شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۵:۰۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان حاضر نیست برای تامین امنیت زائران ایرانی تضمین دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۴    
بدون شک شما هم افرادی را می شناسید که نحوه سلامت خود را همیشه کنترل می کنند. در اطراف همه ما، چنین افرادی پیدا می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۸    
پرواز شماره 6289 شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود امروز دوشنبه پس از ترک فرودگاه مشهد در تبریز فرود آید به دلیل نقص فنی به مشهد برگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور دستور تشکیل کارگروه تسهیل در امور صادرات و واردات و اعمال مدیریت یکپارچه در مرزها را صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۳    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز اشغال فلسطین (روز نکبت) بیانیه صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۵    
سازمان اطلاعات ترکیه از نقشه احتمالی داعش برای انجام حملات تروریستی گسترده در روز 19 ماه جاری میلادی در این کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۵    
هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با صعود تیم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر همراه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه امروز حقوق بشر در دنیا تبعیض آمیز اعمال می شود بر پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک بین دادستانی و وزارت امور خارجه تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۸    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ایران تنها کشوری است که چراغ 10 هزار خانه را با انرژی اتمی روشن می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۵    
رئیس شورای رقابت از ابلاغ قیمت های جدید خودرو به خودروسازان در شنبه آینده خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۰    
اوباما دو پیام را به رهبران عرب اعلام کرد: که آمریکا هبچ علاقه ای به درگیری مستقیم با ایران ندارد، و کشورهای عربی نیز از رویارویی با ایران نفعی کسب نمی کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۴    
رئیس دستگاه قضا با ابراز تاسف از برخی هنجارشکنی ها گفت: در کشوری که منتسب به امام زمان(عج) است دفاع از بهائیت هیچ معنایی ندارد؛ بهائیت مجعول و ساخته شده دست اجانب و استعمارگران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۱    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت به حوزه قضایی باید گفت: "شما تخم مرغ دزدها را خوب می گیرید اما شتردزدها را نمی گیرید اینها دانه درشتهای این مملکت هستند که این غلطها را می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۱    
شورای عالی امنیت ملی خبر پیگیری موضوع تخریب یک تندیس توسط دبیر این شورا را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۶    
بر این اساس پی می بریم که از قرن چهارم به این سو مردمی به صورت یک قوم به نام لر با هویتی تازه بر اساس دو عنصر زبان و نامشان در این منطقه ظاهر شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تکذیب تعیین نرخ 1500 تومانی بنزین برای فروش آزاد گفت: هنوز قانون بودجه ابلاغ نشده است که ما نرخی را تعیین کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۸    
جمشید هاشم پور در اوایل دهه هفتاد در چند فیلم اکشن پرفروش از جمله قافله ، نیش ، گروگان ، عقرب ، زخمی به ایفای نقش پرداخت که حسین فرح بخش تهیه کنندگی این فیلم ها را بر عهده داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۵    
تصویری به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می شود مربوط به نخستین شهید ارمنی مدافع حرم است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۵    
مهدی بوترابی مدیر گروه سایت های پرشین بلاگ امروز (دوشنبه) بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۸    
هسته زردآلو، یکی از بخش های جذاب میوه ها در نیمه گرم سال است. این هسته ها حاوی ویتامین B17 هستند که به سلول های سرطانی حمله می کند و مانع از شکل گیری بیماری های خطرناک در بدن ما می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروهی از نفوذیان از یک طرف با بهاییان می نشینند و از طرف دیگر می گویند انقلاب برای اسلام چه کرد و از اسلام مایه می گذارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر الزام اجرای قانون افزایش وام ازدواج از سوی بانک ها گفت: شورای نگهبان بر پرداخت وام 20 میلیون تومانی به زوج های جوان مهر تأیید زد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
از بین دختران هاشمی، فائزه تنها دختری است که وارد سیاست شد. فائزه هاشمی در میان افکار عمومی ایران، چهره ای اصلاح طلب محسوب می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۴    
به اعتقاد دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون متقلب است، برنی سندرز دیوانه است و در جدیدترین مورد جرج کلونی بازیگر چندان خوبی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
خسروی گفت: متاسفانه بازار مسکن با ورود به چهارمین سال رکود، بدترین دوران رکودی خود در تاریخ بعد از انقلاب را پشت سر می گذارد .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام قیمت های اینترنت و تلفن ثابت را گمانه زنی دانست و گفت: امیدواریم تا پایان خرداد ماه خبر خوشی را در این زمینه به کاربران نهایی بدهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب و غرب کشور خبر داد و افزود: روز چهارشنبه 29 اردیبهشت سامانه جدید بارشی وارد کشور می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۰    
یک استاد دانشگاه و متخصص علوم رفتاری به پژوهش انجام شده در یک سال گذشته در مناطق مختلف تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس این تحقیق مشخص شد که 65 درصد افراد خوردن را تفریح و سرگرمی می دانند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۹    
مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی نظیر دیابت و مشکلات قلبی و نیز افزایش طول عمر کمک خواهد کرد، اما کمتر کسی از اثرات فوری پیاده روی آگاه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۱    
احمدرضا عابدزاده با 50 سال سن، بزنیم به تخته آمادگی بدنی بیست ساله ها را دارد و دلیل اصلی این سرحالی و قبراقی فیزیکی چیزی جز ورزش کردن نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۸    
دبیر کل حزب اسلامی کار با اشاره به حمایت بزرگان کشور از رییس مجلس دهم گفت: در مورد ریاست مجلس و نوع همکاری های آینده با گروه های سیاسی دولت باید طی روزهای آینده تصمیم یا انتخاب سختی داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۳    
سیمین غانم متولد 1323 است. ترانه های ماندگاری که در این سال ها خوانده است بخشی از حافظه موسیقیایی تمام ایرانیان را تشکیل می دهد. صدای ماندگار و پرطنینش یادآور هنر ناب خاطره ساز است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۴    
رئیس کمیته مطالعات و پایش سیاست های جمعیتی با انتقاد از اینکه آمارهای جمعیت مربوط به سال 2012 به مسئولان گزارش می شود، گفت: طبق پیش بینی ها ایران با کاهش باروری و سالخوردگی شدید در سال 2050 مواجه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۱    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، قیمت نرخ دوم بنزین را 1500 تومان محاسبه کرد و در صورت عرضه دونرخی، این قیمت به عنوان بهای آزاد بنزین تعیین خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
دونالد ترامپ میلیاردر امریکایی که این روزها با پشت سر گذاشتن همه رقبا به نامزد یکه تاز جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری امریکا تبدیل شده یکی از لوکس ترین خانه های منتهن را در اختیار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۱    
تصاویر منتشر شده جادوگر فوتبال ایران که در روزهای اخیر دو بار در تمرینات پرسپولیسی ها حضور یافته است نشان از یک بیماری عجیب در او دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۱    
اوباما در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه روتگیرز در نزدیکی نیویورک از فارغ التحصیلان دانشگاه خواست برای گذشته طلایی آمریکا تاسف نخورند زیرا گذشته زیبا، زیباتر نخواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۱    
امروز روز جهانی ارتباطات است. شاید در دید اول چنین روزی از نگاه برخی مناسبتی کلیشه ای مانند بسیاری از مناسبت های تقویمی باشد اما آیا واقعا می توان در عصر ارتباط به این راحتی بر مفهوم ارتباطات چشم بست؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۹    
در این فیلم لحظه ی منحرف شدن خودرو با سرعت زیاد و برخورد شدید آن به خودروهای روبرو را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور مصوب کرد دستگاه های اجرایی مکلف هستند 25 درصد از نیازهای استخدامی خود را به خانواده های شهدا ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
شبکه العربیه در گزارشی به نگرانی جمهوری خواهان از سیاست خارجی ترامپ پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۹    
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در واکنش به دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت گفت منتظر بودم که ببینم آیا اعتراضی می شود یا خیر؟ تا اینکه شنیدیم پدرش اعتراض ملایمی داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی گفت: آمریکایی ها برای جبران آبروریزی خود فرمانده تفنگداران آمریکایی را عزل کردند و این اقدام بیشتر پیام قبول شکست را از سوی آنها داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
به دنبال فراگیر شدن تلگرام در میان اهالی بازار سهام، برخی سودجویان از این فضا به منظور شایعه سازی و نوسان گیری استفاده می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
در ادامه ابلاغیه معاون وزیر صنعت، این شعار مشهور، منکر توصیف شده که علی رغم مغایرت آن با احکام و آموزه های دینی و قوانین متعدد جاری و ساری، به فرهنگ رایج و هنجار در جامعه مبدل شده است و این موضوع ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۷    
کاریکاتور خودکشی ایرانی ها به تصویر کشیده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
در 10 سال گذشته بیش از 90 درصد مرگ هایی که برای مادران اتفاق افتاده، مختص مادرانی بوده که سزارین انجام دادند، لذا سزارین باید در صورت تهدید مادر و جنین انجام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
تعدادی از زنان عضو یک گروه فمینیستی در فرانسه هنگام سخنرانی " طارق رمضان " عالم سنی در نشست سالانه اسلامی در پاریس با بدن عریان درمقابل او قرار گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
طبق یک تحقیق جدید، زنانی که زندگی بدون تحرکی دارند بسیار در معرض ابتلا به سرطان گردنه رحم قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۰    
عبدالرضا داوری، یکی از نزدیکان مشایی و احمدی نژاد بامداد امروز خبر داد که طالبی ساعت 22 یکشنبه شب از زندان اوین آزاد شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
سعید جلیلی با بیان این که آمریکا می داند که هیچ بحرانی در منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود، گفت: ایران این قدرت را از ادغام تفکر انقلابی با اسلام به دست آورده است و اگر این دو از هم جدا شوند شکست ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۴    
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اصولگرا دانستن اکثریت مجلس دهم گفت که در شرایط فعلی چندان نگران وضع مجلس آینده نیست و این مجلس را تکرار مجلس ششم نمی داند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۴    
من که نوکر اصلاح طلبان نیستم که هر چه شما می خواهید من همان را بگویم. من صادق زیبا کلام هرچه را که به نفع مملکت تشخصیص بدهم، می گویم. اگر شماها از این مواضع من خوش تان نمی آید برایم اصلا اهمیتی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۸    
مراسم اختتامیه و قدردانی از عوامل سریال شهرزاد در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۸    
آیا آیت ا... هاشمی رفسنجانی با توجه به نقشی که در انقلاب و همچنین موقعیتی که در جامعه داشته و دارد، تمایل ورود به عرصه انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری را دارد؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۹    
رئیس اتاق ایران و ایتالیا از نهایی شدن قرارداد فیات با ایران خودرو خبر داد و گفت: ملاحظات اقتصادی دو شرکت اجازه نداده تا مفاد این مذاکرات فعلا رسانه ای شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۹    
.تبعید شهروند بحرینی به مشهد!...معاون متخلف بیمه مرکزی چرا سرپرست شد؟...تاسیس شرکت خرید و فروش آثار هنری توسط چند مسئول... ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۷    
بازیگر نقش قباد در سریال شهرزاد گفت: حسن فتحی با ساخت سریال شهرزاد شبکه نمایش خانگی را زنده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۴    
گروه تروریستی داعش ویدئویی از اعدام دو گروگان به دست دو کودک فرانسوی منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه سال گذشته در نشستی خبری سه فساد بزرگ مالی در صندوق بازنشستگی در دولت قبل را افشا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۹    
هنر، خلاقیت، دانش و تخصص، آگاهی و ترسیم چشم اندازی روشن و شفاف، بیانی شیوا و دل نشین ازعملکرد ها و مواری این چنینی آدمی را در دنیای پرهیاهوی امروزی با واژه ای آشنا می سازد که متخصصان از آن به عنوان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۰    
روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شنبه شب گذشته با حضور در منزل شهید سید مصطفی بدرالدین در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی بیروت با خانواده این شهید دیدار و تاکید کرد که ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۲    
دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش با اشاره به اینکه در مجموع دوره های تحصیلی ساعت درس دینی یک ساعت کاهش یافته است، گفت: سایر دروس مانند مدیریت خانواده نیز بار تربیت دینی را به عهده گرفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۷:۲۴    
بر اثر انفجار تروریستی در تأسیسات گاز مایع در منطقه التاجی در شمال بغداد به 18 نفر کشته و 32 نفر زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۸    
به گفته مقامات سعودی کعبه با 500 کیلوگرم طلای خالص 24 و 18 عیار زینت بخشیده شده است. این خبر را روز گذشته رسانه های سعودی منتشر کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۷:۰۹    
مسئول امداد و نجات هلال احمر قوچان از وقوع تصادف در کیلومتر 30 جاده مشهد به سمت قوچان خبر داد که یک نفر بر اثر این تصادف فوت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۶:۵۴    
این گروه در تازه ترین اقدام خود در از بین بردن میراث فرهنگی و تاریخی عراق درگاه تاریخی مسقی و قصر پادشاه آشور را در این کشور تخریب کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۶:۴۲    
ایبوپروفن یکی از رایج ترین دارو های مسکن در سراسر دنیاست که اغلب افراد از عوارض جانبی آن آگاه نیستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۶:۴۲    
دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان فرقه انگلیسی صهیونیستی بهائیت در ایران واکنش های گسترده ای در ایران و محافل خارجی داشته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۶:۳۳    
تصاویری را که مشاهده می کنید خدمت زنان سرباز در ارتش ایالات متحده آمریکا است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۶:۲۷    
عکس زیر مربوط به روزنامه ای فرانسوی است که در 10 می 1896 انتشار یافته و خبر قتل شاه قاجار با تیتر "ترور شاه پارس" در صفحه اول آن قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۶:۲۴    
کلیسای جماعت متحد مسیحی در شهر اورکا در ایالت کالیفرنیای آمریکا دیروز میزبان برنامه شناخت اسلام، یک گفت وگوی جمعی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۶:۱۸    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه27 اردیبهشت 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۵:۳۷    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان اعلام کرد: قیمتگذاری سیمان به فعالان این صنعت واگذار شده و دست کم 14 تا 15 درصد افزایش بها در تیرماه امسال مورد انتظار است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۸    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۸    
توجه خود را برای لحظه ای از خاورمیانه دور کنید. در حالی که سیاست گذاران بر طرح بازار نفت عربستان متمرکز شده اند، اتفاقات اصلی در بازار نفت، سه هزار مایل آن طرف تر در جلگه رود نیجر در حال رخ دادن است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۳:۳۴    
نگذاشتم قبر فردوسی را در توس خراب کنند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۲:۳۲    
پس از جنجال موسوم به فیش های نجومی در ایران، معادل ریالی حقوق اوباما و کلینتون توجه خیلی ها را جلب کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۱:۲۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که شرکت کره ای سامسونگ با همکاری این دانشگاه در استان بیمارستان یکهزار تختخوابی می سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۰:۴۲    
رییس جمهوری آغاز مسئولیت دکتر علی عسگری رییس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و نخستین حضورش در هیات وزیران را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که روحیه مسئولانه ایشان به پیشبرد برنامه های ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۱    
رسانه های نزدیک به حزب دمکرات کردستان عراق اعلام کردند که مسعود بارزانی به زودی طی سفری رسمی به تهران خواهد آمد.