جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 15 دی 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 فروردین 1395 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 2 دی 1395 امید هسته ای 3 دی 1395 امید هسته ای 4 دی 1395 امید هسته ای 5 دی 1395 امید هسته ای 6 دی 1395 امید هسته ای 7 دی 1395 امید هسته ای 8 دی 1395 امید هسته ای 9 دی 1395 امید هسته ای 10 دی 1395 امید هسته ای 11 دی 1395 امید هسته ای 12 دی 1395 امید هسته ای 13 دی 1395 امید هسته ای 14 دی 1395 امید هسته ای 15 دی 1395 امید هسته ای 16 دی 1395 امید هسته ای 17 دی 1395 امید هسته ای 18 دی 1395 امید هسته ای 19 دی 1395 امید هسته ای 20 دی 1395 امید هسته ای 21 دی 1395 امید هسته ای 22 دی 1395 امید هسته ای 23 دی 1395 امید هسته ای 24 دی 1395 امید هسته ای 25 دی 1395 امید هسته ای 26 دی 1395 امید هسته ای 27 دی 1395 امید هسته ای 28 دی 1395 امید هسته ای 29 دی 1395 امید هسته ای 30 دی 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۶    
برگزیدگان هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در آیین اختتامیه این مراسم که در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد، با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا تجلیل شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۷    
بحث کم فروشی اینترنت و همچنین داستان پایان پیش از موعد بسته های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه موضوع تازه ای نبوده و از مدتها پیش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار داشته و از سوی مسئولان نیز موضع ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۴:۰۰    
معاون نخست وزیر تایلند با رد هر گونه تعویق در انتخابات سراسری این کشور اعلام کرد، انتخابات امسال برگزار می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تردید ندارم آینده ایران اسلامی با وجود همه گرفتاری ها بسیار خوب و درخشان است و مشکلات ما بتدریج برطرف خواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۲    
وب سایت TorrentFreak چند سالی است که به بررسی و تحلیل دانلود غیرقانونی فیلم ها می پردازد .
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۵    
بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه ترکیه گفت ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) گفت، حمله به کلوب شبانه در استانبول با هدف درگیر کردن ترک ها با یکدیگر و اتهام زنی بوده است اما این کشور هرگز وارد این بازی ها نمی شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۰    
دفتر نخست وزیری ترکیه پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر تلاش برای سوءقصد به جان رهبر حزب مردم جمهوری خواه، تصمیم گرفت یک خودروی ضد گلوله در اختیار او بگذارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۸    
37 تن از اساتید و چهره های دانشگاهی درآمریکا روزگذشته درنامه ای از دونالد ترامپ خواستار حفظ توافق هسته ای(برجام) شدند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۵    
دو مصوبه برای مسکن مهر یکی در مجلس و دیگری در شورای پول و اعتبار نویدگر آغاز فصل پایانی طرحی است که گشایش آن یکی از شاخص های مهم در اقتصاد کلان یعنی پایه پولی را دستخوش تغییر کرد و اکنون بیش از 444 ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۲    
معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی از راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) به صورت آزمایشی خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۳    
رئیس بنیاد ملی مبارزه با بازیهای غیرمجاز رایانه ای هشدار داد که بیش از یک ساعت بازی رایانه ای علاوه بر اینکه به ذهن و روح کودک آسیب وارد می سازد، مشکل زیادی را برای کودکان ایجاد می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۰    
پلیس آلابامای آمریکا از دستگیری شش فعال حقوق بشری آفریقایی-آمریکایی خبر داده که در مقابل دفتر سناتوری که از طرف ترامپ برای سمت دادستانی کل در نظر گرفته شده است، تحصن کرده بودند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۹    
رئیس جمهور سوریه گفت: پیروزی سوریه را باید به ایران تبریک گفت، زیرا از ما حمایت کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۸    
وزیر کشور تاکید کرد: باید مشکلات برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در جلسه ای با حضور استاندار و شهردار تهران رفع شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۲    
صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاکنون 100 هزار نفر از بازنشستگان این صندوق در طرح واگذاری سهام بیمه ملت، ثبت نام کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۸    
صالح میرزاآقایی در گفتگو با پارسینه گفت: شهرزاد از سه عامل کلیدی یک اثر نمایشی خوب یعنی کارگردانی، بازیگری و متن خوب بهره مند است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۲    
گفت وگوی اختصاصی من با دکتر علی اکبر صالحی، یک روز مانده به پایان مذاکرات، آخرین بمب خبری روزهای پیش از توافق بود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۶    
فرماندهی عملیات مشترک عراق از سقوط یک فروند بالگرد عراقی در استان صلاح الدین خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران درگذشت اسقف کابوچی سراسقف سابق کلیسای روم کاتولیک در قدس را تسلیت گفت و از مواضع شجاعانه وی در دفاع از آرمان فلسطین و تلاش در جهت رفع محاصره غزه تجلیل کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه هیات پارلمانی در جریان سفر هیأت پارلمانی به سوریه صبح امروز با بشاراسد و ولید معلم دیدار و گفت وگو کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۶    
پاسخ به تهدیدهای هسته ای کره شمالی احتمالا مهمترین چالش سیاست خارجی رئیس جمهور منتخب آمریکا خواهد بود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی وزارت کشور در واکنش به خبر برخی رسانه های خارجی در خصوص حمله به لوله های نفتی در خوزستان این خبر را از پایه تکذیب کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۱    
منابع آگاه از به تأخیر افتادن سفر نخست وزیر ترکیه به عراق خبر دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۸    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که مذاکرات میان دولت و مخالفان سوریه در پایتخت قزاقستان 23 ژانویه (4 بهمن) برگزار می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۶    
انگلیس و ژاپن توافقی را مبنی بر توسعه همکاری در زمینه همکاری هسته ای صلح آمیز امضا کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مقامات تونسی توانستند گروه دیگری که اقدام به نشر افکار تکفیری بین جوانان می کرد را شناسایی و منهدم کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۵    
سوئد که هم اینک ریاست دوره ای شورای امنیت برعهده گرفته دارد، در واکنشی انتقادی به اظهارات تمسخرآمیز دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا در مورد سازمان ملل ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۶    
کتاب نبرد من نوشته آدولف هیتلر در اولین تجدید چاپ پس از جنگ جهانی دوم در آلمان، 85 هزار جلد فروخت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۴    
سرمربی تیم ملی که روز گذشته بازیکنان پرسپولیس را به تهران باز گردانده بود دستور داد تمامی دستیاران ایرانی اش به ایران بر گردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۴    
در آخرین روز معاملات این هفته تالار شیشه ای گروه محصولات شیمیایی در اکثر نمادها افت قابل توجهی را تجربه کرد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۱    
وبسایت افشاگر ویکی لیکس در توییت خود نوشت: اگر فکر می کنید که 2016 سال بزرگی برای ویکی لیکس بوده باید بگوییم که سال 2017 اینطور خواهد بود. زمان نمایش فرا رسیده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۴    
یک مسئول وزارت خارجه عربستان مدعی شد که بیشتر اسنادی که سایت ویکی لیکس آنها را افشا می کند، جعلی هستند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
جی.کی. رولینگ نویسنده رمان های هری پاتر در نامه ای که اخیرا برای بنیاد پن آمریکا نوشته، رئیس جمهور جدید این کشور را "متعصب" خوانده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۰    
دبیرکل جدید سازمان ملل با بیان اینکه این سازمان با دوران پرچالشی مواجه است، خواستار حمایت از اصلاحات برای بهتر کردن توانایی این سازمان در رسیدگی به چالش ها شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۸    
ولادیمیر ساژین کارشناس ارشد روس گفت: در آستانه یک ساله شدن اجرای برجام، ایران با ظفرمندی از این توافق بهره های بزرگ اقتصادی و سیاسی بین المللی گرفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه شنبه با یک هیئت "اسرائیلی" در مقر ریاست تشکیلات در شهر رام الله "المقاطعه" دیدار و گفتگو کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲    
انتظار می رود با روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا از 20 ژانویه، مواضع حمایتی کامل واشنگتن از کی یف در برابر مسکو به ویژه ادامه تحریم ها و پیوستن شبه جزیره کریمه به روسیه تغییر کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲    
مقام ارشد ضد تروریسم مالزی گفت، میانمار با خطر روزافزون حملات حامیان خارجی داعش که از سوی شبکه های آسیای جنوب شرقی در حمایت از مسلمانان روهینجا وارد عمل می شوند، روبروست.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۸    
چین اعلام کرد که از جنگ تجاری با هیچ کشوری حتی آمریکا استقبال نمی کند، اما در صورتی که کشوری مایل به انجام این کار باشد پکن برای چنین رویارویی آماده است و اطمینان دارد در این نبرد شکست نمی خورد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۸    
جدیدترین داده های آماری از کسری بودجه کشورهای عربی به دلیل شرایط پر نوسان بازار نفت و کمبود منابع مالی حکایت دارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
سال 2016 در حالی به پایان رسید که خالی از لحظات پر استرس و التهاب در بازارهای مالی و اقتصادهای جهان نبود و رویدادهای غیرمنتظره برای سرمایه گذاران به همراه داشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با 'علاء الدین بروجردی' رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۲    
استانداران کشور با تاکید بر این که فعالیت ستادهای انتخاباتی استان ها متناظر و همگام با ستاد انتخابات کشور آغاز شده است، برگزاری انتخاباتی سالم ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۹    
ترکیه و روسیه به عنوان ضمانت کنندگان آتش بس میان دولت سوریه و مخالفان این کشور به منظور نظارت بر نقض های مربوط به این آتش بس و رعایت آن ایست های بازرسی ایجاد می کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۰    
منابع میدانی در شهر رقه سوریه از کشته شدن نفر دوم گروه تروریستی داعش موسوم به 'أبوحمزه ریاضیات' در حمله هوایی خبر دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۵    
رییس کمیسیون انتخابات گامبیا از ترس "توطئه" یک ماه پس از کنار نرفتن رییس جمهوری این کشور از قدرت، به سنگال گریخت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۰    
فرستاده سازمان ملل به سوریه در مذاکرات میان دمشق و مخالفان در آستانه شرکت نخواهد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، واشنگتن با دولت آنکارا در خصوص اقدام های ترکیه در حمایت از مخالفان سوری که با گروه تروریستی داعش در حال جنگ هستند، به طور تنگاتنگ ارتباط دارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۰    
رییس جمهوری فیلیپین گفته است که برخی از اعضای خانواده اش به داعش و گروه های جدایی طلب در این کشور پیوسته اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره اقدامات سازمان ملل پس از کنفرانس صلح پاریس این کنفرانس را "بیهوده" خواند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که دولت در حال تهیه لایحه ای برای تعیین تکلیف بیمه هاست، گفت: طرح تحول سلامت برای دولت به عنوان یک سیاست اجرایی، بسیار پراهمیت است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۵    
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه از جمله مسائلی که موجب بازدارندگی می شود معرفی مجرم به جامعه است، گفت: کاری کرده ایم که دادگاه های ما علنی برگزار نمی شود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۲    
تازه ترین گزارش های آماری نشان می دهد که صنعت گردشگری چین فقط در خلال سه روز اول سال 2017 میلادی موفق به کسب درآمد 10 میلیارد دلاری شده است که این رقم رکوردی جدید در صنعت گردشگری دنیا محسوب می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۶    
فرمانده نیروی زمینی هند در واکنش به اعتراض پکن به آزمایش موشک اتمی قاره پیمای این کشور گفت که دهلی نو آماده جنگ همزمان با پاکستان و چین است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۳    
در حمله ای هوایی در سوریه حداقل 25 عضو گروه فتح شام که قبلا به جبهه نصرت شهرت داشت کشته شده اند. گفته می شود شماری از اعضای ارشد این گروه هم در میان کشته ها هستند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰    
نفت از ارکانی است که در شرایط مختلف و با وجود گذشت روزها و سال ها، حضوری قوی و موثر دارد و قیمت طلای سیاه از عناصر اصلی است که در تعیین سرنوشت اوضاع اقتصادی جهان سهمی بسزا دارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۵    
صادق زیباکلام، عدم پاسخگویی مناسب نهادهای رسمی کشور را از جمله عوامل تاثیرگذار بر دیدگاه مردم درباره مبارزه با فساد می داند و با انتقاد از دستگاه هایی که در این زمینه کوتاهی می کنند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۱    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که هیلاری کلینتون و همسرش در مراسم تحلیف دونالد ترامپ شرکت خواهند کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۶    
رییس جمهور قانون عضویت ایران در انجمن فرهنگستان ها و مجامع علمی آسیا را ابلاغ کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرد، مقام های این کشور نباید دیگر اجازه انتقال زندانیان گوانتانامو را به خارج از این زندان بدهند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۶    
پارلمان ترکیه با تمدید وضعیت فوق العاده در این کشور به مدت سه ماه دیگر موافقت کرد. این وضعیت فوق العاده از 19 ژانویه (30 دی) آغاز می شود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۳    
معاون سابق امنیت ملی کاخ سفید و از امضاء کنندگان نامه به ترامپ در خصوص برجام معتقد است هدف وی و سایر امضاء کنندگان این نامه حفظ توافق هسته ای با ایران بوده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۰    
در نخستین روز گشایش صد و پانزدهمین کنگره آمریکا، جمهوریخواهان بلافاصله پس از انتقاد ترامپ در مورد بخشی از لایحه ای که تصویب کرده بودند، عقب نشینی کرده و بررسی آن را به هشت ماه آینده موکول کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه برخی نقل قول ها درباره عدم اعزام حجاج در سال آینده را نادرست عنوان کرد و گفت: هنوز دعوتنامه ای از سوی عربستانی ها دریافت نکرده ایم.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۷    
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت: 90 درصد طرح رونق واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل با تلاش جهادی دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۸    
سندهای سیاست خارجی در روسیه در سال های اخیر در دوره های چهار تا پنج ساله تدوین و اعلام می شوند مگر آنکه اتفاق خاصی رخ بدهد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۳:۱۲    
بازگوکردن خسارت هایی که مملکت دیده و دولت یازدهم برای جبران آن تلاش می کند، سخت است. بازگرداندن آب ازجوی رفته خیلی سخت است و ما سطل سطل آب را برمی گردانیم.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۳:۰۳    
در حال حاضر در چهار بحران در منطقه یعنی سوریه، عراق، بحرین و یمن، تقریبا می توان گفت که ایران در سه کشور دست برتر داشته و حرف آن به کرسی می نشیند ...