پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 20 آذر 1396 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1396 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 ایران آنلاین 1 خرداد 1396 ایران آنلاین 31 تیر 1396 ایران آنلاین 31 مرداد 1396 ایران آنلاین 31 شهریور 1396 ایران آنلاین 1 مهر 1396 ایران آنلاین 30 آبان 1396 ایران آنلاین 30 دی 1396 ایران آنلاین 30 بهمن 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 1 آذر 1396 ایران آنلاین 2 آذر 1396 ایران آنلاین 3 آذر 1396 ایران آنلاین 4 آذر 1396 ایران آنلاین 5 آذر 1396 ایران آنلاین 6 آذر 1396 ایران آنلاین 7 آذر 1396 ایران آنلاین 8 آذر 1396 ایران آنلاین 9 آذر 1396 ایران آنلاین 10 آذر 1396 ایران آنلاین 11 آذر 1396 ایران آنلاین 12 آذر 1396 ایران آنلاین 13 آذر 1396 ایران آنلاین 14 آذر 1396 ایران آنلاین 15 آذر 1396 ایران آنلاین 16 آذر 1396 ایران آنلاین 17 آذر 1396 ایران آنلاین 18 آذر 1396 ایران آنلاین 19 آذر 1396 ایران آنلاین 20 آذر 1396 ایران آنلاین 21 آذر 1396 ایران آنلاین 22 آذر 1396 ایران آنلاین 23 آذر 1396 ایران آنلاین 24 آذر 1396 ایران آنلاین 25 آذر 1396 ایران آنلاین 26 آذر 1396 ایران آنلاین 27 آذر 1396 ایران آنلاین 28 آذر 1396 ایران آنلاین 29 آذر 1396 ایران آنلاین 30 آذر 1396 
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۰    
آیا می توان وصیتنامه ای تنظیم کرد که طی آن یک یا چند تن از ورثه از ارث محروم شوند؟ کارشناسان به این پرسش پاسخ داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۶    
سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از روز 20 آذر مجددا فعال شده و دانشجویان متقاضی تا پایان وقت اداری امروز 23 آذر ماه برای ثبت نام مهلت دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۰۶    
پلیس راه راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی صبح امروز را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۷:۳۹    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی فرانسوی گفت که دولت آمریکا همچنان به راه حل دو کشور برای حل مناقشه اسرائیل و فلسطین پایبند است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۸    
باستان شناسان مجموعه باستانی لیار سنگ بن املش استان گیلان پس از سه فصل کاوش در نزدیکی روستای شیرچاک از توابع بخش رانکوه ، 48 قبر متعلق به دوره های اشکانی و ساسانی را کشف کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۸    
دو جسد مومیایی در دو گور بزرگ با قدمت 3500 سال در پایتخت امپراطوری مصر باستان کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
در میان خبرهای بد هرازگاهی فیلم ها و تصاویری از آزار حیوانات در فضای مجازی منتشر می شود و می بینیم که احساسات را جریحه دار می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۸    
آمار بانک مرکزی از تغییر قیمت کالاهای اساسی نشان می دهد که در یکسال منتهی به نیمه آذرماه امسال، قیمت تخم مرغ در تهران حدود 30 درصد افزایش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی از طریق فرودگاه سردار جنگل رشت وارد استان گیلان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
یک روزنامه نگار با اشاره به دیدار خود با ناطق نوری از گلایه او نسبت به مستند قائم مقام خبر داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۸:۱۰    
18 گسل اصلی استان کرمان را در برگرفته و 98درصد مراکز جمعیتی را تحت تاثیر قرار داده، در چنین شرایطی، تعداد قابل توجهی مدرسه تخریبی در استان وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی البرزگفت: طرح زمستانه پلیس تا 20 اسفندماه ادامه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۶    
رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک واحد آلاینده ذوب فلزات در بخش سلفچگان پس از صدور اخطاریه های لازم پلمب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۵    
بانوی کاشانی یک واحد آپارتمان مسکونی خود را وقف خرید نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت و ایتام در این شهرستان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۱    
سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 70 درصد نیروهای آموزش و پرورش لیسانسه هستند، گفت: میانگین خدمت در آموزش و پرورش 23 سال است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۵    
تیم شطرنج ایران به دومین پیروزی خود در رقابت های قهرمانی المپیاد زیر 16 سال جهان دست یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۴    
محمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر یازدهمین جشنواره سینماحقیقت درباره حذف ناگهانی فیلم بانو قدس ایران درباره همسر امام خمینی(ره) ساخته مصطفی رزاق کریمی از جشنواره بیان کرد: طبق آیین نامه جشنواره ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۶    
در جلسه مشترک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اپراتورهای تلفن همراه، درباره مشکل قطع شدن ارتباط در مناطقی از تهران، مقرر شد در این مناطق تا رفع مشکل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۴    
پزشکان معتقدند رژیم غذایی سالم که حاوی میوه، سبزی , غلات کامل است علائم بیماری ام اس را در مبتلایان به آن کاهش می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد ساخت 6 هزار و 800 دستگاه واگن باری با روس ها داریم که بخش اعظم آن، در ایران ساخته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۸    
فیلمبرداری فیلم سینمایی بُهت ، تازه ترین اثر عباس رافعی، به تهیه کنندگی محمد نشاط که چندی پیش در تهران کلید خورده بود، به نیمه رسیده است و به گفته تهیه کننده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۵    
برای اولین بار در 35 سال اخیر مردم عربستان سعودی می توانند از سال آینده به سالن های سینما و تئاتر بروند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۲    
نمایندگان شطرنج کشورمان در نخستین دور المپیاد جهانی زیر شانزده سال مقابل اندونزی به برتری رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۸    
در مراسمی با حضور چهره های سرشناس دنیای سینما از جمله شارون استون و کریستن بل در لس آنجلس نامزدهای هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب معرفی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۹    
مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما در بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر که در کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۶    
پوستر نمایش فعل به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی راد با طراحی تویک زادوریان رونمایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نمایش شرقی غمگین به کارگردانی سعید زارعی از سوم دی در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۳    
درپی تجاوز و قتل دختر 6 ساله هندی پلیس چند تن را در این ارتباط دستگیر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۴    
همزمان با اتمام عملیات عمرانی و احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری در منطقه 22 بیش از 7 هکتار فضای سبز و فرش گل در معابر و رمپ و لوپ های این تقاطع ایجاد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۳    
نشست تخصصی توسعه پایدار گردشگری میراث و اقتصاد مقاومتی سه شنبه 28 آذر با همکاری دانشگاه آویون کشور فرانسه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۷    
فیلم سینمایی "بیست و یک روز بعد" که از مردادماه امسال با استقبال مخاطبان در سینماها به نمایش عمومی درآمد، از صبح امروز 20 آذرماه توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۷    
در روز نخست مسابقات پارا شنای بازی های پاراآسیایی چهار رکورد ملی در شنای نابینایان و کم بینایان و یک رکورد ملی در پاراشنا شکسته شد و 9 مدال به دست آمد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۰:۳۴    
8 سرنشین ایرانی یک لنج باری که در حال غرق شدن در آب های خلیج فارس بودند ، از مرگ نجات یافتند
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۴    
استاندار خوزستان با بیان اینکه در زمینه نفت برای توسعه مخازن خوزستان اقدامات بزرگی انجام شده که اشتغال گسترده ای را به همراه دارد گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۴    
رئیس پلیس کشور در پیامی از اقدام شجاعانه مأموران پلیس اصفهان در برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم تشکر و قدردانی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۱    
عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته حمل ونقل بین المللی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از نهایی شدن متن های قراردادی بانک های ایران و جمهوری آذربایجان برای تأمین مالی راه آهن رشت – آستارا خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۸    
عبدالفتاح السیسی ساعتی قبل، پس از دیداری دو جانبه با محمود عباس که به قاهره سفر کرده بود، بار دیگر بر حمایت کشورش از تشکیل دولت مستقل فلسطینی به مرکزیت قدس تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۵    
دومین اجلاس جهانی صنعت ناوبری هوایی روز دوشنبه با حضور ایران در مونترال کانادا آغاز به کار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۲    
استادیار پژوهشگاه بین المللی زلزله با بیان این که زلزله 21 آبان کرمانشاه علاوه بر شهرهای ایران در شهرهای اربیل، نجف و کربلا نیز احساس شد، بر لزوم به روزرسانی استانداردهای ساخت وساز تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح توسعه باغات در اراضی دیم کم بازده کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۳    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، گفت:حذف بسیاری از جداول همانند جدول 17 و 18 و بسیاری از جداول دیگر در بودجه سال 97 این پیام را به مردم می دهد که دولت و مجلس در بودجه ریزی سالم عمل می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۰    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران از آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم تخم مرغ خبر داد و گفت: با ابلاغ نامه معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بدون هیچ تشریفات اداری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۱    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد: 37 کشور جهان شامل 29 کشور آفریقایی، برای تامین غذا به کمک های خارجی نیاز دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۵    
رییس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد برای رفع بیکاری ، فقر و محرومیت در کنار دولت ایستاده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درخرمشهر گفت :شاخص های موجود نشان از امیدواری فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران به آینده صنعت و معدن در کشور دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۲    
مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان گفت: شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان با هدف ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی در منطقه محروم مسجد سلیمان افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه مشکل 98 درصد سپرده گذاران موسسات اعتباری غیرمجاز حل شده یا تا پایان آذرماه تسویه می شود گفت: اکنون بانک ها با شفافیت و تحت نظارت حرکت می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۰    
با فرا رسیدن کریسمس و سال نو میلادی، چهره بسیاری از کشورها عوض می شود و تزئینات زیبایی قامت شهرها را می پوشاند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۷    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از وجود سه میلیون بانوی سرپرست خانوار در کشور خبر داد و گفت: ستاد ملی زنان سرپرست خانوار برای ساماندهی این قشر تشکیل شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۲    
مشاور سیاسی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر مواضع این تشکیلات در مورد مساله قدس، اعلام کرد، تماس با دولت آمریکا پیرامون روند صلح دچار مشکلاتی شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۳    
امروز نیز همچون چهار روز گذشته، ده ها هزار نفر از مردم بیروت با برپایی تظاهراتی باشکوه اعتراض خود را به تصمیم رئیس جمهوری امریکا برای شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام داشتند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۷    
بیکاری معضلی جهانی است و دلیل توجه کشورها به این مساله تاثیرات مخرب بیکاری روی اجتماع است. کاهش قدرت خرید، افزایش جرایم اجتماعی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۸    
با حضور امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی مراسم تجلیل از مقام ادبی سید محمدحسین شهریار و رونمایی از کتاب شهریار و انقلاب ملت در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۶    
یک عضو سندیکای ماهیگیران فلسطینی خبر داد، اسرائیل محدوده ماهیگیری ماهیگیران فلسطینی را محدود کرده که این امر زندگی ماهیگیران را تهدید می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۴    
بیست و هشتمین نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای سازمان همکاری های اقتصادی (اکو ) روز دوشنبه با حضور هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پایتخت پاکستان آغاز به کار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهوری روسیه پس از سفرهایی به سوریه و سپس مصر، ساعتی قبل وارد ترکیه شد. وی امشب به کشورش باز می گردد تا در پایان روز پر مشغله خود، در خانه اش سر بر بالین بگذارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۷    
دبیر انجمن علمی خاک ایران گفت: لایحه جامع خاک به تایید کمیسیون آب و خاک مجلس شورای اسلامی رسیده و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۴    
یاران سروش رفیعی در رقابت های جام حذفی قطر ، شکست تحقیرآمیزی را مقابل الدحیل متحمل شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۴    
قیمت نفت خام سنگین ایران در 11 ماهه سال 2017 میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال بیش از 12 دلار و قیمت نفت خام سبک نزدیک به 12 دلار افزایش یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۰    
زنان روهینگیا با فاش کردن خبری، بار دیگر به صدر اخبار رسانه های جهان بازگشته اند. به گزارش ایران آنلاین به نقل از وب سایت خبری ایندیپندنت، زنان روهینگیا مورد تعرض جنسی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۰    
تارنمای خبری میدل ایست آی گزارش داد، دولت آمریکا سعد الجبری، دست راست ولیعهد سابق عربستان سعودی را مخفیانه تحویل مقام های این کشور داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۷    
دروازه بان سابق پرسپولیس به صنعت نفت پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۸    
رای الیوم به نقل از منابع فرانسوی از چالش تازه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی گزارش داد و نوشت، ولید بن طلال حاضر نیست به محمد بن سلمان باج دهد و خواستار محاکمه علنی خود است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۲    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشوراعلام کرد : بیش از 30 ماه است که لایحه مدیریت بحران در کمیسیون های مجلس معطل مانده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۹    
در چند سال گذشته سلفی گرفتن بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما گاهی اوقات عکس های سلفی آنچنان که انتظار داریم خوب از آب در نمی آید اما جای نگرانی نیست چرا که فناوری این مشکل را نیز به سادگی حال کرده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۰    
آخرین روزهای سال میلادی با حوادث مهم همراه شده است از درگیری های خونین در سرزمین های اشغالی در پی تصمیم جنجالی ترامپ برای بیت المقدس تا کشیده شدن پای مشاوران ترامپ به دادگاه و نیز افشاگری کارمندان زن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۷    
دادگاه کیفری بین المللی از تصمیم خود برای ارجاع پرونده اردن به شورای امنیت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۴    
نیم فصل اول هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که پرسپولیس همانند فصل گذشته بهترین ها را به خود اختصاص داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۱    
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف 9هکتار اراضی ملی منطقه افجه لواسانات شهرستان شمیرانات به ارزش 90میلیارد تومان خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۸    
در هفتمین حراجی سکه در حالی سکه تمام بهار آزادی تا حداکثر یک میلیون و 415 هزار تومان فروش رفت که قیمت همزمان در بازار به یک میلیون و 406 هزار تومان رسیده بود و خریداران ضرر کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۹    
صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در ترمینال اتوبوس "پورت اتوریتی" منهتن که بزرگ ترین ترمینال اتوبوس در امریکاست و در نزدیکی میدان تایمز نیویورک قرار دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۹    
قائم مقام شرکت صانیر و وزیر زیرساخت های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان آخرین وضعیت همکاری های دو کشور به ویژه در حوزه انتقال برق و گاز مورد بررسی قرار دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۶    
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس از افتتاح رسمی فرودگاه جاسک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۳    
چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 23 و 24 آذرماه در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۳    
وزیر اقتصاد از تشکیل کمیته کاری بررسی نحوه تامین مالی طرح انتقال آب خلیج فارس به استان های کرمان و یزد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۰    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران گفت: در حال حاضر سوخت بنزین و نفت گاز یورو 4 در 93 درصد از مناطق استان تهران توزیع می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۷    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر سمن ها به صورت داوطلبانه وارد امورات شهری شوند رانت ها را دچار مشکل می کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۴    
انک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شمار چک های مبادله شده در آبان ماه را 9 میلیون و 600 هزار فقره اعلام کرد که یک میلیون و 500 هزار فقره چک برگشتی در این مدت، کاهش 0.3 درصدی را نسبت به مهرماه نشان می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۱    
فرمانده گروه روسی در سوریه اعلام کرد: 23 هواپیما، دو هلیکوپتر و نیروهای پلیس نظامی را از سوریه خارج خواهیم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از کشته شدن 4 نفر در پی برخورد یک کامیون و خودروی سواری رانا در محور مشهد- سرخس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۸    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: 30 نقطه از غرفه های میادین و تره بار تهران محصولات ارگانیک را عرضه می کنند که البته کافی نیست و تعداد آن باید افزایش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۵    
شهرهای سنندج، ایلام، مریوان، پاوه، مهاباد، میاندواب، نقده، پیرانشهر، بوکان ساعتی پیش در اثر زمین لرزه 6 ریشتری مرز ایران و عراق لرزیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۲    
وزارت نفت عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، شرکت نفتی سعودی "آرامکو" صادرات نفت به مشتریانش در آسیا را از ابتدای ماه آینده میلادی ( ژانویه) به منظورآنچه ایجاد تعادل در قیمت نفت در بازار خوانده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۶    
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از گشایش یک میلیارد و 800 میلیون یورو تامین مالی چین و گشایش اعتبار برای طرح های معدنی و صنایع معدنی ایران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۶    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز به اخبار منتشره درباره دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مبنی بر خروج نیروهای مسلح این کشور از سوریه واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۳    
در حالی که هنوز هموطنان کرمانشاهی سوگوار قربانیان زلزله مهیب گذشته هستند استاندار این استان از وقوع زلزله 6 ریشتری جدید خبر داد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۳    
سرمربی پرسپولیس معتقد است دیدار با صنعت نفت بعد از دربی سخت مسابقه تیمش بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۳    
با برگزاری دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، نیم فصل نخست رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۰    
پرسپولیس دیدار معوقه خود برابر نفت آبادان را هم با دبل علی علی پور به سود خود خاتمه داد تا با 7 امتیاز بیشتر قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با ارسال نامه به سازمان لیگ، درخواستی را در مورد مجتبی جباری مطرح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۴    
تحریم های روسیه علیه اوکراین و کوچک شدن اقتصاد این کشور موجب شده که درآمد هر اوکراینی به 190 یورو در ماه برسد که این رقم کمترین رقم در میان کشورهای اروپایی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۱    
در حالی که نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر به پایان رسیده، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان دیدار معوقه خود در هفته هشتم را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند تا پرونده بازی های نیم فصل به طور کامل بسته شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۵    
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ترامپ فکر می کرد که با شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل کل دنیا را همراه خود خواهد کرد و همه برای پیوستن به امریکا از هم پیشی می گیرند اما او مخالفت دنیا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۲    
معاون اول رییس جمهوری گفت: فناوری آهن اسفنجی تا مدت ها در اختیار آمریکا بود اما امروز مهندسان ایرانی به توان طراحی و مهندسی این طرح و تولید بیشتر عمده تجهیزات آن دست یافته اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس کمیته حمل و نقل بین المللی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اتصال راه آهن سراسری کشور به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی نیروی انتظامی با انتشار آمارهایی از اعتیاد در کشور اظهار کرد: در حال حاضر میانگین سنگین اعتیاد در کشور ما برای مردان 24 و برای زنان 26 سال است اما سن شروع موادمخدر به 15 سالگی رسیده است که این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسه های عام المنفعه کمیته امداد گفت: متأسفانه سازمان های حمایتی و مؤسسات خیریه هر کدام داری یک بانک اطلاعاتی مستقل است که این موضوع باعث مشکل جدی در خدمت رسانی به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۱    
به دنبال دیدار دیروز دوشنبه ولادمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از قاهره و امضای یک قرارداد 30 میلیارد دلاری هسته ای میان دو کشور، مسکو تصمیم گرفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۹    
سرگئی سوروکین، فرمانده نیروهای نظامی روسیه در سوریه اظهار داشت در هفت ماه گذشته در سوریه 32 هزار نفر از تروریست ها کشته شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۶    
سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان امروز در امارات پیگیری شد و ورزشکاران ایران در رشته های دوومیدانی و وزنه برداری به مصاف رقبا رفتند.