پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۲:۰۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۲    
شکست سنگین سپاهان برابر الإتحاد بازتاب زیادی در رسانه های عربستانی و شبکه های اجتماعی داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اگر قرار است یارانه عده ای حذف شود، باید به رقم یارانه افراد فقیر و نیازمند اضافه شود، در غیر اینصورت حق همه مردم ایران است که یارانه بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
به گفته وزارت دفاع روسیه، مهندسان این کشور حدود 3000 دستگاه انفجاری را در شهر باستانی پالمیرایِ سوریه خنثی کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۸    
ضریح مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شب سیزده رجب همزمان با سالگرد ولادت امام علی (ع) رونمایی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اختلاف تاکتیکی این کشور با اعضای شورای همکاری در خصوص ایران گفت، هیچ کشوری از درگیری با ایران سود نمی برد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۶    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به بهبود رتبه ایران در شاخص کسب و کار بر لزوم اصلاح بسیاری از مجوزها برای بهبود کسب و کار تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۳    
وزارت خارجه ایران حکم اخیر دیوان عالی آمریکا را در خصوص پرداخت غرامت ایران به دلیل آنچه اقدامات تروریستی خواند، محکوم کرد و آن را دستبرد به اموال ایران دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با صدور بیانیه ای نسبت به نامه سرگشاده نماینده اصلاح طلب رشت که در پی سخنرانی سعید جلیلی در رشت سؤالاتی را خطاب به وی مطرح کرده و در برخی رسانه های همسو نسبت به انتشار آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۱    
سازمان پزشکی قانونی از مرگ بیش از 3 هزار نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در سال گذشته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۱    
با تلاش پلیس آگاهی استان، 16 عضو یک شرکت هرمی در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۵    
علی رغم آنکه قوانین عربستان رانندگی را برای زنان ممنوع کرده است، برخی دختران ماجراجو دست به اقدامی فراتر از رانندگی زده و به عملیات نمایشی خطرناک با خودرو روی آورده اند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
باز هم بهار رجب، بازهم انتشار عطر دل انگیز معنویت در فضای جامعه، باز هم طنین صدای شادی کعبه در استقبال از میلاد مولودش!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
عربستان سعودی در حال بررسی طرحی برای ساخت بزرگ ترین کانال آبی مصنوعی در جهان است که خلیج فارس را به دریای عرب متصل می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل شرکت عمران پرند از بازدید هیئت سرمایه گذاری آلمانی به منظور بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه های انرژی، معماری و شهرسازی از این شهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
تکفیری های داعش 45 نفر از اعضای فراری خود از میدان نبرد شهر هیت را با قرار دادن در یخچالهای پزشکی قانونی به مدت 24 ساعت، اعدام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۶    
این اتفاق افتاد و مردم قائم شهر به احترام مهرداد اولادی از سلفی گرفتن با افراد مشهوری که برای خاکسپاری آمده بودند امتناع کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
سرمربی فولادی ها با همسرش در نشست خبری حاضر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
گروه تروریستی داعش 250 زن را در شهر موصل در شمال عراق به علت مخالفت با قبول بردگی جنسی برای عناصر این گروهک تروریستی اعدام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
رسانه های محلی روز پنجشنبه (امروز) گزارش کردند که ترکیه شمار تانک ها و هویتزرهای خود را در مرز با سوریه افزایش داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهور در گفت و گوی تلفنی با نخست وزیر عراق، مبارزه با تروریسم و گروه های تروریستی از جمله داعش را وظیفه مهم همه دولت های مسئول در منطقه و جهان دانست و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر خارجه ایران و رئیس ستاد پیگیری برجام برای شرکت در سومین نشست مشترک برجام صبح امروز (پنج شنبه) وارد وین پایتخت اتریش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
یک نوجوان 16 ساله ایرانی که همراه خانواده اش در آلمان تقاضای پناهندگی کرده بود، خودکشی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۸    
ما هرگز خواستار دسترسی به نظام مالی آمریکا نشدیم آنچه که ما خواستار هستیم، اجرای توافق هسته ای است که مستلزم آن است که آمریکا به موسسه های مالی اروپایی درباره مراوده با ایران اطمینان خاطر دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
یکر مهرداداولادی تشییع شد . بازیکن سابق تیم ملی ، پرسپولیس استقلال و ملوان که خبر فوت اش روز سه شنبه اعلام شده بود پنج شنبه در قائم شهر به خاک سپرده شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برجام چیزی جز اخلاق مداری و وحدت نیست و شرط اجرایی کردن آن وحدت جامعه و ارکان تصمیم گیری نظا م است . ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
اظهارات فدریکا موگرینی درخصوص توسعه موشک های دوربُرد در ایران خشم مقامات صهیونیست را برانگیخت. به گزارش ایران خبر ، تلویزیون رژیم صهیونستی ضمن نمایش تصاویری از رژه نیروهای نظامی ایران در روز ارتش ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که تصویر هریت تابمن زن سیاهپوست آمریکایی که زمانی در این کشور برده بود، روی اسکناس های 20 دلاری ایالات متحده نقش می بندد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۸    
چنین شایعاتی در حالی از سوی رسانه های خارجی مطرح می شود که اوباما در آخرین ماه های ریاست جمهوری خود برای برون رفت از بحران های خاورمیانه به شدت نیازمند همکاری ایران است و ادعای اخیر در خصوص نامه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به اینکه عده ای در مورد برجام بی انصافی می کنند، گفت: با وجودی که رهبر معظم انقلاب با برجام موافقت کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برنده جایزه بینش استراتژیک مرکز مطالعات استراتژیک ترکیه و آسیا (تاسام) شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
نماینده دولت روسیه در ناتو می گوید رزمایش ارتش آمریکا در دریای بالتیک با هدف تحت فشار قرار دادن روسیه انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
رئیس سابق سازمان اطلاعات سعودی از تکرار نشدن روزهای خوش روابط قدیمی عربستان با واشنگتن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
دیوان عالی امریکا حکم برداشت 2 میلیارد دلاری از محل دارایی های مصادره شده ایران را به بهانه پرداخت غرامت به قربانیان اقدامات تهران تایید کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۶    
دانشجویان مسلمان دانشگاهی در پاریس، پایتخت فرانسه همکلاسی های خود را به استفاده از پوشش اسلامی به مدت یک روز دعوت کردند و از آنها خواستند به بحث در این باره بنشینند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۱    
مسئولان یک پارک در شهر پکن با طراحی مدل بدل بناهای تاریخی مشهور دنیا، توجه رسانه ها و گردشگران را به خود جلب کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از دوران پنج ساله حکومت امیرمومنان(ع) به عنوان بهترین تجربه برای فراگیری آموزه های علوی در زمینه نظام اداری یاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 شب گذشته آغاز و تا هشت صبح پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
یک استاد دانشگاه به ضرورت تصویب قانون بیمه پژوهش تأکید و گفت: وقتی طرح تحقیقاتی تصویب می شود اگر نتیجه آن مشخص باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۰    
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: انفجار یک بمب دست ساز در یک منزل مسکونی در اسلامشهر یک کشته و شش مصدوم برجا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۷    
پیکر مهرداد اولادی فوتبالیست مازندرانی تیم های استقلال، پیروزی و ملوان بندر انزلی عصر چهارشنبه برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری به این استان منتقل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۰    
بازی با دم شیر دردسرساز شد و این بار بازی دومینیک حورانی Dominique Hourani با یک شیر در قفس که از قضا این شیر گرسنه نیز بوده است باعث حمله شیر به خواننده زن شده که با تلاش مراقبان شیر از دست شیر نجات ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۵۸    
خودروی زرهی جدید نیروهای ویژه روسیه به نام "مجازات کننده" اخیرا رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۵۲    
معاون رئیس جمهور باانتقاد از مصوبه مجلس مبنی بر حذف24میلیون ایرانی پردرآمد کشور از جمع یارانه بگیران این مهم راغیرقابل اجرا و ناعادلانه دانست و بابیان اینکه انتظار مصوبه حذف 24 میلیون نفری را از مجلس ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۴۶    
دروازه بان تیم ملی با مهرداد اولادی، بازیکن فقید فوتبال ایران هم اتاق بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۴۳    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از سقوط دو زن آشپز به همراه دیگ آش از ارتفاع سه متری و سوختگی شدید آنان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۳۷    
دراین گزارش تصاویری از چند نمونه از شومینه ها را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۸    
ده ها تن از فعالان جامعه مدنی هرات امروز در برابر کنسولگری ایران در این شهر گردهم آمدند و از این کشور خواستند تا به پرونده قتل ستایش قریشی "به صورت جدی و عادلانه" رسیدگی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صهیونیست ها و برخی اعضای کنگره آمریکا درصدد به بن بست کشاندن برجام هستند و بعید نیست کارشکنی های بیشتری نیز داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۰    
موسسه تحقیقات و فناوری نیوجرسی به تلسکوپ خورشیدی جدیدی مجهز شده است که تصویری بسیار باکیفیت و دارای جزئیات از شراره های خورشیدی ثبت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۵:۳۳    
یک روزنامه آمریکایی نوشت، نظامیان ترکیه همچنان به کشتار سوری هایی، که از جنگ در کشورشان به مرزهای ترکیه فرار می کنند، ادامه می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۴:۲۸    
فایننشال تایمز، روز دوشنبه در مقاله ای نوشت، شاهزاده محمد بن سلمان با هیات سعودی در هتل الشیراتون تماس گرفت و به آن دستوار داد به کشور بازگردد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۳:۱۸    
433 نفر از اعضاء پارلمان مصر به دولت جدید این کشور رأی اعتماد دادند و با برنامه هایی که اسماعیل شریف نخست وزیر مصر ارائه داد، موافقت نمودند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۱:۱۳    
پلیس راه جاده اصفهان به تهران در عصر قاجار، این عکس را عکاس و جهانگرد امریکایی "هارولد ویستون" که در سال 1300 هجری شمسی به ایران سفر کرده از نیروهای حکومتی که برای حفظ امنیت جاده اصفهان به تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۰:۳۲    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی نیویورکی ها نگران آینده اقتصاد آمریکا هستند.