دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 3 اسفند 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 1 اسفند 1395 ایران خبر 2 اسفند 1395 ایران خبر 3 اسفند 1395 ایران خبر 4 اسفند 1395 ایران خبر 5 اسفند 1395 ایران خبر 6 اسفند 1395 ایران خبر 7 اسفند 1395 ایران خبر 8 اسفند 1395 ایران خبر 9 اسفند 1395 ایران خبر 10 اسفند 1395 ایران خبر 11 اسفند 1395 ایران خبر 12 اسفند 1395 ایران خبر 13 اسفند 1395 ایران خبر 14 اسفند 1395 ایران خبر 15 اسفند 1395 ایران خبر 16 اسفند 1395 ایران خبر 17 اسفند 1395 ایران خبر 18 اسفند 1395 ایران خبر 19 اسفند 1395 ایران خبر 20 اسفند 1395 ایران خبر 21 اسفند 1395 ایران خبر 22 اسفند 1395 ایران خبر 23 اسفند 1395 ایران خبر 24 اسفند 1395 ایران خبر 25 اسفند 1395 ایران خبر 26 اسفند 1395 ایران خبر 27 اسفند 1395 ایران خبر 28 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی آتش نشانی ورامین گفت: واژگونی پژو 405، منجر به محبوس شدن راننده آن داخل خودرو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۵    
مشاور فرمانده کل سپاه با تعجب انگیز و تاسف آور خواندن پاسخ اخیر علی مطهری و پیشنهاد او برای احضار روح آیت الله هاشمی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
قیمت سکه تمام طرح جدید با افزایش 6000 تومانی در مقایسه با روز گذشته، بیش از یک میلیون و 197 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا نیز 3779 تومان قیمت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۷    
پس لرزه های حضور انیس نقاش ، در یک برنامه تلویزیونی در شبکه افق و گفته های وحید یامین پور مجری آن، همچنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
در حالی که روز گذشته خبر سوختگی یک نوزاد 6 روزه به دلیل خطای تیم درمانی در یک بیمارستان دولتی در خروجی رسانه ها قرار گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن اعلام افزایش سقط های جنین قانونی در کشور به مسئله جمع آوری کودکان خیابانی از سوی شهرداری پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
سیدرضا صالحی امیری وزیر ارشاد به ششمین جشنواره مد و لباس فجر پیام داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۰    
یکی از بهترین برنامه های غذایی در دنیا برای سلامت و تناسب اندام رژیم غذایی مدیترانه ای آن هم از نوع نسل سوم است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
وارنیش فلوراید برای پیشگیری از پوسیدگی دندان به کار می رود اما آیا می توان به طور کامل روی این عنصر برای محافظت از دندان حساب کرد؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
وزیر نفت با تاکید بر این که افزایش قیمت نفت به دلیل افزایش تولید نفت رقبای اوپک، برای اوپکی ها تهدید است؛ از عدم توافق ایران و هند بر سر توسعه میدان نفتی فرزاد B خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل خانه سینمای ایران با بیان این که پایین کشیدن فیلم از پرده سینما در شان قوه قضاییه و سینمای ایران نیست، خواستار فراهم شدن دیدار سینماگران با رییس قوه قضاییه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
به گزارش ایران خبر ،این گزارش حاوی عکس های بسیار ناراحت کننده است. مسابقه امسال "وردلد پرس فوتو" در حالی برندگان خود را معرفی کرد که در میان مجموعه ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
سرپرست سازمان حج و زیارت گفت:هیات مذاکره کننده ایرانی امشب ازطریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای مذاکره با مسئولان حج عربستان راهی این کشور می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
یکی از مواردی که در ایام منتهی به نوروز برای افراد بسیار مهم می شود میزان پاداش و سنوات پرداختی به آن ها است که البته برخی از صاحبان کار در محاسبه و پرداخت اصول را رعایت نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵    
گروهی ناشناس در حومۀ استکهلم پایتخت سوئد دست به شورش زدند و ضمن آتش زدن اتومبیل ها و پرتاب سنگ به سوی پلیس، فروشگاه ها را غارت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵    
به گزارش ایران خبر ،بزرگ ترین دریاچه نمکی دنیا (Salar de Uyuni) که به بزرگ ترین آینه طبیعی جهان نیز شهرت دارد در کشور بولیوی قرار دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۳:۰۰    
مقامات مالزیایی گفته اند که هنوز دلیل مرگ برادر رهبر کره شمالی مشخص نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. نخست وزیر مالزی هم از اظهارات برخی مقامات کره شمالی در این مورد ابراز ناخرسندی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۰    
به گزارش ایران خبر ،نامزد جناح راست افراطی فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای ملاقات با مفتی اعظم لبنان، از پوشیدن روسری امتناع کرد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۵    
کم فروشی اینترنت ؛ اتمام زود هنگام بسته های اینترنتی یا به عبارتی حجم خوری اینترنت، مسئله ای است که مشترکان اینترنت سال هاست با آن دست به گریبان اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حالی که برابر الهلال عربستان پیش افتاده بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
یک کارگر واحد کُک سازی شرکت ذوب آهن اصفهان بر اثر برخورد با تجهیزات واحد صنعتی جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۰    
بر اساس گزارش های رسمی بانک مرکزی، شش گروه کالاهایی تخم مرغ، قند و شکر، برنج، میوه های تازه، مرغ و چای در آستانه ایام پایانی سال با افزایش قیمت مواجه شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۵    
نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع اظهارنظر نسبت به پرونده ها و دفاع از کیفرخواست به ریاست دکتر عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۰    
هفته جاری قیمت چهار مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۵    
به گزارش ایران خبر ،هزاران تن از مخالفان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در خیابانهای اطراف پارلمان انگلیس در لندن با برگزاری تظاهرات اعتراض خود را به سفر آتی ترامپ به انگلیس نشان دادند. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
تنها آتش فشان هند بار دیگر در جزیره ای در سواحل شرقی این کشور فعال شد .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۵    
یکی از سربازان مرزبانی آذربایجان غربی در حادثه ریزش بهمن جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۵    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با عابران و خودروها یک نفر فوت و 11 خودرو نیز خسارت دیدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
کلیات لایحه بودجه 96 در مجلس تصویب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی سرباز این رژیم را که محکوم به قتل جوان فلسطینی بود به یک و نیم سال حبس محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
مشاغل زیادی هستند که ما آن ها را به درستی نمی شناسیم. آدم های زیادی هم هستند که هنوز جویای شغل مناسب هستند. مجله مهر شما را با برخی از این مشاغل آشنا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان امروز (سه شنبه) همسرش "مهربان" را که 52 سال دارد به عنوان معاون اول خود منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
ده ها شرکت چینی درخواست هایی را برای استفاده از نام "ایوانکا" به عنوان برند تجاری ثبت شده برای افزایش فروش کالاهایشان ارائه کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام علوی گفت: دشمن از هر حربه ای از جمله جلیقه انفجاری ساخت بمب و بمب گذاری خودرو استفاده کرد ولی همه اینها خنثی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
بر اساس گزارش هایی که روستک(روستک یکی از سهامداران عمده ی صنایع نظامی روسیه) در مسکومنتشر کرده است، امارات متحده عربی طرح کلی توافق خرید سوخو-35 را با طرف روسی امضا کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
همایون شجریان با بیان اینکه دغدغه ها و نگرانی های بیماری سرطان استاد شجریان همچنان باقیست، گفت: با توجه به وضعیت پدرم اکنون امکان بازگشت او به صحنه موسیقی امکان ندارد و منتظریم مراحل درمانی بخوبی طی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
وزیر خارجه عربستان: ترامپ دوست همه استوزیر امور خارجه عربستان تاکید کرد: گمان می کنم او (دونالد ترامپ) می خواهد بهترین کار را برای کشورش انجام دهد و این دقیقا همان کاری است که رهبر هر کشوری باید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
به گزارش ایران خبر ،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران پیاده و خودروها در خیابان شهید بهشتی کرج خبر داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
در حالی که فرمان منع صدور ویزای ترامپ در حال تعلیق مانده است، با این حال حسن آخوندپور فیلمساز ایرانی از شرکت در جشنواره فیلم سن لوییس در ماه مارس انصراف داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
جمعی از رستوران داران کشور در نامه ای به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، به اقدام اداره مالکیت صنعتی نسبت به در اختیار قرار دادن مالکیت نام یک غذای محلی به یک فرد اعتراض و بر لغو این اقدام تاکید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
ظاهر و وزن وین شاو دروازه بان 45 ساله تیم ساتون یونایند در بازی این تیم مقابل آرسنال، مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: میانگین نرخ سود بین بانکی 18.9 دهم درصد است و نرخ 26 درصد درست نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
به گزارش ایران خبر ،ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه ی فلسطین، صبح امروز (سه شنبه) با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در سالن اجلاس سران در تهران آغاز به کار نمود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گفت: ما تنها کشوری هستیم که دارای نیروی دفاعی، دریایی، زمینی و هوافضای صد درصد بومی هستیم که قادریم دشمنانمان را در دوردست ها هدف قرار دهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از انتخاب علی جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این حزب خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
مقامات پاکستان اعلام کردند، حمله انتحاری به یک ساختمان دادگاه در این کشور دست کم چهار کشته برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: افراد مبتلا به دیابت سعی کنند آخر هفته به ییلاق و پارک های خوش آب و هوا بروند, در روزهای آلوده از گلاب، آب غوره، تمرهندی بی نمک ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قصه پرغصه فلسطین هر انسان آزادی خواه و حق طلب را می آزارد، تاکید کردند: کاوش در تاریخ نشان می دهد که هیچ یک از ملت های جهان با چنین رنج ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۵    
سقوط یک فروند هواپیمای تک موتوره روی مرکز خریدی در ملبورن تعدادی کشته و مجروح برجای گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
ثبت نام کتابفروشی ها برای مشارکت در طرح عیدانه کتاب با شعار امسال هم کتاب عیدی دهیم از 25 بهمن ماه آغاز و تا پایان روز 14 اسفند ماه ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
عامل قتل پس از محاکمه به خاطر مهدور الدم بودن همسر، از مجازات قصاص نجات یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
اجبار مایکل فلین به استعفا به دلیل صحبت های تلفنی او با سفیر روسیه در آمریکا در ماه دسامبر بعد از تحریم های اوباما علیه مسکو بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت آزمون رئیس جمهور آمریکا بیرون راندن ایران از سوریه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
معاون دادستان مشهد از احضار مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی به دادسرا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
دگرگونی در بافت زیارتی- تاریخی پیرامون حرم شریف رضوی به حدی از نگرانی رسیده که حالا 21 نفر از حضرات آیات عظام و حجج اسلام ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
بروزترین و کاربردی ترین دفتر ارائه پرتفولیو در حوزه طراحی مد و لباس با عنوان "فشن دیزاینر" در ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر رونمایی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
اولین مجموعه شهر زیرزمینی در تهران، با انتقال بخشی از جریان کار و فعالیت به تراز منفی پرترددترین میدان مرکزی، تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه مصوبه برج باغ ها تیشه به ریشه باغ ها زده است هرچند که در سال 82 با نیت خیر این مصوبه مطرح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
این بیماری "بحران خاموش در مردان" نام گرفته و این درحالیست که اغلب مردان نسبت به آن بی توجه اند و اکثرا هم تا زمانی که ازدواج نکنند، متوجه آن نمی شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
رئیس سازمان امداد و نجات، از بکارگیری 5 فروند بالگرد امدادی در عملیات مناطق سیلابی کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۰    
حمله مسلحانه شبانه به یک قهوه خانه در محله فاتح عمر چاووش استانبول ترکیه موجب زخمی شدن پنج نفر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۰    
زنی به نام کِلی فیدو، از سندروم بوی ماهی رنج می برد. به گفته ی کلِی این بیماری باعث می شود سیستم های دفع بوی بدن انسان از کار افتاده و نفس، بدن، عرق انسان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۰    
آلوده شدن برخی میوه ها، بویژه سبزی ها، به آفت کش ها و سموم کشاورزی، رخدادی انکارناپذیر است و به همین سبب همواره بحث تجمع نیترات و برخی از انواع فلزات سنگین و سمی در محصولات کشاورزی و باغی مطرح بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۳:۴۰    
یک پژوهش علمی نشان داده که نفس کشیدن در هوای آلوده در کنار خیابان های پرازدحام مانند قرار گرفتن در معرض دود دخانیات است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۳:۴۰    
زورگیران حرفه ای که توسط یک زن و برای دستبرد به طلاهای جاری او اجیر شده بودند، با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی و صدور دستورات قضایی دستگیر شدند.