریست ها بخواهند ایران را میدان تاخت و تاز خود قرار بدهند، گفت: موشک های ما موشک های دفاعی است و از کسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی گیریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: جهت گیری برنامه اصفهان 1400 کاهش آلاینده ها در کلانشهر اصفهان است و البته در این راستا بیشترین نگاه به سمت حمل و نقل عمومی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
در حالی که شهید مصطفی صدرزاده در حال گذزاندن دوران نقاهت مجروحیت خود است با ناز گل خانه اش با زبان کودکانه صحبت می کند و خود را هم بازی او قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از به بهره برداری رسیدن فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا یک ماه آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه دینی و انسانی است از آمادگی 100 درصدی این فرماندهی برای تأمین امنیت این مراسم در تمام نقاط استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
وزیر نفت گفت: علت کاهش قیمت نفت افزایش غیر پیش بینی شده تولید نفت آمریکا است که طی چند سال گذشته حدود 900 هزار بشکه به نفت آمریکا اضافه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی در چهار مسیر اصلی منتهی به خیابان مصلی این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای معرفی کابینه دولت دوازدهم حتما با مجلس مشورت خواهیم داشت و رییس جمهور نیز در معرفی اعضای کابینه ذائقه مجلس را هم در نظر می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
اکثر آیفونهایی که در دست دارید در یکی از مرموزترین کارخانجات دنیا تولید می شود، محیطی که خشونت در آن از پایگاههای نظامی هم بیشتر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۷    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۹    
عمل جراحی زیبایی بینی نیز مانند هر جراحی دیگری اثرهای جانبی و عوارضی دارد که البته خوشبختانه به ندرت بروز می یابد و بیمار می تواند با رعایت اصول یک سبک زندگی سالم احتمال بروز این عوارض را به حداقل ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۰    
خیابان "احمدی" منطقه "قیطریه" حالا دیگر یک تابلوی مشخص دارد؛ خانه موزه استاد انتظامی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۸    
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن گفت: با وجود اینکه جلسه اعلام آمادگی تیم های حاضر در لیگ وزنه برداری امسال برگزار شد و نمایندگان همه باشگاه ها در این جلسه حضور داشتند اما نماینده ای از باشگاه ذوب آهن ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۴    
اسامی نامزدهای فیلمنامه نویسی بخش اندیشه های نو تألیفی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۵    
دخشید قدرتی پور، کارتونیست اصفهانی موفق به کسب جایزۀ ویژۀ جشنوارۀ آیدین دوغان ترکیه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
نشست اندیشه های مرلوپونتی در عکاسی 31 خرداد ماه در سالن اجتماعات کتابخانۀ شهرداری اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان از آغاز عملیات اجرایی مرمت بام قسمت غربی مسجد جامع اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه رتبه اول جرایم در استان اصفهان توهین و رتبه دوم ضرب و جرح عمدی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۸    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد به منظور جمع آوری زکات فطره، هزار پایگاه ثابت و سیار در روز عید سعید فطر در استان مستقر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر510 هزار نفر به صورت رایگان در شهرها و حاشیه شهرها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
فریدن - رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریدن گفت: سه شکارچی غیرمجاز تبعه خارجی در منطقه دالانکوه فریدن دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
نطنز- فرماندار نطنز گفت: مردم مسلمان جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس ، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
مبارکه- شهردار مبارکه گفت:تغییر و تحولات مدیران یک سازمان یک امر طبیعی است البته زحمات یک مدیر، با تغییر و تحول از بین نمی رود و خدمات مدیران سابق در آینده نیز ماندگار خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
فریدن - فرماندار فریدن گفت: تحکیم بنیان خانواده مهم ترین نیاز و یکی از اهداف مهم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۷    
ستاره اصفهانی تیم ملی والیبال کشورمان مورد توجه یک باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۷    
فریدن - بخشدار مرکزی فریدن گفت: طرح های هادی روستاها باید متناسب با نیازها و امکانات موجود بازنگری شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۱    
جشنواره غیررقابتی " نمایش های بیرونی" از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری کانون نمایشگران خیابانی تیرماه سال جاری برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۶    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه کاهش نرخ سود بانکی یکی از راهکارهای کاهش و ثبات نرخ اجاره بهاست، گفت: احتکار مسکن در سال های گذشته به افزایش قیمت اجاره بها دامن زده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۳    
خدمات فنی و مهندسی شهید چمران کمتر مورد توجه قرار گرفته است تا آنجا که بسیاری از مردم شاید ندانند که نخستین زیردریایی چریکی کشورمان به طول 6 متر را او طراحی و ساخته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۱    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید این باشگاه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۱    
توفیق همکاری با یحیی گل محمدی که در ذوب آهن پس از چند هفته از سینا عشوری سلب شد ممکن است در تراکتورسازی به این هافبک اصفهانی دست دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۸    
برای دیدن اطلاع نگاشت در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۳    
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از ششم تیر ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی سپاه گفت: اینکه حملات موشکی تکرار می شود یا نه بستگی به رفتار دشمنان دارد و متناسب با رفتاری که می کنند پاسخ کوبنده ای برای آنها طراحی شده و انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از عملیات پلیس فتای این فرماندهی در دستگیری مدیر یک سایت شرط بندی با گردش مالی 400 میلیارد ریالی در یکی از استان های کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۸    
رییس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری (ICS 2017) در تاریخ 13 تا 15 مردادماه 96 در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 2هزار زندانی جرائم غیر عمد و غیر کلاه برداری تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۵    
در 31 خرداد 1360 خبری مهم فضای کشور را تحت تاثیر خود قرار داد؛ مصطفی چمران معاون نخست وزیر، وزیر دفاع و نماینده بنیانگذار جمهوری اسلامی در شورای عالی دفاع در مسیر دهلاویه به سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس پلیس راه کشور از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در جاده های کشور از فردا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام 13 باند سرقت احشام خبر داد و گفت: در دوماه نخست امسال میزان کشفیات این جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۳    
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رشد 10 درصدی اعزام مبلغ و حضور بیش از 40 هزار دانش آموز در جلسات گفتمان دینی تنها بخشی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در سال گذشته بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۰    
برخلاف انتظار دوباره عمان که علاوه بر همسایگی با عربستان قرابت فرهنگی و آب و هوایی زیادی با این کشور دارد میزبان نماینده ایران در تقابل با حریف سعودی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان نگین ظرف 2 ماه آینده تکمیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۴    
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای قدس شریف را پاره تن اسلام و مصداق وحدت و استکبارستیزی جهان اسلام و غفلت از آن را تحقق رویای شوم اسرائیل غاصب در یهودی سازی بیت المقدس دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
مدیر حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: مرد جوان 35 ساله ای به دلیل بی احتیاطی و ورود غیر مجاز به آب های دریاچه مصنوعی مجموعه تفریحی قایقرانی ذوب آهن اصفهان در زرین شهر غرق شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
کاسنی طبعی سرد و تر و روبه اعتدالی دارد که برای تشنگی مفرط، بیماری های پوستی مفید است و به تصفیه خون کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی صد در صدی ناجا برای تأمین امنیت مراسم روز قدس و عید فطر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹    
سرمربی فصل پیش ذوب آهن این شایعه که پیشنهاد یک تیم لیگ یکی باعث جدایی او از پیکان شد را رد می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۳    
سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تیم ملی در مسابقات پیش رو و بازی های المپیک 2020، گفت: اطمینان می دهم سال بعد سال سازندگی والیبال است و تیم قدرتمندی خواهیم ساخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
کارشناسان پولی و بانکی معتقدند که مردم نباید نگران سپرده های خود باشند و البته راه موسسات اعتباری غیرمجاز را هم در پیش نگیرند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۷    
قانون جدید مجازات اسلامی بر خلاف قانون سابق مجازات های تعزیری را درجه بندی کرده است. تعزیر مجازاتی است که مشمول عنوان حد قصاص یا دیه نیست و به موجب قانون در موارد ارتکاب محرمات شرعی یا نقص مقررات ...
  • ۱