یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۲    
شهید حسن عشوری که در درگیری با تروریست ها چند روز پیش در چابهار به شهادت رسید در وصیت نامه خود تاکید می کند به هیچ وجه تا زمان پیدا شدن قبر مطهر حضرت زهرا(س) برای من سنگ قبری تهیه نکنید
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۳    
روابط عمومی بانک پارسیان تعطیلی یکی از شعب این بانک در اصفهان را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۳    
رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: شهرها هم مبدا و هم مقصد گردشگری به حساب می آیند و لذا برنامه ریزی روی شهرها باید محور توسعه گردشگری باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۰    
یک کارشناس ارشد مطالعات زنان، در یادداشتی با عنوان اسیدپاشی؛ دغدغه ای جدی در مبارزه جهانی علیه خشونت ، از تجربه های حقوقی دو کشور سخن گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۹    
نیروی انتظامی نسبت به انتشار خبری در خصوص ورود گلشیفته فراهانی به کشور واکنش نشان داده و آن را کذب دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۱    
فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص وضعیت مصدومیت ملی پوشان گفت: مصدومیت غلامی و معنوی نژاد تا چند روز آینده برطرف خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۵    
جلسه شورای سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان و اعضای این شورا برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر مخالفت این وزارتخانه با فروش لبنیات سنتی، به مردم و صنف لبنیات توصیه کرد که به مصرف و فروش لبنیات پاستوریزه روی آورند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود گفت: البته آمریکا باید رویه خود را تغییر دهد و ما آمریکایی ها را مجبور خواهیم کرد که این کار را انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۳    
مدیر حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در جاده تیران به چادگان، گردنه سرخ عصر روز گذشته موجب مصدوم شدن 6 نفر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان با تاکید بر اینکه این صنف از تصمیمان کمیسیون نظارت تبعیت می کند، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۵    
استاندار اصفهان گفت: موضوع وضعیت تب کریمه کنگو ، منابع و مصارف آب و تامین برق در اوج بار مصرف در فصل تابستان باید تامین شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۰    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: اولویت نخست این اداره کل، ارتقای سطح ایمنی راه های این استان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۴    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اعلام کرد: به دنبال توزیع عدالت فرهنگی در جامعه هستیم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل توانیر با اشاره به دو نگرانی بابت افزایش مصرف برق، به مشترکان پرمصرف هشدار داد در صورت مصرف بیش از حد، بهای برق مصرفی آنها تصاعدی افزایش خواهد یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۹    
شب بیست سوم با موضوع فرج بسیار تناسب دارد، چون سحر شب بیست و سوم آن سالی که بنا باشد حضرت(عج) ظهور بفرمایند، منادی صدا خواهد زد و قریب الوقوع بودن ظهور را اعلام خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۲۲    
پیمان حفیظی بازیکن فوتسال اصفهان با تیم شن زن چین برای حضور در جام باشگاه های فوتسال آسیا به توافق رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: هواپیمای جدید ATR72 هما که به تازگی خریداری و وارد کشور شده است، در مسیر آبادان _اصفهان_آبادان پرواز خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن به ورزش کشور بسیار خدمت کرده است اما آن طور که باید به این باشگاه در سطح ملی توجه نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۲۵    
مراسم معارفه امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من به سعید آذری و شاهرخ شهنازی گفتم که با بی پولی می توان کار کرد اما با افراد کوچک نمی توان کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۵۰    
رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: نمی خواهیم استرس قهرمانی و نایب قهرمانی را از همین حالا به قلعه نویی و بازیکنان وارد کنیم و این موضوع را به مدیرعامل باشگاه نیز گفته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: امیر قلعه نویی در باشگاه هایی که بازی و مربیگری کرده است به گردن فوتبال باشگاهی و حتی فوتبال ملی ما حق دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۲۰    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: این روزها مردم، نخبگان و فرهیختگان، ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه و همکاران در شورای اسلامی در برخی موارد منتخبان شورای پنجم را مورد خطاب قرار می دهند و از سر دلسوزی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: با تقویت تولید داخلی، کارگر ارزش پیدا می کند، اشتغال عمومی می شود، بیکاری به تدریج کم می شود و از بین می رود و اساس کار مسئله تولید است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۰    
مراسم معارفه امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر در دوره پنجم آن با دولت همسو شده است، گفت: فرصتی طلایی برای پیاده سازی، انصاف، نظم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: تسهیل در امور رسیدگی به پروانه های ساختمانی مهم است و نباید از حد زمانی خود عبور کند و مردم برای این امر ماه ها معطل شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۰    
در آستانه سالروز ورود پیکر مطهر شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 به کشور، ناگفته هایی از جریان تفحص ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۵    
مجله خبری ایمنا : در حماسه ی بزرگ رامایانا که هزاران سال پیش نوشته شده، نویسنده ی آن (والمیکی) از پلی روی اقیانوس صحبت می کند که هند و سریلانکا را به هم متصل ساخته است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۰    
جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی روز شنبه به ریاست رییس جمهور، تشکیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۵    
مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف گفت: مراسم احیای شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان امشب در بیش از 1500 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص کشور برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۰    
با تکمیل ابر پروژه میدان استقلال، آلودگی های زیست محیطی و ترافیکی شمال غرب اصفهان و مناطق 2 و 12 شهرداری کاهش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۵    
در شرایطی که گروه تروریستی داعش تمامیت جامعه بین المللی از جمله ایران امن و آزاد را هدف حملات کور خود قرار داده، مقابله با این گروه مستلزم به کار گیری تکنیکهای فردی و جمعی از سوی کشورمان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۰    
محمد عبدالسلام شورای امنیت سازمان ملل را مسئول تبعات ادامه حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی علیه یمن دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۵    
مجله خبری ایمنا : لبه ی جنوب شرقی دریای شمالی در امتداد خط ساحلی دانمارک تا هلند، کمربندی کم عمق از زمین های گلی و جزایر حائل است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۰    
دبیر کارگروه آموزش مدیریت شهرسازی الکترونیک و برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: دوره های بازآموزی نوسازی، کسب و پیشه جهت پرسنل مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل امنیت عمومی لبنان گفت: دستگاه های امنیتی کشورش به زودی همگان را تعجب زده خواهد کرد زیرا قصد دارد گزارش هایی درباره شبکه های داعش در مناطقی از لبنان منتشر کند که این گروهک تروریستی قبلا در ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۰    
محققان ناسا اولین اهداف تلسکوپ فضایی جیمز وب را اعلام کردند. ماموریت اولیه این تلسکوپ دستیابی به اهداف تعیین شده از مطالعه اسرار چگونگی تشکیل کهکشان گرفته تا درک بهتر منظومه شمسی از طریق مشاهده عمیق ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۵    
درخشش 5 دانشگاه ایران درجمع برترین های دنیا، افتتاح مرکزکاکرین ایران، موفقیت پژوهشگران ایرانی دراستخراج 2 دارواز پلاسمای خون، کنترل تب کریمه-کنگو درکشور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۰    
عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه مزرعه گیاه سوربون که از آن سوخت تهیه می شود، نیاز به آبی با حجم 20 برابر دارد گفت: اگر احداث این مزرعه ها زیر نظر شورای شهر بود این مشکلات پیش نمی آمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۵    
معلمان نقش اساسی در تعلیم و تربیت داشته و برای تغییر در جامعه و زندگی اجتماعی باید از نظام آموزشی و معلمان آغاز کنیم که در این راستا ارتقای توانمندی معلمان باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۰    
اسامی فیلم های انیمیشن کوتاه و نیمه بلند پذیرفته شده در بخش بین الملل سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۵    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: مردم در تمامی صحنه های نظام جمهوری اسلامی مانند انتخابات حضور داشته اند و کار خود را به درستی انجام داده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از کشف و ضبط بیش از 25تن برنج خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان لنجان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۰    
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح همای رحمت با حضور خیران داوطلب در سراسر استان اجرا می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۰    
محققان دانشگاه نوتردام دریافتند وجود یک منبع نور شدید در شب موجب کاهش فعالیت پشه های ناقل مالاریا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۰    
ادمیرال شن ها ئو از کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندر عباس بازدید کرد
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۵    
مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص، از تعطیلی 1144 مرکز متخلف بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۰    
بیش از 14 تن مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف در کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان تا 23 خردادماه کشف، جمع آوری و معدوم شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۵    
نائب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه برای ارتقاء حوزه گردشگری هنوز کار قابل توجهی صورت نگرفته از لزوم برنامه ریزی نرم افزاری در این حوزه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۵    
مجله خبری ایمنا : مجموعه زیر برگرفته از تصاویری است که بین سال های 1895 میلادی تا سال های منتهی به جنگ جهانی دوم انداخته شده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۵    
چهره ماندگار فلسفه در برنامه معرفت گفت: عطار به عنوان یک مسلمان اهل سنت می گوید رونق اسلام به وسیله حضرت علی(ع) بوده است یعنی اگر حضرت مولا نبود، دین اسلام رونق پیدا نمی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۰    
در این چند وقت اخیر آنقدر در مورد عملکرد موفق سپاهان در فصل نقل و انتقالات صحبت شده که به نظر می رسد هواداران این تیم به کمتر از قهرمانی راضی نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مرحوم حسین علاقمندان آثار چشم نوازی را خلق کرد که نه فقط گواه مهارت، نگرش معنوی و صفای باطنی این هنرمند خلاق بوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۰    
نمایش مذهبی قفسم را می گذارم در بهشت به نویسندگی مریم قنبری و کارگردانی علی صدقی امروز در مجتمع فرهنگی الزهرای شهرستان مبارکه روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۵    
پس از بررسی های انجام گرفته سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان بانوان صبح فردا معرفی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۰    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از فاجعه ای تحت عنوان ورود 51 تریلیون قطعه پلاستیکی به دریاهای جهان و افزایش سرعت نابودی دریاها بر اساس روند فزاینده ورود پلاستیک ها و ماکروپلاستیک های مورد استفاده در ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۶    
نطنز- مدیر آستان مقدس امامزاده احمد بن محسن (ع) روستای خفر نطنز گفت: طرح خادمین نیابتی، در راستای مدیریت امور اجرایی آستان و تأمین هزینه های جاری، از شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش حلقه مفقوده آموزش قرآن در کشور را تلاوت روزانه دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۶    
کاشان - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان گفت: سرانه تولید پسماند در کاشان نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهروندان باید پسماندهای الکترونیکی خود با به ایستگاههای ثابت بازیافت تحویل دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۱    
کاشان - مسوول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان از افزایش 62 درصدی بازدید گردشگران خارجی از آثار و ابنیه تاریخی این شهرستان از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۶    
کاشان - مدیر پایگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوش آباد، از تهیه طرح محتوایی موزه نوش آباد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۱    
نطنز- شهردار نطنز گفت: با نصب دکل و خرید تجهیزات لازم و اخذ مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، شهرداری نطنز به دو فرکانس بی سیم مرکزی آتش نشانی و ستاد اجرایی مجهز گردید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم لهستان به یقین با انگیزه پیروزی به زمین خواهد آمد، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۱    
اسامی 10 نامزد مسابقه فیلمنامه نویسی بخش انیمیشن، سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۱    
نزدیک به 10 روز پس از آنکه مدیرعامل ذوب آهن از جذب مدافع فصل پیش اکسین البرز خبر داد این بازیکن سر از گسترش فولاد در آورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۶    
برای دیدن اطلاع نگاشت در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۶    
معاون کارگروه ایمپلنت های مغزی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی گفت: برای اولین بار در کشور و به صورت پژوهش همگرا، شرایط طراحی چند گونه از سیستم های ایمپلنت مغزی در کشور فراهم خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
جشنواره "همبازی همشهری" در شب های ماه رمضان در مناطق مختلف شهر اصفهان در حال اجرا بوده که 30 خردادماه در پارک ترافیک میزبان شهروندان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: دوره های تابستانه فنی و حرفه ای با کلاس های آموزشی برگزار می شود و نحوه آموزش ها طبق استاندارد فنی و حرفه ای کشور آموزش تئوری و آموزش عملی را در بر می گیرد و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۶    
مرکز آفرینش های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در تابستان امسال کلاس های مختلفی از جمله "آن گاه داستان" را ویژه علاقمندان برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۶    
زمین متعلق به آینده است . این پیام سازمان ملل متحد در روز جهانی مقابله با بیابان زایی است. پدیده ای که زندگی بیش از یک و نیم میلیارد نفر در سرتاسر جهان را تحت تاثیر منفی قرار داده و از بزرگ ترین چالش ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۶    
بیماری رگ های قلب ناشی از رسوب چربی بر دیواره عروق قلب است که با افراد رعایت رژیم غذایی مناسب می توانند از انها پیشگیری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۱    
رئیس هیأت بوکس استان اصفهان گفت: جشنواره بوکس امید کشوری از 29 خرداد ماه به مدت سه روز با حضور بوکسورهای همه استان ها در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۱    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای دوره چهارم اقدامات گوناگونی را انجام داده که در دوره بعدی به منطور ثمردهی بیشتر باید ادامه داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۱    
یک مطالعه نشان می دهد افرادی که زمان خواب مشخص دارند، موفق تر از افرادی هستند که برنامه خواب معین ندارند و شب ها در ساعت های مختلف می خوابند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۶    
تیم های ملی تکواندو کشورمان در دو گروه مردان و زنان برای شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، فردا (یکشنبه) عازم "موجو" کره جنوبی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۶    
2 بازیکنی که اولین بار در فوتبال مشهد مطرح شدند پس از سپری کردن مدت زمانی نسبتاً طولانی در اصفهان بار دیگر در مشهد به یکدیگر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تصویب طرح جامع حمل و نقل استان با رویکرد یکپارچگی و هماهنگی طرح های توسعه و عمران شهری در شورای عالی معماری و شهرسازی و شورای حمل و نقل و ترافیک کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۱    
فیلم سینمایی رگ خواب ساخته حمید نعمت الله از امروز در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۶    
طرح های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح هایی هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۶    
قاسم حدادی فر قرارداد خود با تیم فوتبال ذوب آهن را یک فصل دیگر تمدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۶    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت پایگاه های تابستانه دانش آموزی بعد از ماه رمضان آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۶    
همزمان با ماه مبارک رمضان مروری بر خاطرات شهدای 8 سال جنگ تحمیلی در این ماه مبارک خواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۹    
غیبت بازیکن باتجربه سپاهان در 2 جلسه ابتدایی تمرینات این تیم به شایعه جدایی او از جمع طلایی پوشان دامن زده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۴    
برای دیدن اطلاع نگاشت در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۴    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۹    
رییس اداره طراحی شهری و مدیر سیما و منظر شهری شهرداری اصفهان اظهارکرد: در طول سال بیش از 500 پروژه نماسازی در کمیته تخصصی نما و منظر شهری بررسی و تصویب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۹    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح تبدیل مقبره صائب تبریزی به یک مکان گردشگری در منطقه یک شهرداری اصفهان در حال اجرا است، گفت: فاز دوم این پروژه تا یک ماه آینده کلید می خورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۹    
در دعای روز بیست و دوم ماه رمضان می خوانیم: اَللّهمَّ افتَح لی فیه ابوابَ فَضلکَ وَ اَنزل عَلَیّ فیه بَرَکاتکَ وَوَفّقنی فیه لموجبات مَرضاتک واسکنّی فیه بحبوحات جَنّاتکَ یا مجیبَ دَعوَه المضطَرّینَ
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۴    
حمام خسروآقا در شمال شرقی خیابان سپه فعلی و در شمال میدان چهار حوض قدیم اصفهان قرار داشت که سال 1374 تخریب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۹    
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از نصب تعداد 500 دستگاه پخش اذان در معابر عمومی شهر اصفهان طی سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۹    
جمهوری اسلامی ایران که تا کنون چهاردهمین شریک تجاری قطر بوده است، حال نیز برای بهبود جایگاه صادراتی اش به این کشور با رقابتهای سر سختانه ترکیه مواجه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۴    
رییس پلیس امنیت استان اصفهان از تشدید برخورد با عرضه کنندگان پوشاک نامتعارف و مصادیق بدپوششی خبر داد.
  • ۱