شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۵:۲۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۳    
فرانسوی ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ کشورمان توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۱:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان گفت: سه عضو یک خانواده در شهر زنجان براثر گازگزفتگی جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
مراسم بزرگداشت مهرداد اولادی با حضور مسولان ارشد فوتبال ایران،بزرگان و پیشکسوتان فوتبال و مدیران،مربیان و بازیکنان باشگاههای لیگ برتری برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
جنبش عدالتخواه دانشجویی ماله طلایی را به عباس عراقچی تقدیم کرد!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۷    
رئیس پلیس فتای استان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۴    
جایزه زیباترین اسکناس سال به نیوزیلند تعلق گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۸    
باستان شناسان در تایوان سنگواره ای چهارهزار و هشتصد ساله از مادری یافته اند که نوزادی در آغوش دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۲    
امامزاده علی بن عبدالله بن جعفرطیاربن ابی طالب ( ملقب به علی زینبی)در سال 40 هجری قمری در شهر کوفه به دنیا آمدند پدر بزرگوار ایشان عبدلله فرزند جعفرطیار برادر بزرگوار امام علی علیه سلام و مادر ایشان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۴    
یادآور می شود در کاریکاتوری که روزنامه اماراتی کشیده، مفتی عربستان به سمت لبه پرتگاه و آتش گام برمی دارد و سه نفر از علمای سعودی نیز چشم بسته پشت سر او حرکت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۶    
یکی از بزرگ ترین فروشگاه های روسیه برای اولین بار عروسک اسلامی محجبه تولید و توزیع کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهوری آفریقای جنوبی و رئیس کنونی کنگره ملی آفریقا و هیأت همراه، در ادامه سفر خود به ایران یکشنبه شب با استقبال رسمی استاندار اصفهان و وزیرنیرو و وارد اصفهان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۰    
تصادف یک دستگاه نیسان با کامیون در منطقه گزنک محور هراز یک نفر را به کام مرگ برد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در مصاحبه ای گفت: مشکل سوریه امروز سرنوشت یک شخص مثل بشار اسد نیست بلکه مشکل چگونگی به جریان انداختن فرآیند انتقال سیاسی در این کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع دولت آمریکا در ایران امروز سه شنبه برای ابلاغ اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران به رای دادگاه های آمریکا علیه کشورمان توسط مدیرکل آمریکا به وزارت امور خارجه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۹    
مسئول روابط عمومی بیمارستان عرفان، با اشاره به آخرین جزئیات حادثه تیراندازی در نزدیکی بیمارستان عرفان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۳    
از مجموع 64 هزار سهمیه حج ایران تنها 17 هزار نفر ثبت نام کرده اند و 47 هزار سهمیه معادل 73 درصد از کل سهمیه ها خالی مانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
پس از انتشار خبر آغاز به کار 7 هزار نیروی نامحسوس پلیس امنیت اخلاقی در روز دوشنبه هفته گذشته، حسن روحانی لازم دانست تا واکنش خود را در قالب دفاع از قانون و آزادی مردم بیان کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۴    
احمد بخشایش درباره سرنوشت کمیسیون ویژه برجام اظهار کرد: طبق قانون کمیسیونی که در مجلس شورای اسلامی با هر عنوانی شکل می گیرد از ابتدا تا انتهای مجلس اعتبار دارد از این رو کمیسیون ویژه برجام نیز طبق ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: هیچ تیمی نیست که مقابل والیبال ایران شکست نخورده باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
یک روزنامه انگلیسی نوشت، اسنادی سری درباره واقعه یازده سپتامبر وجود دارد که افشای آن ها می تواند به شعله ور شدن آتش درگیری دیپلماتیک میان آمریکا و عربستان بینجامد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۳    
تهیه کننده سریال شهرزاد درباره این موضوع که مدتی است برخی رسانه ها پایان سریال شهرزاد را اعلام می کنند و صحت آن را به مصاحبه یکی از بازیگران این سریال ارجاع می دهند، توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۱    
تعدادی از نمایندگان راه یافته به مجلس دهم از فهرست ائتلاف اصولگرایان دارای مشی سیاسی غیر معتدل هستند و این موضوع باعث خواهد شد که در این دوره از مجلس نیز شاهد رفتارهای تند و دلواپسانه ای باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹    
سایت رویترز گزارشی تصویری از بی خانمان های شهر رم تهیه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۰    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده که امروز و فردا در برخی نقاط کشور بارش های خفیف و پراکنده رخ می دهد و سواحل دریای خزر به طور قابل توجهی گرم می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
کرم های ضدچروک را امتحان کرده اید و بی فایده بوده؟ دنبال روشی جدید و کاربردی می گردید؟ در ادامه مطلب ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۳    
اگر فکر می کنید که ستاره مورد علاقه تان را می شناسید و در تمام عکس ها آنها را به خوبی تشخیص می دهید، بد نیست به این تصاویر نگاهی بیاندازید، سپس خودتان قضاوت کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۳    
شاید در این لحظه به مرحله تازه ای از زندگی خود فکر میکنید، به اینکه مادر شوید! به هر حال هر زنی آرزو دارد روزی مادر شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۱    
نایب رییس مجلس با بیان اینکه نماینده مجلس باید بصیر، مطلع، فهیم و وکیل ملت باشد گفت: اگر دولتی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می کند، وظیفه مجلس حمایت از آن دولت است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۱    
سوئیفت اذعان کرد که بعد از اینکه 81 میلیون دلار از حساب بانک مرکزی بنگلادش به سرقت رفت 11 هزار موسسه مالی مجبور به به روزرسانی نرم افزارشان شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۹    
عضو انجمن متخصصان داخلی ایران گفت: سن بلوغ در پسران و دختران ایرانی 1.5 سال کاهش یافته، در دختران به 11.5 و در پسران به 13 ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
جدول برآوردی قیمت 22 مدل خودرو با مصوبه دیشب شورای رقابت منتشر شد که براساس آن، قیمت خودروها از حدود 69 هزار تومان تا حدود 857 هزار تومان افزایش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
گروه های تروریستی تکفیری حملات موشکی و خمپاره ای خود به مناطق مسکونی شهر حلب را تشدید کرده اند به طوری که طی 48 ساعت گذشته تا کنون حدود 100 موشک و گلوله به این مناطق شلیک شده و در نتیجه آن ده ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۲    
وزیر اطلاعات گفت: در سال گذشته از نظر شاخص امنیت کشور ما سیر صعودی داشت و سال 94 با همت و همدلی و همکاری دستگاه های مختلف یکی از امن ترین سال های کشور بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۸    
در حالیکه با گذشت سال ها بی توجهی نسبت به راه اندازی تلویزیون تعاملی، اقدامات شرکت امریکایی نتفلیکس باعث ایجاد نوعی نگرانی در مسئولان شده که انتظار می رود وزارتخانه های مربوطه هرچه سریع تر به فکر ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۶    
پیرمرد که هنگام عقد، مهریه 100 سکه تمام بهار آزادی به همراه 14 مثقال طلا را متعهد شده بود هیچ وقت فکر نمی کرد پایان این تعهد، ماندن در پشت میله های زندان باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۸    
شبکه های مختلف تلویزیون همچنان دچار آثار نمایشی و سریال های تازه هستند و به همین دلیل برنامه های ترکیبی سهم بیشتری از متن و حاشیه شبکه های مختلف دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
تازه ترین اثر آیت الله سیدحسن خمینی با حضور شخصیت های سیاسی، فرهنگی و علمی در کتابخانه ملی ایران رونمایی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
این غذاهای مکمل براساس سن و سال کودک متفاوت است. در این میان ممکن است برخی از والدین با خود چنین بپندارند که فرزندمان دیگر می تواند خوراکی هایی غیر از شیر مادر بخورد و در نتیجه حساسیتی در این زمینه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۹    
دختر جوانی که قرار بود در روز میلاد امام علی(ع) با یک محکوم به مرگ در زندان ازدواج کند می گوید که مراسم ازدواج شان به خاطر مخالفت داماد برگزار نشد. خبرنگار: چرا داماد زندانی راضی به عقد نشد؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
صبح امروز در مراسمی با حضور مدیران عامل و معاونین دو مجموعه رایتل و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای میان شرکت رایتل و پست جمهوری اسلامی ایران به امضاء رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۷    
یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس به تازگی و بدون آنکه اسمی بیاورد عنوان کرده: برخی دوستان نزدیک اولادی در زندگی اش نقش منفی داشتند. و همین موضوع عصبانیت همبازی اش را به دنبال داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۱    
علی فروتن عمو فیتیله ای در خصوص مصاحبه اخیر تهیه کننده برنامه "فیتیله" مبنی بر دوباره به روی آنتن رفتن برنامه فیتیله گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
دیوان عالی، دیوان عالی آمریکا است نه دیوان عالی دنیا. ما در حدود اختیارات قانونی این دادگاه نیستیم و پول ما هم همینطور. این دزدی است. یک دزدی بزرگ. دزدی خیابانی. اما قبول کنید، ما آن را پس می گیریم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
روزنامه وطن امروز با انتشار تصویر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه نخست خود به مواضع اخیر وی در برابر توقیف دو میلیارد دلار از دارایی ایران توسط دولت آمریکا اعتراض کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
صحبت های طنز و خنده دار جناب خان با سرهنگ علیفر درباره نحوه گزارش و تکه کلام هایی که ایشان در گزارش گری استفاده می نمایند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
کودکان کار کودکانی هستند که به صورت دائم در خدمت عده ای از افراد هستند و برای آنها کار انجام می دهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۶    
وزارت خارجه امریکا پیشتر اعلام کرده بود واشنگتن در راستای اجرای برجام 32 تن آب سنگین از ایران خریداری خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۱    
وزیر کشور شب گذشته(دوشنبه شب) با حضور در برنامه گفتگو محور نگاه یک، درخصوص آخرین اقدامات این وزارتخانه برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات 10 اردیبهشت با بینندگان سخن گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۰    
ایسنا نوشت؛روزنامه الرای قطر به ستایش از پورعلی گنجی ستاره ایرانی السد پرداخت و بالاترین نمره را در دیدار برابر الجیش به او داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
دفاع کوچک زاده از کامنت جنجالی اش...هزینه کردن احمدی نژاد از جیب مردم!...راز دل لاریجانی...تکذیب تاسیس ایرلاین کانادا در ایران...انتقاد غرضی از وعده های بی پایه...خطر طغیان رودخانه کرخه در خوزستان
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
پسر بچه ای بعد از چندین عمل جراحی و شیمی درمانی توانست در مقابل سرطان مقاومت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۸    
تقویم زمانی برگزاری آزمونهای سازمان سنجش در سال 95 اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
فاطمه معتمدآریا سفیر محیط زیست جشنواره بین المللی فیلم سبز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
یک دختر روس بدون ترس از انفجارهای پیاپی، قدم زنان از میدان مین عبور کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
تهمینه میلانی در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد و درباره آن توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
سلطانی نیا گفت: در مورد موضوع خشونت خانگی روی کاغذ با خلاء قانونی کمتری مواجه هستیم بلکه نقص اصلی در نحوه اعمال قانون است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۳    
در چندسال گذشته متقاضیان واقعی بازار مسکن که توان مالی کمی دارند، از رونق کاذب و رکود پس از آن، ضربه خوردند و سیاست خاصی برای توانمندسازی این قشر به اجرا نرسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۲    
زوج جوان برای آغاز زندگی مشترک خود به مشهد آمده بودند. آنها در یک هتل اقامت داشتند. مرد جوان در حال استراحت بود و چشم هایش گرم خواب شده بود که ناگهان تیزی چاقو پهلویش را شکافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۳    
شاهزاده فوزیه (سمت چپ) همراه با خواهرش فائزه در اولین سفر اروپایی خود به سوئیس در ارتفاعات"سنت موریتز"در حال اسکی بازی؛ این عکس در سال 1935 برداشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۰    
سنای آمریکا افزایش کمک نظامی به رژیم صهیونیستی را خواستارشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۸    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۶:۲۸    
مانور بزرگ نظامی روسیه با حضور 25000 نیروی نظامی در شرق این کشور برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۴:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا طی یک سخنرانی در هانوفر آلمان با تاکید بر اینکه ما در برابر تروریست های وحشی در امان نیستیم، خواستار دخالت بیشتر ناتو و اروپا در بحران عراق و سوریه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۳:۲۳    
اول فروردین امسال بود که رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردمی در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) فرمودند: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم چند ماه دیگر -هفت هشت ماه دیگر- شروع خواهد شد .. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۳    
گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت انفجار امروز در منطقه زینبیه دمشق را بر عهده گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۳    
معاون سابق رسانه ای شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه خرید پُرریسک اوراق آمریکا کارِ بانک مرکزی دولت اصلاحات بود و دوستان دولت یازدهم گزارش غلط دادند ...