شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۴۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال باید تحرکی جدی در بازار مسکن ایجاد شود، دستوراتی را درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۳    
ائتلافِ سعودی – آمریکاییِ تجاوز به یمن، حوزۀ حملات خود را به استان حضرموت کشاند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۰    
پیکر بانو حاجیه ربابه حجتی والده محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امروز (دوشنبه) در رشت تشییع و به خاک سپرده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۶    
ملکه بریتانیا، الیزابت هفته گذشته 90 ساله شد و در حالی جشن تولد خود را در کاخ "ویندسور" در نزدیکی لندن برگزار کرد که لقب بادوام ترین ملکه تاریخ بریتانیا را برای خود به ثبت رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۶    
عناصر گروه تروریستی داعش 6 جوان عراقی را زنده به گور کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۴    
عفونت ایدز موجب می شود سرعت فرسودگی سلول ها سریع تر شود و حتی خطر مرگ زودرس را افزایش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۱    
تولیدپیکان در سال 1346 در ایران شروع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
گروه تررویستی "داعش" تلاش می کند با استفاده از کتب درسی و شیوه های آموزشی خاص خود در سوریه و دیگر مناطق تحت کنترلش، اندیشه های افراط گرایانه را میان کودکان و نوجوانان نهادیه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مذاکرات انجام شده با طرف سعودی در مورد نحوه صدور ویزا برای زائران ایرانی گفت: در مذاکرات مشخص شد که گویا حکم مأموران خاطی فرودگاه جده صادر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۸    
عکس زیر کودکی باربد بابایی، کارگردان و مجری شب کوک را در کنار پدرش نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۴    
به مناسبت سی و چهارمین سالروز آزادسازی شبه جزیره سینا از اشغال رژیم صهیونیستی، تصاویر وی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۴    
گروه تروریستی داعش برای هدایت عروس های داعشی فراری، وادار شد یک مرکز مشاوره ازدواج راه اندازی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۱    
باشگاه استقلال از همین حالا به دنبال تقویت تیم خود برای لیگ آینده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
به افرادی که پا به سنین میانسالی می گذارند توصیه شده داروی آسپرین بخورند تا درصد خطر سکته و به بیان بهتر لختگی خون در عروق کاهش یابد زیرا آسپرین جلوی لخته شدن خون را می گیرد؛ اما از آن سو ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
اکبرترکان مشاور ارشد رییس جمهوری از مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه خواست مسئولان دولت قبل را به دلیل خرید اوراق قرضه از امریکا و سرمایه گذاری در یک کشور متخاصم محاکمه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
آملی لاریجانی با تاکید بر لزوم رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی در جامعه خواستار انجام وظایف قانونی از سوی ضابطان قضایی در این زمینه شد .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
رییس سازمان غذا و دارو درباره سرانجام متخلفان ماجرای پالم، اقدامات انجام شده برای کنترل قاچاق محصولات سلامت محور، قیمت دارو و همچنین چرایی خرید و فروش مجوز تاسیس داروخانه توضیحاتی ارایه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۲    
کاربران شبکه های اجتماعی ویدیویی را از چای نوشیدن یک سعودی در رودخانه ای کوچک منتشر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
سوسن پرور گفت: نصف فحش هایی که در کامنت های اینستاگرام می خورم به خاطر چهره ام است؛ به خاطر اینکه چرا عمل زیبایی نمی کنم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول گرایان گفت: در جلسه این شورا نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات مطرح شد و نمونه های متعددی هم مطرح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۲    
دیگر هیچ چیز در امان نیست. چه دنیای زنده ها و چه دنیای مرده ها. چه حریم عمومی و چه حریم خصوصی. هیچ چیز سر جای خودش نیست و هر از چندگاهی سویه های دلهره آوری از سوی بخشی از جامعه ناگهان بیرون می زند و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
پای رئیس جمهور اکوادور هم به اسناد پاناما باز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۰    
یک شرکت نوپای انگلیسی قرار است به زودی گوشی هوشمندی را مخصوص مدیر عامل ها معرفی کند. این دستگاه از مشخصات و طراحی پیشرفته ای برخوردار است و نزدیک به 20٫000 دلار قیمت خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
خیانت، بی وفایی، زنا، عشق بازی، روابط جنسی خارج از زناشویی، تقلب، تزویر، پیمان شکنی و... برخی از واژه هایی است که برای اشاره به روابط مثلثی در زندگی مشترک بیان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۷    
وب سایت اوپن کانادا در گزارشی به بررسی تفاوت ها و شباهت های احمدی نژاد و ترامپ پرداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۱    
مسابقات عکاسی که به صورت گسترده و در عرصه جهانی برگزار می شوند، فرصت های خوبی برای نگاهی متفاوت و هنرمندانه به جهان ما هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۱    
مالک یک واحد دامداری صنعتی در مالزی پس از تولد بزغاله ای که شبیه نوزاد انسان بود، جسد این بزغاله را به منظور انجام تحقیقات به کلینیک دامپزشکی تحویل داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
دقیقا 52 سال پیش بود که بانوان ایران نخستین حضور در المپیک را کسب کردند..مسابقاتی که به میزبانی توکیو برگزار شد و بانوان ایران با 4 نماینده در این رقابت ها حاضر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۶    
نرم افزاری به نام اندروید دامپر که چند وقتی است وارد بازار شده، رمز گذاری بر Wi-Fi را مورد تهدید قرار داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) موانع نفوذ اینترنت در ایران و چند کشور دیگر را در گزارش سالانه اندازه گیری جامعه اطلاعاتی (MIS) بیان می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۹    
کاریکاتوری از برابری حقوق زن و مرد انتشار داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۰    
ظریف اعلام کرد: ما دولت آمریکا را مسئول حفظ اموال خود می دانیم و اگر دست اندازی به اموال ما صورت بگیرد در زمان لازم ادعای خسارت می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
اگر اید ه ی کارمندان گوگل بگیرد، این شرکت به آن ها کمک می کند تا شرکتی برای خودشان تاسیس کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۹    
مهدی کوچک زاده گفت: این کامنت توسط شخص بنده در صفحه معاون وزیر خارجه گذاشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۹    
نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که 51 درصد ساکنان سرزمین های اشغالی بر این باورند که رئیس جمهور بعدی آمریکا بهتر از اوباما برای اسرائیل خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
هیچ کسی دوست ندارد در مسیر کالری سوزی بدنش قرار بگیرد. پس باید مواظب باشید کاری نکنید سرعت سوخت و ساز بدنتان پایین بیاید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
بهاره رهنما و بهنوش بختیاری علاوه بر اینکه در بین هنرمندان دیگر رفقای خوبی دارند و رفقای خوبی برای دیگران هستند، خودشان هم با هم رفیق اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۱    
تنور انتخابات دوباره گرم شده است و مطمئناتبلیغات کاندیدا حاشیه ساز خواهد بود. مثل تصویر زیر که کپی برداری اصولگرایان از علائم و نشانه های اصلاح طلبان نظیر: گام دوم را نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۹    
پیش ازاین طوفان نمکِ برخاسته از دریاچه خشکیده، بحرانی برای ارومیه بود. مسئله ای که به ازدست رفتن محصولات کشاورزی می انجامید و تهدیدی برای سلامت مردم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
معاون گردشگری کیش از اجرای طرحی مشابه دیزنی لند با عنوان "لاکی آیلند" در این جزیره خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۹    
دادستان تهران با اعلام این که دادستانی طی مجوزی به پلیس اذن داده است که در سه مورد شامل رانندگی در حال مستی، کشف حجاب توسط بانوان در اتومبیل و رانندگی غیر متعارف مانند ویراژ دادن ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۱    
رسایی با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در آمریکا گفت: اینکه دولت فعلی همه مشکلات کشور را گردن دولت قبل بیندازد، پاسخ کهنه و چندش آوری شده و دیگر برای مردم قانع کننده نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
سرپرست باشگاه استقلال از پرداخت شدن طلب هافبک برزیلی پیشین تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۹    
اواخر شهریور 91 محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس نهم گفته بود که تحریم ها سبب شده تا تولید نفت ایران به 800 هزار بشکه نفت در روز برسد.خبری که خیلی زود از سوی سخنگوی وقت وزارت نفت تکذیب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
هزاران مسافری که هزینه سفر به ترکیه در تابستان امسال را به کلی پرداخت کرده اند با این جواب روبرو شده اند: سفر شما لغو شده.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۳    
سالار عقیلی خواننده محبوب سنتی ایران در سفر خود به آمریکا ، تور کنسرت های میخانه خاموش را در شهرهای مختلفی از آمریکا و کانادا روی صحنه خواهد برد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۷    
کاروان های عروسی که با سرعت کم خود موجب کندی عبور و مرور، ترافیک و انسداد مسیر شوند، طبق قانون برای هر یک از خودروها مبلغ 400 هزار ریال جریمه در نظر گرفته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۷    
سی و ششمین مسابقه بین المللی دو ماراتن 2016 لندن، روز یکشنبه با حضور دهها هزار دونده و در رشته های مختلف برگزار شد و دو دونده کنیایی در بخش حرفه ای زنان و مردان این مسابقه به پیروزی دست یافتند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۹    
10سال از عمر سهام عدالت می گذرد و دولت وعده داده طبق قانون در پایان سال دهم (البته پایان سال مالی) نسبت به آزادسازی این سهام اقدام کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
جمعی از اعضای گروه شیدا به خوانندگی امیر اثنی عشری ، نهم اردیبهشت ماه در مراسم یاد بود استاد محمدرضا لطفی در گرگان به روی صحنه می روند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
در هفته جاری گزارشی از مرکز منتشر شده مبنی بر این که I.H.S پژوهشی گروه داعش با کاهش شدید منابع مالی مواجه شده و بر همین اساس فرماندهان ارشد این گروه قوانین جدیدی برای تامین هزینه های خود گرفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۶    
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در واکنش به خبر اسکان پسران در خوابگاه دخترانه به بهانه تامین هزینه اعلام کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو: نمایشگاه های بدون پروانه کسب در تهران از مرز 3 هزار واحد عبور کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
بر اساس آمار گمرک در سال گذشته بیش از شش میلیارد تومان صرف واردات پورشه به کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
این عنوان مباحثه ای در میزگرد اخیر مرکز دوحه بروکینگز در 7 آوریل بود. در این میزگرد جمال قاشقی (مشاور پیشین سازمان اطلاعات و امنیت عربستان) از شبکه العرب ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
با اینکه بیشتر اوقات در غرب از حجاب به عنوان عامل محدودیت و مانع پیشرفت یاد می شود اما در همان غرب و البته سایر نقاط جهان، هستند زنان موفقی که هرگز به حجاب شان به عنوان یک محدودیت نگاه نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۴    
پسری برای ازدواج آگهی انتشار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۴    
مجروحان و بیمارانی محاصره شده توسط تروریست های مسلح در فوعه و کفریا، پس از توافق دولت سوریه با تروریست ها به شهر لاذقیه در شمال سوریه منتقل شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۴    
مصدوم از ناحیه صورت و پا آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
بیش از 150رای برای ریاست لاریجانی...زیبنده نیست ورزشکار یا هنرمند مشروب خوار باشد...ورود تدریجی تجهیزات اس300 به ایران...تشریح آخرین وضعیت امید کوکبی از زبان وکیلش.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
آناناس میوه با مواد مغذی و ویتامین های فراوان است که بدن انسان را در مقابل بسیاری از بیماری ها بیمه می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۶    
روزنامه کیهان در تیتر صفحه نخست خود به ماجرای بلوکه شدن دو میلیارد دلار از دارایی های ایران در آمریکا واکنش نشان داد و طعنه ای هم به دولت زد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
احمدرضا کاظمی در روزنامه قانون با انتشار این تصاویر از فیلم جدایی نادر از سیمین، به زبانی طنز نوع برخورد رسانه ملی را با فضای فعلی کشور نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۱    
رئیس پلیس بندرعباس از دستگیری راهزنان مسلح خبر داد که در قالب گشت پلیس نامحسوس فعالیت می کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۶    
گزارش بانک جهانی از فرایند شروع کسب و کار در سال گذشته میلادی نشان می دهد ایران با نمره57.44 در رتبه 118 از نظر سهولت شروع یک کسب و کار قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۰    
فیفا با درخواست عراق برای انتخاب ایران به عنوان میزبان بازی هایش در انتخابی جام جهانی مخالفت کرده اما فدراسیون فوتبال عراق هم هم چنان تاکید دارد که این تصمیم را نخواهد پذیرفت و به دادگاه عالی ورزش ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
معاون سیما گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات ورود و حضور برخی از مجریان ممنوع التصویر به تلویزیون را حل کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۱    
عراقچی درباره حکم مصادره 2 میلیارد دلار دارایی ایران گفت: تعجب می کنم از کسانی که می گویند چرا این اتفاق افتاده بعد از برجام افتاده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
طراحان نقاشی های سه بعدی باخلق ایده های متفاوت و استثنایی آثار بسیاری را به ثبت رسانده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
مرد 26 ساله ای که توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافته و از ناحیه صورت، گردن و دست دچار سوختگی شده بود، تحت بازجویی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۷    
قائم مقام شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تشریح توطئه جدید نفتی عربستان علیه صنایع پتروشیمی ایران، گفت: ایران به پشتوانه مزیت ذخایر گاز به زودی از عربستان در تولید پتروشیمی سبقت می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۱    
طوطی ماهی هنگام تولد هر دو اندام جنسی نر و ماده را در خود دارد و هر زمان میتواند تغییر جنسیت دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
زمین لرزه ای به قدرت بیش از3 ریشتر در استان یزد رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۲    
محققان توانستند با استفاده از میکروسکوپی الکترونی فوق سریع اولین نمایش از عبور گرما از مواد در مقیاس نانو در سرعت صوت را نشان دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۷    
داعش با انتشار تصاویری مدعی توزیع پول میان نیازمندان سوری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۴    
محمدرضاشجریان می گوید باخت های تیم کهشکانی ناراحت اش می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
نیروهای امنیتی عراق موفق شدند یک محموله بزرگ حاوی 1699 مین ضد نفر مربوط به تروریست های داعشی را به همراه 324 چاشنی انفجاری را در استان صلاح الدین کشف نمایند. تصاویر پیش رو مربوط به این محموله می باشد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۲    
یک ویدیو از مرحله پس از قطع کردن یک درخت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که در آن موجودی از تنه درخت بیرون آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۶    
تابحال تصویر واقعی پشت اسکناس 2 هزار تومانی را دیده بودید؟ این مکان، خانه ای تاریخی در استان یزد می باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۷    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۶:۱۳    
به گزارش وبسایت روزنامه حریت، حملۀ راکتی از سوی مناطق تحت کنترل داعش در سوریه به شهر مرزی کیلیس در ترکیه یک کشته و 10 زخمی بر جای گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۵:۲۱    
"جاسم احمد السعیدی" از وهابیان سرشناس بحرین با طرح این ادعای واهی که سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان، به دلیل ایستادن در برابر ایران "امیرالمؤمنین" است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۴:۱۱    
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز در ریاض با ملک سلمان پادشاه عربستان دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۷    
پدر علم کویر شناسی ایران با اشاره به اینکه به اعتقاد من احیای دریاچه ارومیه امکان پذیر نیست، گفت: من در حد توان با طرح های بزرگ ضدمحیط زیستی مبارزه کرده ام.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۲:۱۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آمریکایی ها نباید اشتباه کنند چراکه هرکس بخواهد به آب های سرزمینی کشور مان تجاوز کند، بدون رودربایستی و اغماض با او برخورد می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۲    
عسل مادۀ ای شفابخش است که می تواند علاوه بر درمان زخم و سوختگی های کوچک، در جلوگیری از سرایت بیماری و بهبود جای زخم نیز کاربرد داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۳    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن واکنش به هجمه ها علیه حزب الله عنوان کرد: حزب الله عامل اصلی در برقراری ثبات در لبنان و بازدارنده اسرائیل و تکفیری ها است.