شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۷    
آقای روحانی در پیامی پیروزی مقتدرانه قهرمانان کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2016 را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۱    
آیت الله سبحانی در دیدار با رییس جمهور گفت: کارمزد بانک ها باید واقعی و در مسیر کمک به بخش تولید و رفع مشکلات مردم باشد و متخصصان برای حل این موضوع تلاش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۲    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود به مناسبت شهادت مصطفی بدرالدین گفت: ترور بدرالدین کار صهیونیستها نبوده اما هشدار می دهم که در صورت تعرض به مبارزان ما، واکنشی دردناک خواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۷    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دیدار نهایی رقابتهای جام جهانی 2016 شیراز برابر روسیه به بردی قاطعانه دست یافت تا عنوان نخست این دوره از رقابتهای جام جهانی را از آن خود کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۳    
تیم کشتی فرنگی ترکیه با گذر از تیم قزاقستان به مقام سوم جهان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس جمهور صبح امروز با آیات عظام صافی گلپایگانی ، مکارم شیرازی و وحید خراسانی دیدار و گفتگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از بسته شدن پرونده دکل گمشده شرکت تاسیسات دریایی ایران در مجلس نهم و ارجاع آن به قوه قضائیه خبر داد و گفت: 300 تا 400 میلیون تومان هزینه بررسی هر تحقیق و تفحص در مجلس است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۶    
خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه نخست با دعوت همگان به ورع ، تقوا گفت : امید به آینده ، مهم ترین درس نیمه شعبان است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رییس جمهور در دیدار با حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی حوزه های علمیه، بویژه حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید را یکی از بزرگترین پشتوانه ها و سرمایه های معنوی و فرهنگی ملت و دولت دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۴    
وزیر اطلاعات: سال گذشته بیش از 20 تیم تروریستی که برنامه انفجار بمب و اقدامات ضد امنیتی داشتند شناسایی شدند و جمعی از عناصر آنها به هلاکت رسیدند و عده ای نیز بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۸    
اکبر عبدی پس از انجام عمل پیوند کلیه از بیمارستان مرخص شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۱    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب سومین پیروزی، حریف روسیه در فینال جام جهانی 2016 شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۱    
پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا متن اظهارات دیروز جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در جمع کارکنان سفارت آمریکا در وین که در هتل بریستول این شهر گردهم آمده بودند را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱    
نشست بروکسل که با حضور اتحادیه اروپا و چهار قدرت جهانی برگزار شد، با صدور بیانه ای که تضمین کننده بلامانع بودن مراودات تجاری با ایران در چارچوب برجام است، پایان یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۸    
رئیس جمهور ترکیه از وزیر ارتباطات و حمل و نقل و دریانوردی این کشور به عنوان جانشین احمد داود اوغلو در سمت نخست وزیری یاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۸    
پیش بینی های وزارت راه و شهرسازی حاکی است که بارش ها در دامنه های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور تا فردا تداوم خواهد داشت و وقوع سیلاب در دره ها و حاشیه رودخانه ها احتمال می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۳    
معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: سیاست ما ثبات و صلح در منطقه است و در این راستا آمادگی داریم مسائل مان با کشورهای منطقه از جمله عربستان را از طریق گفت وگو حل کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۱    
رییس جمهوری به منظور زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
نظرسنجی شبکه فاکس نیوز حاکی از آن است که اکثر رای دهندگان بر این باورند که هر دو نامزد پیشتاز رقابت های انتخابات ریاست جمهوری امریکا فاقد ارزش های اخلاقی قوی بوده و برای رای آوردن هر چیزی می گویند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
بررسی میزان هزینه زنان ایران برای آرایش و لوازم آرایشی نشان می دهد این صنعت یکی از بخش هایی است که می توان با سرمایه گذاری و فرهنگ سازی در آن مانع خروج منابع ارزی فراوان و ورود کالاهای بی کیفیت به ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۱    
"ابوالقعقاع" از خطرناک ترین سرکرده های "جند الخلافه" وابسته به داعش، به دست نیروهای نظامی تونس کشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۵    
اتحادیه اروپا روز پنج شنبه اعلام کرد؛ وزیران امور خارجه کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به همراه مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا روز جاری در حاشیه نشست ناتو در بروکسل در خصوص اجرای برجام با ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
"آنتونیو بوردونی"، کارشناس ایتالیایی، گفت، با توجه به حجم تهدیداتی که مصر با آن رو به روست، سناریوی تروریستی بودن حادثۀ سقوط هواپیمای مصری محتمل تر است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹    
وزیر سابق اطلاعات گفت: بسیاری از مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور ناشی از نفوذ است و تنها 30 درصد مشکلات ما به تحریم وابسته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹    
شهرداری تهران که تا مدتی پس از انتخابات 92 و ماجرای گازانبر، ترجیح داده بود اظهار نظر سیاسی نکند، اما هر از چندگاهی، کنایه هایی به دولت می زند. این بار او از دولت خواسته تا برای کلیدش قفل درست نکند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۶    
تیم ملی فوتسال ایران حریفانش را در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال کلمبیا شناخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
رییس سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که ماموران امنیتی این کشور موفق به کشف و خنثی کردن انجام یک رشته عملیات تروریستی شده اند که قرار بود مشابه رویدادهای سال گذشته پاریس پایتخت فرانسه در شهرهای ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به موقتی بودن پل های فلزی گفت: بودجه نگهداشت این پل ها صرف موارد دیگر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که ششمین سال حضورش در این تیم را سپری می کند با وجود مخالفت برخی برای ماندنش، به خاطر حمایت مردم مانده است. پرسش این است که چرا مردم کی روش را می خواهند؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی خواستار جدیت طرف های مقابل در اجرای تعهدات مرتبط با برجام در زمینه امور مالی و بانکی شد و با اعلام اینکه تعهدات آمریکا و اروپا در قبال برجام عملی نشده ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۰    
آژانس اطلاعات امنیتی پلیس فرانسه اعلام کرده است تروریست های داعش درصدد انجام حملات جدیدی در فرانسه هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۳:۲۷    
تیم فوتبال اسپارتاک مسکو خواهان به خدمت گرفت مهاجم تیم ملی ایران برای فصل بعد شده و 2.5 میلیون یورو نیز برای این بازیکن کنار گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۲:۲۱    
فرزند آیت الله حکیم با ارسال نامه ای از تیم رئال مادرید به خاطر همبستگی با شهدای تروریسم در عراق تشکر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۱:۲۱    
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر شب و روز یکی شد می توان گفت که سازش با آمریکا امکان پذیر است اما تا زمانی که این انقلاب همان انقلابی است که توسط امام (ره) ایجاد کرده سازش با آمریکا نیز اتفاق نخواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۸    
سرپرست اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت که حجم بالای تردد خودروهای عبوری از تهران به سمت مازندران در جاده هراز از بعد از ظهر امروز پنجشنبه باعث ترافیک نیمه سنگین و سنگین در برخی نقاط این جاده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۶    
تیم کشتی فرنگی روسیه با 3 پیروزی پیاپی در جام جهانی کشتی فرنگی به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.