سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 8 دی 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 فروردین 1395 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 2 دی 1395 امید هسته ای 3 دی 1395 امید هسته ای 4 دی 1395 امید هسته ای 5 دی 1395 امید هسته ای 6 دی 1395 امید هسته ای 7 دی 1395 امید هسته ای 8 دی 1395 امید هسته ای 9 دی 1395 امید هسته ای 10 دی 1395 امید هسته ای 11 دی 1395 امید هسته ای 12 دی 1395 امید هسته ای 13 دی 1395 امید هسته ای 14 دی 1395 امید هسته ای 15 دی 1395 امید هسته ای 16 دی 1395 امید هسته ای 17 دی 1395 امید هسته ای 18 دی 1395 امید هسته ای 19 دی 1395 امید هسته ای 20 دی 1395 امید هسته ای 21 دی 1395 امید هسته ای 22 دی 1395 امید هسته ای 23 دی 1395 امید هسته ای 24 دی 1395 امید هسته ای 25 دی 1395 امید هسته ای 26 دی 1395 امید هسته ای 27 دی 1395 امید هسته ای 28 دی 1395 امید هسته ای 29 دی 1395 امید هسته ای 30 دی 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۰    
مجمع ملی کوبا بنا به درخواست فیدل کاسترو، رهبر فقید این کشور، قانون منع نامگذاری اماکن عمومی و نصب مجسمه وی در این کشور را تصویب کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۲:۴۸    
یک مقام ورزشی سابق چین به جرم فساد مالی، دریافت رشوه و اختلاس به 10 سال و نیم حبس محکوم شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۱۱    
شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه با تشکیل جلسه ویژه ریاست صالح علی الصماد بر این شورا و قاسم لبوزه معاون وی را در حضور دیگر اعضای شورا تمدید کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۵    
اظهارات روز گذشته رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در حمایت ائتلاف بین المللی از جمله آمریکا از گروه تروریستی داعش، با واکنش تند واشنگتن رو به رو شد و سفارت آمریکا در آنکارا این سخنان را رد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۲    
مقامات سودانی در اقدامی جدید رهبر حزب اپوزیسیون "کنگره سودانی"، معاون او و همچنین سه عضو دیگر این حزب را آزاد کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۷    
در حالی که بسیاری گمان می کردند پرونده جنجالی ایمیل های هیلاری کلینتون مختومه شده است، با حکم قاضی دیوان استیناف آمریکا بار دیگر تحولات جدیدی در این پرونده ایجاد می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۲    
ایران در صورت قطع واردات گاز از ترکمنستان با شتاب بخشیدن به ساخت خط لوله های در دست احداث و تغییر موقت سوخت صنایع از گاز به سوخت مایع ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۲    
مدیردفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت:سازمان برنامه و بودجه شنبه هفته آینده مبلغ 300میلیارد تومان از675 میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته امسال برای احیای دریاچه ارومیه را پرداخت می ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۲    
دختر رئیس جمهور ترکیه و رئیس سازمان "زنان و دموکراسی" می گوید، "شبکه حامیان گولن" گروهی افراطی مانند داعش و بوکوحرام است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۶    
وزیر خارجه سعودی و رسانه های حامی داعش و گروه های تکفیری، بطور مستمر نیروهای مقاومت ضدتروریستی منطقه را زیر بمباران دروغ ها و اتهام های خود قرار داده اند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۹    
نخست وزیر عراق به عربستان هشدار داد که در امور دیگر کشورها دخالت نکند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۶    
بنابر اعلام رسانه های مصری، امضای قرارداد نهایی ساخت نیروگاه هسته ای دبعا میان شرکت هسته ای روس اتم روسیه و مصر تا سال 2017 تاخیر افتاده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۱    
سفیر جدید برزیل درایران، اواسط ژانویه فعالیت خود را در تهران آغاز می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۲    
دنیا فنی زاده هنرمند و عروسک گردان کلاه قرمزی صبح چهارشنبه درگذشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۹    
معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرده است: مقامات این کشور می توانند وضعیت فوق العاده ای را که پس از کودتای نافرجام در این کشور اعلام شد، متوقف کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۴    
بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، قرار است در مراسم تحلیف دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا تدابیر امنیتی بی سابقه ای به اجرا در آید.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۴    
محمد جواد ظریف به نامه تعدادی از هنرمندان، اساتید و حقوق دانان کشور به خود در خصوص نرگس کلباسی، ایرانی نیکوکار در هند که خواهان مساعدت های هرچه بیشتر وزارت امور خارجه شده بودند، پاسخ داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: دولت با افزوده شدن جدول منابع به مصارف یارانه ها به لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه 96 موافقت کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۹    
امسال مسئولان ترکیه بیش از هر کشوری خبرنگار بازداشت کرده اند؛ اقدامی که با واکنش منفی جهانی مواجه شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۶    
یک فعال سیاسی شیعه مذهب مصر گفت: روابط ایران و مصر باید زودتر از این ها محکم می شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۱    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد حضور پ.ک.ک در سنجار عراق بزرگترین مانع برای آشتی عمومی و بازگشت مردم این منطقه به خانه هایشان است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهور سابق آرژانتین به اتهام "مدیریت برنامه گسترده فساد" با حضور یکی از مدیران سابق امور دولتی که در حال مخفی کردن میلیون ها دلار پول نقد در یک صومعه بازداشت شد، محکوم شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۶    
غواصان روسی موفق شدند دومین جعبه سیاه توپولوف-154 وزارت دفاع این کشور را که در دریای سیاه سقوط کرده بود، بیابند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۳    
محمد البرادعی، دیپلمات و سیاستمدار سرشناس مصری با انتقاد از رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت، ترامپ باید مسایل بسیاری را بیاموزد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۰    
نوازشریف روز چهارشنبه راکتور هسته ای چشما 3 را با ظرفیت 340 مگاوات در منطقه میان ولی راه اندازی کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۵    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند رستورانی در 'هاوایی' طرفداران دونالد ترامپ را از حضور دراین مکان منع و آنها را 'نازی' خواند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۲    
از 21 دی ماه سال جاری هم وطنان مان می توانند به صورت آنلاین برای دریافت ویزای اینترنتی جمهوری آذربایجان اقدام و ظرف سه روز ویزای خود را دریافت کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۶    
استاندار تهران گفت: خیلی از معتادین علاقمند به حضور در کمپ ها نیستند البته بنده کتک زدن را تائید نمی کنم ولی نسبت به جمع آوری آنها باید اقدام شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۳    
یک منبع رسانه ای در سفارت لبنان در تهران، اعلام کرد: مقامات بانک مرکزی این کشور قصد دارند که از رئیس کل بانک مرکزی ایران برای سفر به بیروت وگفت وگو در مورد رفع مشکلات بانکی که در ارتباط با روابط ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۰    
وزیران خارجه دو کشور ایران و ترکیه در گفت وگوی تلفنی، آخرین وضعیت سوریه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند .
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۷    
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که آزادسازی حلب از دام تروریسم تحولی بزرگ در مسیر حملات تروریستی علیه سوریه ایجاد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۴    
یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۲    
رسانه های ترکیه از توافق مسکو و آنکارا با بندهای طرح آتش بس سراسری در سوریه خبر دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۹    
جان بولتون نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با انتقاد شدید از دولت باراک اوباما به علت وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۱    
شبکه 'اس.بی.اس' استرالیا روز چهارشنبه سال 2016 را سال شگفتی ها دانست و با بررسی چند رخداد، اعلام کرد تحولات سیاسی در جهان و در حقیقت میل شدید برای تغییرات ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۶    
یک مقام امور مذهبی چین گفت که کشورش قصد دارد برای رفع اختلافات دیرینه با واتیکان با آن کشور وارد گفت وگو شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۰    
برخی چهره ها، گروه های سیاسی و رسانه ها که رفتار خود را طی سه سال و نیم گذشته بر مبنای تخریب و تضعیف دولت روحانی تنظیم کرده اند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۷    
اوایل دسامبر بوئینگ با ایران ایر قراردادی برای فروش 80 فروند هواپیما به ارزش 16.6 میلیارد دلار امضا کرد و این شرکت هواپیمایی اعلام کرد برای پرداخت نیمی از قیمت اعلام شده با این هواپیماساز آمریکایی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۱    
با ادامه درگیری نیروهای عراقی به پشتیبانی آمریکا با عناصر تروریستی داعش در اطراف سد موصل، نگرانی هایی درباره احتمال شکسته شدن این سد که "بدتر از انفجار یک بمب اتمی" خواهد بود، ایجاد شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۱    
دولت سعد حریری با کسب رای موافق 87 نماینده، از پارلمان لبنان رای اعتماد گرفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۸    
روزنامه(وقایع اتفاقیه ) در گزارشی از نشست بررسی موردی کودک آزاری در نظام آموزش ایران از قول شرکت کننده ها در نشست از افزایش آمار آزار جنسی دانش آموزان خبر داده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۵    
یکی از برنامه های شبکه پنجم تلویزیون روسیه از تلاش نا فرجام برای سوء قصد علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در باکو پرده برداشته شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۹    
دفتر مرکزی آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "محمد" پرطرفدارترین نام برای نوزادان پسر در مناطق اشغالی است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۰    
هشت موافقتنامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای خارجی پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان یا مجمع تشخیص مصلحت نظام آماده ابلاغ شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۷    
جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه در واشنگتن طی نطقی موضع آمریکا درباره آینده مذاکرات متوقف شده صلح بین اسرائیل و فلسطینی ها را اعلام خواهد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۷    
گر چه راضی شدن بدهکاران دانه درشت بانکی برای برگرداندن ارقام گاها تا چند هزار میلیاردی کار آسانی نیست ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۱    
فرستاده پیشین رئیس جمهور آمریکا در مساله صلح خاورمیانه می گوید، آمریکا باید قطعنامه ضد اسرائیلی شورای امنیت سازمان ملل را وتو می کرد و اجازه تصویب آن را نمی داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۶    
سال 2016 میلادی در ترکیه ،سال کودتا، حملات تروریستی، التهابات سیاسی حول محور گذار به نظام ریاستی و سال چالش های جدی در سیاست خارجی و رکود اقتصادی بود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۱    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: میانگین حقوق پرداختی به کارگران در کشور یک میلیون و 200 هزار تومان است در حالی که با یک حقوق نجومی می شود کارگران یک کارخانه را حقوق داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۸    
نیروهای گردان مین یاب روسیه در نواحی تازه آزاد شده شرق حلب 14 هزار و 500 بمب و مین را که از سوی تروریست ها به عنوان تله انفجاری کار گذاشته شده بود، کشف و خنثی کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۰    
وزارت خارجه آمریکا با فروش 37 میلیون دلار تسلیحات جنگی به کویت موافقت کرد واین قرارداد برای عملیاتی شدن باید از مرحله موافقت کنگره آمریکا نیز بگذرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۵    
آئین رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع حوادث 88 برگزار شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۶    
در همایش سالیانه مؤسسه بتن آمریکا - شاخه ایران از سمبل راکتور بتن ریزی شده اراک توسط تیم بتن دانشگاه آزاد اراک رونمایی شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا اظهارات رئیس جمهوری ترکیه درباره حمایت ائتلاف آمریکایی از گروه های تروریستی در سوریه را سخیف و مضحک خواند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۵    
گروه صنعتی “گاز" روسیه از صادرات 900 دستگاه اتوبوس "لیاز" به ایران خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۶    
یک فروند هواپیمای سبک در ایالت تنسی آمریکا سقوط کرد که منجر به کشته شدن هر سه سرنشین آن شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۷    
رییس جمهوری منتخب آمریکا از انتخاب توماس باسرت به عنوان مشاور ریاست جمهوری در امور امنیت داخلی و مقابله با تروریسم خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۵    
در طول هشت سال گذشته دکترین سیاست خارجی باراک اوباما به سمت چند جانبه گرایی بود اما شواهد نشان می دهد رئیس جمهور منتخب آمریکا خواهان تغییر این سیاست خارجی است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۹    
دنیا فنی زاده هنرمند و عروسک گردان کلاه قرمزی صبح چهارشنبه درگذشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰    
منابع در دولت مستعفی یمن اعلام کردند که دولت مستعفی موافقت اولیه خود با ساختار جدید و اصلاح شده نقشه راه صلح سازمان ملل را اعلام کرده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۸    
در پی پیدا شدن بسته مشکوک در برج ترامپ در نیویورک، این برج توسط پلیس تخلیه شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمهور با اشاره به موضوع گورخواب ها و نامه ای که اصغر فرهادی در این زمینه به او نوشته بود تاکید کرد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۲    
نوشتن درباره ولایتی مثل خود او قاب می خواهد و حدومرز دارد، درست مثل واکنش ها و نقدها و اظهارنظرهایش در عالم سیاست ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۹    
تیلرسون در حد و اندازه های جان کری نیست. کری به عنوان سناتور و رئیس کمیسیون سیاست خارجی امریکا سابقه بسیاری در کنگره امریکا داشته است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۹    
صادق زیباکلام: همه می دانند که دولت حسن روحانی در چه شرایط وانفسایی کشور را تحویل گرفت؛ متأسفانه روحانی زمانی زمام امور را در دست گرفت که سیاست های دولت قبل ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۳    
بزرگ ترین ارزش ادبیات و کلا هنر نسبت به سیاست و علم این است که ادعای رهایی بخشی جامعه را ندارد بلکه ادعای رهایی بخشی فرد را دارد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۴    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ما فکر می کنیم تنها راهی که برای حل مسئله سوریه وجود دارد این است که ما کمک کنیم که به یک راه حل سوری- سوری برسیم.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۵    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: 'نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش پیش تر گفته بودند که با گروه تروریستی داعش تا نابودی کامل آنها مبارزه خواهند کرد اما اکنون از گروه های تروریستی از جمله داعش ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در مانیل، فیلیپین را شریک نزدیک ایران در خاوردور دانست و پیش بینی کرد مناسبات ایران و فیلیپین در دوره ریاست جمهوری 'رودریگو دوترته' با توجه به سیاست خارجی مستقل وی بیش از پیش ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شکست تروریست ها و حامیان آنها در جریان آزادسازی حلب ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۲    
بررسی های صورت گرفته حاکی است که جدیت فراوانی در دولت و شرکت های ژاپنی برای گسترش روابط با ایران وجود دارد و دولتمردان ژاپنی بسیاری از شرکت های این کشور را ترغیب کرده اند که بویژه پس از برجام و لغو ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۸    
رئیس جمهوری مساله نظارت و بازرسی را در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت ویژه ای دانست و گفت: اساسا اگر هرگونه اختیار و قدرت در یک نظام، توام با نوعی بازرسی و نظارت نباشد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۹    
هنوز سیاست خارجی امریکا مشخص نیست و در فضایی ابهام آلود قرار دارد. با این وجود آنچه مشخص است، این است که امریکای ترامپ نمی خواهد هزینه زیادی را بدهد. نگاه شان هم متوجه چین است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۳    
یک روز پس از انتشار گزارش شهروند از 50 بی خانمانی که از سرمای زمستان، به قبرهای خالی گورستان نصیرآباد پناه برده اند، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، در اطلاعیه ای ...