چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 18 آبان 1394 - ion.ir

ایران آنلاین 30 مهر 1394 ایران آنلاین 30 آذر 1394 ایران آنلاین 30 دی 1394 ایران آنلاین 30 بهمن 1394 ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 2 آبان 1394 ایران آنلاین 3 آبان 1394 ایران آنلاین 4 آبان 1394 ایران آنلاین 5 آبان 1394 ایران آنلاین 6 آبان 1394 ایران آنلاین 7 آبان 1394 ایران آنلاین 8 آبان 1394 ایران آنلاین 9 آبان 1394 ایران آنلاین 10 آبان 1394 ایران آنلاین 11 آبان 1394 ایران آنلاین 12 آبان 1394 ایران آنلاین 13 آبان 1394 ایران آنلاین 14 آبان 1394 ایران آنلاین 15 آبان 1394 ایران آنلاین 16 آبان 1394 ایران آنلاین 17 آبان 1394 ایران آنلاین 18 آبان 1394 ایران آنلاین 19 آبان 1394 ایران آنلاین 20 آبان 1394 ایران آنلاین 21 آبان 1394 ایران آنلاین 22 آبان 1394 ایران آنلاین 23 آبان 1394 ایران آنلاین 24 آبان 1394 ایران آنلاین 25 آبان 1394 ایران آنلاین 26 آبان 1394 ایران آنلاین 27 آبان 1394 ایران آنلاین 28 آبان 1394 ایران آنلاین 29 آبان 1394 ایران آنلاین 30 آبان 1394 
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۰۸    
در روزهای آخر هفته گذشته، مرگ مرموز دو زن در شمال تهران، دو پرونده پیچیده را پیش روی بازپرسان جنایی تهران گشودند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۹:۳۸    
ادعای وجود شیخی که ضامن 15میلیارد یورو شد، ارتباط داشتن با وزارت اطلاعات و ارسال گزارش به این وزارتخانه هر 15 روز یکبار و جعلی نبودن اسناد از جمله مواردی است که متهم اصلی نفتی در ادامه دفاعیات بعد از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۹:۳۵    
معاون وزیر کشور گفت: روادید سفر به عراق از 15 شهر کشور صادر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۱    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب قبلا گفته اند، توافق هسته ای آزمایشی برای جدیت و صداقت آمریکایی هاست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۹    
ضبط آلبوم علیرضا قربانی و همایون شجریان با آهنگسازی مهیار علیزاده به پایان رسیده و این آلبوم اسفند ماه سال 94 یا اردیبهش سال 95 منتشر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۳    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به نقش رضایت عمومی در تقویت و تداوم نظام، گفت: حکومت های دموکراسی بر خلاف دیکتاتورها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۳    
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه حقوق مردم و کاندیداهای واجد شرایط انتخابات باید رعایت شود، گفت: واقعا برخی منتقدان برجام بی انصافی کردند و حرف های بسیار افراطی و خلاف واقع زدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران با دعوت رسمی مقامات بلند پایه ایتالیا، واتیکان و فرانسه هفته آینده به این کشورها سفر می کند و برای سخنرانی، در نشست سران مجمع عمومی یونسکو نیز حضور می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۰    
روزنامه شرق ، اعتماد ، آفتاب یزد سرمقاله خودرا به سخنان رییس جمهور در مورد آزادی رسانه ها اختصاص دادند و از نگاه خود به این موضوع پرداختند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۱    
سقوط هواپیمای مسافری که از مبداء منطقه توریستی شرم الشیخ در سینای مصر عازم روسیه بود و نیز انتشار اخباری مبنی بر تروریستی بودن این حادثه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۳    
نشست هفتگی محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت صبح فردا سه شنبه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار خواهد شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۷    
رئیس رسانه ملی با ابراز تأسف عمیق از خطا و سهل انگاری غیرقابل گذشت در بخشی از برنامه فیتیله ها در روز جمعه 15 آبان گفت: با مدیران و عناصر دخیل در این مسئله تأسف بار برخورد جدی و رسیدگی کامل می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۲    
حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با محکوم کردن اتفاق رخ داده در برنامه تلویزیونی 'فیتیله' اعلام کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۲    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای سه باند سرقت و دو گروگانگیر در عملیات پلیس کرمان دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۶    
ئیس شورای هماهنگی بانکها از آغاز اقدامات خود نظارتی سیستم بانکی برای کنترل نرخ های مصوب سود خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۱    
این ماجرا اتفاق ساده ای بود و یک تخلف ترافیکی باعث ایجاد درگیری لفظی میان طرفین شد اما متاسفانه حاشیه های زیادی به آن داده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۸    
200 راس گوسفند بر اثر جاری شدن سیلاب در شهرستان ثلاث باباجانی از توابع کرمانشاه تلف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۲    
معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: فرآورده های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس تاکنون از این اداره کل مجوز ورود دریافت نکرده اند و قابلیت مصرف انسانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۹    
مهمانی در خانه رابرت فیتز جرالد دیگز (RZA) خواننده رپ آمریکایی دو نفر را روانه بیمارستان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۹    
در حاشیه ششمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی که صبح امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۶    
احمد مسجدجامعی با انتشار فراخوانی از اهالی فرهنگ و هنر و مردم خواست روز پنج شنبه 28 آبان که آخرین روز هفته کتاب است، به کتابفروشی ها رفته و کتاب بخرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۶    
پس از آنکه موتورولا درباره محکم بودن گوشی جدید دروید توربو 2 صحبت کرد، سازنده چینی را مجبور کرد تا شاهکار خود را تبلیغ کرده و به نمایش بگذارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۳    
گروهی از دانشمندان موسسه میکرو سیستم های فوتونی فرانهوفر فناوری نوار قلبی را ارائه کرده اند که از درون صندلی خودرو راننده عمل می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۰    
یک مرد ادعا می کند که از سال 2012 تاکنون حتی به یک جرعه آب و یا دیگر نوشیدنی ها لب نزده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با اعلام اینکه کارت های اعتباری خرید 10 میلیونی نیست، گفت: بسته به میزان کسر از حقوق و همچنین توان بازپرداخت، سقف مبالغ مشخص می شود ضمن آنکه اعتبار کارتها یک ساله است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۸    
با وجود تمامی هیاهویی که در چند روز گذشته در رابطه با کاهش نرخ سود بانکی و اعلام نرخ 18 درصد برای سود سپرده به راه افتاد در نهایت کاهش نرخ سود حداقل در دوره فعلی منتفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۸    
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه 90 درصد داروهای دیابت در کشور تولید می شود، گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۸    
محمدرضا آهنج جزو معدود کارگردانان فعال تلویزیون است که در تمام این سالها کارنامه قابل قبولی داشته و در تمام تجارب سریال سازی اش از معما بگیر تا آسمان من توانسته نظر مخاطب عام را جلب کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قطع بیمه تاکسیران ها را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۲    
تا وقتی مجسمه های سطح شهر تهران سرقت می شد، شاید تنها عکس العمل ها از سوی میراث فرهنگی، یک ابراز نگرانی ساده برای ماوقع بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۹    
وزیر بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی درباره افزایش قیمت یکی از داروهای بیماران تالاسمی این موضوع را تخلفی از سوی تامین اجتماعی عنوان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۹    
کلوئی گریس مورتس برای بازی در نقش پری دریایی زیر آب می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۳    
معاون اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از عرضه فرآورده های گوشتی سوسیس و کالباس تقلبی خارجی در بازار خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۳    
قائم مقام وزیر صنعت از فروش 5 هزار خودرو با وام 25 میلیونی از صبح امروز تا کنون خبر داد که 99 درصد آن پراید، پژو و تندر بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۳    
مدیران صدا و سیما دو روز تأمل کردند و دست نگه داشتند، بلکه حاشیه ایجاد شده در برنامه آخر فیتیله در هیاهوی سایر خبرها فراموش شود، اما این طور نشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۰    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر، از کشف دو محموله ماده مخدر شیشه در کشور طی هفته جاری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۵    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: زمانی که نقد منصفانه باشد حتما باید پاسخ لازم نیز داده شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۵    
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۵    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت برای جلوگیری از خروج دانشجویان از کشور و تحصیل در دانشگاه های غیر معتبر از ایجاد دانشکده های خصوصی که زیر نظر دانشگاه های معتبر جهانی فعالیت می کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۲    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از افزایش آلاینده های جوی خبر داد و گفت که کیفیت هوای پایتخت همچنان برای گروه های حساس در شرایط ناسالم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارش های پاییز امسال 940 میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی این استان خسارت وارد کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۹    
همزمان با برپایی هفته تئاتر لهستان در تهران آتیلا پسیانی نمایش تک نفره ای را اجرا می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۶    
فاز نخست حمام قدیمی دربند میرزای شهرستان تفت که از بناهای دوره قاجاریه و در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است، با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال مرمت و بازسازی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۰    
زمین لرزه ای به قدرت 4 ریشتر قلعه گنج در استان کرمان را لرزاند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۰    
جزئیات نهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار است دی ماه امسال در استان کرمان برگزار شود، توسط مدیران اجرایی این جشنواره تشریح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار مملو از بلور و کریستال در خیابان فداییان اسلام و خسارت مالی فراوان در این حادثه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۱    
اجرای اپرای عروسکی سعدی که قرار بود در قالب رپرتوآر گروه تئاتر عروسکی آران اجرا شود، منتفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۸    
افرادی که به نام مامور پلیس دست به زورگیری از جوانان افغان در سطح پایتخت می زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۸    
آلبوم جدید گل بیتا با صدای مرتضی پاشایی، ترانه های ارشک رفیعی و تنظیم رشید رفیعی در سالگرد پرواز مرتضی، منتشر خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
آمار طلاق در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
مرد سربازی با همدستی معشوقه اش،همسرش را به قتل رساند تا به راحتی به هدفش برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۹    
رئیس جمهوری برداشتن گام های بلندتر برای توسعه روابط تهران- بروکسل را ضروری دانست و گفت: ایران می تواند مرکزی برای ساماندهی روابط اقتصادی بلژیک و اتحادیه اروپا با کل منطقه باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۳    
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از دستگیری سرکرده باند زمین خواری ورزشگاه بزرگ اصفهان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۰    
این روزها نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای تهران در حال برگزاری است. این نمایشگاه، بهانه ای است برای کاریکاتورها و طرح هایی با موضوع آزادی بیان و جریان سانسور در رسانه ها.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۰    
عیسی هاشمی، فرزند معصومه ابتکار
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۷    
کتاب روزشمار سی سال جمهوری اسلامی/ قتل مشکوک داریوش فروهر وزیر کار دولت موقت و همسرش در منزل /خارج کردن جسد فروهر از منزل توسط مامورین/ آذر 1377
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
بنابر اعلام رییس شرکت صنایع دفاعی دولت روسیه (روس تک) تهران و مسکو قرارداد تحویل سامانه ی موشکی دفاعی اس 300 به ایران را امضا کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
لاشه نهنگی که به دلیل تغییرات آب و هوایی موسوم به ال نینو مرده بود، در سواحل غربی آمریکا کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۱    
عربستان سعودی گذاشتن 50 نام بر نوزادان تازه به دنیا آمده در این کشور را ممنوع اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۸    
دیدیه ریندرز وزیر خارجه بلژیک که در صدر هیاتی سیاسی اقتصادی به تهران سفر کرده است، ظهر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۳    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزیر امور خارجه گفت: عربستان سعودی با اخذ وکیل برای سه تبعه ایرانی اعدام شده با ایران همکاری نکرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰    
پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز دوشنبه اعلام کرد: ملک سلمان شاه عربستان سعودی با رزرو کامل یک هتل با هیاتی هزار نفره به ترکیه سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۲    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در قم، یک هفته نامه دو برگی تحت عنوان رصد میان مردم و از جمله در نماز جمعه توزیع می شود که خود را منتسب به بسیج دانشجوئی دانشگاه قم معرفی می کند و حاوی توهین به مقامات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نرخ باروری در کشور پایین است و برای گذر از این وضعیت باید به 2.1 درصد برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه رویکرد دولت عربستان در مسئله مقابله و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، دوگانه است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۶    
باران کوثری، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان و نیلوفر زوارق بازیگران تازه ترین نمایش رضا گوران، شب آوازهایش را می خواند هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۳    
در پی انتصاب اولین سفیر زن ایران پس از انقلاب اسلامی رسانه های داخلی مالزی و همچنین رسانه های بین المللی از این رویداد استقبال کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۱    
روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اعلام کرد: مجتبی رادفر و مرتضی عباسی دو دانش آموخته این دانشگاه موفق به کسب جایزه بهترین کارآفرین جوان سال 2015 بنیاد تاکدا وابسته به دانشگاه توکیو کشور ژاپن شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۱    
وزیر ارتباطات از سرمایه گذاری های زیادی که برای فیلترینگ هوشمند صورت گرفته خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
چندی پیش تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ با ارسال نامه ای به رییس جمهور، بخشی از دغدغه های خود را مطرح کردند و خواستار برگزاری نشستی شدند تا در این باره بیشتر صحبت کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
وزیر کشور درباره دستگیری اخیر چند خبرنگار اظهار کرد: من از مسئولان قوه قضائیه در این رابطه پرسیده ام که آنها گفته اند اسنادی دارند که در حال بررسی آن اسناد هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۵    
دریاچه ارومیه که سال هاست طعم بی آبی را می چشد، این روزها نفس های آخر را می کشد و سواحل آن تا صدها متر عقب روی داشته و این رقم در برخی مناطق به کیلومترها رسیده و عمق آب دریاچه نیز در مناطقی که آب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۲    
سینمای جهان در حالی قدم در فصل جوایز سینمایی 2016-2015 گذاشته است که چهارماه سرشار از هیجان رای گیری، اعلام نامزدها و مراسم های گوناگون اعطای جوایز را در پیش رو دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۹    
در پی مشاجره و درگیری لفظی بین یک فرد با دو کسبه، فرد مذکور با پاشیدن اسید بر روی دو کسبه، متواری شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۶    
آن طور که بررسی های سازمان ثبت احوال کشور نشان می دهد تعداد پسران مجرد ایرانی افزایش داشته است. با این حال همچنان تعداد دختران سه برابر پسران است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۷    
یر ارتباطات و فنآوری اطلاعات ایران با اشاره به آغاز نشست کمیسیون مشترک همکاری های ایران روسیه در مسکو از فردا(سه شنبه) گفت: روسیه برای همکاری در برخی پروژها با ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۷    
عبدالحسن مقتدایی روز گذشته در نشست شورای آموزش وپرورش استان خوزستان با ذکر این نکته بر ضرورت عارضه یابی و پیگیری وضعیت بیماری دیابت و آسم در دانش آموزان خوزستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۴    
یک مرد 66 ساله هندی 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می کند. جالب تر اینجا است که همه آن ها زیر یک سقف زندگی می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۴    
دست به دست چرخیدن تصویری گُنگ از حضور علی کفاشیان در بازی فوتبال ساحلی تیم ملی ایران و روسیه، بهانه ای برای موج جدید حملات به او شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بر ضرورت گسترش نشریات مرتبط با سلامت و بهداشت در کشور تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۸    
پروانه نشریات غیر فعال لغو می شود/ هم اکنون دیگر هیچ نشریه ای که به دولت یا ارگان و نهادهای خاص همچون شهرداری ها وابسته باشند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۵    
چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. مرد جوان درباره علت طلاق به قاضی گفت: همسرم و خانواده اش سرم کلاه گذاشتند و روز خواستگاری با دروغی که به من گفتند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۲    
رئیس جمهوری، گسترش همکاری با کشورهای آفریقایی را از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد تهران در چارچوب این سیاست اصولی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۹    
خبرگزاری تاس از امضاء قرارداد تحویل سامانه دفاعی اس 300 میان ایران و روسیه در ابتدای سال آینده میلادی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۹    
پژوهشگران مرکز رشد واحدهای فناور فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از ترکیبات گیاهی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۶    
یک روزنامه ترکیه ای فاش کرد که کاخ ییلدیز، یکی از کاخ های تاریخی عثمانی در مرکز استانبول به رجب طیب اردوغان اختصاص یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۴    
هافبک عراقی با وجود تمام حاشیه هایی که داشت در استقلال ماندنی شد تا سرمربی تیم به خواسته اش برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۴    
زن جوان وقتی شوهرش از کار خود استعفا داد تا شغل آزاد داشته باشد، تصمیم به طلاق گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۱    
/ کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور و تاثیر آن بر دامنه های جنوبی البرز از جمله استان تهران از امروز تا روز پنجشنبه شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات در منطقه خواهیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۸    
کشف جسد یک مهاجر کرد ایرانی پس از فرار از بازداشتگاه جزیره کریسمس استرالیا باعث شورش در این بازداشتگاه شد و بخش هایی از آن در آتش سوخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۶    
مقامات دولتی استرالیا اعلام کردند مرگ یک پناهنده ایرانی در جزیره کریسمس منجر به شورش گسترده در بازداشتگاه این جزیره شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۶    
در بازدید سرزده سرپرست دادسرای امنیت تهران از سفره خانه ای در پایتخت، دستور پلمب این سفره خانه به دلیل کشف چندین قبضه سلاح صادر شد.
  • ۱