پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۵۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 26 فروردین 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 1 فروردین 1395 امید هسته ای 2 فروردین 1395 امید هسته ای 3 فروردین 1395 امید هسته ای 4 فروردین 1395 امید هسته ای 5 فروردین 1395 امید هسته ای 6 فروردین 1395 امید هسته ای 7 فروردین 1395 امید هسته ای 9 فروردین 1395 امید هسته ای 10 فروردین 1395 امید هسته ای 11 فروردین 1395 امید هسته ای 12 فروردین 1395 امید هسته ای 13 فروردین 1395 امید هسته ای 14 فروردین 1395 امید هسته ای 15 فروردین 1395 امید هسته ای 16 فروردین 1395 امید هسته ای 17 فروردین 1395 امید هسته ای 18 فروردین 1395 امید هسته ای 19 فروردین 1395 امید هسته ای 20 فروردین 1395 امید هسته ای 21 فروردین 1395 امید هسته ای 22 فروردین 1395 امید هسته ای 23 فروردین 1395 امید هسته ای 24 فروردین 1395 امید هسته ای 25 فروردین 1395 امید هسته ای 26 فروردین 1395 امید هسته ای 28 فروردین 1395 امید هسته ای 29 فروردین 1395 امید هسته ای 30 فروردین 1395 امید هسته ای 31 فروردین 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۴    
معاون اول رییس جمهوری در پاسخ به نامه سرگشاده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید به قانون گرایی و مبارزه با فساد اعتقاد داشته و عمل کرده است و هزینه آن را نیز می ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۲۴    
در ایران اما، چند سالی است که خلاف این قاعده ساده عقلی عمل می شود ؛ آن هم در سطح ملی و با مشارکت همه جانبه دولت و مجلس و آحاد مردم!
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۲۴    
دونالد ترامپ، داوطلب نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رهبران این حزب را متهم کرده است که نمی خواهند او در این رقابت ها پیروز شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۴    
معاون خزانه داری آمریکا در نشستی برخی ادعاها درباره صدور مجوز دسترسی محدود ایران به دلار در مبادلات خارجی را رد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۴    
برانکو وعده داد که در صورت شکست دادن استقلال به خبرنگاران شام می دهد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۴    
رضا کیانیان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر نوشته ای با عنوان رفتار وزیر ارشاد جای قدردانی دارد منتشر کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۴    
تروریستی که یکی از عاملان اصلی حملات پاریس است، اعتراف کرد گروه متبوعش درپی حمله به استادیوم برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا در پاریس بود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۴    
حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که در استانبول در حال برگزاری است به سخنرانی پرداخت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۴    
یک نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت به دونالد ترامپ تاخت
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
س از کش و قوس های فراوان بالاخره و در آخرین دقایق اعلام شد شخص رئیس جمهور برای حضور در نشست سران سازمان همکاری اسلامی در استانبول راهی ترکیه می شود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
شبکه "سی بی اس" آمریکا با پخش گزارشی در برنامه "60 دقیقه" خود پرده از اسناد جدیدی برداشت که بر نقش عربستان در حملات 11 سپتامبر 2001 میلادی در آمریکا تاکید می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۴    
جهانگیری در پاسخ به نامه سرگشاده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت:دولت تدبیر و امید به قانون گرایی و مبارزه با فساد اعتقاد داشته و عمل کرده است و هزینه آن را نیز می پردازد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۴    
داعش می گوید دو برادر بکراوی در زمانی که بخاطر برخی جرایم عمومی در زندان بودند، خوابی دیدند و تصمیم گرفتند برای دین زندگی کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۴    
شرکت های خصوصی گاز ترکیه شامل بوسفروس گاز، انرکوانرژی، باتیهتی، کیبارانرژی، اوراسیاگاز و شل انرژی هستند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۴    
ناگفته پیداست که در صورتیکه هر کشور عضو این معاهدات به دلیل آنکه برخی از کشورهای عضو دیگر معاهده با تولید، توسعه و یا استفاده از سلاحهای کشتار جمعی امنیت کشور آن عضو را بخطر بیندازند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقش فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساماندهی راهبرد امنیت ساز برای ایران و منطقه بی بدیل است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۵    
بیمارستان 30 تختخوابی زنان و زایمان 'فارابی' به عنوان دومین هدیه جمهوری اسلامی ایران به مردم پاکستان در هفت ماه گذشته، با بودجه اختصاص یافته از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
رسانه های پاکستانی نوشتند سفر نواز شریف به انگلیس این شائبه را ایجاد کرده است که وی برای رهایی از بحران افشای اسناد حاکی از فساد مالی اعضای خانواده اش به لندن سفر می کند تا راهی برای برون رفت از این ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۵    
مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست لرستان از ارائه پیشنهاد تعطیلی باغ وحش خرم آباد به دلیل عدم رعایت استاندارد های لازم خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۵    
ایران قبل از تحریم ها 4.3 میلیون بشکه نفت خام تولید می کرد اما پس از تحریم ها (سال 1391) این رقم به حدود 2 میلیون بشکه در روز رسید.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۵    
نکته قابل تامل در مورد برنی سندرز این است که در میان نامزدهای مطرح انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، او مثبت ترین مواضع را در مورد ایران داشته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۵    
شهرت این منطقه به کانال است؛ کانالی که دو اقیانوس را به هم وصل می کند، زمینی که کانال ارتباطی دو قاره آمریکای شمالی و جنوبی است، و البته، چرا که نه! کانالی که دریای پول های کثیف را به جریان پول تمیز ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۵    
محققان استرالیایی یک روش کارآمد کم هزینه برای پرورش نانوساختارهایی بر روی پوشاک ایجاد کرده اند که می تواند ماده آلی را در مواجهه با نور تجزیه کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۵    
مجید تخت روانچی در رابطه با دلیل عدم فعال شدن کارگروه تحریم ها در کمیسیون مشترک گفت:کمیسیون مشترک در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد و یکی از مباحث آن قطعا بحث های تحریمی خواهد بود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۵    
این روز ها فوت کردن هم یک مشکل اقتصادی محسوب می شود، طوری که هزینه ها از همان ابتدا گریبان گیر خانواده متوفی است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
تحولات قیمتی کالاهای خوراکی در هفته گذشته نسبت به یک ماه قبل حاکی از کاهش قیمت مرغ تا بیش از 17 درصد است، این در حالی است که در سویی دیگر میوه ها و سبزی های تازه نیز تا این اندازه گران شده اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
وزیر بهداشت با بیان اینکه شرایط "عباس کیارستمی" کارگردان و هنرمند برجسته کشور رو به بهبودی است، گفت: به دنبال اقدامات درمانی انجام شده و شرایط جسمی کیارستمی، وی تا 10 روز دیگر ترخیص می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
هشتاد و دومین شهرآورد تهران در حالی عصر فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که مطمئنا بخشی از شور و هیجان بازی بر عهده ی گزارشگری است که این بازی را برای میلیون ها نفر در ایران و کشورهای مختلف ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مهمترین خبرهای هفته جاری به خبر ایجاد 120 هزار شغل در مناطق روستایی و گردشگری، معرفی شغل های درآمدزا در سال 95 و اختلاف آمار بیکاری در مراجع رسمی و غیررسمی اختصاص داشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۶    
پنج تن از شهروندان ترکیه به اتهام توهین به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور روانه زندان شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۶    
در مراسم استقبال اردوغان از سلمان بن عبد العزیز آل سعود پادشاه عربستان که دوشنبه با سفری سه روزه وارد ترکیه شد، یک حادثه عجیب و غیر منتظره اتفاق افتاد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۶    
چند روز مانده به ورود هیئت بلندپایه اتحادیه اروپا به تهران، یک مقام ارشد مرتبط با اتحادیه می گوید در طی این سفر مسائل مختلف از جمله افتتاح دفتر نمایندگی دائم در تهران، بررسی خواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از توافق با 10 شرکت برتر خطوط کشتیرانی خبر داد و گفت: علت قطع همکاری آنها با ناوگان کشتیرانی ایران ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۶    
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، در پاسخ به ادعای احمد توکلی، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در خصوص برداشت از صندوق توسعه ملی و پس ندادن منابع آن از ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۶    
بیکاری آنها را نیز به خیابان ها کشیده است! به هزاران مشکل اقتصادی این روزها که بسیاری از مردان جامعه ما را در محضر خانواده هایشان شرمگین کرده است،اعتراض دارند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۷    
ابراهیم حاتمی کیا در تازه ترین گفت وگوی خود درباره جشنواره فیلم فجر، اصغر فرهادی، رضا میرکریمی، بهرام بیضایی، فیلم بادیگارد، فیلم شیار 134، مسعود د ه نمکی، مدیران سینمایی و... اظهارنظر کرده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۷    
بنای دولت بر اجرای قانون است اما در مورد آن بخش هایی از قانون که قابلیت اجرایی نداشته باشد، دولت نمی تواند معجزه کند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۷    
اکنون و با این اوصاف حق این است که مسئولان ذیربط، به ویژه قوه محترم قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت دفاع از امام و نظام جمهوری اسلامی و نیز موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) به دفاع از ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۷    
دیپلماسی فعال اقتصادی و سیاسی ایران ، بار دیگر نگاهها را به سوی تهران برگردانده است و سفر سران و مسئولان کشورها به ایران را خبر روز کرده است .