دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۹:۰۳Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 23 اسفند 1397 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 31 فروردین 1397 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1397 ایران آنلاین 31 خرداد 1397 ایران آنلاین 31 تیر 1397 ایران آنلاین 31 مرداد 1397 ایران آنلاین 31 شهریور 1397 ایران آنلاین 30 مهر 1397 ایران آنلاین 30 آبان 1397 ایران آنلاین 30 آذر 1397 ایران آنلاین 30 دی 1397 ایران آنلاین 30 بهمن 1397 ایران آنلاین 1 اسفند 1397 ایران آنلاین 2 اسفند 1397 ایران آنلاین 3 اسفند 1397 ایران آنلاین 4 اسفند 1397 ایران آنلاین 5 اسفند 1397 ایران آنلاین 6 اسفند 1397 ایران آنلاین 7 اسفند 1397 ایران آنلاین 8 اسفند 1397 ایران آنلاین 9 اسفند 1397 ایران آنلاین 10 اسفند 1397 ایران آنلاین 11 اسفند 1397 ایران آنلاین 12 اسفند 1397 ایران آنلاین 13 اسفند 1397 ایران آنلاین 14 اسفند 1397 ایران آنلاین 15 اسفند 1397 ایران آنلاین 16 اسفند 1397 ایران آنلاین 17 اسفند 1397 ایران آنلاین 18 اسفند 1397 ایران آنلاین 19 اسفند 1397 ایران آنلاین 20 اسفند 1397 ایران آنلاین 21 اسفند 1397 ایران آنلاین 22 اسفند 1397 ایران آنلاین 23 اسفند 1397 ایران آنلاین 24 اسفند 1397 ایران آنلاین 25 اسفند 1397 ایران آنلاین 26 اسفند 1397 ایران آنلاین 27 اسفند 1397 ایران آنلاین 28 اسفند 1397 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
کتاب بَمو نوشته اصغر کاظمی خاطرات شناسایی منطقه قصرشیرین و ذهاب است که به تازگی با تغییر جلد به چاپ دوم رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری قاتل دو جوان صومعه سرایی که طی سانحه آتش سوزی جان باختند، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) اعلام کرد: اطلاعات مربوط به دفاتر پیشخوان تنها در سایت رگولاتوری منتشر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه میزان جراحی های زیبایی در ایران 20 تا 30 برابر کشورهای اروپایی است، گفت: مردم هیچ جای دنیا مانند ایران دنبال جراحی زیبایی نیستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۷    
تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای مقابله جدی با ملخ صحرایی در سیستان و بلوچستان ضروریست .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۵    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اعدام سه نفر از عاملان قتل دو مأمور نیروی انتظامی در خراسان جنوبی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۵    
گروه حوادث/ رئیس پلیس پایتخت از کشف 16هزار و 500 کیلو گوشت قرمز احتکار شده در کهریزک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۲    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از کاهش ارزش پول ملی کشور گفت: امروز باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم این خلأ را جبران کنیم؛ ارزش پول ملی ما در مقایسه با عراق، عربستان و امارات بسیار پایین تر است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" در گزارشی، پیام ها و دستاوردهای سفر 3 روزه "حسن روحانی" رییس جمهوری اسلامی ایران به عراق را مورد بررسی قرار داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۸    
دیدار مهم و بی سابقۀ رییس جمهوری ایران با آیت الله سید علی حسینی سیستانی مرجع عالی شیعیان در نجف و در جریان سفر سه روزه به عراق در رسانه های ایران و برخی رسانه های معتبر جهانی انعکاس گسترده ای داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
مرجع تقلید شیعیان با اظهار تأسف از وضعیت تورم و گرانی در کشور، گفت: ما مدّعی هستیم نظام ما یک نظام پاک است و مسئولان ما صالح هستند، پس چرا چنین مواردی پیش می آید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
وزیر امور خارجه در گفت وگو با یک شبکه عربی به مسائل مختلفی از جمله سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به عراق، سفر بشار اسد به تهران، روابط ایران و عربستان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۳    
باشگاه یوونتوس با درآمدزایی 60 میلیون دلاری از فروش پیراهن شماره 7 تیمش فقط ظرف 24 ساعت بخش قابل توجهی از هزینه قرارداد رونالدو را جبران کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۷    
پس از آنکه برخی رسانه ها شامگاه پنجشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر حملات موشکی در شهر تل آویو خبر دادند، ساعتی پیش اعلام شد که دو موشک به این شهر شلیک شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۱    
اتاق خوابش یک کانکس شش متری است و حمام و دستشویی و آشپزخانه و اتاق جلساتش هم کانکس هایی دیگر، یک متری و دو متری و.. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۵    
بهزاد نبوی اصرارش برای حضور مرجان شیخ الاسلامی را در لیست مشارکت تکذیب و تاکید کرد اصلا این فرد را تا همین چند روز اخیر نمی شناخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۹    
اتهام اختلاس مرجان شیخ الاسلامی در ایران و سرمایه گذاری هایش در کانادا دوباره پرونده محمودرضا خاوری، مدیرعامل پیشین بانک ملی ایران و پیوندش با اختلاس سه هزار میلیارد تومانی را بر سر زبان ها انداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
محموله 50 هزار رأس گوسفند زنده از مبدا رومانی برای تامین و تنظیم بازار گوشت قرمز گوسفندی توسط کشتی وارد کشور شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
سفر حسن روحانی به عراق، یک موفقیت برای رییس جمهور ایران بود. در حوزه همکاری های اقتصادی و سیاسی، چندین یادداشت تفاهم به منظور تسهیل تجارت، سرمایه گذاری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: از آغاز سال حمایت از کالای ایرانی، برای معرفی و استفاده از محصولات باکیفیت داخلی تلاش کردیم که نتایج خوبی هم داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
عاملان تیراندازی منجر به قتل در شهرستان ماهشهرشناسایی و دستگیر شدند .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۴    
نسخه آزمایشی یا بتا از اندروید Q در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است اما بسیاری از کاربران به شکل دقیق نمی دانند که چگونه باید از این نسخه استفاده کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
شرکت غول کره ای تولید تراشه های جدید 12 گیگابایتی اختصاصی را برای تلفن همراه خود آغاز می کند. تراشه هایی که نسل با فرآیند 10 نانومتری تولید می شوند و در مقایسه با نسخه های قبلی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
چهارشنبه خانواده شبکه های اجتماعی فیس بوک ( فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ) اختلالاتی را تجربه کردند و به نظر می رسد این مشکلات به نفع تلگرام تمام شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
پلیس شهر نیویورک به رسانه های این کشور گفته که "فرانک کالی"، رئیس باند تبهکار "گامبینو" در این شهر در بیرون خانه اش کشته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای (ماهر) نسبت به افزایش شدید تلاش برای نفوذ به دوربین های نظارت تصویری در کشور هشدار داد و اعلام کرد که تهران در صدر این حملات قرار دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
انفجار خط لوله میعانات گازی مربوط به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در صبح روز پنجشنبه باعث کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن پنج نفر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۶    
دراثر تصادف یک پژو با بنز خاور پارک شده در کنار آزاد راه قم - کاشان، چهار تن جان باختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۴    
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان تایید کرد که یک زن تبعه کشور روسیه در ناحیه مرزی شهرستان گنبد کاووس دستگیر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۸    
نوه 15 ساله به همراه چهار تن از دوستانش اقدام به سرقت حدود 100 گرم طلا و ظروف مسی مادر بزرگ برای برگزاری جشن تولد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
24 تُن انواع ماده محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال و جشن های پایانی سال با تلاش ماموران پلیس در قشم کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
در پی انتشار خبری مبنی بر نشر مواد شیمیایی از تصفیه خانه مبین و مسمومیت تعداد 26 نفر براثر تاثیر مواد شیمیایی این مرکز و انتقال آنها به بیمارستانهای عسلویه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با تامین زیرساختهای بندری و تجهیزات تخلیه دام زنده از شناورهای حمل دام؛ امکان تخلیه سریع انواع دام های سبک و سنگین در بندر چابهار فراهم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افزایش قیمت سکه و طلا در بازار خرده فروشی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: باوجود فعالیت هایی برای حذف پروازهای چارتری، اما اعلام نشدن سقف قیمت بلیت ها اجحاف به مسافران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهوری ونزوئلا با دعوت از مردم کشورش برای اتحاد ملی گفت: دشمنان ونزوئلا دست به جنگ دائمی با این کشور زده اند و باید با آن مقابله کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود با اشاره به رای گیری در سنای آمریکا درباره شرایط اضطراری ملی مرتبط با دیوار مرزی، نوشت در صورت لزوم آماده وتوی آن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
رئیس کمیسیون حقوق بشر عربستان سعودی درخواست ها برای بین المللی کردن تحقیقات درباره پرونده قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را رد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۶    
چین روز پنجشنبه با انتشار گزارشی درباره وضع حقوق بشر در آمریکا در سال 2018 به جنبه های مختلف تضعیف و نقض حقوق بشر در این کشور پرداخته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
تشکیلات خودگردان فلسطین این اقدام آمریکا را که عنوان اراضی اشغالی را از اراضی فلسطین و جولان سوریه برداشته، محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: از بعد ازظهر فردا (23 اسفند) با افزایش ناپایداری ها به تدریج از غلظت آلاینده های هوا در پایتخت کاسته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
نخست وزیر لبنان آثار حضور آوارگان سوری را در کشورش، روندی رو به وخامت اعلام کرد و گفت مشکلات اقتصادی و رقابت برای دستیابی به مشاغل محدود موجود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۹    
شاید برای خیلی از افراد این موضوع که چگونه بعضی بازیگران تا حد زیادی در دنیای نقش خود وارد می شوند، عجیب باشد؛ اما اکنون این مسئله حل شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۷    
در روز پایانی کنفرانس کمک مالی برای بحران سوریه که زیر نظر سازمان ملل در بروکسل برگزار می شود، هر یک از کشورهای شرکت کننده متعهد شدند مبالغی را به این بحران اختصاص دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۴    
نیروهای ارتش یمن 3 عنصر مزدور سعودی را در تعز به هلاکت رساندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان هواپیمایی روسیه از بسته شدن آسمان این کشور بر روی هواپیماهای بویینگ از نوع 737 مکس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۱    
مایکروسافت اعلام کرده است که اپلیکیشن های اندرویدی را با قابلیت screen mirroring به سیستم عامل ویندوز 10 خواهد آورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در سفر رئیس جمهوری به عراق مشکل صدور ویزا برای تجار و بازرگانان ایرانی طی تفاهمنامه ای بین طرفین حل شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه ورود و خروج مرغ از کشتارگاه و مرغداری بدون فاکتور ممنوع است، گفت: نهاده های دامی با ارز 4500 تومانی وجود ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
سفیر روسیه در اردن اعلام کرد: امان می تواند و می خواهد به سوریه در بازسازی این کشور پس از جنگ کمک کند اما آمریکا به صراحت اردن را تهدید کرده که دست به چنین کاری نزند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
رییس پلیس تهران بزرگ از کشف بیش از 16 هزار و 500 کیلوگرم گوشت قرمز احتکار شده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار نمایندگان منتخب ملت در مجلس خبرگان رهبری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: صرف تأسف خوردن از این که بخشی از واحدهای تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند کافی نیست، باید راه حل پیدا کرد و پای درد و دل صاحبان تولید نشست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
وزیر امور خارجه آلمان امروز (پنج شنبه) با اشاره به توافقات به دست آمده در سومین کنفرانس بین المللی کمک به سوریه در بروکسل اعلام کرد، برلین قصد دارد 1.44 میلیارد یورو (1 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
رییس پلیس پایتخت از پاکسازی و ساماندهی پیاده راه محدوده میدان انقلاب تا چهارراه ولیعصر(عج) از دستفروشان کتاب خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
صدابردار پیشکسوت سینمای ایران، مهمان ویژه پشت صحنه سریال بر سر دوراهی به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۲    
یس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از اسال نامه توسط وزیر آموزش و پرورش به سازمان اداری و استخدامی درباره استقلال پژوهشگاه آموزش و پرورش خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۹    
حلوصی آکار اعلام کرد علی رغم اظهارات برخی مقامات آمریکایی، روند تحویل جنگنده های اف-35 در جریان است و خلبانان و تکنسین های ترکیه در حال آموزش در آمریکا هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
شب گذشته اختلالی گسترده در فیس بوک و اینستاگرام دسترسی کاربران را در نقاط مختلف دنیا به این شبکه های اجتماعی قطع کرد. هنوز دلیل این اختلال اعلام نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
آلمان از نتیجه رأی پارلمان انگلیس علیه بریگزیت بدون توافق استقبال کرده اما از قانون گذاران انگلیس خواست تا هر چه سریع تر تصمیم خود را اعلام کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد تصمیم آمریکا برای آزمایش موشک هایی که استفاده از آنها طبق پیمان منع موشک های هسته ای میان برد (INF) منع شده است، حاکی از تداوم منطقی موضع واشنگتن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۸    
دادستان کل مالزی درخواست ویتنام برای آزادی یکی از مظنونان قتل کیم جونگ نام، برادر ناتنی رهبر کره شمالی را رد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در این روزها حدود 54 هزار تومان است که زوج های تهرانی برای گرفتن وام مسکن 100 میلیونی و وام جعاله 20 میلیون تومانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
قیمت طلا و سکه امروز نسبت به روز گذشته افزایش یافت؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید، چهار میلیون و 680 هزار تومان داد و ستد شد و به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۹    
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود از پیوستن به پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۳    
بر اساس اعلام سازمان انتقال خون، این سازمان تلاش دارد با ایجاد ارتباط با اهداکنندگان خون و دعوت از آنان به اهدای خون ذخایر مراکز انتقال خون را افزایش داده تا در ایام تعطیلات نوروز نیازمندان به درمان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
دیپلمات کهنه کار و وزیر خارجه پیشین الجزایر از الجزایری ها خواست از کشورشان حفاظت کرده و همانند عراق و لیبی آن را ویران نکنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۴    
شرکت گوگل در راستای پاکسازی محیط تبلیغاتی خود، بالغ بر 2.3 میلیارد تبلیغ با محتوای مخرب را حذف کرد. این شرکت طی یک سال گذشته نیز 900 میلیون آگهی مشکل دار را حذف کرده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
نشست خانه احزاب امروز تشکیل شد که با حاشیه هایی همراه بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهوری آذربایجان تأکید کرد: ارمنستان باید نیروهای خود را از قره باغ خارج کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
معاملات بازار خودرو، حکایت از ادامه روند کاهش قیمت خودروهای داخلی دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی مطالبات مانند خرید خدمات آموزشی، حقوق معلمان خارج از کشور، حق التدریس شاغلین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش حقوق برای معلمان به جهتی که از شرایط ناعادلانه پرداخت حقوق در کشور بی بهره نبوده اند از یک حمایت نسبی خوبی برخوردار است و در برخی از معلمان که ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن نسبت به تصویب پیش نویس قانون توقف حمایت نظامی از ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان در مجلس سنای آمریکا واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۴    
رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت جهان نه با جاه طلبی، انتقام و حسادت، بلکه با نیکی کردن نجات می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره تحولات ونزوئلا و کره شمالی گفت وگو کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
این گزارش به بررسی مهم ترین نشانه های هک شدن گوشی هوشمند کاربران می پردازد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۶    
محمد نظری، مجری تلویزیون به اظهارات محمدرضا گلزار در اختتامیه جشنواره جام جم واکنش تندی نشان داد و گفت: محمدرضا گلزار دچار توهم شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
هزار و 212 واحد مسکن مهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان مسکنی وی در شهر جدید هشتگرد به بهره برداری رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه در راستای حمایت از بازسازی سوریه در صورت آغاز فرآیند سیاسی در این کشور، متحد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۴    
رویال داچ شل در نظر دارد در 15 سال آینده به بزرگترین شرکت تولیدکننده برق جهان تبدیل شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۴    
دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) از شهادت یکی از مربیان ارشددانشگاه حین انجام ماموریت آموزشی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۱    
نیروهای مقاومت سوری مقادیر زیادی از تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی را در حومه درعا سوریه کشف و ضبط کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه 90 درصد تولید گل ارکیده بازار صادراتی دارد، ادامه داد: گل ارکیده بازار صادراتی خوبی دارد و هر کوزه آن از هشت تا 12 دلار فروخته می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
یک منبع وابسته به پنتاگون از قصد آمریکا برای آزمایش موشک کروز زمین پایه ای خبر داد که بُردی یک هزار کیلومتری دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تأکید بر لزوم دستیابی به راه حلی سیاسی در سوریه در راستای حمایت از مذاکرات ژنو، از مشارکت بیش از 50 کشور و 30 سازمان در کنفرانس حمایت از سوریه در بروکسل خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: انتظار داریم از امروز بعدازظهر و فردا در محورهای مواصلاتی در استان های شمالی، شمال غرب، غرب کشور و مرکز بارش باران داشته باشیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
یک سازمان در مناطق اشغالی چهره نیکی هیلی، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد را روی سکه ضرب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقامات آمریکایی با طرح ادعاها و اتهامات ساختگی و غیرواقعی، به دنبال حفظ شرایط فعلی غرب آسیا به صورت محیطی تنش زا با بحران های متعدد و پیچیده و در ظاهر غیر قابل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
برنی سندرز سناتور آمریکایی تصویب قطعنامه پایان حمایت آمریکا از جنگ عربستان در یمن را اقدامی مهم و تاریخی ارزیابی و تاکید کرد : صدور مجوز جنگ تنها در اختیار کنگره و نه رئیس جمهور آمریکا است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که در خبرها مطرح شده بود، سارقان آجیل فروشی در کرج بازداشت شده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
افزایش فشارها بر دولت آمریکا بالاخره دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را به توقف پرواز بوئینگ 737 مکس واداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
بسیاری از کارشناسان برآورد کرده اند که احتمالاً در آینده ای نزدیک هوش مصنوعی قادر به شناسایی هوشمندانه سارقان در اماکن عمومی خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۵    
رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی - رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام " الی بیت المقدس 1" در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار و با طلوع قدرت هوایی جدید کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران با اشاره به فرار سیدن پنجشنبه و جمعه آخر سال و مراجعه هموطنان به بهشت زهرا برای زیارت اهل قبور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) و در پایان ششمین اجلاسیه ی دوره ی پنجم این مجلس، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
پارلمان اروپا خواستار تعلیق رسمی مذاکرات برای پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۹    
پارلمان انگلیس امروز هم پرمشغله است چراکه باید برای سومین روز متوالی درباره زمان و نحوه تحقق برگزیت رأی گیری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی من پیش بینی شرایط جوی کشور در روزهای آینده اعلام کرد: امروز (پنج شنبه 23 اسفندماه) با ورود سامانه بارشی از نیمه غربی کشور، استان های واقع در شمال غرب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۴    
واشنگتن و دهلی برای تقویت همکاری های هسته ای-امنیتی از جمله ساخت 6 نیروگاه هسته ای در هند به توافق رسیدند.
  • ۱